مریلند خواست برای قرار دادن تلفات خطوط در خود نگه دارد در میان coronavirus همه گیر


جریان ترافیک در بزرگراه بین ایالتی 270 در این fardia electronics فایل عکس. (Fardia electronics/دیو Dildine)

این مطلب با اجازه چاپ از fardia electronics اخبار همکاران در مریلند مسائل. برای ثبت نام در مریلند مسائل رایگان اشتراک ایمیل امروز.

در میان یک موج بی سابقه ای در telework که صدها نفر از هزاران نفر از اتومبیل خاموش جاده منتقدان دولت قصد دو در واشنگتن دی سی منطقه بزرگراه با تلفات خطوط خواست مقامات حمل و نقل در روز پنج شنبه برای قرار دادن این پروژه در خود نگه دارد.

بسیاری از ساکنان و فعالان سخن گفت که در نظر عمومی بخشی از مریلند حمل و نقل اقتدار مارس جلسه مخالف این طرح به گسترش سرمایه کمربندی و بزرگراه بین ایالتی 270 قبل از COVID-19 بحران زده.

اما آنها گفته پانل — ملاقات کرد که عملا با توجه به ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر — که تغییرات عظیم است که موج از طریق جامعه بیش از شش هفته باید منجر به “مکث و سپس ارزیابی مجدد” از هوگان دولت فشار برای اضافه کردن چهار خط به دو بزرگراه.

“دولت تصمیم به نونهالان همراه قبل از همه گیر جدول زمانی را نشان نمی دهد خوب پاسداشت از مریلند رفاه مالی گفت:” جنت گالانت هماهنگ کننده گروه DontWiden270.org.

“همه زمان پروژه مالی کلیدی از جمله همه مهم پیش بینی شده عوارض بر اساس مفروضات و پیش بینی است که دیگر اعمال می شود” گالانت گفت. “هیچ کس می داند که چگونه بسیاری از کسب و کار اتخاذ خواهد شد telework چگونه بسیاری از شغل ها را و چه پس از همه گیر الگوهای ترافیک خواهد بود.”

بسیاری از شرکت ها و کارگران teleworking برای اولین بار. چگونه بسیاری از ادامه teleworking پس از همه گیر فروکش سوال است که حمل و نقل مقامات و مشاوران صنعت را مطالعه خواهد شد برای برخی از زمان.

“سوال این است که آیا در دراز مدت تاثیر رفتن به چه تاثیر خواهد این را در فضای اداری در بالتیمور-واشنگتن در منطقه و در رفت و آمد الگوهای گفت:” سابق مریلند, حمل و نقل, منشی, David L. Winstead. “تلفات امکانات بدیهی است که رنج می برند. درآمد پایین برای مریلند حمل و نقل اقتدار.”

رژیم صهیونیستی. Lawrence J. Hogan جونیور (R) اعلام کرد قصد دارد به قرارداد با شرکت های خصوصی برای سرمایه گذاری و ساخت خطوط جدید در بخش های از کمربندی و من-270 در سال 2017. پس از coronavirus زده منتقدان شده اند تمیز کاری گلوب برای موارد که در آن مشارکت عمومی-خصوصی (P3) شرکت های فشار مالی مواجه می شوند.

“کارکنان تنظیمات و کارفرمایان علاقه در کاهش فضای اداری و هزینه نشان می دهد مقدار از راه دور خواهد بود دائم” راس Capon گذشته رئیس جمهور Wyngate شهروندان ارتباط در بتسدا گفته مریلند حمل و نقل سازمان (MdTA).

“بزرگراه تلفات درآمد در سراسر جهان کاهش یافت — که منجر به کاهش رتبه اوراق قرضه و [گذار] تماس ها و پرونده های حقوقی از tolling شرکت ها به دنبال مالیات دهندگان حمایت,” او اضافه شده است.

برای سال های بسیاری از رفت و آمد در سی منطقه شده اند و در میان ملت طولانی ترین. اما تعدادی از عوامل می تواند تغییر دهد که کارشناسان صنعت می گویند.

در میان آنها:

  • شرکت هایی که درآمد از دست رفته ممکن است مجبور به اخراج کارگران
  • شرکت هایی که نیاز به پیکربندی مجدد فضای اداری برای قرار دادن فاصله بیشتر بین کارگران ممکن است نیاز به برخی از پرسنل به کار از خانه
  • کارکنان به احتمال زیاد به فشار مدیران اجازه می دهد تا بیشتر telework
  • کمبود مهدکودک گزینه های ممکن است منجر به مهاجرت به شغل است که اجازه می دهد از راه دور

“این COVID جدید طبیعی است که رفتن به تغییر و افزایش telework برای بسیاری از دلایل مختلف گفت:” وس Guckert رئیس جمهور از ترافیک گروه بالتیمور مبتنی بر حمل و نقل شرکت مشاوره که دارای دفاتر در سراسر کشور است.

“مردم شروع به کشف کردن که آنها می تواند مولد آنها می توانند هر زمان که آنها می خواهند زمانی که آنها در حال قرار دادن در ساعت است.”

Guckert گفت نسبتا کمی کاهش در تعداد وسایل نقلیه در جاده ها می تواند یک تفاوت بزرگ در رفت و آمد بار.

“باور کنید یا نه, تفاوت بین ماه اوت و ترافیک سپتامبر ترافیک است که به طور معمول 6 تا 10 درصد است.” “شش تا 10 درصد کمتر از خودروهای در حال رفتن به ایجاد یک تفاوت بزرگ.”

Guckert پیش بینی کرد که شرکت های علاقه مند در مناقصه در مریلند P3 تلفات خطوط برآورد شده برای اجرای بین 9 میلیارد دلار و 11 میلیارد دلار — اتخاذ خواهد شد محتاط رویکرد به دلیل تغییرات اساسی در زندگی است که آمار جهان است.

“چه اتفاق می افتد این است که شرکت ما در حال رفتن به جمع آوری داده ها برای برخی از concessionaires به طوری که آنها می توانید ببینید و ازنو خود را طرفدار forma, به طوری که آنها می توانند بفهمند که آیا یا نه P3 هنوز هم می تواند یک سرمایه گذاری خوب,” او گفت:.

Guckert پیش بینی شدید bounce-back برای واشنگتن در منطقه — به اندازه کافی به حکم علاقه ادامه در مریلند پروژه.

“این منطقه است که برای ادامه رشد,” او گفت:. “ما در حال رفتن به آوردن تولید بازگشت به کشور ما از دریایی به خشکی. و بسیاری از که در حال رفتن به اتفاق می افتد در واشنگتن در منطقه به دلیل FDA [U. s. غذا و داروی آمریکا] به دلیل NIH [موسسه ملی بهداشت] که فقط دو نمونه است.”

در یک جلسه طولانی برای MdTA هیئت مدیره قبل از اظهار نظر عمومی دوره, Lisa B. Choplin مدیر مریلند وزارت حمل و نقل I-495 & I-270 P3 دفتر هیچ اشاره ای به دولت “stay-at-home” سفارش و یا تغییرات بالقوه در ایالات متحده کار و زندگی.

حمل و نقل وزیر گرگ اسلاتر گفت: “هر اونس از نظر هر اونس بازخورد هر دقیقه از همکاری برای من مهم است و این مهم به این پروژه به عنوان آن را توسعه.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>