کالیفرنیا مونتاژ می خواهد قطار گلوله قرارداد معوق به تغییر مسیر بودجه به شهرستانها

در قوی ترین چالش به کالیفرنیا گلوله قطار پروژه در دهه گذشته اکثریت کالیفرنیا مجمع اتحاد بانیان قطعنامه کارگردانی دولتی راه آهن اقتدار به تسلیم اعطای یک قرارداد در این سال برای ساخت یک جزئی با سرعت بالا سیستم بین میبد و میبد.

عمل این هفته می آید در حال رشد در میان نگرانی های قانونگذاران که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را برنامه ریزی برای ساخت سیستم برای $20.4 میلیارد دلار ارائه خواهد شد ممکن است بزرگترین ridership و کاهش در بزرگراه سفر و انتشار گازهای گلخانه ای.

مجمع وضوح معنی است که قوه مقننه به عنوان یک کل می خواهد این پروژه را تغییر داده است که رئیس جمهور مجلس سنا Pro Tem Toni اتکینز (D-سن دیگو) باقی ماند سکوت یک پیشنهاد برای تغییر بودجه از دره مرکزی به منطقه خلیج فارس و جنوب کالیفرنیا. اتکینز و کارکنان خود را بلافاصله پاسخ به نظر جمعه.

با اینحال, آن را نشان می دهد که بسیاری از این مجمع در حال حاضر آماده برای مقابله با Newsom و کالیفرنیا با سرعت بالا راه آهن اقتدار در یک لحظه بحرانی.

تبلیغات

راه آهن سازمان قصد دارد به ارتکاب بعد از این سال به بزرگترین قرارداد جایزه در تاریخ خود به نصب 171 کیلومتر از مسیر پیشرفته سیستم سیگنالینگ و یک ولتاژ بالا برق سیستم و همچنین توافق برای سیستم تعمیر و نگهداری بیش از 30 سال آینده.

قطعنامه هدایت سازمان به موضوع قرارداد تا مجلس بررسی این طرح و تخصیص می دهد باقی مانده $4.2 میلیارد دلار در بودجه از سال 2008 باند موضوع مورد تایید رای دهندگان. حامیان این قانون می گویند صدور قرارداد قبل از تخصیص بودجه است که بر خلاف راه دولت agenices به طور معمول کار خواهد بود و اتصال دولت به توافق نامه ای که نمایندگان مجلس باید به درستی بررسی شده است.

“تنها فرصت باقی مانده برای قوه مقننه به وزن در این جهت با سرعت بالا راه آهن پروژه رخ می دهد که [راه آهن قدرت] ما می پرسد برای باقی مانده $4.2 میلیارد دلار در اوراق قرضه وجوه” جیم Frazier (D-Discovery Bay) رئیس کمیته حمل و نقل در بیانیه ای گفت:.

“ما نمی توانیم اجازه HSRA یا هر بخش به ذکر است که اتصال مقننه را تصویب آینده تخصیص بودجه. قوه مقننه نقش در تصویب بودجه باید محترم شمرده شود قبل از تصمیم گیری های کلیدی در دولت بزرگترین پروژه زیرساخت ساخته شده است.”

تبلیغات

مبارزه بیش از قرارداد سال گذشته آغاز شد زمانی که مجمع سخنران آنتونی رندن (D-لکوود) حمایت از یک طرح به تاخیر در نصب یک سیستم الکتریکی در دره مرکزی و منحرف حدود 5 میلیارد دلار به آینده گلوله مسیرهای قطار در جنوب کالیفرنیا و منطقه خلیج که در حال حاضر حمل رفت و آمد راه آهن سیستم های. این طرح اولیه تغییر سرویس در سرعت بالا آهنگ در دره مرکزی به پایین ترین سطح انتشار دیزل قطار است که می تواند سفر تمام راه را به اوکلند و یا سن خوزه.

“این مهم است که مطمئن شوید که راه آهن با سرعت بالا قدرت نمی بستن درب به گزینه های دیگری به غیر از ایجاد یک تعداد انگشت شماری از کارمندان و غیرمنتخب اختیارات هیئت مدیره” رندن در بیانیه ای گفت. “رای دهندگان داده شده است هیچ صدای از سال 2008 و انتخاب نماینده قوه مقننه تا به حال هیچ رای پس از سال 2012 است.”

اما راه آهن قدرت اجرایی برایان کلی به شدت مخالف این طرح با حمایت دولت قدرتمند اتحادیه های ساخت و ساز. در بیانیه ای در مورد این قطعنامه راه آهن اقتدار تنها تصریح کرد که نیاز به سرعت بالا راه آهن پروژه و گفت: این نگاه به جلو به همکاری با قوه مقننه است.

اتحادیه های کارگری همچنان یک نیروی قدرتمند در حمایت از زمان برنامه ریزی برای این پروژه است. رابی شکارچی رئیس دولت ساخت و ساز و معاملات شورای کالیفرنیا گفت: “من نه یک ایدئولوگ اما ما نیاز به زیرساخت ها در این دولت است. آن را به بهبود کیفیت زندگی است.”

تبلیغات

اما تعداد فزاینده ای از کالیفرنیای جنوبی اعضای استدلال می کنند که انحراف برخی از این پول به مراکز شهری می پردازد خاموش در شغل و سرمایه گذاری در رفت و آمد راه آهن سیستم های که عملکرد بزرگتر ridership و استوک عمومی شور و شوق بیشتر در راه آهن سرمایه گذاری است.

قانونی کارکنان گفت: آنها معتقدند حتی بیشتر اعضای ملحق خواهد شد این قطعنامه که از آن گرفته شده است به رای دادن. تعدادی از جمهوری خواهان پیوست و در دو حزبی قطعنامه از جمله جیم پترسون (R-فرسنو) و وینس Fong (R-Bakersfield.)

این قطعنامه را حمل می کند زور قانون به واقع مسدود کردن راه آهن اقتدار از صدور قرارداد. اما اگر راه آهن اقتدار رد مشاوره این مجموعه تا یک برنامه به طور بالقوه پرهزینه و تاریخی نبرد.

عضویت در خبرنامه

به سمت توسعه پایدار در کالیفرنیا

دریافت نقطه جوش خبرنامه ما بررسی تغییرات آب و انرژی و محیط زیست و تبدیل شدن به بخشی از گفتگو و راه حل.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

اگر راه آهن اقتدار بودند به موضوع قرارداد و پس از آن مجمع موافق نیست به مناسب بودجه دولت می تواند در قلاب برای خاتمه دادن به هزینه ها و در نهایت با یک پروژه در بی نظمی. یا مجلس می تواند مجبور به مناسب پول برای جلوگیری از هزینه های آن حمایت از آنچه در آن در حال حاضر معتقد است که ناقص طرح است.

قوه مقننه راه اندازی ساخت و ساز واقعی از سرعت بالا راه آهن پروژه که آن را اختصاص اولین تخصیص بودجه از اوراق قرضه در سال 2012. حتی پس از آن نزدیک بود و تصمیم بحث برانگیز عبور سنا توسط یک تک رای که سه کلید سناتور مخالف حرکت می کند و گفت: این طرح تغییرات مورد نیاز.

از آن زمان به بعد پروژه رو تاخیر و افزایش هزینه های یک دلیل برخی در قوه مقننه می خواهید به تغییر ،

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>