برخی اجتماعی فاصله خود را با chardonnay? از Wineries در حال بازگشایی در سراسر کالیفرنیا

هر چند این ممکن است به نظر می رسد نامتجانس به دیده بانی از chardonnay در تحولات اجتماعی و یک بیماری همه گیر از wineries در حال بازگشایی در سراسر کالیفرنیا و صاحبان آنها و تحلیلگران به نظر می رسد با احتیاط خوش بینانه در مورد آینده فروش و جو.

در حال حاضر است.

در روز افتتاحیه در سونوما را Buena Vista, Winery, یک زن و شوهر biked به تاریخی تاکستان دروازه و استقبال شد با یک موج توسط کارخانه شراب سازی را صاحب ژان چارلز Boisset و یک مرد در لباس پوشیدن به عنوان “Count” Agoston Haraszthy های قرن 19 مجارستانی بنیانگذار کارخانه شراب سازی.

خدمت و مهمان نوازی کارگران buzzed در داخل و خارج از خانه مطبوعات کارخانه شراب سازی را 1862 برجسته, بار و رستوران. آنها نقاب و حفظ یک فاصله امن از یک دیگر و بی خود نگران و هیجان زده مهمان ایم که cooped در صفحه اصلی به صورت هفته به عنوان یک نتیجه از دولت سرپناه در محل سفارشات.

تبلیغات

Sonoma actor and historian George Webber greets visitors at the Buena Vista winery.

سونوما بازیگر و مورخ جورج وبر استقبال بازدید کنندگان در نقش “Count” Agoston Haraszthy های قرن 19 مجارستانی, بنیانگذار, Buena Vista, کارخانه شراب سازی در بونا ویستا در سونوما در 29 مه سال 2020 است.

(سوزان زنگ/لس آنجلس تایمز)

اما آن را کمی متفاوت شراب سازی از آن بود که قبل از همه گیر.

جمعی تف سطل در حال حاضر ممنوع به عنوان شلوغ صف در اطراف شراب مزه میله های زندان. به جای مهمان را باید در زمان محدود رزرو و از wineries باید اطمینان حاصل شود بدون با هم تداخل دارند.

سرور ملزم به پوشیدن ماسک و دستکش و حداقل تماس با مهمانان.

تبلیغات

“این واقعا برای همه, ایمنی” گفت: Rene Byck شرکت مالک بهشت ریج کارخانه شراب سازی در سانتا رزا کالیفرنیا.

توضیح پروتکل جدید او گفت: پیشخدمت در خدمت مهمانان در ابتدای نشسته و غذا و مزه و ارائه آنها را با یک آی پد است که ارائه اطلاعات در مورد شراب آنها در تلاش هستند. امید است که ارتباط بین سرور و مهمان تنها در آغاز و endof هر رزرو.

“در برخی از راه های آن را به خوبی” گفت: Byck مجازی آموزش ارائه شده به مهمانان. “مردم می توانند از طریق این حرکت را با سرعت خود را دارند. و عقب اگر آنها می خواهند.”

در بونا ویستا charcuterie بشقاب سالاد و دیگر غذاهای لذیذ در خدمت فردی در جعبه های پلاستیکی همراه با جدا کردن لیوان شراب برای هر یک از انواع خدمت کرده است.

تبلیغات

و toasting — برای هر مناسبت — که به شدت دلسرد میان غیر اعضای خانواده.

که متوقف نمی Boisset و تعداد از دادن یک “هوا” نان تست با یک بازدید کننده به موفق بازگشایی کارخانه شراب سازی.

هر چند تعداد زیادی از بازدید کنندگان است که از همان زمان در سال گذشته گفت: Boisset رزرو شد پر کردن و پیاده روی مانند دوچرخه سواری زن و شوهر بودند ظاهر می شود — به امید آرامش در یک جدول در بالای سنگ فرش حیاط از قرن 19 کارخانه شراب سازی.

تبلیغات

و این چیزی است که به بالا بردن شیشه ای خود را, گفت:, Rob McMillan, معاون اجرایی رئیس جمهور و بنیانگذار دره سیلیکون بانک شراب را بدست آورد. او گفت: نمونه کوچک تا متوسط کالیفرنیا شراب سازی شده است و 43 درصد درآمد آمار از زمان شروع این بیماری همه گیر — نتیجه ترکیب ضرر و زیان در اتاق مزه و رستوران فروش.

نشانه های اولیه نشان می دهد مردم متلاشیکننده به بازگشت به او گفت: و اگر چه نقطه از فروش و درآمد کاهش یافت, خرید و فروش آنلاین سر به فلک کشید — پریدن از 5.3 درصد از کل فروش از ژانویه.1 تا 13 مارس به 19.2 درصد از مارس 20 مارس 8.

این نشانه آن است که صاحبان کارخانه شراب سازی در نهایت غذای مک میلان چندین دهه مشاوره به حرکت فروش بیشتر و تجارب مانند مجازی مذاقات به اینترنت و توجه به مصرف کننده داده ها.

“گاهی اوقات آن را طول می کشد یک چیزی مانند یک بیماری همه گیر برای باز کردن ذهن خود را,” او گفت:, و برای تحریک مردم به “سعی کنید راه های جدید برای انجام کارها.”

تبلیغات

برای یک صنعت است که ساخته شده خود را در محل سکونت مبتنی بر تجارب — تاکستان تور و در زمینه مذاقات — مدل های جدید نیاز به یک “عظیم تغییر” در هر دو درک خود و سازمانی تلاش McMillan گفت.

با توجه به داده های خود را کمتر از 20 درصد از wineries یک کارمند تمام وقت اختصاص داده شده به تجزیه و تحلیل اطلاعات مصرف کننده.

و او گفت که جایی است که صاحبان کارخانه شراب سازی باید به دنبال: که خرید خود را شراب ؟ آنچه در حال منافع خود را? چگونه می تواند به شما شیر آب را که به آنها هیجان زده به خرید بیشتر شراب ؟

“آیا تبلیغ شراب cruises اگر مشتریان خود را نمی خواهم گشت” McMillan گفت. “اگر داده ها نشان می دهد مشتریان خود را مانند تنیس در نظر تنیس گردش به عنوان یک راه برای رسیدن به آنها.”

تبلیغات

Jean Charles Boisset, owner of the Buena Vista Winery in Sonoma, Calif., greets guests on May 29.

ژان چارلز Boisset صاحب Buena Vista کارخانه شراب سازی در سونوما, کالیفرنیا., استقبال از مهمانان در مارس 29.

(سوزان زنگ / لس آنجلس تایمز)

به عنوان مهمان فیلتر به Buena Vista, Boisset — که در لباس آبی سلطنتی کت و شلوار با رنگ قرمز روشن و مطابق با monogrammed ماسک صورت — در مورد راه های خود شرکت چرخد و در طول بحران.

برای مثال او دارای یک مجازی happy hour با هر شنبه در Facebook و همچنین بیشتر تجربه منحصر به فرد برای شراب اعضای باشگاه از جمله خصوصی درس های پخت و پز با او و یک سرآشپز مشهور.

McMillan گفت که از 20 مارس شراب عضویت در باشگاه رشد برای بسیاری از wineries از تقریبا نیمی از درآمد خود را جریان به کمی بیش از 60٪.

تبلیغات

او اشاره کرد که Boisset که صاحب ده ها تن از wineries و تخصص مغازه های مواد غذایی در سراسر کالیفرنیا و مادری خود فرانسه بود جلوتر از منحنی در تجربه آنلاین.

“این مرد است که به عنوان شدید به عنوان یک روباه” McMillan گفت. “او مایل به سعی کنید همه چیز متفاوت است.”

از جمله مجازی درس های تاریخ با مجارستان تعداد میدادند سونوما بازیگر و مورخ جورج وبر.

ایستاده در یک کلاه بالا, ساتن جلیقه و قرن 19 لباس وبر — که هدایت Count — اشاره کرد که در بونا ویستا که سیاهی خود را به عنوان کالیفرنیا “اولین حق بیمه کارخانه شراب سازی” مواجه شده است و سهم خود را از فجایع بیش از 163 سال از آن بوده است. به طوری که دیگر تاریخی کالیفرنیا از wineries.

تبلیغات

“شما فراموش نکنید که اپیدمی وبا از 1850s که به کشته شدن هزاران نفر,” او گفت: با استناد به تعداد شخصیت منفی مجارستان لهجه. او سپس علامت یک لیست از رویدادهای دیگر مانند سال 1918 آنفولانزای همه گیر سال 1906 سان فرانسیسکو زلزله منع و 1989 لوما پریتا زلزله — تمام رخ داده است که پس از مرگ او — اشاره کرد که “پس از هر رویداد ما آمد و حتی قوی تر است.”

Byck این شرکت مالک بهشت ریج کارخانه شراب سازی سهام شدند.

“این اولین بار نیست که ما تا به حال به فکر می کنم در مورد چگونه برای انطباق با” او گفت:.

در اکتبر سال 2017 به Tubbs آتش سوخته بهشت ریج به زمین. پس از مدت کسب و کار مواجه سیل.

تبلیغات

پس از دو سال کارخانه شراب سازی در نهایت بازگشایی آن غرفه در دسامبر 2019 تنها بسته شود دوباره به دلیل بیماری همه گیر.

Byck گفت که او امیدوار خود را خرید و فروش آنلاین و مجازی تجربه را برای از دست دادن در فرد درآمد و تورهای.

او گفت که مانند Boisset را Buena Vista, خود کارخانه شراب سازی شده است با تمرکز بیشتر بر روی هر دو مجازی و خارج از محل رویداد. قبل از همه گیر او و تیم خود را به طور منظم پرواز در سراسر کشور را مزه-اتاق تجارب به خانه از خارج از کشور شراب اعضای باشگاه.

تبلیغات

علاوه بر این کارخانه شراب سازی رویدادهای جدید محل کافی پاسیو و فضای ارائه اتاق ناهار خوری و مزه تجارب — به عنوان طولانی به عنوان مهمان آوردن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله از یک دیگر در حالی که در محل.

برای wineries که فضای, همه چیز آسان تر خواهد بود.

در اخیر روز شنبه, کتی Bundschu از best coast Bundschu کارخانه شراب سازی در سونوما استقبال مهمانان که می خواهم محفوظ 90 دقیقه اسلات برای مذاقات در نفس 120 هکتار ملک.

دی جی و میکس آهنگ در کارخانه شراب سازی ورودی در حالی که کارکنان پرسه می زدند اموال هدایت مهمانان به منزل مزه و ناهار خوری ایستگاه.

تبلیغات

Bundschu گفت: 45 رزرو شده برای روز افتتاحیه و تقریبا 200 در هر روز برای هر دو شنبه و پنج شنبه — یک شیب از آخر هفته معمولی اعداد است که به طور کلی شناور حدود 600.

“در این مورد هم گفت:” تروی Tanga, a best coast Bundschu شراب عضو باشگاه و سونوما ساکن بود که شخص تجربه — خوشحال به پشت در کارخانه شراب سازی با یک گروه کوچک از دوستان. “ما همه آماده برای بازگشت به کسب و کار است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de