منn در اواخر فوریه, Amanda دیوانه خانه بود broken-down 2001 هوندا اودیسه. یک گران پنجره پوشیده شده بود با مقوا برگزار شد تا با جمعی از نوار مجرای. برچسب ها دزدیده شده است و انتقال به ضرب گلوله کشته شد. این ماشین تنها می تواند حرکت کند و در حدود پنج مایل در ساعت تا Mooney بیشتر نگه داشته و آن پارک شده در برکلی محله.

او روز خود را صرف تلاش برای گرفتن در خواب بعد از شب بی, تماشای برف سقوط در پارک اقامت او دو سگ yapping در تلاش برای کشف کردن که چگونه به صرفه جویی در پول به اندازه کافی برای به دست آوردن وسیله نقلیه کار به طوری که او می تواند به یک کار. سپس شاید اگر همه چیز را با هم برگزار شد برای فقط کمی او می تواند جلوگیری از تماس ادیسه صفحه اصلی.

Mooney شده است و زندگی یک خودرو در شش سال گذشته. خروجی پر جنب و جوش و بیان او رنگ مو و سایه های بنفش و صورتی و آبی. او ترک ها جوک به راحتی و هراس به مردم بگویید ، اما او هم نه از نوع فرد به ترک هر کسی در پشت و یا هر چیزی را برای خودش بدون دادن به شخص دیگری ،

در اصل از شیکاگو Mooney آمد به کلرادو با او سپس شوهر برای شروع یک زندگی جدید است. اما آنها فقط می خواهم در اینجا بوده است چند ماه هنگامی که در نوامبر سال 2013 در آنها خارج از خود دنور آپارتمان پس از بالا آمدن کوتاه در اجاره. با هیچ جای دیگری برای رفتن آنها نقل مکان کرد و به پونتیاک آنها می رانده از ایالت ایلینوی است. Mooney شوهر چپ او به زودی پس از; با هیچ آدرس دائمی او دریافت نکرده دادگاه احضار صادر شده زمانی که او برای ثبت طلاق و نمی دانم در مورد شنوایی ساخته شده است که تقسیم نهایی. اگر او تا به حال هیچ پولی به او بدهد او هرگز آن را کردم.

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

در شش سال پس از او در گیر شده است در یک چرخش مجموعه ای از وسایل نقلیه با مزمن مشکلات مکانیکی. در بهترین حالت هر روز سخت کار کردن: یافتن غذا پیدا کردن گاز برای پیدا کردن یک حمام پیدا کردن یک محل به خواب گرفتن برخی از خواب زحمت همسایه ایمن ماندن. در بدترین حالت این سری از پی در پی شرایط اضطراری.

Amanda Mooney with one of her faithful companions.گسترش

آماندا Mooney با یکی از اصحاب وفادار.

مایکل Hecker

به عنوان اجاره را دو برابر در مترو دنور بیش از دهه گذشته بیشتر مردم را به اتومبیل خود را اشغال تاری مرز بین قرار دارد و unhoused. به خوبی متصل Instagrammers glamorize زندگی در decked کردن, وانت, touting انتخاب شیوه زندگی است که اجازه می دهد تا آنها را به پرسه زدن در بودجه است. در ضمن افرادی مثل Mooney که در اتومبیل خود را از یاس و نومیدی شده اند هدایت می شود عمیق تر به سایه نادیده گرفته و یا به طور فعال مورد آزار و اذیت توسط جامعه.

در حالی که زندگی در یک خودرو ممکن است ارائه چند درجه بیشتر از امنیت حریم خصوصی و تحرک از خواب در خیابان و یا در پناهگاه آن را به دور از ثبات دراز مدت از مسکن. افرادی که مجبور به فضایی بی خانمانی مانند دیگر unhoused افراد مستعد ابتلا به باطل چرخه است که نگه داشتن آنها را در فقر و اغلب آنها بیشتر قطع از منابع است که به طور بالقوه می تواند کمک به آنها را بلند کردن آن است. تحت فشار قرار دادند به حاشیه جوامع در آنها زندگی می کنند آنها معمولا دور از چیزهایی مانند مسکن ناوبری برنامه ها و کلینیک های بهداشتی و آشپزخانه سوپ.

آنها گاهی اوقات به نام “نامرئی بی خانمان” و یا “پنهان بی خانمان.” زیرا آنها سخت برای پیدا کردن دولت ها و ارائه دهندگان خدمات باید یک درک ضعیف از کسانی که این جمعیت شامل و چگونه بزرگ آن را واقعا است. دایان Howald جامعه تعامل مدیر برای مترو دنور بی خانمان ابتکار مختصات سالانه نقطه در زمان شمارش یک روزه بررسی هر unhoused فرد است که داوطلبان می توانید بیابید. می توان آن را سخت به خصوص برای شناسایی افراد ساکن در وسایل نقلیه. با توجه به Howald, 268 مردم ساکن در وسایل نقلیه شناسایی شدند در هفت شهرستان مترو منطقه در طول سال 2018 تعداد; در سال 2019 که تعداد 215.
در ماه اوت گذشته, اما, Jefferson County انجام یک ماه تعداد آن جمعیت بی خانمان در بر داشت و 200 نفر زندگی می کنند در اتومبیل در جفرسون کانتی به تنهایی نشان میدهد که آمار رسمی نمی آیند نزدیک به گرفتن تعداد واقعی.

خانواده وعده بیشتر دنور در خدمت خانواده دچار بی خانمانی و یا مسکن و بی ثباتی است. آن مدیر اجرایی, Allie کارت می گوید که سازمان خود را در اغلب آثار با خانواده هایی که حرکت به وسایل نقلیه خود را در برخی از نقطه. “برای اکثر مردمی به دنبال پناهگاه به عنوان آخرین چاره بعد از آنها اگزوز گزینه های خود را,” او می گوید و اشاره کرد که چند دنور پناهگاه جای که اعضای خانواده می خواهید به ماندن با هم.

وجود دارد می تواند یکی دیگر از دلایل که چرا مردم را به حرکت اتومبیل به جای پناهگاه او نشان می دهد: “مردمی تجربه بی خانمانی برای اولین بار گاهی اوقات احساس می کنند نه آنهایی که باید با استفاده از سیستم. این یک طرز فکر ” من لازم نیست که آن را کاملا به عنوان بد بنابراین من نمی خواهم به استفاده از این منابع اگر من لازم نیست که; من فقط ماندن در ماشین من.’ اگر من قرار بود از طریق آن تجربه است که احتمالا یکی از اولین افکار من را داشته باشد.”

برخی از نامرئی بی خانمان هستند و افراد مسن و یا جانبازان در ثابت درآمد که دیگر پوشش اجاره. دیگران هستند دانش آموزانی که مجبور به انتخاب بین پرداخت شهریه و مسکن. برخی از زنان هستند در حال فرار از خشونت با کودکان خود. بسیاری مانند Mooney در حال کار مردم در تلاش برای زندگی خود را در مسیر بازگشت به آینده تا در برابر موانع ثابت. و تعداد آنها می تواند به رشد در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

Camping in downtown Denver is still illegal.

کمپینگ در مرکز شهر دنور است که هنوز هم غیر قانونی است.

کونور McCormick-کونق

در حالی که دیوانه شده است تلاش برای پیدا کردن مسکن برای زمانی که او شده است بی خانمان او را مجبور به تمرکز بیشتر انرژی خود را در روز-به-روز بقا که شامل حفظ یک نیمه عملیاتی خودرو — تنها چیزی که نگه داشتن او از یک و حتی سخت تر از زندگی در خیابان. او شده است قادر به صرفه جویی در پول با وجود این واقعیت است که او مشغول به کار شده است برای بسیاری از زمان او شده است بی خانمان. او را گرفته شیفت شب در ایستگاه های گاز و نشست را از طریق 9-به-5 دفتر مشاغل پس از خوابی. او تخمین می زند که او کار می کرد برای چهارده مختلف 7-Elevens. او را گرفته و مباحث ارائه برای Postmates و زمانی که کاملا ضروری او panhandled. اخیرا او مشغول به کار در شاه Soopers و خارج, مونتاژ مواد غذایی تحویل بسته در نقاط داغ از بیماری همه گیر.

ساخت مسائل سخت تر Mooney شدید بیماری کرون یک بیماری التهابی روده بیماری بدون علت روشن و بدون درمان است. بعد از اینکه تشخیص داده کرون در سال 2014 او را از طریق رفته جراحی های متعدد و تلاش های مختلف داروها (از جمله داروهای سرکوب کننده ایمنی قرار دادن او در خطر بالاتر برای COVID-19) اما هنوز هم از خواب بیدار تهوع آور ترین صبح و شعله ور شدن یو پی اس که ترک او را قادر به حرکت می کند. “این یک سرویس بهداشتی بیماری و این که یک چیز را به صورت منظم زندگی در خودرو,” او می گوید. او بستگی به دستشویی های عمومی و ایستگاه های گاز…اما بسیاری از کسانی که در حال حاضر بسته شده است.

“آن را مانند یک شمشیر دو لبه است,” او می گوید. “من نیاز به مسکن برای سلامت من و من نیاز به سلامت من برای این کار, اما من نیاز به این کار به مسکن پس من دوست دارم که یکی می آید برای اولین بار ؟ من نمی توانم مبارزه با هر یک از کسانی که تنها باعث می شود برای رسیدن به یک بعدی چون هر یک مبارزه دیگر.”

او امر برای بخش عمومی 8-مسکن کوپن در هر سال است. او وارد شده OneHome سیستم که مترو دنور ارائه دهندگان خدمات استفاده کنید برای مطابقت با آسیب پذیرترین مردم با قیمت مناسب-مسکن فرصت ها اما می گوید او هرگز به ارائه هر چیزی. او همچنین نگاه برای مسکن در بازار خصوصی اما با اخراج او رکورد پیدا کردن چیزی نزدیک به مقرون به صرفه شده است غیر ممکن است. و Mooney حاضر به رفتن به پناهگاه ترین پناهگاه در دنور سختگیرانه حکومت او می گوید: محدود کردن فرصت برای کار. و حتی قبل از همه گیر بسته بندی صدها نفر از مردم با هم در یک اتاق به خوبی جواب نمی برای بهداشت و رفاه و آسایش.

زندگی در یک ماشین ارزان است اما آن رایگان است. گاز است که به طور موثر یک قبض آب و برق و تند یکی به دلیل انفجار گرما در فواصل گاهی اوقات لازم است برای دفع شب سرد. Mooney تخمین می زند که او خرج می کند 5 دلار تا 10 دلار در گاز هر روز حتی اگر او نمی رفتن در هر نقطه. و از آنجا که او نمی تواند طبخ در ماشین او معمولا می خورد سریع مواد غذایی نیست که ارزان هم نیست.

هر زمان Mooney موجب صرفه جویی در تا تقریبا به اندازه کافی برای شروع به گرفتن جدی در مورد مسکن به نظر می رسد که وجود دارد برخی دیگر بیشتر نیاز فوری اغلب مربوط به تعمیرات مکانیکی در ماشین خود را. در طی سه ماه گذشته Mooney رفت و از طریق سه خودرو: ادیسه در نهایت درگذشت و سوبارو او جایگزین آن تا به حال مشکلات شدید بنابراین او رد و بدل شده است که به صورت تابعی اما کوچک زحل که فرار پس از آن دوست قرض گرفته شده به طور نامحدود. “این در واقع فقط خرید یک ماشین برای زیر 1000 $در هر زمان” او توضیح می دهد.

و او دیگران را در نظر بگیرید: Jebers او راحت رت تریر و سنگی پر انرژی آبی heeler. مردم بارها و بارها به او گفت که به سگ اما او در ارتباط با آن است. “آنها مانند خانواده” او توضیح می دهد. “آنها خانواده است. راه من آن نگاه این است که اگر من تا به حال دو سال از پسر کوچک و هفت ساله پسر بچه کوچک نمی خواهد هیچ کس نمی تواند به من گفتن به خلاص شدن از شر بچه های من.”

سگ نگه داشتن شرکت و یک دلیل برای رفتن نگه دارید.

“افرادی که نبوده و بی خانمان…متوجه نمی شوند که ما می دانیم آنچه که ما انجام می دهیم در اینجا,” او می گوید. “برای اکثر ما می دانیم که چگونه برای زنده ماندن. ما هنوز زنده; یک دلیل وجود دارد که ما هنوز زنده است.”

Chelsey Baker-Hauck has been learning from Amanda Mooney.گسترش

Chelsey بیکر-Hauck شده است یادگیری از آماندا Mooney.

مایکل Hecker

در مارس 2018, Mooney برخورد کرده بود و در عین حال یکی دیگر از موانع.

او در مورد بازگشت به کار در یک مرکز تماس, کمک به افراد کم درآمد در ایالت مریلند دریافت مزایای زیر است که دولت بیمه بازار. او می خواهم عاشق کار بسیار آشنا با پیچیدگیهای سیستم مراقبت های بهداشتی و حال را به ثمر رساند 98 در آموزش ، “من همیشه سعی کردم به رفتن بالا و فراتر از آن برای افرادی چون من می دانم که چیزهای کوچک است که برخی از مردم نمی,” او توضیح می دهد. اما یک مشکل وجود داشت: او تا به حال هیچ چاره ای جز ترک سگ در ماشین خود را در حالی که او در کار بود و در گذشته بود که منجر به بازدید از حیوانات-کنترل سازمان و متعاقبا از دست دادن شغل خود. تا این زمان او نوشته شده در مورد گرفتاری او در همسایه صفحه برای غرب دنور. در پاسخ به مردم ارائه شده به پرداخت هزینه برای یک کوپن در یک مهد کودک سگ و یا مراقبت از سگ خود را.

این که چگونه Mooney ملاقات Sunnyside ساکن Chelsey بیکر-Hauck بود که فقط به فعال شدن در مسائل مربوط به بی خانمانی. “من شروع به از خواب بیدار به دیدن مردم دچار بی خانمانی در محله که در آن من واقعا تا به حال قبل از او به یاد می آورد.

بیکر-Hauck تماشا Mooney سگ سنگی برای چند ماه. از آن پس او را کمک کرد Mooney در راه های دیگر بیش از حد: اجازه دادن به انجام لباس های شسته شده در خانه او چاپ اسناد برای او هنگامی که او به آنها نیاز دارد را چک کردن در در او را هنگامی که آن را سرد به او هدیه حتی یک بار خرید Mooney باتری اتومبیل.

همانطور که آنها با تشکیل یک دوستی بیکر-Hauck نیز آموخته از Mooney. “پیش از این در زندگی من من می شده اند مانند “دهد تا سگ خود را و یا رفتن به پناهگاه’,” او می گوید. “من در واقع احتمالا پیشنهاد برخی از کسانی که همه چیز برای او زود است. او را به من توضیح دهید چرا که بد بود پیشنهاد و یا چرا آن را نمی خواهد کار برای او.”

در حالی که آشنایی با Mooney بیکر-Hauck متوجه شدم که تعداد بسیار کمی وجود دارد منابع به طور خاص طراحی شده برای زندگی مردم در اتومبیل های خود را. به جای پناهگاه معمولا مطرح شده که عملا استراتژی برای حل و فصل بی خانمانی. “من نمی خواهم برای کاهش هر یک از کار سخت است که مردم انجام می دهند وجود دارد…اما من همچنین می بینیم که این کافی نیست و با وجود زیر جمعیت افرادی که بیشتر در معرض خطر و در حال رفتن unserved,” بیکر-Hauck می گوید.

راشل Brogan درک مشکلات با پناهگاه رویکرد به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی. در سال 2006 او در بر داشت خودش رو به بی خانمانی پس از درد و رنج سکته مغزی که در سمت چپ او را قادر به کار و در نهایت قادر به پرداخت هزینه اجاره خود را. او یک سال زندگی در دنور پناهگاه قبل از گرفتن یک بخش 8 مسکن عمومی کوپن. بعد از آن او کار می کرد در چند پناهگاه در این منطقه به عنوان یک همکار ناوبر. اما Brogan می توانید ببینید که یک پناهگاه نبود راه را از بی خانمانی برای همه. در پناهگاه او می گوید: “شما در حال رفتن به تجربه تروما به هیچ وجه در اطراف آن است. شما نمی توانید عملکرد مغز خود را گیر می شود در آماده باش خود را شناخت توقف کار…چون شما در مبارزه-یا-حالت پرواز تمام وقت, و شما نمی توانید احساس امن است.”

Brogan شده بود دنبال جایگزین هایی که در خدمت به مردم بیشتر انسانی و به طور موثر. در حالی که کار به عنوان یک همکار منابع هدایتگر در دنور کتابخانه مرکزی در اواخر سال 2018 او در بر داشت.

Rochelle Brogan wanted to see safe parking sites in Denver.گسترش

راشل Brogan می خواستم ببینم امن پارکینگ سایت در دنور.

مایکل Hecker

مقاله ای در لس آنجلس تایمز توضیح داد که چگونه West Coast شهرستانها ایجاد شد تعیین مکان های امن که در آن مردم زندگی می کنند در وسایل نقلیه می تواند اقامت شبانه. مفهوم منتشر شده است: آغازی جدید مرکز مشاوره اداره امن پارکینگ برنامه در سانتا باربارا از سال 2004 و همچنین برنامه های در L. A., San Jose, San Diego, سیاتل, منطقه خلیج و چندین شهر در اورگان.

Brogan ملاقات کرده بود مقدار زیادی از مردم زندگی در اتومبیل, اما او می تواند پیدا کردن چنین برنامه ای در دنور بنابراین او تصمیم گرفت برای ایجاد یک. زمانی که بیکر-Hauck شنیده Brogan تلاش آنها پیوستند.

تا پایان 2019, Brogan و بیکر-Hauck تاسیس کرده بود کلرادو امن پارکینگ ابتکار یک ائتلاف مردمی از ارائه دهندگان خدمات سازمان های غیر انتفاعی و ایمان و رهبران جامعه و شهر و شهرستان دولت و طرفداران و متحدان. کار با یک داوطلب نیروی کار از حدود چهل اعضای CSPI است فشار برای ایجاد امن پارکینگ سایت در سراسر کشور; این بارتون موسسه اقدام جامعه و دانشگاه دنور در حال ارائه کمک های مالی و کمک های حرفه ای برای سازمان است. هدف این است که در نهایت به ایجاد یک شبکه از واقعه مطلع امن پارکینگ سایت با حداقل یکی در هر یک از مترو شهرستان است.

این CSPI امیدوار به دیدن خلبان امن-پارکینگ برنامه های خود را در سال آینده با چند بالقوه نقاط در منطقه مترو در دست بررسی است. هر می تواند به طور مستقل تامین مالی و مدیریت. “به جای یک سازمان در تلاش برای اجرای همه از آن ما در حال تلاش برای ضربه به زیرساخت های موجود است که ما داریم که بسیاری از واقعا فوق العاده سازمان های غیر انتفاعی و سازمان های انجام این کار در حال حاضر و گسترش دامنه کمی” بیکر-Hauck توضیح می دهد. یک تیم از محققان از DU تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اجتماعی به رهبری پروفسور دانیل atos public sector را ارزیابی آزمایشی برنامه برای تعیین اینکه آیا آنها در حال دستیابی به اهداف خود را از کمک به شرکت کنندگان به مسکن و بهبود رفاه.

حداقل هر سایت را یک دستشویی و یا porta-اسان با دست شستن امکانات و همچنین به عنوان آب آشامیدنی سالم. فراتر از آن این برنامه امکانات را بستگی به نیاز و منابع از محل خاص; در حالت ایده آل آنها می خواهم که زباله وانت می شود و در ارتباط با یک محل به انجام لباس های شسته شده شاید یک نقطه به راه رفتن حیوانات خانگی و شارژ دستگاه های الکترونیکی. ترین موجود امن پارکینگ سایت های برخی از مرتب کردن بر اساس یک شبه امنیت بیشتر نیز نیاز به شرکت کنندگان خود را برای امضای یک قرارداد متعهد است که آنها نمی خواهد استفاده از مواد مخدر یا الکل در سایت. برخی نیز نیاز است که شرکت کنندگان به طور فعال به دنبال مسکن و برخی از موبایل ارائه آموزش های شغلی و فرصت های دیگر.
اما ضروری ترین جنبه های این برنامه ممکن است یکی تعبیه شده در آن نام و نام خانوادگی: ایمنی. پیشنهاد سایت های که ارائه همه حقوقی قابل قبول و جایی برای اقامت.

DU استورم دانشکده حقوق استاد Nantiya Ruan که انجام تحقیقات گسترده در این جرم از بی خانمانی در کلرادو می زنیم تا CSPI پژوهش در قانونی بودن این سایت است. در دنور آن را از لحاظ فنی حقوقی به خواب در وسیله نقلیه خود را, اما مردم در نهایت می تواند مشکل اگر آنها را نقض دیگر قوانین پارکینگ و یا اقامت در یک نقطه بیش از حد طولانی است. “ما شناخته شده چندین خانواده هایی که وسایل نقلیه باید شده باشه یا دور گرفته شده از آنها را به خاطر آنها پارکینگ جایی که آنها قرار نیست یک شبه می گوید:” خانواده وعده کارت.

دیگر مترو قضایی باید احکام که به جرم زندگی کردن یا خوابیدن در یک وسیله نقلیه. تخته سنگ را از شهرداری کد میله اقامت دائم در یک خودرو در خیابان های شهر. فورت کالینز منع اشغال خودرو “برای زندگی و اهداف است.” گریلی و اخیرا لیکوود باید هر دو تصویب قوانین به طور خاص منع زندگی در وسایل نقلیه تفریحی. Ruan برنامه ای برای کار با محلی سیاستگذاران در از بین بردن آن ممنوع و یا حداقل گرفتن شهرداری به توافق برسند به معافیت برای امن پارکینگ سایت.

حتی در مکان های که در آن هیچ ممنوعیت خواب در اتومبیل زندگی مردم در آنها اغلب بازدید توسط پلیس, گاهی اوقات در اواخر شب. “چه اتفاق می افتد این است که صاحب خانه تماس بگیرید [پلیس] و می گویند که این فرد در خیابان در مقابل خانه من است و من آن را دوست ندارم “و پلیس می آیند و از آنها بخواهید به حرکت” Ruan می گوید. “آنها با استناد به فرمان.”

که می تواند فقط پیدا کردن یک محل برای پارک طاقت فرسا است. برخی از مردم که زندگی می کنند در وسایل نقلیه خود را به چوب دوربین مخفی کشیدن آف یا مناطق صنعتی که در آن آنها نگرانی کمتر مردم در مورد شکایت. اما این مناطق ممکن است مستعد ابتلا به واقعی جرم از جمله سرقت و خشونت است. دیگران برای انتخاب خارج شده و یا دیگر بزرگ جعبه پارکینگ که برخی از آنها با گذشت حدود اجازه می دهد یک شبه ماشین کمپینگ.

Mooney تمایل به ماندن در مناطق مسکونی. در یک شب معمولی او می گوید: “ما آمار ایستگاه گاز واقعا سریع گرفتن یک نوشابه شاید چیزی برای خوردن و سعی کنید به پارک در مانند نیمه شب هنگامی که اکثر مردم در حال حاضر در خواب است.”
هنوز همسایه ها را به نام پلیس. “آنها می گویند شما در ماشین خود را با استفاده از مواد مخدر و یا آنها می گویند که آنها می خواهند یک چک رفاه انجام می شود چرا که آنها فکر می کنم شما مرده” Mooney توضیح می دهد. “هیچ کس فقط می آید و فقط می گوید:” هی چه میکنی حال شما خوب است؟’ آنها همیشه در تماس با اداره پلیس است.”

بنابراین Mooney حرکت غالبا و تلاش می کند به پارک در مناطق که در آن او نمی خواهد جلب توجه است. خالی سایت های ساخت و ساز در محله های مسکونی ایده آل هستند زیرا معمولا وجود دارد یک porta-احمقانه است. با همه آن ساخت و ساز برکلی منطقه خوب بوده هر چند “شما هنوز هم در معرض خطر هر روز,” او می گوید.

در حالی که آنها را امن پارکینگ های اضطراری stopgaps, Brogan و بیکر-Hauck همچنین می خواهید آنها را برای کمک به مردم پیدا کردن راه حل های دراز مدت. آنها تصور همه شرکت کنندگان در برنامه ورود به OneHome سیستم و گرفتن در مسیر به مسکن دائمی. طیف گسترده ای از خدمات دیگر نیز ممکن است در دسترس: کارفرمایان بالقوه می تواند با ارائه آموزش های شغلی, بهداشت بخش می تواند راه اندازی کلینیک های سیار, animal welfare organizations می تواند واکسیناسیون حیوانات خانگی و یا توزیع مواد غذایی سگ. در شرایط اضطراری و یا شدید آب و هوای حوزه های قضایی که در آن سایت قرار دارد به راحتی می تواند موضوع متل کوپن چرا که آنها در حال حاضر می دانم که چگونه برای رسیدن به مردم نیازمند.

“شما باید از مردم در حال حاضر که در حال خدمت; آنها از نوع پراکنده در جامعه” بیکر-Hauck می گوید. “امن پارکینگ برنامه های آنها را با هم کمی بیشتر در یک محل که در آن آنها می تواند خواب با خیال راحت. آنها در حال رفتن به ضرب و شتم آنها در حال رفتن به دریافت دزدیدند. آنها در حال رفتن به قادر به از طریق شب خواب. آنها در حال رفتن به یک پلیس ضربه زدن بر روی پنجره بیداری آنها را در ساعت 3 صبح به دلیل همسایه نامیده می شود. شما در حال تثبیت آنها فقط با انجام آن بسیار است.”

Civic Center Park is closed to camping...or anything else.

مرکز اجتماعات پارک بسته است به کمپینگ و…و یا هر چیز دیگری.

Thomas Mitchell

Raychel کلی آغاز امن-پارکینگ برنامه در اجلاس شهرستان در ماه ژوئیه گذشته و پس از او در بر داشت خودش قادر به پرداخت هزینه اجاره و مجبور به زندگی در ماشین خود را. این برنامه به نام LOSPP (محلی یک شبه امن پارکینگ برنامه) به طور خاص در خدمت کار بی خانمان بسیاری از آنها در نگه داشتن اسکی و گردشگری صنایع رفتن اما نمی تواند استطاعت به شدت هزینه های بالای زندگی در کوه شهر رفت و آمد مکرر. کلی بود و یکی از کسانی که.
پس از آن آغاز شد این اجلاس شهرستان برنامه در خدمت 25 نفر. همه شرکت کنندگان باید اثبات اشتغال تمام وقت و پرداخت 45 دلار در ماه را پوشش می دهد که زباله خدمات برف روبی, حمام, تعمیر و نگهداری و به طور کلی نگهداری. جاری میزبان یک کلیسا هر چند این سایت به طور موقت بسته شد به دلیل بیماری همه گیر.

در حالی که LOSPP در خدمت یک تو رفتگی در دیوار مردم که گروه بسیاری از نیازهای مشابه زندگی مردم در اتومبیل های خود را در مترو دنور: امن و قانونی در محل به خواب با تخت زمین نور کم فاصله از ساکنان در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس و خدمات تلفن همراه — به عنوان به خوبی به عنوان یک حمام و زباله خدمات. بالاتر از همه LOSPP کمک می کند تا شرکت کنندگان در پیدا کردن یک جامعه از افراد با تجربه مشترک. “جامعه ما در حال حاضر قابل دسترسی از آنجا که این برنامه” کلی می گوید. “ما نه فقط نامرئی در جهان که در آن شما نمی تواند در مورد ما و جمع آوری اطلاعات و تصمیم گیری بهتر. ما اینجا هستیم.”

امن پارکینگ سایت های مترو در منطقه خواهد شد که برای تعیین اینکه آیا به محدودیت در ورود و یا باز باشد حتی برای کسانی که با سوابق کیفری به ذکر جزئی مسائل حقوقی مانند هیچ به روز ثبت نام خودرو و بیمه. “فلسفی, من فکر می کنم همه ما در نیروی کار می گویند وجود دارد باید به صفر موانع به این می گوید:” بیکر-Hauck. “لجستیکی ما می دانیم که وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از موانع است.”

پس از همه امن پارکینگ سایت شده اند بحث برانگیز — جدید بسیاری در انسینیتاس کالیفرنیا باعث ساکنان به کمپین (ناموفق) در برابر آنچه آنها به نام “یک بی خانمان پارکینگ در محله مسکونی.” از سوی دیگر امن پارکینگ برنامه در L. A. تلاش کرده است به گسترش به دلیل آن نیاز به بیش از حد بسیاری از ارائه دهندگان خدمات در یک بودجه کوچک است.

این سایت ها برای انطباق با ارائه دهنده خاص در حال اجرا آنها و جامعه که در آن آنها واقع شده است. Broomfield می تواند طیف مقدم اولین سایت آزمون: هیچ پرنده کشیش سرب در برومفیلد United Methodist Church می گوید که جماعت خود را آماده است برای استفاده از پارکینگ خود را به جای مردم ساکن در وسایل نقلیه خود را که در این شهرستان قرار دادن است تا در هتل ها در طول بیماری همه گیر.

دورتر از شمال دیگر امن-پارکینگ سایت مدل در آثار. یوسف Zanovitch منجر به بی خانمان توسعه ارائه تشویق یک Longmont غیر انتفاعی است که امید به خلبان امن سایت در دو کلیسای پارکینگ در این سال هر یک به ظرفیت پنج تا هفت وسایل نقلیه. یک مقدار زیادی ممکن است متعلق به خانواده و زنان و امید ارائه خواهد شد مورد مدیریت است که با هدف اتصال برنامه مهمانان با مسکن. این Longmont شورای شهرستان در حال حاضر دارای یک نیروی کار که مطالعه امن-پارکینگ پیشنهاد.

Zanovitch می گوید که امید در حال حاضر با این نسخهها کار با بسیاری از Longmont ساکنان که در وسایل نقلیه خود را و او را شناور ایده امن بسیاری با بسیاری از آنها. “این قطعا ملاقات با تعداد زیادی از شور و شوق” او می گوید. “من از شنیدن داستان پس از داستان…به خصوص زنان احساس نمی امن بودن لگد از خارج پارکینگ نمی دانستند که در آن برای رفتن — و اگر آنها پیدا کردن یک محل آنها نمی دانند که چگونه آنها قادر خواهید بود به ماندن بگیرید.”

Zanovitch کار کرده است با دانشگاه ایالتی کلرادو دانش آموزان به طراحی قابل زندگی 14-توسط-8-پا کوتاه-تریلر — مانند خانه های کوچک بر روی چهار چرخ. یکی از این ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به پناهگاه کارکنان عضو در سایت یک شبه و آنها نیز می تواند به طور موقت “خانه” افرادی که لازم نیست وسایل نقلیه.

“امن پارکینگ را به معنی این نیست به عنوان یک راه حل دائمی” Zanovitch توضیح می دهد. “آن را صرفا به معنای به عنوان یک فصل امیدوارم به حرکت به بهتر است.” اما در عین حال مردم در حال امن و در یک محیط حمایتی.

“زمانی که مردم زندگی می کنند در وسایل نقلیه آن را جدا وجود دارد به طور کلی یک جامعه اطراف آنها” او اشاره می کند. “بخشی از این جامعه است. آن را برای رفتن به واقعا نگه مردمی به امید بهتر چشم انداز.”

در حالی که Mooney تلاش می کند به ماندن مثبت و کمک به دیگران سخاوت او گاهی اوقات نتیجه معکوس قرار دادن او در به خطر انداختن و موقعیت های خطرناک. او می گوید: او سرقت شده است چندین بار حتی تجاوز. او نمی ظروف سرباز یا مسافر با مواد مخدر علاوه بر ماری جوانا, اما بسیاری از مردم در اطراف او فراموش کرده است که بدست او به شرایط بد. به دور او به دنبال کمک از غریبه ها, درخواست از مردم برای مراقبت از اموال او حتی سگ او گاهی اوقات تنها به آنها را ناپدید می شوند. او را از دست داده و ارتباط و اتصال به او ، “من تا به حال تقریبا فقط در مورد هر چیزی که کمی است که شما می تواند برای شما اتفاق می افتد که بد اتفاق می افتد,” او می گوید.

تجربه او باعث شده است تا Mooney به اعتماد بی خانمان های محروم و فقیر بیشتر از ثروتمندان, دولت, ارائه دهندگان خدمات و به خصوص پلیس. او فکر می کند از ساکنان برکلی به عنوان “yuppies” و می گوید که آنها به او اضطراب است. “من تبدیل شدن به خیلی بیشتر از ترس از مردم از من تا کنون بوده است در تمام زندگی من” او منعکس کننده. “و تلخ و نفرت انگیز نسبت به بسیاری از آنها. مردم نمی خواهید به استفاده از همان دستشویی و حمام به عنوان ما; آنها نمی خواهید به دیده می شود در اطراف ما است.”

Mooney نیست “نگاه بی خانمان,” او می گوید و “مگر در مواردی که شما می بینید به وسیله نقلیه شما نمی دانید. مردم در برابر تبعیض من وقتی می بینند و بی خانمانی اما اگر من به ایستاده در خط در خارج با داشتن یک مکالمه آنها می خواهم که هیچ سرنخی من در زندگی من نقلیه است.”

The National Western Center now houses a temporary shelter.گسترش

ملی غرب مرکز در حال حاضر در خانه یک سرپناه موقت.

کوین بیتی/Denverite

مترو دنور شد و در حال حاضر یک محل دشوار برای پیدا کردن مسکن مقرون به صرفه. در حال حاضر از آن خواهد شد حتی سخت تر.
حدود یک در ده شغل ناپدید شده است; دیگر کاهش می یابد ساعت و یا پرداخت. صدها هزار نفر از مردم را برای ثبت نرخ بیکاری در کلرادو. و در حالی که محرک چک و گسترش مزایای بیکاری قرار داده خواهد شد برخی از پول به جیب مردم چند هزار دلار نخواهد بود به اندازه کافی برای پوشش اجاره برای مدت طولانی.
“به نظر من واضح است که با اقتصادی پیامدهای این بیماری همه گیر وجود دارد در حال رفتن به بیشتر افرادی که تا پایان خانمان” Ruan می گوید. “این است که به دولت ما در واقع به جلو آمده و با برخی از قوانین و سیاست های که برای کمک به مردم به ماندن در خانه های خود.”

برخی از فعالان در حال هل دادن اجاره اعتصاب دیگران اجباری مهلت قانونی برای اخراج و سلب حق مالکیت به نام توسط مقامات دولتی. “اگر آنها نمی کنند,” Ruan می گوید: “پس از آن ما در حال رفتن به یک انفجار از بی خانمانی. هیچ معادله که این درست نیست.”

“بی خانمانی در حال رفتن به شروع به لمس کردن طبقه متوسط” پیش بینی کارت.

هر دو کارت و Ruan فکر می کنم که مردم بیشتر خواهد شد در حال حرکت به اتومبیل های خود را. در زمانی که پاک ماندن و اجتماعی دور از سایر افراد ضروری است, یک خودرو ممکن است نگاه مانند یک گزینه امن تر از یک پناهگاه.
اما همه گیر است و همچنین ساخت زندگی سخت تر برای کسانی که زندگی می کنند در اتومبیل های خود را. در حالی که بسیاری از Coloradans بسته شده اند, در داخل و وحشتزده به انباشت مواد غذایی, Mooney شده است در خط مقدم به عنوان یک مواد غذایی-فروشگاه کارگر. هفته اول او مشغول به کار در خارج او کشیده چهار عرق شیفت بدون دوش گرفتن پس از ورزش او رفته بودم به بسته شده بود.

چالش ها نیست فقط فیزیکی: او فکر می کند که گسترش coronavirus افزایش یافته ننگ اطراف بی خانمانی. مردم به نظر می رسد به احساس بیشتر تحت عنوان در مورد مسدود کردن افراد بی خانمان از ورود به فروشگاه ها و دیگر اماکن عمومی او می گوید: “افراد بی خانمان در حال نگاه به عنوان ویروس.”

جالب اینجاست که هر چند همه گیر کمک کرده است Mooney اتصال به بهتر امکانات. در آوریل 21, کلرادو ائتلاف برای بی خانمان بود قادر به گرفتن یک اتاق هتل برای پرداخت این شهرستان, مسکن, محفوظ است, برای افراد بی خانمان به ویژه آسیب پذیر به COVID-19. با توجه به درک, Woodbury, سخنگوی وزارت مسکن ثبات دنور به دست آورد تا 325 چنین اتاق در بالای 365 برای کسانی که ممکن است این بیماری است.

هنوز هم بسیاری از مردم شده اند در سمت چپ خیابان و یا گرد به تثبیت پناهگاه ملی غرب مرکز و دنور سالن بزرگ است. و شهر را نگه نمی پرداخت برای اتاق های هتل ها برای همیشه لطفا برای.

امن پارکینگ سایت به راحتی می تواند جای مردم که زندگی در وسایل نقلیه برای سال و همچنین کسانی که به تازگی محوری به بی خانمانی با این بیماری همه گیر. “ما به این نیاز در حال حاضر” Ruan می گوید.

“این نوع از برنامه آسانسور نفر از ناپدیدی” بیکر-Hauck می افزاید. “اگر آنها یک صدا و آنها را شامل نمی شود, سپس آنها همچنان به رفتن بدون کمک کند. این افراد که بسیاری از امکانات شخصی. در حال حاضر آنها بسیار انعطاف پذیر آنها بسیار زیرک است. آنها باید مقدار زیادی که برای آنها بیش از حد و آنها فقط نیاز به کمی کمک. بنابراین ما احساس می کنیم مثل این است که یک فرصت برای کمک به مردم ایجاد ثبات قبل از همه چیز بدتر از قبل چیزی حتی بیشتر فاجعه بار اتفاق می افتد به آنها. “این فقط کار درست را انجام دهد.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de