جان “خوش شانس” Domingue ایستاده اسکله در مهر و موم ساحل sipping قهوه و زل زده بود به اقیانوس آبی صبح جمعه. آن را تقریبا ساعت 10 صبح ساحل خالی بود و پس از آن خیابان درخت پوشیده پشت سر او.

“این وهم آور” او گفت:. “آن چیزی نیست که در این شهر مورد است.”

بدون کوچک شهر ساحلی بین ساحل طولانی و هانتینگتون بیچ یک مقصد توریستی. خیابان اصلی است و به انتظارنشسته بودند با رستوران ها و فروشگاه های لباس و مغازه های عتیقه فروشی و قبل از coronavirus وارد آن پررونق بود.

اما در حال حاضر رستوران ها بودند مجاز به انجام تنها takeout سفارشات و مواد غذایی تحویل. حتی اگر لباس فروشگاه اجازه داده شد به بازگشایی جمعه برای منظقه خدمات تنها بسیاری از باقی مانده بسته شده است.

تبلیغات

فروشگاه ضبط پیام های خود را به نمایش ویندوز یا جلوی درب خریداران اجازه می دانم که آنها باقی مانده بسته اما می تواند برنامه وانت سفارشات.

در یک عتیقه فروشی, فروشگاه پیام زیر نمایش داده شده در پنجره:

“متاسفم بسته برای ایمنی. اگر شما چیزی را در پنجره یا اگر شما می خواهم را انتخاب کنید تا خود را layaway لطفا تماس بگیرید…”

یک پیام در یک فروشگاه لباس به عنوان خوانده شده: “ما در اینجا برای خرید خود نیاز دارد. ما ارائه خواهد شد: خرید با تعیین وقت قبلی. منظقه خدمات. حمل و نقل رایگان.”

تبلیغات

Domingue یک مهر و موم ساحل اقامت و استقلالی مجری گفت: کسب و کار در حال مبارزه و نگران بلند مدت اقتصادی اثر coronavirus را در شهر خود می باشد.

“این دشوار است اما این انعطاف پذیر شهر” Domingue گفت. “من فکر می کنم ما گزاف گویی خواهد شد اما چه مدت طول خواهد آن را؟”

او نیز معتقد است: “جامعه بحث در مورد احتمالا بستن خیابان اصلی در آینده اجازه می دهد تا رستوران برای خدمت به مشتریان در خارج از منزل به افزایش ظرفیت در حالی که زیر اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. بسته شدن خواهد بود تنها به طور موقت تا زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت.

“آنها نمی تواند سقوط به راه” Domingue گفت. “آنها باید خلاق باشد.

تبلیغات

دورتر پایین خیابان سینتیا فروند, 48, وضوح بالا, اسکیت رولر درون او لباس, فروشگاه لباس, ایستگاه 17. اسکیت محبوب ترین آیتم ها در فروشگاه خود را.

“هر روز از خواب بیدار شدم به آنلاین جدید فروش اسکیت رولر,” او گفت:. “مردم هستند که مایل به دریافت و ورزش است.”

اما هسته اصلی کسب و کار است boho شیک, پوشاک, جواهرات دست ساز و سوابق. آن اغلب نیاز به مشتریان برای آمدن و دیدن آیتم های خود را.

“که سخت ترین چیز — شما نمی توانید هر چیزی را امتحان کنید, شما نمی توانید به فروشگاه می آیند,” او گفت:. “بنابراین بسیاری از مردم می خواهم به در آمده است.”

تبلیغات

Freund استفاده می شود کسب و کار خود را نشانه ای برای جلوگیری از ورود به فروشگاه خود را به طوری که مشتریان نمی به طور تصادفی در راه رفتن. اگر چه آن را یک پس از دولت صادر اقامت در خانه, سفارشات, Freund دریافت کرده است برخی از کمک به شناور باقی می ماند.

این زن که صاحب ساختمان, اصلاح کرده, کردن 1000 $از Freund ماهانه $2,600 اجاره. محرک چک نیز به او کمک کرد و در حال حاضر او در انتظار یک دولت وام کسب و کار کوچک. علاوه بر این او به اندازه کافی پول ذخیره شده قبل از باز کردن کسب و کار برای مطمئن شوید که او تا به حال شش ماه از اجاره در ذخایر.

Freund گفت که او قصد ندارد در ترک حتی اگر او اجاره این ماه به پایان می رسد.

“این اشتیاق من است,” او گفت: نظر اجمالی در فروشگاه خود را. “این چیزی است که من می خواهم به انجام است.”

تبلیغات

برای سال Freund بود یک کمد لباس سبک موسیقی فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی و نشان می دهد. او در نهایت شروع به فروش لباس در جشنواره های موسیقی و خیابان نمایشگاه. بعد او شروع به فروش لباس در اورنج کانتی بازار در کوستا مسا. اما پس از سال از راه اندازی و تخریب او می خواست چیزی بیشتر پایدار.

دو سال پیش کمی آجر و شیشه ای فروشگاه خالی شد. Freund به خاطر نگاه کردن به فضای تجاری. آن 700 متر مربع بسیار شبیه به اندازه او pop-up بوتیک.

“من آن را دوست داشتم آن را جادویی,” او گفت: یادآوری. “منطقه خیلی ناز بود: خیابان درخت پوشیده و آن را در نزدیکی آب است.”

پرش با اسکی: در حال حاضر به فکر آینده است. او در تلاش برای کشف کردن که مشتریان اجازه بازگشت به فروشگاه چه خواهد شد ؟ او در مورد گرفتن IKEA مفهوم اجازه می دهد مشتریان به حرکت را از طریق فروشگاه در یک جهت و با داشتن ماسک توسط درب برای افرادی که هیچ ندارد. او همچنین در مورد فکر نگه داشتن تنها یک تعداد معینی از مردم در داخل فروشگاه در هر زمان داده شده.

تبلیغات

“این سخت است بار عاطفی و مالی” او گفت:. “من فکر می کنم زمانی که همه چیز را به بالا و در حال اجرا دوباره مردم در حال رفتن به می خواهید به فروشگاه.

“آن را به انتخاب کنید تا جایی که آن را به سمت چپ خاموش,” او اضافه شده است.

چند کسب و کار پایین در Knock-Knock اسباب بازی & هدیه فروشگاه لیزا مک هنری در تلاش بود به کار بر روی صفحه نمایش پنجره. وجود پازل, بازی و استخر شناور.

“چرخان است که احتمالا یک بازی از مردم می خواهم به بازی در حال حاضر,” او گفت:, chuckling او به عنوان حذف بازی از روی صفحه نمایش.

تبلیغات

مچنری سابق, معلم مدرسه, شده است, فروش اسباب بازی برای 14 سال در مهر و موم در ساحل. او را دوست دارد کودکان و همیشه می خواستم برای باز کردن یک فروشگاه است. او مشغول به کار در یک فروشگاه اسباب بازی در نیویورک به مدت پنج سال.

او گفت: پازل فروش شده اند و او قصد دارد برای باز بماند چرا که او را متعهد به جامعه و فروشگاه خود را.

“من انتظار ندارم که به همان مالی” او گفت:.

مچنری امیدوار است که در زمان تغییر یک بار واکسن ایجاد می شوند و دارو برای مبارزه با کروناویروس را بهبود می بخشد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de