را کلاه تپه دوچرخه خطوط حذف صدها نفر از فضاهای پارکینگ?

داشتن زندگی در کاپیتول هیل بیشتر از سه دهه گذشته بری زیمر آموخته است چند چیز در مورد پارکینگ در دنور ترین محکم wedged محله. او خریداری یک ماشین با چرخ پایه فقط به طوری که او می تواند فشار در فضاهای که رانندگان دیگر نمی خواهد تلاش. یک متصدی بار در شب, دفتر اسناد رسمی تلفن همراه او تلاش می کند تا برنامه خود را از ورود به خانه در طول زمان هنگامی که بسیاری از همسایگان خود را هنوز هم در محل کار.

“اگر شما به خانه پس از سه بعد از ظهر شانس خود را برای پیدا کردن پارکینگ در حال هل دادن صفر” زیمر می گوید.

در یک نقطه شهر منطقه پارکینگ سیستم به صورت کاپیتول هیل ساکنان اجازه داده است که زیمر به پارک در عرض چند بلوک شعاع خانه خود را بدون ترس از بلیط پارکینگ. اما چند سال پیش در این منطقه سیستم جایگزین شد با یک مجوز است که تنها اجازه می دهد تا زیمر به پارک در یک واحد تعیین شده بین بلوک شرق 14th خیابان و Colfax. اگر آن را کامل و آن را اغلب است — او می تواند باد پارکینگ یک نیم مایل یا بیشتر به دور از خانه خود را که هیچ خاموش-خیابان پارکینگ. “این نا امید کننده است,” او می پذیرد. “از من شکایت کرده به شهر مورد کمبود پارکینگ, اما آن را تا حد زیادی در گوش کر افتد.”

پارکینگ ناکامی در کاپیتول هیل ممکن است در مورد ضرب. بی سر و صدا بدون بحث های عمومی و یا خرید از محله گروه برنامه ریزان شهرستان در حال حرکت به جلو با برنامه های به صورت شمالی-جنوبی مسیر دوچرخه از طریق قلب از کاپیتول هیل; ترجیح مسیر را شامل نصب محافظت مسیرهای دوچرخه سواری در واشنگتن و Clarkson خیابان که نیاز به حذف و از بین 200 و 430 فضاهای پارکینگ در این شهر پرجمعیت ترین منطقه مسکونی.

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

برخی از ساکنان برای اولین بار در مورد این طرح از یک “شبکه تایید نظرسنجی” که شهرستان ارسال به تازگی به دنبال بازخورد در مسیر پیشنهادی. (پس از نگرانی مطرح شد که بررسی نشده بود رسید بسیاری از مردم مهلت پاسخ تمدید شد.) اگر چه این بررسی آمده است که محافظت مسیرهای دوچرخه سواری “را تجارت آف و ما می خواهم به درک نظر خود را از کسانی که تجارت آف” هیچ شکل ارائه شده است در تعدادی از فضاهای پارکینگ که شهرستان انتظار دارد به قربانی کردن به برنامه است. مقامات شهر می گویند آنها هنوز برای انجام یک تجزیه و تحلیل از پارکینگ احتمالی اثرات. (200-تا-430 محدوده بر اساس یک Westword تعداد از تعداد فضاهای که می تواند از دست رفته بیش از یازده بلوک مسیر اگر یک خط از پارکینگ خارج از واشنگتن کلارکسون و یا هر دو خیابان بسته پیشنهاد شده است که پیکربندی است که در نهایت به تصویب رسید.)

منتقدان این طرح می گویند که این شهر نشده ارائه جزئیات از آنچه در حفاظت خطوط نگاه می مانند و یا چگونه مشکلات پارکینگ خواهد بود خطاب. آنها حفظ کند که در این شهرستان انجام نشده تقریبا به اندازه کافی کمک رسانی در مورد این برنامه و یا با توجه به در نظر گرفتن عادلانه به جایگزین است که ممکن است کمتر مخل به ساکنان در حالی که ارائه ایمنی بیشتر برای دوچرخه سواران.

“ما مورد استفاده قرار گیرد برای دیدن محافظت خطوط دوچرخه در مرکز شهر در منطقه کسب و کار” یادداشت براد کامرون رئیس جمهور از کشورهای همسایه برای بیشتر کاپیتول هیل. “شده است وجود دارد بسیار کمی از حذف پارکینگ های خیابان ولی عمدتا کسب و کار شده اند که نهفته است. در اینجا آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد اثرات در پارکینگ برای ساکنان. از نظر اندازه از آن بی سابقه است.”

Anonymous fliers about the proposed route recently showed up on vehicles on Clarkson Street.

ناشناس آگهی در مورد مسیر پیشنهادی به تازگی نشان داد تا بر وسایل نقلیه در کلارکسون خیابان.

حسن نیت ارائه میدهد از داگ گلدمن

کامرون و NGCH معاون رئیس جمهور کارولین Schomp هر دو خدمت در کمیته راهبری برای دنور شرق منطقه مرکزی طرح و می گویند که پارکینگ و ترافیک شده اند عمده ساکن نگرانی در طول فرایند. (هر دو اضافه کردن که آنها در حال صحبت کردن تنها برای خود و نه خود سازمان است.) “ما با چکش بر روی برنامه ریزان به انجام پارکینگ نظرسنجی قبل از آنها ساخته شده این طرح, و آنها بسیار حاضر به انجام این کار” Schomp می گوید.

هدر برک سخنگوی این پروژه در دنور بخش حمل و نقل عمومی و زیرساخت (که قبلا می کند) می گوید: پیشنهاد کاپیتول هیل مسیر گام مهم در تلاش برای توسعه مترو گسترده متصل bikeways پیش بینی در سال 2011 دنور حرکت دوچرخه طرح و 2016 به روز رسانی با تمرکز بر “راحتی بالا دوچرخه امکانات” از جمله بافر یا حفاظت خطوط. “جامعه درگیر شد در ایجاد هر دو دوچرخه اصلی برنامه ریزی و به روز رسانی طرح,” او می گوید.

در سال 2018 شهردار مایکل Hancock اعلام کرد قصد دارد برای نصب 125 مایل از مسیرهای دوچرخه سواری توسط 2023. “یکی از راه های ما می رویم برای رسیدن به این هدف از 125 مایل توسط 2023 است با قابل buildout از دوچرخه شبکه در شهر هسته ای” برک می افزاید.

اما Clarkson ساکنان داگ و Cedra گلدمن می گویند آن را دشوار است به دیلم یا اهرم بلند کردن اطلاعات از DOTI در مورد این شهر برنامه های خود را برای خیابان. “من را امضا کرده اند تا برای به روز رسانی ایمیل و هرگز بدست یک به روز رسانی می گوید:” Cedra. “من تا به حال هیچ ارتباطات مستقیم از آنها به جز زمانی که من رسیده ام به آنها. ما در بالای این حد کسی می تواند و ما خوش شانس برای دریافت اطلاعات thirdhand.”

این Goldmans زندگی می کنند به سمت جنوب از مسیر منطقه تحت سلطه خانه های تک خانواده. داگ گلدمن نشان می دهد که فشار از تاثیر از دست داد پارکینگ احساس خواهد شد بیشتر شمالی در بلوک آپارتمان خانه و تبدیل ویکتوریایی که در آن offstreet پارکینگ می تواند هزینه $300 و یا بیشتر از یک ماه. “ما یک گاراژ” او می گوید. “آنهایی که در حال رفتن به دریافت punished, در اجاره. بسیاری از آنها را در اینجا زندگی کرده و به آنها ندارد از حضور در این جلسات است.”

کامرون موافق است. “ساکنان که در حال استفاده از پارکینگ های خیابان در حال ثروتمند نیست,” او می گوید. “آنها مستاجرها و آنها را در سراسر منطقه مترو. مردمی که رنج می برند بیشتر از این لازم نیست که گاراژ.”

در آوریل 21, DOTI مقامات برگزار شد “مجازی باز خانه” جلسه در مورد چند دوچرخه و تحرک مسائل در آنچه در آن خواستار جنوب مرکزی جامعه شبکه حمل و نقل. این رویداد جلب بیش از یک صد شرکت کنندگان اما چنین گردهمایی تمایل به دور از نماینده کل جامعه است. یک نظرسنجی از باز-خانه شرکت کنندگان نشان داد که نزدیک به دو سوم از آنها دوچرخه سوار و یا حمل و نقل عمومی به محل کار و در عین حال در منطقه مترو تنها در مورد یکی از ده مسافران تکیه بر حمل و نقل و یا دوچرخه.

“این دشوار است به هر نوع فرایند در طول یک بیماری همه گیر” کامرون یادداشت ها. “مردمی که درگیر در حال حاضر متصل به دوچرخه جامعه است. من فکر می کنم آن را عادلانه به درخواست آنچه که در حال انجام است برای کمک رسانی به عموم مردم است.”

این Hancock دولت ساخته شده است که هیچ راز آن تمایل به دریافت مردم از اتومبیل های خود را. 2011 دنور حرکت برنامه شامل برخی از پای در آسمان اظهارات در مورد افزایش درصد افرادی که با دوچرخه یا پیاده به محل کار از 6 درصد به 15 درصد تا سال 2020; Hancock نیز نامیده می شود برای کاهش درصد افرادی که درایو به تنهایی به کار از 73 درصد (یکی از بالاترین نرخ های تک اشغال استفاده از وسیله نقلیه در کشور) به 50 درصد است. اما با وجود میلیون ها صرف چند معین زیرساخت بیش از نه سال گذشته این آمار و ارقام باید به سختی budged; شهرستان در حال حاضر تیراندازی برای 15 درصد دوچرخه/پیاده روی milestone تا سال 2030.

یک عامل کلیدی در ترویج بیشتر استفاده از دوچرخه است ارائه امن متصل مسیر از خانه به محل کار و بازگشت. شهر فعلی تاکید بر حفاظت خطوط (که به طور معمول شامل یک سد بتنی یا خط از اتومبیل های پارک شده جدا کردن خط دوچرخه از ترافیک خودرو به جای فقط چند قطب و یا راه راه از رنگ) قرار است به بیشتر سواران احساس راحتی مقابله با رفت و آمد است. اما دوچرخه طرفداران بحرانی شده است از یخبندان با سرعت از این شهر buildout و شکاف بین راه.

پیشنهاد کاپیتول هیل مسیر در حالی که آن را متصل با موجود مسیرهای دوچرخه سواری در جنوب Speer بلوار افزایش ایمنی دیگر سوالات. آیا مسیریابی دوچرخه به دو مشغول خیابان یک طرفه با بالا بروز تصادفات (از جمله چند آمار-و-اجرا می شود در هر سال) را حس ؟ یکی از گزینه پیشنهادی این است که برای ایجاد یک راه دو دوچرخه لین در یکی از خیابان, بنابراین اجتناب از گرفتن پارکینگ در دیگر—اما دیگری ممکن است خطر با توجه به شیب از یک کشش از مسیر و احتمال دوچرخه های آینده در هر یک از دیگر در شدید سرعت های مختلف.

کامرون که دوچرخه غالبا در اطراف کاپیتول هیل معتقد است وجود جایگزین های ایمن تر در این نزدیکی هست از جمله اعطای خیابان پهن تر یک طرفه. بسیاری از دوچرخه سواران ترجیح می دهند و خیابان های جانبی مانند امرسون و اگدن برای گرفتن از طریق منطقه, اما این شهر بررسی توضیح می دهد که در حالی که تغییر مسیر به محله bikeways نمی خواهد نیاز به پارکینگ حذف آن را “نیاز به ساخت و ساز از سیگنال های ترافیک در خیابان اصلی ساخت آنها گران تر و وقت گیر برای تکمیل است.”

کلارکسون و واشنگتن در حال حاضر هر دو خط از پارکینگ برای بسیاری از مسیر پیشنهادی نتیجه از تغییرات ساخته شده در 1990s برای از بین بردن یک خط را از طریق ترافیک در یک راه. “دلیل بود که به اضافی ایجاد پارکینگ” کامرون می گوید. “آن را برای ترافیک آرام بخش. آن کاهش ترافیک قابل ملاحظه ای اما همان مقدار از ترافیک بود و هنوز هم از طریق گرفتن. یکی از نگرانی های من این است که اگر شما جای کسانی که اتومبیل های پارک شده با دوچرخه سواری lane, ما ممکن است پیدا کردن سرعت بالا رفتن دوباره.”

بلندی نبرد بین ساکنان و دوچرخه طرفداران برخی از مردم تعجب اگر آن نمی باشد زمان به در نظر گرفتن یک رویکرد متفاوت به این مشکل است. اخیر stay-at-home سفارشات باعث این شهرستان برای محدود کردن خودکار استفاده در مناطق مختلف, تشویق پیاده دوچرخه سواران و غلطک به استفاده از “به اشتراک گذاشته شده در خیابان” و “خیابان باز.” این آزمایش تا به حال متوسط هزینه های چپ و شرکت کنندگان تقاضاهای مصرانه برای اطلاعات بیشتر.

“در میان همه گیر این شهرستان به سرعت در حال نورد از بالا-راحتی زیرساخت های بدون angering همسایگان با در نظر گرفتن پارکینگ” می گوید: Avi چوب پنبه که دوچرخه خیابان پروژه ترویج “کم استرس” مسیرهای دوچرخه از طریق دنور. “ما نیاز به بازنویسی این روند بسیار پیچیده فرآیند برنامه ریزی که توسط این نوع از پیشرفت به ارمغان آورد.”

بری زیمر می گوید که با توجه به ماهیت کار خود را, او به احتمال زیاد به از دست دادن ماشین خود را هر زمان به زودی. چشم انداز است که تلاش خود را برای پارکینگ خود را سپر به سپر محله مورد برای تبدیل شدن به سخت تر به دلیل از بین بردن صدها نفر از فضاهای پارکینگ برگ او همه اما لال.

“خواهد بود که جنون,” او می گوید.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de