شهرستانها در حال باز کردن خیابان به پیاده طی این بیماری همه گیر. L. A. مقامات می گویند آن را مخاطره آمیز

هفته گذشته Del Rey محله شورای مشترک برخی از اخبار بزرگ: شروع روز بعد ترافیک خواهد بود محدود در حدود ده خیابان های مسکونی در Westside منطقه را به ساکنان فضای بیشتری به ورزش است.

ساعت بعد لس آنجلس مسئولان شهرستان گفت: گروهی که این پروژه در خود نگه دارد. محله رئیس شورای مت Wersinger صرف شب ارسال ملول پاسخ در توییتر برای کسانی که می خواهم جشن برنامه ریزی شده خیابان تعطیلی.

هنگامی که یک شخص پاسخ داد: “احمق آوریل آمد و در اواخر این سال” Wersinger پاسخ داد: “بنابراین به نظر می رسد.”

به تعویق افتادن یک ضربه بود به لس آنجلس ساکنان که تحت فشار بوده اند مقامات به دنبال نمونه ای از بیش از دو دوجین دیگر شهرهای ایالات متحده — از جمله نیویورک و سان Diego سان فرانسیسکو و اوکلند — که فضای ایجاد شده برای مردم را به پیاده روی و دوچرخه تنه زدن در یک فاصله امن در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

تاخیر نیز یک تازه ناامیدی برای طرفداران که باید گفت که شهردار اریک Garcetti و دولت او را موفق به تغییر این شهرستان را از فرهنگ خودرو.

طرفداران امیدوار بود که “نرم بسته شدن” از کوچه های دل ری به حدود 33,000 مردم می تواند اولین گام در سراسر شهر بود تلاش برای ایجاد فضای بیشتر برای ساکنان به خارج از ورزش.

به عنوان دسترسی به پارک و پیاده روی مسیرهای پیاده روی و سواحل محدود شده است و به عنوان ترافیک سطوح کاهش یافته است cooped تا ساکنان محلی استفاده می شود خیابان ها به تنه زدن, رقص, سوار, دوچرخه, rollerblade و بازی گرفتن.
پیاده رو آنقدر شلوغ در شب که دلم رعی ساکنان مجبور شده اند به خیابان اجتماعی را حفظ فاصله دستورالعمل Wersinger گفت: “این بسیار مهم است برای مردم در سلامت روحی و روانی است که آنها با خیال راحت.”

خواسته در مورد آنچه در شهرهای دیگر انجام داده اند Garcetti گفت که او “حمایت” از محدود کردن ترافیک در برخی از L. A. خیابان. اما او گفت: این مهم به گوش دادن به لس آنجلس مقامات بهداشت و نه “پرش تفنگ.”

تبلیغات

Garcetti گفت که او تا به حال صحبت با وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر و او را پشتیبانی نمی کند باز-خیابان پروژه ها “در سطح محله در این نقطه است.”

“این می تواند در قرعه کشی بیش از حد بسیاری از مردم به یک منطقه — از آن می تواند چیزی است که گسترش بیماری” Garcetti گفت. “بنابراین ما باید بسیار متفکر و بسیار دقیق در مورد آن.”

لس آنجلس شهر, عضو شورای مایک Bonin که نشان دهنده دل ری ابراز نا امیدی جمعه در مورد به تعویق افتادن این محله طرح است. Bonin گفت: او معتقد است که مقامات بهداشت به اشتباه فکر می کردم که دلم رعی شد پیشنهاد یک برنامه شبیه به CicLAvia یک رویداد است که تعطیل عمده بلوارها و تساوی هزاران نفر از مردم.

این Del Rey پیشنهاد نیست یک “عظیم منطقه ای” رویداد Bonin گفت. “مردم از دریاچه نقره ای یا انسینو نمی خواهید برای آمدن به گلنک در خیابان Del Rey به یک پیاده روی.”

تبلیغات

یک سخنگوی وزارت بهداشت پاسخ نمی دهند هنگامی که درباره Del Rey پیشنهاد.

فرر هفته گذشته گفت که او می داند محله می خواهید بیشتر از فضای باز است و هر گونه خیابان تعطیلی باید انجام شود هماهنگ countywide اساس.

“ما فقط می خواهم به آن را در یک متفکر راه” فرر گفت.

که احتیاط این است که به اشتراک گذاشته شده توسط تعداد انگشت شماری از دیگر مقامات محلی در سراسر آمریکا از جمله واشنگتن شهردار موریل Bowser خود. در یک برنامه رادیویی در ماه گذشته Bowser خود گفت که او “نمی خواهید برای ارسال پیام به افراد برای بیرون رفتن و یک جشنواره است.”

تبلیغات

هنوز Bowser خود نقل مکان کرد به طور موقت به گسترش پیاده رو در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی و ضروری دیگر خرده فروشان به مردم بیشتر اتاق و اجازه می دهد آنها را به پیروی اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. او همچنین اعلام کرده است که بسته شدن جاده ها در برخی از پارک های ساکنان فضای بیشتری برای راه رفتن, دویدن و دوچرخه.

بهترین راه برای محافظت در برابر ازدحام در یک تعداد انگشت شماری از خیابان های ارائه فضای کافی برای ورزش در نزدیکی خانه های خود گفت: Michael Schneider, بنیانگذار خیابان برای همه, یک سازمان غیر انتفاعی است که طرفداران برای اتوبوس خطوط و مسیرهای دوچرخه سواری در لس آنجلس

“این نمی تواند یک یا دو لکه” اشنایدر گفت. “این باید انجام شود در بسیاری از نقاط شهر.”

اشنایدر گفت که گروه خود را می خواهد به محدود کردن ترافیک تا 400 کیلومتر از خیابانهای در سراسر شهر در حدود دو تا چهار مایل در هر محله شورا منطقه.

تبلیغات

در دل ری مقامات برنامه ریزی برای نصب علائم در تقاطع ها به هشدار در مورد تعطیلی. این ده یا “بسته نرم” خیابان می بندد و باز به ساکنان با اتومبیل و همچنین تحویل کامیون ها و وسایل نقلیه اضطراری, Wersinger گفت. محدودیت پارکینگ باقی خواهد ماند همان است.

اوکلند مقامات می گویند آنها بسته 74 مایل یا نزدیک به 10 درصد از خیابانهای شهر به خارج از ترافیک. شهردار نیویورک, بیل د Blasio دفتر تنظیم یک هدف 100 مایل از تعطیلی پیاده رو گسترش و اضافی دوچرخه خطوط با تمرکز بر جوامع بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

سیاتل برنامه که باز کرده نه مایل از خیابان های مسکونی و برنامه ای برای باز کردن 11 بیشتر شده است آنقدر موفق است که مسئولان با توجه به تغییرات دائمی گفت: وزارت حمل و نقل مدیر سام زیمبابوه.

مقامات شهرستان آغاز شده و افتتاح خیابان مارس 17 برای تشویق مردم به پیاده روی تنه زدن و ورزش در جوامع خود به جای دریافت در ماشین و رانندگی به پارک. زیمبابوه گفت: این برنامه پایبند به دستورالعمل های بهداشتی و گفت: “این یک بلوک.”

تبلیغات

شیوع این بیماری به طور نامتناسبی آمار کم درآمد ساکنان با کسانی که زندگی در چنین جوامعی بیشتر احتمال دارد به مرگ از بیماری از کسانی که در جوامع ثروتمند.

محلی در برخی از مناطق با بالاترین نرخ مرگ و میر نیز منجر ملت در سطح ازدحام از جمله پیکو-یونیون و Westlake که در آن بیش از یک سوم از واحدهای مسکونی در حال شلوغ — معنی وجود دارد بیش از یک نفر در هر اتاق به جز دستشویی و حمام.

در بتهوون خیابان و Maxella خیابان در دل ری یک خیابان در نظر گرفته شده برای نرم بسته شدن عبور و مرور و جاگر می تواند دیده می شود در هفته گذشته بافی به خیابان برای جلوگیری از یکدیگر است. معمولا, این منطقه آرام است پرتکاپو با برش از طریق ترافیک اعلام کرد:.

Mike Brady ماندن با دوستان در دلم رعی و پیاده روی شش تا هفت مایل در روز است. خیابان نسبتا خالی او گفت: اما او عبور به آنها را برای جلوگیری از راه رفتن توسط غریبه در پیاده رو.

تبلیغات

“من فکر نمی کنم آن را بسیار تفاوت” بردی گفت: از پتانسیل خیابان تعطیلی.

Bonin گفت: او قصد دارد برای نوشتن نامه ای به شهرستان مقامات بهداشت برای توضیح Del Rey برنامه.

“مردمی هستند واقعا نا امید به ویژه به دلیل بسیاری از شهرهای دیگر در حال انجام این کار” Bonin گفت. “مردم در اینجا گفت:” چرا ما نمی توانیم انجام همان?'”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>