تیلور و تنر Barkin همیشه آموخته با آزمون و خطا. در حال حاضر که غریزه نجات داده است کسب و کار خود را.

دبیرستان دلبر در زمان روی صفحه نمایش چاپ در سال 2010 به عنوان یک سرگرمی در تنر پدر و مادر’ زیرزمین. آنها توسعه یافته علاقه برای هنر و تصمیم به راه اندازی یک نام تجاری لباس. در آن زمان مردم به آنها گفت: “شما در مدرسه بالا است. آن را احتمالا نمی خواهید به کار می کنند — اما موفق باشید.”

معلوم می شود آنها نیاز ندارد ، پس از یک دهه کار سخت و “مختلف روده غم انگیز شکست” این Barkins ساخته شده اند مور, مجموعه, موفق کسب و کار کوچک با یک نمای در دنور کلیتون محله. این نام تجاری است که دارای تخصص در جذاب گرافیک ارائه می دهد و پوشاک و سایر کالاها مانند نوت بوک درخت-شمع معطر, کمپ فنجان چای و حوله. اگر چه Barkins مشغول هستند و در طول سال تابستان به خصوص در زمان داغ برای تی شرت فروش.

در حالت عادی سال زن و شوهر خواهد بود ramping تا برای بازگشت به عقب فروش حوادث در سراسر کلرادو و همچنین در کشورهای دیگر. اما در این سال های COVID-19 همه گیر است پایان دادن به تمام سازندگان بازارهای جشنواره ها و رویدادهای دیگر است که آنها نگاه به جلو به.

در هنگام خاموش شدن شروع تیلور می گوید: “ما می ترسید ما نمی خواهد آن را از این زنده است. همه ما خرده فروشان بسته خود را درب رویدادهای ما لغو شد و یک شبه از دست دادیم 85 درصد از ما جریان درآمد. در عرض یک هفته ما ضرر و زیان پیشی $150,000 چون از آینده لغو و تعطیلی.”

در آن زمان او ادامه می دهد: “ما تا به حال به تصمیم گیری: آیا ما را در آنچه که ما صرف یک دهه به عنوان زن و شوهر ساختمان با هم و یا مبارزه برای همه چیز ما کار کرده ام؟” آنها را انتخاب دومی پس از آن به عنوان گزینه های خود را. تیلور صرف چند هفته تحقیق در مورد کسب و کار کوچک وام بود اما دلسرد که مور مجموعه کاهش یافت و در همان “کسب و کار کوچک” رده به عنوان شرکت های مانند Shake Shack که استخدام بیش از 6000 نفر است. او می گوید: دور اول چک برنامه حفاظت از وام بیرون رفت و به کسانی که بزرگتر “کسب و کارهای کوچک” ترک شرکت هایی مانند مور در گرد و غبار. گرفتن یک PPP وام “نوع مانند برنده شدن در قرعه کشی” تیلور ابراز تاسف.

سپس آنها در نگاه توده ای از unsellable تی شرت نشسته در انبار خود را و نجات برای کسب و کار خود روشن شد: آنها به دنبال دستورالعمل CDC و محافظ COVID-19 ماسک.

“ما شنیده ام که وجود دارد یک پارچه کمبود از مردم تولید انبوه ماسک; همان با الاستیک” تیلور می گوید. “[اما] ما انجام داده ایم T-پیراهن برای ده سال و ما را کنار بگذارند پیراهن که تلقی unsellable چرا که آنها تا به حال سوراخ یا اندکی misprints.” در نتیجه آنها قادر به نوبه خود تی شرت کارخانه به یک ماسک-ساخت کارخانه.

“ما در بر داشت یک راه برای صرفه جویی در کسب و کار ما و صرفه جویی در زندگی می کند” او می افزاید.

در حال حاضر مور مجموعه استارت کردن ماسک گردد از سنگین وزن تی شرت پنبه مواد با یک جیب برای حفاظت اضافه شده باید استفاده کنندگان را انتخاب کنید به آن اضافه کنید.

One of Moore Collection's masks, made from the company's unsellable T-shirts.گسترش

یکی از مور مجموعه, ماسک ساخته شده از این شرکت unsellable تی شرت.

مور مجموعه

به عنوان به زودی به عنوان اولیه دسته ای از ماسک آماده بود که Barkins ارسال شده آنها را آنلاین. هر چند که انتظار می رود تقاضا برای آخرین برای چند روز در سفارشات نگه داشتن نورد در.

“ما می دانیم که وجود دارد این است که یک ماسک کمبود و ما همچنین می دانیم که ماسک های حیاتی برای کمک به مردم برای زنده ماندن COVID-19” آنها می گویند. “ما به شدت در تلاش برای پهن کردن منحنی بنابراین ما باقی مانده اند اختصاص داده شده به کار در سراسر ساعت به ساخت ماسک برای دریافت آنها را به مردم و به سرعت به عنوان ما می توانیم.” برای کمک به آنها با ماموریت خود را از آنها گرفته ام در از راه دور سورس بسیاری از آنها گذاشته شد و زمانی که این بیماری همه گیر رسید.

امروز مور در حال کار به عنوان یکی از شرکای کلرادو, ماسک, پروژه و شرکت اهدای 15 درصد از فروش ماسک برای تغذیه مقدم, یک سازمان symbiotically حفظ رستوران های محلی و پزشکی کارگران با اهدا وعده های غذایی.

هر چند Barkins پذیرفت که ساخت ماسک نیست خلاقانه انجام عمل آنها می دانند که آن چیزی که حق را برای کسب و کار خود و جامعه خود.

“ما هرگز در نظر گرفته شده برای ایجاد ماسک ، اما با وضعیت کنونی ما با آن مواجه و منابع در دسترس ما احساس ما این بود تعهد اخلاقی به انجام آنچه که ما می تواند به صاف منحنی.”

هر چند آنها نگاه به جلو به بازگشت به خود را غریب تی شرت طرح ها و شادی های کمپینگ فصل تا زمانی که آن روز می آید که می گویند: “ما برای این چالش است.”

بازدید مور مجموعه آنلاین به فهرست ماسک صورت و پوشاک و دنبال برند های موجود در لیست ما از بیست Instagrammers به دنبال در حال حاضر در @moorecollection.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net