صنعت حمل و نقل طول می کشد بازدید در طول همه گیر اما قطار نگه داشتن chugging

برای تلفن های موبایل از ترافیک و هواپیما را آرام در سراسر بسیاری از لس آنجلس و کالیفرنیا به عنوان دستورات بهداشتی نگه داشتن مردم در داخل خانه.

اما اگر شما از نزدیک گوش شما هنوز هم صدای سوت قطار به آنها سبد خرید و حمل و نقل مواد غذایی و محصولات مصرفی و مواد شیمیایی و دام و از تولید کنندگان و فروشگاه ها و بنادر سراسر کشور است.

در Burlington Northern Santa Fe Railway یا BNSF حمل و نقل hub در لا میردا Russ ابوت یک مهندس لوکوموتیو گفت که زمانی که این بیماری همه گیر ضربه اول خود را تنها سرنخی که زندگی در خارج از راه آهن تغییر کرده بود خود را سریعتر رفت و آمد بین خانه و محل کار.

“این واقعا سریع,” او گفت:, توصیف عدم ترافیک در جاده ها. “که متفاوت بود.

تبلیغات

تبلیغات

“اما در اینجا هیچ کس بیمار بود ما را نگه داشته و حرکت ماشین ها و آن همه احساس خیلی عادی گفت:” به کنجکاو بازدید کننده نشستن در کابین از 3,800-اسب بخار BNSF لوکوموتیو او رانندگی در راه آهن که موازی مرحله جاده در شرق این شهر لس آنجلس.

Russ Abbott, a locomotive engineer, drives the 3800 horsepower BNSF locomotive

اهل ابوت یک لوکوموتیو مهندس درایوهای 3800 اسب بخار BNSF لکوموتیو در حمل و نقل hub برای Burlington Northern Santa Fe Railway در لا میردا کالیفرنیا.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

بیش از دو ماه گذشته این COVID-19 همه گیر و در نتیجه مستندات را مختل زنجیره تامین در سراسر کشور و با چکش تمام بخش های صنعت حمل و نقل. حمل و نقل-حمل و راه آهن نیز رسید اما نه به درجه ای از شرکت های هواپیمایی و تولید کنندگان خودرو.

چرا که راه آهن حمل اقلام ضروری در طول این بیماری همه گیر از جمله گوشت منجمد و روغن و مواد شیمیایی مانند کلر سفید کننده و شن و ماسه برای fracking. ابوت گواهى به این زنجیره تامین در روزهای کاری غوطه ور شدن در clickety-clack قطار چرخ, حمل هزاران تن از منابع به عنوان آنها بیش از رول مفاصل و squats از خط راه آهن.

در لا میردا کسانی که آهنگ های اجرا شمال غربی به جنوب شرقی مسیر پشت Home Depot, بین المللی, انبار کاغذ و ایالات متحده غذاهای خروجی. یک خار کوچک طول می کشد راه آهن غرب به یک مرکز پاسخگویی آمازون یک Frito-Lay انبار و کالاهای اساسی تحقق مرکز.

راه آهن را فراهم می کند این شرکت با اتصال مستقیم به ساحلی بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ و همچنین به عنوان گسترده داخلی کشور است.

تبلیغات

و در حالی که ابوت برخوردار حرکت قطار به جلو و عقب در میان تامین کنندگان و توزیع کنندگان در شهرستان آن کاجون عبور او نگرد.

“من هنوز هم لرز هر بار که من را از طریق آن,” او گفت:, توصیف منظره سوار را از طریق سان برناردینو و سن گابریل کوه که در حال حاضر تحت پوشش با روشن خشخاش و وحشی است. “هرگز پیر می شود.”

Tehachapi loop

در تهاچاپی حلقه سه چهارم مایل مارپیچی که متصل San Joaquin Valley به موهاوی به دست آوردن 77 پا در ارتفاع.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

و اگر چه ابوت روز به روز تغییر نکرده به شدت از ابتدای سال تفاوت وجود دارد گفت: لنا کنت سخنگوی BNSF.

کارکنان در حال حاضر عمدتا وارد کردن اطلاعات و داده ها از طریق iPads خارج به طوری که آنها لازم نیست که به جمع در دفتر; قطار در حال پاک کردن بین شیفت; و اپراتورها و دیگر کارکنان پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

“اما ایمنی همواره تكیه گفت:” کنت که اشاره کرد که آموزش خدمه که در کار با قدرتمند در حال حرکت ماشین آلات و همیشه به طور کلی کوچک در تعداد و گسترش است.

Russ Abbott boards the 3800 horsepower BNSF locomotive

اهل ابوت صعود سرنشین خود را BNSF لوکوموتیو.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

علاوه بر این حجم در حال نقل مکان کرد منقبض شده و یا در کلمات کنت “myket.”

در لا میردا این انقباض مربوط به رها کردن کالا به بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ شده اند که در برخورد با ترکیبی از جنگ تجارت اختلافات و کاهش رشد اقتصادی به کوروناویروس.

در روز پنج شنبه ژن Seroka مدیر اجرایی بندر لس آنجلس اعلام کرد در یک کنفرانس خبری که جنبش است که 80 ٪ از آنچه در آن بود در این زمان در سال گذشته است.

تبلیغات

پورت آمار نشان می دهد حجم ظرف پایین است 15.5% و مقامات پیش بینی کسب و کار باقی خواهد ماند “نرم” برای چند ماه آینده.

وی با اشاره به شیب تند کاهش سریع-کسب و کار مد و ماشین و آهن قراضه و فولاد با یک چشم انداز مثبت در تولید که از آمریکای لاتین است.

Coronavirus مجله

دو بار روزنامه نگاران در حال گام گذاشتن در یک سفر در سراسر کالیفرنیا برای پوشش, پرجمعیت ترین و متنوع دولت در طول coronavirus بحران است.

در خطوط راه آهن حرکت قطعات خودرو کاهش یافته است بیش از 90 درصد در مقایسه با همین روز در سال گذشته است.

“ما از عدم قطعیت” به عنوان یک نتیجه از جنگ تجاری “به رادیکال عدم قطعیت گفت:” ماریو کردرو مدیر اجرایی بندر لانگ بیچ. “من فکر نمی کنم هر کسی می تواند پیش بینی که در آن ما در حال رفتن به عنوان یک کشور با اقتصاد ما. … من نمی بینم هر حالت عادی برای سال 2020 و یا برای که ماده برای 2021. حداقل از نظر کسب و کار عادی.”

کردرو همچنین با اشاره به خالی قایقرانی آمار که لغو از برنامه ریزی کشتی. او گفت: در سه ماهه اول این سال وجود دارد 61 خالی سفر دریایی به بنادر ساحل طولانی و لس آنجلس. چهل و هشت در حال انتظار برای این سه ماهه.

Lena Kent, spokesperson for Burlington Northern Santa Fe Railway, at the BNSF transit hub on May 8.

لنا کنت سخنگوی Burlington Northern Santa Fe Railway در BNSF ترانزیت.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

“این بی سابقه,” او گفت:, و آن ترجمه را به پول واقعی و شغل. بدون شک که در کاهش ترافیک تاثیر می گذارد تمام بخش های زنجیره تامین از جمله قطار, او گفت:.

پس از آن وجود دارد کاهش در تقاضا برای زغال سنگ است که فلج کننده اقتصاد در غرب و کوه متحده است.

در هفته گذشته بیش از 340 BNSF کارکنان گذاشته شد در مونتانا و وایومینگ که در آن تقاضا برای زغال سنگ کاهش یافت. چند BNSF راه آهن امکانات در مونتانا و وایومینگ, کانزاس, داکوتای شمالی, ویسکانسین و نبراسکا در حال حاضر هم به طور دائم توقیف و یا به طور موقت در اندازه کاهش می یابد.

تبلیغات

و دیگر شرکت راه آهن از جمله اتحادیه اقیانوس آرام در حال گرفتن فشرده با کاهش نفت و زغال سنگ با توجه به گزارش منتشر شده.

در حالی که حمل و نقل ترافیک کاهش یافته است در سراسر کشور حجم کار باقی ماند “نسبتا ” ثابت” در کمی hub در لا میردا کنت گفت.

More than 340 BNSF employees were laid off this month

بیش از 340 BNSF کارکنان گذاشته شد از این ماه در مونتانا و وایومینگ که در آن تقاضا برای زغال سنگ کاهش یافت. در حالی که حمل و نقل ترافیک کاهش یافته است در سراسر کشور حجم کار مانده است نسبتا ثابت در توپی در لا میردا.

(کارولین کول / لس آنجلس تایمز)

وارن بافت که برکشایر هاتاوی صاحب BNSF همچنان صعودی در مورد هر دو ایالات متحده و صنعت راه آهن است که دارای آب و هوای ردپای فقط کسری از که از حمل و نقل.

“هیچ چیز نمی تواند اساسا توقف امریکا” بافت گفت: در برکشایر هاتاوی مجازی سهامدار جلسه در اوایل این ماه. “آمریکا معجزه آمریکایی سحر و جادو همواره غالب و آن را دوباره انجام این کار.”

بار نویسنده کارکنان سوزان زنگ و عکاس کارولین کول در حال گام گذاشتن در یک سفر جاده ای در سراسر کالیفرنیا. آنها هدف را به صدای کسانی که در بخش های دور از دولت به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با بدترین بهداشتی و اقتصادی فاجعه از طول عمر ما.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر