آلوده کارگران بخش کمبود آهسته خودکار کارخانه ری استارت

دیترویت (AP) — ایالات متحده آمریکا صنعت خودرو را coronavirus باز گشت طرح خیلی ساده است: راه اندازی مجدد کارخانه ها به تدریج و فشار از کامیون ها و وسایل نقلیه دیگر برای انتظار خریداران در ایالات سمت چپ تا حد زیادی دست نخورده توسط این ویروس شیوع.

در عین حال بازگشت از یک دو ماه تولید خاموش نشده رفته کاملا با توجه به طرح. برای برخی از خودروسازان کامل تولید شده است با تاخیر و یا آن بوده است herky-herky با خطوط تولید متوقف کردن و شروع با توجه به آلوده کارگران و یا کمبود قطعات از مکزیک و جاهای دیگر.

“بسیاری وجود دارد که می تواند به اشتباه در آوردن مردم به گیاهان به تلاش برای ساخت بسیار پیچیده مجامع گفت:” کریستین Dziczek معاون رئیس جمهور از صنعت و کار در مرکز تحقیقات خودرو یک صنعت فکر می کنم تانک.

اکثر خودروسازان بسته کارخانه در اواسط تا اواخر ماه مارس زمانی که کارگران شروع به بیمار به عنوان رمان coronavirus گسترش یافته است. کارخانه ها شروع به بازگشایی در یک یا دو شیفت در اواسط ماه مه به عنوان دولت و اقامت-صفحه اصلی محدودیت کاسته با خودروسازان شعار ایمنی که شامل چک کردن کارگران دماهای صدور گواهینامه توسط کارگران که آنها لازم نیست که علائم اجتماعی فاصله زمان بین تغییر و پلاستیک موانع که در آن ممکن است برای نگه داشتن کارگران از هم جدا.

هنوز هم برخی از کارگران رو COVID-19 اگر چه معلوم نیست که در آن آنها آلوده شدند. در برخی از موارد آنها هنوز به کار وادار کردن شرکت ها به گیاهان به طور موقت برای تمیز کردن. حداقل در یک مورد یک کارگر در یک صندلی-ساخت کارخانه در نزدیکی شیکاگو کردم ویروس را وادار به خاموش شدن و قطع کردن قطعات. جنرال موتورز تا به حال به تاخیر اضافه کردن شیفت در کامیون گیاهان زیرا دولت مکزیک اجازه نمی دهد کامل قطعات کارخانه ری استارت تا ژوئن 1.

فورد به نظر می رسید ضربه سخت توقف تولید یک و نیم دوجین بار در دیربورن میشیگان; شیکاگو و کانزاس سیتی میسوری; برای ضد عفونی کردن تجهیزات و منزوی کردن کارگران که ممکن است در تماس با کسانی که تست مثبت است.

هوندا و تویوتا هر گزارش مختصر تولید مکث برای ضد عفونی کردن تجهیزات زمانی که تعداد کمی از کارگران آلوده شد. جنرال موتورز و فیات کرایسلر گفت: آنها باید تعطیل نمی کردن خطوط تولید به دلیل آلوده کارگران است.

هیچ یک از خودروسازان می دهد تعداد دقیق کارگران که بیمار شدن پس از گیاهان شد و دوباره راه اندازی شود. ایالات خودرو اتحادیه کارگران گفت فورد و جنرال موتورز تا به حال حداقل یک و نیم دوجین موارد در حالی که فیات کرایسلر تا به حال پنج. حداقل 25 UAW اعضای شاغل در دیترویت سه نفر از این ویروس, این سال, اما روشن نیست که در آن آنها گرفتار آن است.

Dziczek می گوید: در-و-خاموش توقف کار آن را دشوار برای خودروسازان برای دیدار با هر گونه افزایش تقاضا است.

“من فکر می کنم این راه این است که رفتن به در حالی که برای” او گفت:. “شما نیاز به تلاقی سالم کارگران سالم زنجیره عرضه و تقاضای سالم همه در همان زمان.”

ایالات متحده فروش خودرو باید چهار پس از این ویروس شروع به گسترش در ماه مارس با فروش در ماه آوریل به پایین 46% از یک سال پیش. تحلیلگران پیش بینی بهبود ممکن است اما هنوز یک سال بیش از سال کاهش بیش از 30%. Cox خودرو پیش بینی کرد که ممکن است وانت فروش خواهد بود 18% از یک سال پیش.

با وجود آن کاهش خودروسازان گزارش تخلیه منابع در برخی از فروشندگان به ویژه برای وانت و کامیون در میانه.

خطوط مونتاژ در فورد از 4000 کارگر وانت کارخانه ای در دیربورن میشیگان بسته شده اند و دو بار به دلیل کارگران با ویروس و یا اتحادیه ترس که خاموش شدن ناگهانی نیست به اندازه کافی بلند.

این UAW محلی در کارخانه ثبت شکایت علیه این شرکت به دنبال خاموش کردن کامل و تست هر کارگر گفت: Gary Walkowicz محلی چانه زنی committeeman. محلی نیز می خواهد تا 24 ساعت مدت زمان انتظار پس از تجهیزات ضد عفونی به راه اندازی مجدد کارخانه.

GM سخنگوی برایان Rothenberg گفت: آن را هوشیار بودن در مورد ساخت مطمئن شوید که شرکت ها به دنبال پروتکل های ایمنی.

“ما حمایت کرده اند به عنوان های زیادی را تست به عنوان امکان پذیر است و تست کامل هنگامی که آن را در دسترس,” او گفت:.

فورد مراحل زیر جدیدتر توصیه ها توسط مراکز کنترل بیماری و اپیدیولوژی می گویند تجهیزات امن است در عرض چند دقیقه از ضد عفونی. در برخی موارد این شرکت منتظر چند ساعت قبل از آوردن کارگران به عقب.

“ما نیاز به نیروی کار ما به دنبال این پروتکل در امکانات ما – و تشویق آنها به انجام همان خارج از محل کار” فورد سخنگوی Kelli Felker گفت.

جنرال موتورز اعلام کرد که تولید خواهد شد و نزدیک به نرمال شروع دوشنبه به عنوان آن می افزاید: شیفت “برای دیدار با تقویت تقاضای مشتری و قوی فروشنده تقاضا است.” یک شرکت در بیانیه ای گفت: سه وانت مونتاژ گیاهان را از یک به سه شیفت, در حالی که سه SUV گیاهان در ایالات متحده و کانادا را از یک شیفت به دو.

در GM وانت کارخانه ای در فورت Wayne, Indiana, کارگر, Andrea Repasky شد منتظر تماس به بازگشت به کار در شیفت سوم.

“من آماده برای رفتن به عقب تا زمانی که همه محتاط و امن باقی می ماند,” او گفت:. “ما باید برای رفتن به زمانی مناسب است؟”

کارگران همکار باید به او گفت که جنرال موتورز در حال انجام است همه از آن می توانید برای محافظت از کارگران از این ویروس به عنوان آنها بازگشت به کار Repasky گفت. در عین حال او می داند که افراد آلوده ممکن است ناخواسته به گسترش این ویروس اگر آنها علائم.

“من نمی دانم که هر کسی در هر نقطه می تواند واقعا آن را بنابراین ما نمی گرفتن آن را,” او گفت:.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de