کالیفرنیا شکایت کرد Uber و Lyft روز سه شنبه ادعا که سوار-نقطه شرکت های غیر قانونی تحت درمان رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل محروم کردن آنها از کارگر حمایت و مزایای مانند حداقل دستمزد و بیمه بیکاری.

این طرح دعوی در دادگاه مطرح شده توسط دولت Atty. ژنرال خاویر بکررا و شهر وکلای لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو به دنبال جبران برای عدم پرداخت حقوق آن را می گوید بدهکار هستند به رانندگان و آن درخواست که دادگاه نیروی این شرکت بلافاصله به طبقه بندی رانندگان خود را به عنوان کارکنان.

پرونده در دادگاه عالی سان فرانسیسکو, کت و شلوار نیز مدعی است که با طبقه بندی رانندگان به عنوان پیمانکاران مستقل شرکت کرده اند موفق به پرداخت ایالتی و محلی مالیات حقوق و دستمزد استفاده می شود که به صندوق رفاه برنامه های.

Lyft گفت: در بیانیه ای که آن را “به دنبال به جلو به همکاری با دادستان کل و شهرداران سراسر کشور به آوردن تمام مزایای کالیفرنیا نوآوری اقتصاد به عنوان بسیاری از کارگران که ممکن است به خصوص در این زمان که ایجاد شغل خوب با دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه و مزایای دیگر است مهم تر از همیشه.”

تبلیغات

Uber همچنین با اشاره به نرخ بالای بیکاری ناشی از کوروناویروس بحران به وضوح نشان داد که آن را به مبارزه با طرح دعوی در دادگاه. “ما نیاز به آن را آسان تر نه سخت تر برای مردم را به سرعت شروع به کسب درآمد. ما مسابقه این اقدام در دادگاه در حالی که در همان زمان فشار به منظور بالا بردن استاندارد کار مستقل برای رانندگان در کالیفرنیا از جمله با تضمین حداقل درآمد و مزایای جدید” یک سخنگوی شرکت در بیانیه ای گفت.

طرح دعوی در دادگاه می آید پس از کالیفرنیا مجلس لایحه 5 اثر در زمان Jan. 1. نقطه عطفی قانون تاسیس استانداردهای سختگیرانه تر که کارگران می تواند به عنوان پیمانکاران مستقل به جای کارکنان نیاز شرکت ها برای طبقه بندی به عنوان بسیاری از کارکنان تحت پوشش حداقل دستمزد اضافه کاری کارگران جبران خسارت بیکاری و بیمه از کار افتادگی. این سبب کالیفرنیا دادستان کل و شهرستان وکلای دولت در بزرگترین شهرستانها به نیروی شرکت ها به دنبال آن قانون است.

در طول سال Uber و Lyft باید مبارزه های متعدد وی از سوی مامورین پرونده های حقوقی شرکت های misclassified کارگران است. از ماه فوریه بیش از 2000 کالیفرنیا سوار-نقطه رانندگان را ثبت و دعاوی علیه شرکت ادعا Uber و Lyft مدیون آنها بیش از $630 میلیون دلار دستمزد از دست رفته هزینه و خسارت به اشتباه طبقه بندی آنها به عنوان پیمانکاران مستقل.

این شرکت ها می گویند آنها نمی استخدام رانندگان بلکه عمل به عنوان واسطه بین رانندگان و موتورسواران است. آنها نصب شده شدید علیه AB 5 گذراندن بخشی بهتر از 2019 تلاش برای از خط خارج کردن این لایحه قبل از قانونگذاران دولت تصویب آن است.

تبلیغات

دو روز قبل از این قانون رفت و به اثر بارگذاری و تحویل و راه اندازی Postmates کت و شلوار واصل وی از سوی مامورین که AB 5 نقض افراد حقوق اساسی و ناعادلانه علیه تبعیض تکنولوژی سیستم عامل و کسانی که زندگی را از طریق این سیستم عامل است.

Uber و Lyft همراه با دیگر فرفره-اقتصاد شرکت های, اند ریخت $110 میلیون به یک رای گیری در کالیفرنیا است که می تواند در خدمت به عنوان یک جایگزین برای AB 5. اندازه گیری را ایجاد دسته سوم از کار در بین انقباض و اشتغال است.

در ضمن گروه تجارت به نمایندگی از کالیفرنیا روزنامه خواسته است تا نمایندگان مجلس به حذف روزنامه تحویل کارگران از طبقه بندی به عنوان کارکنان و گفت: این حرکت می تواند بیشتر تضعیف مالی سلامت از برخی از نشریات. مدیریت لس آنجلس تایمز به عنوان به خوبی به عنوان این مقاله تحریریه حمایت کرده است که در تلاش است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de