هواپیمایی مسافران به ارمغان آورد COVID-19 به سهل انگاری در ماه مارس — و هیچ یک هشدار عمومی

زمانی که خطوط هوایی آمریکا پرواز 341 به لس آنجلس برداشته کردن آسفالته در نیویورک جان اف کندی در فرودگاه ابری پنج شنبه در اواسط ماه مارس بسیاری از کشور شد و در حال حاضر در coronavirus مستند. پرواز به دور از کامل اما 49 مسافر و هشت خدمه مشترک دستشویی کابین های هوایی و یک راهرو باریک برای شش ساعت سفر.

هر چند هیچ کس آن را می دانستند پس از آن یک مرد در کلاس اول بازنشسته منهتن جراح آلوده شده با این ویروس. روز بعد از پرواز او با عجله توسط آمبولانس به Cedars-Sinai Medical Center با تب بالا و phlegmy سرفه. این ویروس به سرعت گسترش در میان کسانی که او تا به حال در تماس با آمده در ساعت پس از خروج از سهل انگاری از جمله در Westside تسهیلات زندگی کمک که در آن 32 ساله و ده نفر دیگر بعد از آن درگذشت.

L. A. هنوز در مراحل اولیه COVID-19 همه گیر هنگامی که جراح پرواز لمس کردن, با کمتر از 250 موارد تایید شده. محلی مقامات بهداشتی به طور منظم به مطمئن عمومی پس از آن که این شهرستان در دست بررسی هر مورد و درگیر شدن در تهاجمی تماس با ردیابی برای کنترل گسترش ویروس.

با وجود این وعده هیچ کس در بهداشت عمومی به اطلاع هر یک از مسافران و خدمه بود که پرواز صلیب کشور با جراح است که آنها در خطر است. شرکت هواپیمایی تنها به تازگی آموخته مورد از بار.

تبلیغات

آن را یکی از دو مسافت های طولانی پرواز به سهل انگاری در مارس شناسایی شده توسط بار است که در آن مقامات بهداشت عمومی شکست خورده هشدار به مسافران و خدمه که پرواز کرده بود با کسی که بعد از آزمایش COVID-مثبت است. در سوی دیگر 8 مارس پرواز از سئول زده مسافر گزارش شده در حال اجرا یک تب روز قبل از سوار شدن به هواپیما و رفت و به ایست قلبی صبح روز بعد از او فرود آمد تبدیل شدن به اولین تایید COVID-19 مرگ در L. A. شهرستان است.

بدون دستورالعمل ها را به خود قرنطینه و یا به دنبال تست بیش از 200 نفر در این پرواز بازگشت به خانواده ها و جوامع نادان خود را از قرار گرفتن در معرض بالقوه بذر شیوع بیماری های جدید.

“مسیح گفت:” دکتر جورج رادرفورد, قبلا دولت اپیدمیولوژی برای کالیفرنیا شنیدن که مسافران و خدمه بودند تماس گرفت. “این یک مشکل است.”

به نادرست از این موارد پرسش در مورد چگونگی و مقامات دولتی انجام شده تماس با ردیابی تا کنون و اینکه آیا آنها آماده هستند برای یک چشم انداز مثبت در انتظار موارد به عنوان کالیفرنیا بازگشایی. دولت در حال حاضر بیش از 140,000 تایید COVID-19 موارد است.

تبلیغات

ردیابی یک بیمار مسافر می تواند ساده تر از روند بررسی مواد غذایی آلوده کارمندان و یا کارکنان بهداشتی درمانی که ممکن است در تماس با صدها نفر از غریبه ها. هواپیمایی حفظ لیست دقیق از مسافران صندلی تکالیف و اطلاعات تماس و آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تاسیس شده در سیستم برای کمک به ادارات بهداشت محلی به دست آوردن اطلاعات و اطلاع مسافران نشسته در نزدیکی فرد آلوده.

یک CDC گفت: سوابق خود را نشان داد که در LAX موارد L. A. مقامات بهداشت عمومی هرگز هشدار به آژانس در مورد پروازها به طوری که تماس با ردیابی می تواند آغاز شود.

“هر گونه تاخیر در تماس با افراد در معرض افزایش احتمال گسترش بیماری” یک CDC سخنگوی گفت.

این شهرستان در بخش بهداشت و درمان گفت که مقامات مطلع یک CDC در LAX در مورد کره جنوبی پرواز. در مورد JFK پرواز خود تماس ردیاب بسته مورد پس از آنها قادر به رسیدن به جراح برای مصاحبه. این گروه در حال حاضر دارای بیش از 1500 تماس با ردیاب و برنامه ای برای اضافه کردن بیشتر اگر موارد افزایش است.

تبلیغات

“در ماه مارس هر زمان که بهداشت عمومی آگاه بود که یک فرد سفر در یک شرکت هواپیمایی در حالی که به طور بالقوه عفونی با COVID-19 آن مطلع CDC” این گروه در بیانیه ای گفت به بار.

Asiana Airlines پرواز 202 ترک سئول برای سهل انگاری در 8 مارس حمل 154 مسافر از جمله یک زن 68 ساله از فلوریدا و شوهرش.

زن از بازگشت از سفر به بومی فیلیپین و در آخرین روز او شکایت کرده بود که او به خوبی احساس نمی کنند و تب داشتند. در زمان او سوار یک اتصال پرواز در کره جنوبی آن را ظاهرا از بین رفته است چرا که او به تصویب رسید از طریق حرارت غربالگری در فرودگاه با توجه به دخترش که پرسید: که نه مادرش و نه اسم او استفاده می شود برای ترس از آزار و اذیت.

پس از نزدیک به 11 ساعته پرواز زن رفت و به یک نسبت در گردو. صبح روز بعد او را متوقف تنفس. او در مارس 10, برای اولین بار تایید کرد COVID-19 مرگ در L. A. شهرستان است. تقریبا بلافاصله عمومی وزارت بهداشت با نماینده تماس گرفت دختر خود را برای کمک به بازسازی مادرش نهایی فعل و انفعالات. در زمان مرگ او وجود دارد فقط 17 مورد شناخته شده در شهرستان است.

تبلیغات

“این احساس وجود دارد این ضرورت” دختر خود را به یاد می آورد. “من بر روی گوشی هر روز با آنها را برای یک هفته.”

وزارت بهداشت و درمان, دنبال, مردی که برداشت زن و شوهر از سهل انگاری یک آشنایی نسبی. دخترش گفت او بعد راننده گفت که نام او را نمی دانند, درگذشت از COVID-19. مقامات بهداشت عمومی کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد تحقیقات خود را با استناد به حریم خصوصی بیمار.

تماس با ردیاب خواسته و شماره پرواز و حتی درخواست خود تخصیص صندلی. اما مقامات بهداشتی در تماس با Asiana Airlines به پرواز آشکار یا CDC کره ای همتای سخنران برای هر دو گفت.

Stateside سازمان مسئول هر یک به نظر می رسید به سرزنش دیگر. یک CDC گفت: “این پرواز در تماس با ما بررسی پایگاه داده و سی دی دریافت نمی سوالات در مورد این پرواز است.” این شهرستان در بخش بهداشت و درمان نگهداری مقامات “اطلاع CDC قرنطینه ایستگاه در LAX طبق پروتکل به صورت بالقوه،” این بار خواسته مستندات از اطلاع رسانی. این شهرستان فراهم نیست ،

تبلیغات

ماه پس از انتقاد از, مرگ دختر او هنوز فکر می کند در مورد دیگر مسافران این پرواز از سئول. او پرسید: پدر اگر به تازگی مادر خود را پوشیده بود ، بسیاری از زمان, او گفت:.

“من فقط نگران مردم دیگر او می تواند آلوده. شما احساس می کنید این همه گناه,” او گفت:.

به دلیل خطر عفونت عملکرد و نزدیکی ظهر از قرار گرفتن در معرض مسافران هوایی مستعد ابتلا به انقباض COVID-19 از یک مسافر دیگر گفت: اپیدمیولوژی دیوید Engelthaler.

“نشستن در یک محیط بسته برای یک دوره طولانی از زمان فقط کلی را افزایش می دهد قرار گرفتن در معرض” گفت: Engelthaler سر از بیماری های عفونی بازوی آریزونا ابتدایی ژنتیک موسسه تحقیقات.

تبلیغات

زمانی که یک مسافر سفر در حالی که شما با رمان coronavirus CDC پروتکل است به اطلاع کسانی که نشسته در شش پا شعاع. بسته به پیکربندی است که می تواند مسافران را در همان سطر همراه با دو ردیف در جلو و دو ردیف پشت سر گذاشت.

در عین حال برخی از دانشمندان را مورد انتقاد این استاندارد به عنوان ناکافی و بالقوه خطرناک است. یکی 2016 مطالعه نشان داد که برای هر دو سارس و آنفلوانزا حدود نیمی از کسانی که قرارداد ویروس ها نشسته بودند بیش از دو ردیف به دور از فرد آلوده. در سه ساعته در پرواز از هنگ کنگ به چین در سال 2003 به عنوان مثال یک مسافر با سارس آلوده دو خدمه پرواز و هجده دیگر مسافران در سراسر هواپیما.

در مورد سهل انگاری پرواز “من اطلاع همه در این پرواز که آنها در معرض شده بود گفت:” رادرفورد یک استاد اپیدمیولوژی در UCSF. “ما می خواهیم آنها را تشویق به آزمایش و ما را به انجام یک بررسی از افرادی که نشسته بودند نزدیک ترین و مطمئن شوید که آنها آزمایش شده است.”

تبلیغات

سایر حوزه های قضایی را پذیرفته اند و حتی گسترده تر هشدار. زمانی که یک مسافر در یک ساعت پرواز به روچستر n. y. از JFK پایین آمد با COVID-19 در اواسط ماه مارس مقامات بهداشت عمومی وجود دارد ساخته شده اعلام عمومی است که هر کس روی و هر کسی در فرودگاه در زمان باید در مواظب برای علائم.

در اوایل بیماری همه گیر بهداشت عمومی مقامات شدیدا متمرکز در فرودگاه به عنوان آنها حاوی ویروس است. اولین مورد شناخته شده در L. A. تشخیص داده شد Jan. 22 در LAX. یک مرد از ووهان, چین, اتصال از طریق فرودگاه با خانواده خود در راه بازگشت به خانه از یک مکزیکی تعطیلات گفت: آداب و رسوم و گشت مرزی عامل او نیاز به درمان پزشکی بود و بعد از آن گرفته شده است به یک بیمارستان محلی و مبتلا به این ویروس است. مقامات بهداشت عمومی اطلاع مسافران نشسته در دو ردیف از فرد آلوده و دستور هواپیمایی برای تماس با خدمه. مرد از ووهان در نهایت به بهبود است.

پس از همه گیری آغاز شد و در آمریکا CDC تسهیل 392 تماس با ردیابی تحقیقات از مسافران هوایی. این سازمان کاهش یافته است به ارائه اطلاعات بیشتر و آن را روشن کنید اگر وجود داشت دیگر گزارش نشده پروازها علاوه بر آنهایی که شناسایی شده توسط بار.

زمانی که جراح پرواز فرود در شب مارس 19 تعداد موارد در L. A. شهرستان تا به حال در صدر 200 اما این شهرستان هنوز گفتن مردم در آن قادر به انجام مناسب ردیابی.

تبلیغات

“همه موارد تایید شده در حال جدا شده و تماس نزدیک هستند قرنطینه” این شهرستان گفت: در آزادی مطبوعات که روز است.

69 ساله جراح شد, پرواز به L. A. بنابراین او می تواند حرکت به Silverado بورلی محل زوال عقل-مراقبت از محل اقامت در لبه Fairfax منطقه. بستگان او نیست تماس بازگشت به دنبال نظر. جراح بود و موضوع سرپرستی اقدام در ماه فوریه و زمان نامگذاری او به دلیل ذهنی خود صلاحیت نامشخص است.

فقط قبل از پرواز او از بيمارستان مرخص شده بودند از شهر نیویورک بیمارستان با توجه به مکاتبات از Silverado و مصاحبه. در آن زمان coronavirus شد و به سرعت در حال گسترش در این شهرستان از جمله در تجهیزات پزشکی.

کمی وجود دارد تلاش برای قرنطینه او را از دیگر ساکنان یک بار او را به Silverado از فرودگاه با توجه به سه کارمند که به یاد می آورد او را از خوردن شام در این شرکت از دیگر ساکنان مدت کوتاهی پس از ورود خود را.

تبلیغات

پرستار اختصاص داده شده به استقبال او بریتنی برونر-رینگو بعد به او گفت که مادر و خواهر و همکار است که انسان تا به حال تب و سرفه زمانی که او وارد است. Silverado را تکذیب کرد و گفت: پرونده پزشکی تهیه شده توسط پرستار نشان می دهد او تا به حال هیچ نشانه ای ندارند.

روز بعد اما دکتر به وضوح ناخوشی با درجه حرارت 101.9 و یک “سرفه” با توجه به سوابق پزشکی. یک کارمند صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن چرا که او مجاز به صحبت علنی گفت: هنگامی که او به او گفت که او نیاز به اقامت در اتاق خود را به دلیل همه گیر او پاسخ داد: “بله, من می دانم که این وضعیت. و من و من و من نیاز به رفتن به بیمارستان است.”

گرفته شده به Cedars-Sinai او آزمایش مثبت برای COVID-19.

مسافران و خدمه در پرواز از نیویورک آشکار شد اهداف برای تماس با ردیابی اما هیچ یک از تلاش برای دریافت در تماس با آنها. این شهرستان در بخش بهداشت و درمان گفت: از آن نمی یاد از جراح تست مثبت برای 11 روز و در آن نقطه “تماس با اطلاعات ارائه شده برای فرد ناقص بود و محقق شد و نه قادر به انجام مصاحبه.” این شهرستان به طور رسمی بسته شد پرونده پس از 14 روز.

تبلیغات

معلوم نیست چرا تماس ردیاب را تبدیل به Silverado برای کسب اطلاعات در مورد جراح. تسهیلات ثبت گزارش با شهرستان در عرض چند ساعت از تست مثبت, ارائه بیمار مرد به نام توضیح اخیر خود ورود و دادن اطلاعات تماس برای یک مدیر با توجه به مکاتبات ارائه شده توسط Silverado. بدون دریافت پاسخ مدیر رسیده و دوباره سه روز بعد شد و گفت: “ما لازم نیست برای انجام هر چیزی بیشتر در این زمان” با توجه به Silverado سخنگوی.

جراح بهبود اما Silverado دیدم شیوع. به تاریخ 90 ساکنان و کارکنان پایین آمده اند با این ویروس و 13 درگذشت از جمله برونر-Ringo. یک شهرستان گفت: وجود یک “جریان تحقیقات” به وقوع.

بار نویسنده کارکنان ویکتوریا کیم در سئول کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>