نیویورک (AP) — Sandy جنسن خدمات مشتری کار در یک باشگاه سام در فولرتون, کالیفرنیا, به طور معمول شامل چک کردن اعضا کارت شناسایی در درب و پاسخ دادن به سوالات. اما coronavirus تبدیل شده به یک نوع از فروشگاه کلانتر.

در حال حاضر او باید به مقابله با خریداران که با پوشیدن ماسک, اجرا, اجتماعی فاصله اقدامات مانند یک راه راهرو و محدود کردن تعداد افراد مجاز در داخل. این تلاش گاهی اوقات تحریک testy مشتریان.

“آنها رفتار بدتر در حال حاضر” جنسن گفت. “همه در لبه. من خصمانه اعضا در صورت من.”

او نا امیدی است که به اشتراک گذاشته شده توسط فروشگاه کارگران سراسر کشور که به طور ناگهانی بودن خواسته برای به اجرا درآوردن قوانین حاکم بر خرید در گیر تنش پر از نقش که بسیاری از آنها را دریافت کرده اند کمی و یا بدون آموزش. این بار مطمئن است برای تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر کسب و کار در نزدیک به یک دوجین متحده شروع به بازگشایی شده است.

حتی اگر یک گارد امنیتی است ارسال شده در فروشگاه, کارکنان, شکایت آنها اغلب به ایستادن به مبارز خریداران.

“من فکر می کنم که مردم در حال هل دادن به عقب به دلیل آزادی خود در حال کنترل” گفت: Marc پرونه رئیس جمهور ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران, اتحادیه اروپا است که نشان دهنده 1.3 میلیون عضو از جمله خواروبار کارگران است. “اعضا احساس نمی راحت در تلاش برای کررل مشتری. مدیریت را به سمت مشتری.”

فروشگاه تنش به تازگی منجر به خشونت در حداقل دو کشور است. میشیگان افسر امنیتی بود به ضرب گلوله در هفته گذشته پس از گفتن یک مشتری به پوشیدن ماسک در یک خانواده فروشگاه دلار. دو مک دونالد کارکنان در شهر اوکلاهما به ضرب گلوله کشته شدند روز شنبه توسط یک مشتری که عصبانی بود که رستوران غذاخوری, بسته شد, پلیس گفت:.

همچنین در اوکلاهما یک شهر متروکه آن ماسک حکومت بعد از فروشگاه کارمندان مورد تهدید قرار گرفتند. و در جنوب کالیفرنیا فروشگاه مواد غذایی به نام وان, یک مرد نشان داد تا چه شبیه Ku Klux Klan هود. او نادیده گرفته و درخواست از کارگران به آن را حذف کنید تا زمانی که به ثبت نام با توجه به سوپر مارکت.

ماسک مورد نیاز در برخی از کشورها و جوامع است. برخی از فروشندگان عمده از جمله Costco Wholesale Club ساخته شده اند ماسک اجباری بدون در نظر گرفتن سیاست های دولت. اما حتی در فروشگاه ها است که با ارسال علائم مورد ماسک توصیه کارگران اغلب به رویکرد آشکار بازدید کنندگان است.

جف رید که با این نسخهها کار در مقابله با گوشت در فروشگاه غول در سیلور اسپرینگ مریلند که حکم ماسک گفت: greeter در فروشگاه یکی از مقابله با خریداران نه نگهبان ارسال شده خارج است.

“ما در حال رفتن در خط مقدم به صورت روزانه. اگر آن را در برابر قانون بدون ماسک خود را, چرا شما با داشتن تحویلدار و نوجوانان تلاش برای به اجرا درآوردن این است که این قانون پرسید:” Zeid که اغلب به توبیخ مشتریان به نگه داشتن 6 پا از هم جدا.

همه گیر وظایف آخرین مثال از اینکه چگونه برخی از کارگران خواسته شده به پلیس فضای خرده فروشی. در سال گذشته خرده فروشان از جمله CVS, Walgreens و خارج خواسته است که مشتریان خودداری از علنا حمل اسلحه در فروشگاه حتی در جایی که قوانین اجازه می دهد آن را. فروشگاه نمی آشکار منع اسلحه زیرا آنها نمی خواهند کارگران را برای اجرای ممنوعیت. اما چگونه کارگران باید پاسخ به سلاح حمل مشتریان باقی مانده است فازی. بسیاری از خرده فروشان در سمت چپ آن را از بالا به صلاحدید مدیران فروشگاه و ارائه برخی از راهنمایی و آموزش به کارگران است.

Jason آبجو سخنگوی در خرده فروشی انجمن مدیران صنایع گفت: این یک خرده فروشی کارمند نقش به اجرای قانون محلی و یا یک فرمان اجرایی در پوشش صورت و یا هر پروتکل. او گفت: اجرای قانون باید درگیر است و خریداران می توانند انجام بخشی خود را.

“صنعت بشدت متمرکز بر پروتکل های ایمنی به عنوان آنها بازگشایی شده است. اما مصرف کنندگان نیاز به نگه داشتن این ذهن” Brewer گفت.

در حالی که خرید در یک Costco در میدلوتین, ویرجینیا, وندی آلونزو گفت: نشانه گذاری در طبقه نشان می دهد مناسب اجتماعی فاصله خوب شد یادآوری. او گفت که او هرگز می گوید هر چیزی را به خریداران دیگر نقض های اجتماعی فاصله اما او نا امید می شود زمانی که آنها بی اعتنا به نظر می رسد که آنها در حال مسدود کردن یک راهرو او را مجبور به فشار ،

“و سپس آنها نوع سمت چشم مانند شما بیش از حد نزدیک است, اما آن را مانند شما در حال مسدود کردن راه و من نمی خواهید به صبر کنید اینجا را در تمام طول روز برای شما به خود را به تصمیم گیری که آیا شما می خواهید تخم مرغ یا شیر یا پنیر” آلونزو گفت.

هدف سخنگوی جاشوا توماس گفت که زنجیره ای است و نه با تجربه هر گونه مسائل عمده با خریداران و نه مطابق با فاصله اجتماعی قوانین. ویژگی های او بخشی از آن به هدف پیروی از احکام محلی و ساخت در سراسر کشور داشتیم. اگر مشتریان موفق به رعایت پروتکل های فروشگاه ها ممکن است اضافه کردن بیشتر نشانه یا بازی مکرر یادآوری در سیستم آدرس عمومی. هدف نیز می تواند کاهش تعداد مشتریان اجازه دهید به فروشگاه.

“ایمنی از اعضای تیم اولویت ما است” توماس گفت.

بسیاری از کسب و کارهای دیگر در حال تلاش برای خنثی کردن تنش ها بین کارگران و مشتریان.

بازار تازه یک گرینزبورو در کارولینای شمالی بر اساس خوراک شناس مواد غذایی زنجیره ای با بیش از 150 فروشگاه یکی از اولین فروشنده به درخواست خریداران پوشیدن ماسک. اما یک سخنگوی آن گفت: نه تکذیب ورود به مشتریان بدون پوشش صورت.

“ما نمی خواهیم به جای اعضای تیم ما در مقابله وضعیت است که می تواند منجر به پیامدهای ناخواسته در طول یک در حال حاضر در تلاش برای, بسیاری,” سخنگوی شرکت Meghan فلین در بیانیه ای گفت به آسوشیتد پرس.

برخی از کارگران می تواند به عنوان یک مشکل هست.

اسکات نش, مدیر عامل شرکت مادر آلی بازار که در عمل 19 فروشگاه را در منطقه میانی اقیانوس اطلس گفت: او نه فقط در برخورد با خریداران که علنا شرم مشتریان دیگر و یا نادیده گرفتن قوانین است. او همچنین تا به حال برای مقابله با برخی از کارگران احساس بیش از حد قدرت و خصمانه نسبت به مشتریان است.

او اذعان دارد که آموزش های خود را برای 1500 نفر از کارکنان شده است “در پرواز” و که او تا به حال زمان به رول “آموزش ماژول.” اما او می گوید کارگران به “استفاده از عقل سلیم است.”

“آیا نمی شود بیش از حد سهل انگار و نمی توان کنترل و یا عموم بشود,” نش گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده هنری Kurz در میدلوتین ویرجینیا کمک به این گزارش.

___

به دنبال آن د’Innocenzio در توییتر در: http://twitter.com/ADInnocenzio.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de