در مقایسه با کسی که به بیتلز بود یک بار شبیه به پرتاب یک ضد همجنس لکه دار کردن در آنها; گرترود “Ma” Rainey, یک عجیب و غریب, سیاه, زن شروع بلوز; و الویس در نظر گرفته شد جنسیتی زنانه انحرافی که لگن اول رانش راه خود را بر روی صحنه موسیقی.

کسانی که در موسیقی-تاریخچه قطعات آمده از زرق و برق تا تاریکی: چگونه موسیقی پاپ را شکست دودوییکه اولین کتاب از دنور مبتنی بر موسیقی روزنامه نگار ساشا گفن. این باریک و در عین حال حجم وسیع منتشر شده توسط دانشگاه تگزاس آستین مطبوعات لبنان روش های سنتی به پاپ-موسیقی تاریخ بازبینی محبوب ستاره ها, آهنگ ها و ژانرهای طریق جنسیتی گسترده عجیب و غریب لنز.

این کتاب شروع می شود با الساندرو Moreschi تنها سیستین castrato ثبت می شود. آن را به پیروی از اصل و نسب از جنس خم اجرا از طریق Billie Holiday و ریچارد به فرهنگ کرکسهای الویس و بیتلز, ’70s مرتدان مانند دیوید بووی و پیدایش P-orridge و & از خفقان Gristle, بعد, ستاره مانند شاهزاده سبز در روز و در برابر من!, و چنین اخیر به عنوان عطر نابغه و Grimes.

گفن همچنین به نظر می رسد در اثر بیتلز مدیر برایان اپستاین یک مرد همجنسگرا که به شکل گروه سبک و اعضای آن به پاپ عزیزان. آن را از طریق اپستاین عجیب و غریب نگاه می کند گفن که نوازندگان شد هدف از دختران نوجوان’ ستایش.

مصرف بویی گفن بررسی چگونگی گلم ستاره به سرقت برده مد و موسیقی از اندی وارهول کاردانی Jayne County, ترانس خواننده نیا-گروه پانک برقی صندلی. توسط گفن را ارزیابی بویی شد یک کارشناس در روند استقراض از نما و عجیب و غریب, فرهنگ, بسته بندی آنها را به چیزی که جریان اصلی مصرف کنندگان خواهد خرید. “این بسیار آگاهانه یک صحنه و لباس برای او و سهام برای او در کشیدن او بود کمی پایین تر” گفن توضیح می دهد. بویی از فرمول کار می کرد چرا که او flirted با حاشیه های عجیب و غریب, اما به عنوان یک مرد ازدواج یک زن با یک کودک بویی بود که هنوز هم کسی است که کشورهای مستقل مشترک المنافع-دگرجنسگرایان می تواند درک.

“شما باید به معرفی به اندازه کافی خطر به فرهنگ به هیجان انگیز, اما به اندازه کافی از یک پایه و اساس برای بازگشت به, بنابراین شما لازم نیست دمدمی مزاجی, ثبت شرکت,” گفن توضیح می دهد. “بویی است که راه می رفت که خط واقعا خوب است. این که چگونه او می تواند با استفاده از این واقعیت است که queerness و خود شناسی شروع شد برای به دست آوردن کشش.”

در این کتاب گفن همچنین باعث می شود یک مورد فوتی و فوری برای چه جنسیتی خم موج راه خود را از طریق پانک از Iggy Pop و Patti Smith (بازدید که خودش را به عنوان نه مرد و نه زن بود و هم مرد که گی شاعر آلن گینزبرگ ظاهرا سعی در کروز خود را) به Billie Joe Armstrong روز سبز و لورا جین فیض فراجنسیتی خواننده از مقابل من!.

گفن ارزیابی Kurt Cobain و کورتنی عشق جنسیتی ارائه و ارتباط و همچنین تکامل از ضد دیسکو جنبش از پانک نقد فرهنگ سازمانی آشکار ضد همجنس دیسکو تخریب شب هنگامی که ده ها هزار نفر از طرفداران راک سوخته دیسکو پرونده در Comiskey پارک در جولای 1979 در یک White Sox دو سربرگ.

این کتاب همچنین کنکاش در زنان-music جنبش ’70s و رقابت خواسته trans-فراگیر فمینیست و ضد ترانس فعالان. در خصوص اخلال حکایت گفن به یاد می آورد که چگونه اعضای گروه Gorgons تهدید به قتل ترانس مهندس ضبط شنی سنگ بود که در یک جشنواره موسیقی قرار داده شده توسط اولیویا سوابق.

زرق و برق تا تاریک باد کردن یک بررسی که چگونه فن آوری های اینترنت و تخیلی را به شکل جنسیتی ارائه و هویت جنسی حفر کردن به شخصیت Janelle Monáe که به تازگی بیرون آمد و به عنوان pansexual و عجیب و غریب Afrofuturist پاپ. سپس آن را به نظر می رسد در یک بزرگتر سوال — آیا گسترده برداشتهای جنسیتی ارائه تخیلی امکانات — که گفن هنوز به جواب.

هدف از این کتاب می گوید گفن است به “نگاهی به برخی از هنرمندان که هضم شده از طریق کانن و نگاهی به آنچه که آنها در حال رایج که آن را به جنس خم جنسيت-لعنتی استراتژی.”

گفن استدلال می کند که با شکستن با کنوانسیون های جنسیتی-دودویی بسیاری از نوازندگان با موفقیت در جریان اصلی. در همان زمان کسانی که به هنرمندان ابلاغ پیام به جنسيت-nonconforming مردم است که آنها نیاز به شنیدن.

“نوشتن این کتاب این بود که فرصتی برای نگاه در سال های و کشف کردن آنچه که قرار بود” نویسنده می گوید که شناسایی به عنوان nonbinary. “من نمی باید مفهوم ترانس هویت یا nonbinary هویت. آن را نه به زبان که در دسترس بود به من.”

به جای گفن که متولد 1989 کشیده شد و به موسیقی توسط مردانی که سنگ در عالی ثبت از چشمان روشن و خنثی شیر هتل به دارونما و وحشی باغ.

“کسانی که شکست خورده صدای مرد به من صحبت کرد واقعا خوب” گفن می گوید. “من صرف مقدار زیادی از سال بسیار ناراحت است. وارد شدن به موسیقی یک راه برای زنده ماندن است. من واقعا نمی فهمم چه مشکلی با من یا چرا من نمی تواند یک فرد یا طبیعی خواهد بود. من به گوش بسیاری از موسیقی و پر خودم با آن است.”

به این روز گفن با استفاده از موسیقی به عنوان یک آرامش و یک راه برای کشف اغلب قابل کنترل احساسات است که با انسان.

“آواز است یک راه برای بیان احساسی که سرریز است که اتفاق می افتد زمانی که شما فقط بیش از حد برای محیط اطراف خود را و بیش از حد برای جعبه شما قرار است به جا و شما نشت از آن و ایجاد یک ظرف غذا” گفن می گوید. “که ریشه کل این پروژه است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de