A-OK boomers: New ‘Laurel Canyon’ doc را به شما غش کردن بیش از این صحنه همه را دوباره و دوباره

یکی از مقدس ترین موسیقی در اماکن baby boomer مقدس نشسته درست در بالای نوار غروب آفتاب در یک بار-متزلزل Laurel Canyon محله.

عصر خود باغ عدن, تودرتو, محله شد یک درهم لانه خلاقیت قرار دارد که افزایش هنرمندان از جمله Joni Mitchell, Carole King, Frank Zappa, James Taylor, جکسون براون و اعضای Crosby, Stills نش و درب های نوین گراش و Papas, the Monkees, عشق, عقاب و ده ها تن دیگر به زودی-به-می شود-هنرمندان مشهور است.

تقریبا هر وصل در آمریکا بیش از 18 شده و تحت تعلیم به درک که تاریخ موسیقی ساخته شده در تپه. تاریخ خاطرات, کتاب هنر, چند مستند و یک فیلم داستانی — به نظر می رسد که داستان چگونه یک نسبتا جدا L. A. کد پستی کمک اتصال هنرمندان با یکدیگر که پس از آن در ارتباط با میلیون ها نفر از طرفداران گفته شده است.

“واقعا ما نیاز به یکی دیگر?” آلیسون الوود مدیر “Laurel Canyon: مکانی در زمان” دو بخش 3½-ساعت محدود سری که برای اولین بار روز شنبه در Epix می گوید با خنده. “ما فکر می کنم زیادی در مورد آن. اما این واقعا حباب های جادویی که gurgled است.”

تبلیغات

بیش از بسیاری از الوود این را درک می کند. او همچنین کارگردانی 2013 مستند “تاریخ عقاب است.” خواهم که فیلم “Laurel Canyon” تولید شد Alex Gibney را اره منبت کاری اره مویی تصاویر. یکی دیگر از L. A. پروژه های موسیقی, “Go-Go را” برتر خواهد شد در Showtime در ماه اوت است.

بیت و قطعات از Laurel Canyon داستان قطعا شده است گفت: الوود می افزاید: اما هیچ کدام تا به حال ارائه نگاه بزرگ در ارتباطات و روابط است که بارور خلاقیت و گفت: به طور کامل از منظر شرکت کنندگان است. کمتر هنوز هم باید این بودجه به پرداخت هزینه مجوز موسیقی مورد نیاز به درستی در متن داستان است. این Andrew Slater-کارگردانی یاکوب دیلن هدایت “اکو در دره” که در سال 2019 معادن مشابه زمین است اما گم شده و حجم فیلم و موسیقی مورد نیاز برای این نوع از فیلم الوود می خواستم به. (“اکو…” نیز گم شده و هیچ اشاره ای از جونی میچل.)

الوود را “Laurel Canyon” تصحیح آن است. جامع ترین و موسیقی رضایت بخش سند از مهمترین آنها منزوی صحنه سری محدود ترکیبی از عملکرد والا فیلم, خانه فیلم, هنرمند, مصاحبه, انتخاب موسیقی و یک میزبان از تصاویر توسط دو نفر از عکاسان حاضر در زمان Nurit وایلد و هنری Diltz برای گفتن یک داستان زنده از یک دوره که تقریبا از سال 1966 تا 1972.

تبلیغات

یک صحنه موسیقی است که آرمانی به نقطه رفع اشکالات آن را نشان داده شده در این فیلم به عنوان شبیه به پاریس در دهه 1920 هنگامی که ستاره ها برای اتصال نویسندگان گرترود استین, F. Scott Fitzgerald, کی بویل و ارنست همینگوی.

The Doors

غیر قابل انکار جاذبه درب’ جیم موریسون دوم از سمت چپ بر روی صفحه نمایش کامل در “لورل دره عمیق و باریک.”

(هنری Diltz)

از نظر زیبایی شناسی چشم انداز, آن را سخت به انکار. میچل نوشت همه از او آلبوم “آبی” در حالی که زندگی با گراهام نش در دره عمیق و باریک. نش تشکیل “خانه ما” در مورد جایگاه خود را. استفان عکسهای نوشت: “برای آنچه در آن ارزش” در مورد صحنه پایین در نوار غروب آفتاب و پایه های خود را و bandmate جوان گروه بوفالو اسپرینگفیلد گذاشته شد که در خاک است. نش, عکسهای و کرازبی نمیفهمد که آنها می تواند سه بخش هارمونی در اینجا. در حالی که زندگی در تپه آرتور لی و گروه او عشق گردد “برای همیشه لطفا برای تغییر.”

این موسیقی پیشنهاد کرد که در دهه جدید ممکن است کمی بیشتر در حل و فصل و روستایی از همه آنها می خواهم فقط از طریق زندگی می کردند مانند درخشان پس فروزش از بزرگ به خصوص اسید سفر. همچنین portended کاهش به بزرگسالی و تمایل به ایجاد موسیقی منهای “آره-آره-آره” جیغ و فریاد و یا جیمی هندریکس-رانده freakouts.

تبلیغات

برای کسانی که به دلایل و بیشتر الوود که فیلم سینمایی کارگردانی اعتبارات نیز شامل “آمریکا” جهاد “” “زمستان شکست” و “سحر و جادو سفر: Ken Kesey جستجو برای کول محل” تا به حال شده است که مایل به تمرکز بر روی Laurel Canyon موسیقی صحنه برای 20 سال است. مادام العمر درب فن او کشیده شده بود به محله زمانی که تحقیق در مورد یک فیلم مستند در این گروه است که هرگز اتفاق افتاده است. در طول راه او ساخته ارتباطات است که او متقاعد شده است که یک داستان بی حد و حصر دراز در زیر سطح.

هدایت توسط عکاسان Diltz و وایلد که حضور در فواصل منظم در سراسر این مجموعه کمک می کند تا لنگر ساختار الوود را راویان عبارتند از دیوید کرازبی لیندا Ronstadt, آلیس کوپر, میشل فیلیپس, the Monkees’ میکی Dolenz و مایک Nesmith و درب’ رابی کریگر. بافته شده در آرشیوی خاطراتی از مرده نوازندگان از جمله عشق آرتور لی Zappa, Cass, الیوت و جیم موریسون. هر چند نه میچل و نه جوان موافقت کرد به مصاحبه برای این فیلم الوود این تیم تحقیقاتی در بر داشت روشن آرشیوی و مصاحبه با هر دو.

اولین بار Mitchell می رسد در “Laurel Canyon” او را برای نشستن بر روی مدفوع آماده شدن برای مصاحبه. خارج از قاب کسی می پرسد او را به نگاه به دوربین و می گویند که او است.

تبلیغات

او به نظر می رسد کمی تعجب سوال. “من کی هستم؟” تعمق برای یک لحظه ناراحت کننده او با خنده می گوید: “این یک نقطه خروج. خلاصه?” او به معنی نام او.

“او با مبارزات که برای 35 ثانیه و ما اجازه دهید که برای اجرا که طولانی” الوود می گوید. “به من که جونی میچل است. او همیشه می رود به عمیق ترین جای ممکن.”

Crosby, Stills & Nash

از چپ دیوید کرازبی استفان عکاسی و گراهام نش.

(هنری Diltz)

تیم هدف این بود که به همین نیت برای ایجاد آنچه مدیر تماس “چیزی همهجانبه و تجربی که شامل بسیاری از هنرمندان است. [اما] من نمی خواهم آن را به احساس می کنم مثل یک گلچین. چه جادویی اتفاق افتاده است برای ما در روند ویرایش و تحقیق بود ما آموخته است که در مورد تمام راه های هنرمندان بودند بسیار ارگانیک متصل است.”

تبلیغات

این رویکرد نشان می دهد دلایل چرا الوود داستان بسیار مهم سهم به دره روایت است. پیتر Tork احزاب پیاده رو ملاقات یو پی اس در مقابل Troubadour این شکوفایی از Byrds یک نوجوان جکسون براون ورود در صحنه تلویزیون موفقیت “The Monkees.” تمام ترکیب برای تایید این نقطه به عنوان یک نوع از سالن پذیرایی خدای اودین. نوستالژی اتحاد سمباده کردن لبه های خشن.

قابل توجه فیلم humanizes نوازندگان از جمله موریسون که نشان داده شده است در طول یک قطعه فوق العاده رکاب زدن shirtless در ساحل, رزمناو. دانه دار فیلم the Byrds’ اولین مباحث در چیرو و از نشسته جمعیت در Troubadour در انتظار یک کنسرت محلی مخفی را آشکار گوشه صحنه و روان.

The Eagles

“Laurel Canyon” مدیر آلیسون الوود و همچنین گروگان 2013 مستند در زمانی Laurel Canyon ساکنان عقاب.

(هنری Diltz)

“Laurel Canyon” میسازد که همه از ترکیب روایت از طریق خطوط که در یک راه یا دیگری اشفته Mitchell, Crosby, Stills نش گرم پارسونز Ronstadt, دیوید گفن و کسب و کار خود شریک الیوت رابرتز , جان فیلیپس دنی Doherty, میشل فیلیپس و الیوت از Mamas و Papas ژن کلارک و انواع دیگر اعضای Byrds.

تبلیغات

برای مثال کرازبی استفاده می شود به فریب دوستان به حیاط خلوت کنسرت با آنچه که او خواستار “بهترین گلدان در شهر” که آنها را “به طور کامل سنگسار از خربزه و جردس.” کرازبی می افزاید: “و پس از آن من می خواهم بگویم” هی جونی چرا شما آواز خواندن یک آهنگ است؟’ آنها می خواهم گوش دادن به آواز خواندن و مغز خود را اجرا خواهد بینی خود را در یک گودال و که خواهد بود که.”

به عنوان با اکثر L. A. موسیقی داستان از دوران the Manson family باعث می شود یک cameo به کشتن تمام پرنیان. یا شاید آن را افزایش کوه کوکائین است.

الوود می گوید: سری arc رانده شد “ساده لوحی و بی گناهی در ابتدا, اما یک نوع از تاریکی همیشه می آید به این چیزها.” به طور خاص, Hells Angels سلاح سرد در رولینگ استونز ” کنسرت در التامانت جاده سریع السیر و خانواده منسون کشتن ولگردی و قانونی شکنی که هر دو رخ داده در سال 1969 علامت گذاری به عنوان یک نقطه عطف است.

Linda Ronstadt

لیندا Ronstadt اوایل امضای دیوید گفن و الیوت رابرتز’ دره عمیق و باریک-محور برچسب پناهندگی سوابق.

(هنری Diltz)

تبلیغات

که تغییر رانده شد به همان اندازه با خطرات و درایو برای موفقیت آن را به عنوان توسط منسون یا Hells Angels. حتی بدون این دو بارها به کار پایان دوران touchstones صحنه شد, قیمت گذاری و drugging خود را از دره عمیق و باریک. این اتحادیه از کشورهای همسایه Crosby, Stills و نش شامگاه هماهنگی سه نفر که پس از ووداستاک آنها ساخته شده است میلیونرهای.

موسیقی مردان گفن و رابرتز مهاجرت به L. A. از نیویورک به شیر به جوانه زدن و کمک سوق مشاغل از مشتریان جوان و میچل قبل از تاسیس پناهندگی پرونده در سال 1971. برچسب اولیه و خوب به دنبال فهرستی از براون Mitchell, Ronstadt, J. D. باد جنوبی, Judee طوفان یا گرداب شدید و Glenn Frey همه دره عمیق و باریک اتصالات. در عرض چند سال همه اما طوفان یا گرداب شدید شد و نام خانواده و موفقیت تجاری سازی hippiedom ساخته شده بود گفن و رابرتز میلیونرهای. آنها به فروش می رسد این شرکت چند سال بعد.

با برادران وارنر امضای دره عمیق و باریک-ساکنان جوان و جیمز تیلور و Lou Adler را Ode کار با کارول پادشاه بزرگ برچسب های آگهی این جوان خواننده و ترانه سرایان به عنوان محصول از والدن-esque مهلت. که هر یک از این مردان جوان موفق به دوری کردن از یک نظامی پیش نویس که کمتر خوش شانس نفس به خط مقدم در ویتنام است کمی بیش از یک پاورقی. آزادی حرکت فراهم هنرمندان مجاز برای یک روستایی امتیاز است که در آن پول است که به ندرت یک موضوع است.

الوود آثار انحلال Crosby, Stills نش و جوان و ارائه تلخ و شیرین داستان چگونه درها به پایان رسید تا امضا به Elektra سوابق — به ظاهر در هزینه labelmates عشق. موریسون antics دریافت مقدار زیادی از زمان روی صفحه نمایش اما او غیر قابل انکار جاذبه است بر روی صفحه نمایش کامل. مرگ خود را از مصرف بیش از حد نیست البته به عنوان یک شگفتی آمده. مواد مخدر همه جا بودند و به ظاهر هر کس در دره عمیق و باریک بود dosed در اسید سنگسار و یا هر دو.

تبلیغات

کسانی که پیوستار کمک دیکته یک ساختار دو قسمت الوود می گوید. “بخش اول خواهد بود بیشتر از نور و بخش دوم خواهد بود بیشتر از تاریکی. وجود دارد تن از نور است که می آید از طریق تاریکی در قسمت 2 به عنوان به خوبی آن را مانند آن عذاب و دل تنگی. اما آن منتقل شده است.”

‘Laurel Canyon’
که در آن: Epix
زمان: 9 بعد از ظهر یکشنبه; نتیجه گیری ژوئن 7
امتیاز: TV-MA (ممکن است نامناسب برای کودکان زیر سن 17)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de