کالیفرنیا گاز مالیات بالا رفتن دوباره. در میان coronavirus برخی می گویند در حال حاضر زمان

کالیفرنیا گاز مالیاتی تنظیم شده است برای افزایش جولای 1, اما برخی از قانونگذاران خواستار توقف بالاتر لوی با اشاره به بار مالی از coronavirus-باعث رکود در میلیون ها نفر از دولت و شهروندان است.

به صورت خودکار افزایش ثابت نرخ تورم — سوم افزایش در چهار سال گذشته — می آید به عنوان یک آستین نهفته اختلاف بر سر گاز مالیاتی قانون تصویب سه سال پیش دوباره بالا گرفت و در دولت کاپیتول.

مالیاتی تنظیم شده است به افزایش 3.2 سنت به 50.5 سنت در هر گالن و مقامات دولتی برآورد آن را در اضافی $440 میلیون دلار به خزانه دولت در سال مالی آینده. پیاده روی است که باعث افزایش در شاخص قیمت مصرف کننده و ساخته شده است به SB 1 قانون که افزایش مالیات با 12 سنت در هر گالن در سال 2017 و 5.6 سنت در سال گذشته است.

در همه سوخت مالیات انتظار می رود به افزایش 7 میلیارد دلار در طول سال مالی جدید به پرداخت برای جاده و پل تعمیرات. اما گروهی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره می گوید این اشتباه زمان به جمع آوری مالیات در کالیفرنیا بیش از 6 میلیون از آنها مشاغل از دست رفته در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

مجلس وینس Fong (R-Bakersfield) نایب رئیس مجلس کمیته حمل و نقل گفت: افزایش “بیشتر پاک ساکرامنتو نمک به زخم از ساکنان کالیفرنیا که در حال مبارزه با عدم قطعیت و مالی واقعی درد” در طول coronavirus بحران است.

مجمع حزب جمهوری خواه رهبر ماری Waldron Escondido گفت: آن را “غیر قابل تصور” است که دولت را افزایش هزینه ها در کالیفرنیا در این زمان.

“نرخ بیکاری همچنان در حال افزایش است و تمام راه های کالیفرنیا غیرقابل تحمل بود قبل از همه گیر هنوز هم وجود دارد — تعلیق گاز افزایش مالیات حداقل است که می تواند انجام شود” Waldron گفت.

تاخیر و یا لغو گاز افزایش مالیات نیاز به رای قوه مقننه و دموکرات ها که کنترل مجلس سنا دولت و مجلس می گویند که آنها هیچ برنامه ای را که اقدام است. Newsom است پیشنهاد توقف افزایش سخنگوی والی گفت.

تبلیغات

دولت ایالت هالی میچل (D-لس آنجلس), رئیس کمیته بودجه سنا گفت: دولت های محلی صدمه زدن به لحاظ مالی به دلیل همه گیر هستند و بسته به درآمد مالیاتی به تعمیر حفره-سرند جاده ها.

“همانطور که ما بحث در مورد تحریک اقتصاد محلی ما و چه مدت طول می کشد تا پروژه های زیربنایی من فکر نمی کنم در حال حاضر زمان را به ما پا کردن پدال” میچل گفت.

او گفت: افزایش مالیات بر اثر مصرف کننده pocketbooks است blunted توسط این واقعیت است که قیمت گاز در کالیفرنیا را از آنچه که آنها از یک سال پیش. متوسط قیمت یک گالن گاز در جمعه شد $2.98 در مقایسه با $3.86 میانگین یک سال قبل از آن با توجه به آمریکایی خودرو Assn.

مجلس فیل تینگ (D-سان فرانسیسکو) رئیس مجلس بودجه کمیته موافقت کردند که قوه مقننه باید اجازه این افزایش را به اثر.

تبلیغات

“سالانه [شاخص قیمت مصرف کننده] تنظیم اجازه می دهد تا ما را به ادامه پیشرفت ما در حال ساخت به رفع ما فاسد شده و جاده ها و پل ها” تینگ گفت.

Newsom را در سطح ایالت منظور در اواسط ماه مارس برای کالیفرنیا به ماندن در خانه در طول همه گیر کاهش می یابد رانندگی به طور قابل توجهی در دولت است. یک تجزیه و تحلیل توسط وزارت کالیفرنیا از حمل و نقل در ماه آوریل نشان می دهد که حجم ترافیک در جاده های کشور پایین بود بعضی از 35 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته.

هر چند داشتن تعداد کمتری از مردم در جاده ها در طول اقامت در خانه منظور شده است اجازه ساخت و ساز جاده پروژه برای سرعت بخشیدن به آن نیز تاثیر منفی بر مقدار پول در دسترس است.

برآورد دولت از گاز و دیزل درآمد مالیاتی کاهش یافته است تقریبا 7 درصد در سال جاری و پیش بینی شده به رها کردن توسط 7.6% در سال مالی شروع ژوئیه 1. کاهش معنی از دست دادن در حدود 1.2 میلیارد دلار در سال درآمد بیش از دو سال هر چند فرماندار برآورد بودجه دولت را دریافت 7 میلیارد دلار در سوخت مالیات برای سال مالی جدید.

تبلیغات

برای کسانی که رانندگی و اتومبیل های برقی و نمی پرداخت مالیات سوخت جدید, $100 جاده بهبود هزینه ضربات در جولای 1, اما فقط برای صفر-انتشار وسایل نقلیه با مدل سال 2020 و یا بعد.

هر چند که سفارشات بسته کسب و کار در حال کاهش سراسر کشور چشم انداز است که به کندی بهبود می تواند همچنان به کاهش سوخت و مالیات بر درآمد است و مقامات از نزدیک.

“در پیش بینی درآمد Caltrans است که نظارت بر هر گونه اثرات بالقوه برای تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز پروژه های در حال حرکت رو به جلو” Caltrans سخنگوی مت Rocco گفت. “در این زمان تمام پروژه های در حال انجام در حال انتظار برای ادامه بدون تاخیر و یا توقف.”

از آنجا که کالیفرنیا دوم بالاترین قیمت گاز در کشور و پس از هاوایی این موضوع از سوخت مالیات شده است ستیز. در سال 2018 رای دهندگان به یاد می آورد از دفتر-دولت ایالت جاش نیومن (D-Fullerton) برای رای گیری به نفع گاز افزایش مالیات.

تبلیغات

رای دهندگان که سال را رد کرد, ابتکار که لغو افزایش مالیات سوخت و به جای آن تصویب جداگانه رای گیری و اندازه گیری گزاره 69 که مورد نیاز است که درآمد به صرف پروژه های حمل و نقل.

بحث بالا گرفت تا دوباره در ماه گذشته زمانی که مجلس سنا بودجه فرعی رد پیشنهاد Newsom برای منحرف کردن 130 میلیون دلار در بهره از بزرگراه دولت حساب است که تامین گاز مالیاتی و به جای استفاده از بودجه به تعادل بودجه صندوق به طور کلی.

Mark Monroe, دستیار مدیر بودجه برای Newsom وزارت مالیه گفت: در مارس 24 قانونی شنوایی که نقل و انتقال “هستند اجزای مهم تر متعادل کردن بودجه دولت است.”

اما پس از مستقل قانونی تحلیلگر را پیشنهاد نمایندگان مجلس با مشورت با وکیل خود را به صورت نظر در مورد اینکه آیا چنین انتقال قانونی بود, هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه قانونگذاران گفت: چنین اقدامی اجرا گرفتار از آنچه وعده داده شده بود به رای دهندگان در گزاره 69.

تبلیغات

“من فکر می کنم این است که یک وعده” سناتور. مایک مک گوایر (D-هلدزبرگ) گفت: از پیشنهاد. “من معتقدم که این پول می تواند صرف بهتر در این راه در نظر گرفته شده تثبیت جاده های کالیفرنیا.”

مک گوایر با اشاره به کاهش استفاده از وسیله نقلیه در طول این بیماری همه گیر در حال حاضر هزینه دولت 600 میلیون دلار در گاز مالیاتی بودجه برای تعمیرات.

“ما باید با کاهش درآمد به دلیل وضعیت ما در, و ما در حال رفتن به نیاز هر پنی برای رفتن به جاده ها گفت:” سناتور. برایان Dahle (R-Bieber) که مخالف انتقال 130 میلیون دلار به این صندوق به طور کلی. “من فکر نمی کنم این زمان است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de