جوان سیاه فعالان با الهام از نسل های گذشته. اما آنها فراتر از ‘احترام تاکتیک های

کشیش ادی اندرسون سنجش یک نسل تقسیم در میان هموطنان خود را سیاه فعالان و آن را نا امید او.

وزیر جمع شده بودند با دیگر کلیسا و رهبران جامعه در یک هفته اخیر در جنوب L. A. کلیسا. او گوش به عنوان بزرگان مورد بحث با رئیس پلیس و کلانتر چگونه به جلو حرکت کند پس از چند روز تظاهرات در سراسر لس آنجلس.

به عنوان جوانترین فرد در این اتاق 30 ساله قدردانی دیدگاه مشترک توسط آن دهه ، اما او احساس کردند که یک بحث با اجرای قانون نیست بهترین راه برای پاسخگویی به این لحظه. یک کلید صدای گم شده بود در آن جلسه ،

“وجود دارد نه افراد جوان در اتاق و نه افراد جوان با توجه به میکروفون صحبت می کنند و بنابراین ما در حفظ و تداوم سیستم های مشابه,” او گفت:.

تبلیغات

در دو هفته گذشته سیاه تظاهر کنندگان بسیاری در نوجوانی 20s و 30s اولیه داده اند صدای بلند پروازانه دستور کار جدید برای تغییر اجتماعی است که فراتر از خواسته های برخی از نسل های قبلی از فعالان اندرسون پیشنهاد شده است.

“مردم به شما گفتن آنها چه می خواهند. آنها می خواهند پال خواستار قطع بودجه دولت ، آنها می خواهند به تعقیب قاتل پلیس گفت:” اندرسون که میزبان Black Lives Matter جلسات در مک کارتی یادبود کلیسای مسیحی.

آن را یک ماده از بی احترامی بزرگان اندرسون گفت: — بیشتر از یک سوال شد که آیا این حق تماس به جمع آوری با سران موسسات هستند که اعتماد و تحت بررسی.

“این است که یک سوم بازسازی لحظه,” او گفت: اشاره به دو دوره قبلی که در آن آمریکایی های آفریقایی تبار کوشش برای مبارزه با سفید برتری: دهه پس از جنگ و دوران حقوق مدنی از 1950s و ’60s. “پس بیایید تکیه به لحظه و نمی شود به طوری گیر کرده به سنت است که ما دچار رکود جنبش است.”

تبلیغات

به عنوان تظاهرات باید فوران در سراسر کشور در پاسخ به جورج فلوید به قتل در بازداشت پلیس مارس 25, بسیاری از سیاه و سفید آمریکایی ها واکنش نشان دادند در راه است که منعکس کننده با هم تداخل دارند و در عین حال متمایز نسل تجارب و دیدگاه.

سیاه, فعالیت است که یکپارچه نیست. اما برخی از تفاوت های میان گروه های سنی فعالان و رهبران جامعه می گویند باید محور جوانتر معترضان رد “احترام سیاست” — این ایده که آمریکایی های سیاه و سفید پوشیدن باید خود را روز شنبه بهترین و اتخاذ یک نگرش بیشتر mollifying از نظامی به منظور به دست آوردن حقوق برابر و به چالش کشیدن این باور است که به سادگی نشستن در جدول با کسانی که در قدرت اثر تغییر دهید.

در طول سال های اولیه دوران حقوق مدنی به ویژه در Jim Crow جنوبی, سیاه تظاهر کنندگان آموزش داده شد توسط خود رهبری معنوی به چوب مذهبی به یک اسکریپت از مقاومت بدون خشونت تا حدی بنابراین نه به تحریک اضافی خشونت از پلیس و خصمانه سفیده. رتبه و فایل اعضای گاهی اوقات حتی دستور چه چیزی را می پوشند در تظاهرات. اقدامات محکم و منظم رهبری بود متمرکز و استراتژی های سازمانی جریان از بالا به پایین.

این روش ها در نهایت کمک به امن عبور از حقوق مدنی قانون از سال 1964 و قانون حق رای سال 1965.

تبلیغات

بسیاری از زنان جوان امروز, سیاه, فعالان می گویند چنین تاکتیک دیگر کار به خصوص در برخورد با بی امان پلیس با خشونت. آنها می ترسند به قطع پلیس جلسات کمیسیون ها و یا نشان می دهد تا در آستان لس آنجلس Dist. Atty. جکی Lacey. Black Lives Matter سازمان و دیگر فعالان جوان به نام برای defunding پلیس یک نفر را در بودجه تعقیب پلیس و به طور گسترده تر پایان دادن به آنچه آنها تماس خارجه-تحریم خشونت است.

“نسل قبلی از جامعه سازمان که مسئول سیاست موفق تغییرات استفاده می شود احترام به عنوان یک استراتژی برای اخلال مثالی از آنچه یک فرد سیاه و سفید خواهد بود” گفت: Tyree بوید-گوشت خوک ، 31, یک مورخ و موزه متصدی مستقر در لس آنجلس است. “این نسل است که با استفاده از تاکتیک های احترام.”

جنبش کنونی برای زندگی دانشمندان ادعا می کنند که بیشتر intersectional از هر یک از پیشینیان خود و شامل بیشتر زنان در نقش رهبری به عنوان به خوبی به عنوان اعضای جامعه تجاوز. سیاه و سفید عجیب و غریب زنان در خصوص سزاوار اعتبار برای زندگی مهم جنبش بوید-کله گفت. رهبری غیر متمرکز به جای تمرکز بر یک کاریزماتیک شکل است.

کسانی که تفاوت نسل منعکس لحظات مختلف است که در آن فعالان مطرح شد و از سن آمد سیاسی گفت: برگرد. کرنل ویلیام بروکس, استاد عمل از رهبری و عدالت اجتماعی در دانشگاه هاروارد و رئیس جمهور سابق NAACP.

تبلیغات

“این فعالان جوان از ’60s شد نوزادان و کودکان نوپا براون در برابر هیئت آموزش و پرورش به طوری که آنها را به فعالیت در پی یک نقطه عطفی تصمیم قانونی که اعتبار این گزاره که اگر شما به جدول شما می توانید را مورد تاکید خود انسانیت” او گفت:. “اگر شما از سن آمد و در پی Trayvon Martin اگر شما از سن آمد و در میان مدت از این کشور اولین رئیس جمهور آمریکا هنگامی که وجود دارد شایع است و پلیس فرانسه وجود دارد یک حس جمعی از نا امیدی است.”

برخی از تاکتیک های تکامل یافته اند به طور طبیعی: در حالی که سیاه و مدنی در نیم قرن پیش با تکیه بر جزوات و تلفن و درختان و تا به حال اقدامات خود را به اطلاع عموم و قاب عمدتا از طریق سفید-کنترل رسانه ها و تعداد محدودی از رسانه های, سازمان امروز به سرعت گسترش پیام خود را از طریق رسانه های اجتماعی. ویدئوها از خشونت پلیس شده با سهولت برای تمام جهان برای دیدن.

دیگر تغییرات تاکتیکی آینه دراز مدت تغییرات اجتماعی. سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که عمدا فراگیر در حال گسترش تمرکز خود را به اتاق را برای تجاوز اعضا و رهبران زن گفت: Andra Gillespie یک محقق در دانشگاه اموری که تحقیقات در رهبری سیاسی پس از حقوق مدنی نسل.

“آن را در قسمت رد احترام سیاست به دلیل احترام نمی خواهد به شما صرفه جویی در,” او گفت:. “و اگر عدالت این است که واقعا فقط این درست است برای همه. این بخشی است که متفاوت است.”

تبلیغات

Earl Ofari Hutchinson holds a list of people who were killed or injured by Inglewood police.

دیرین جامعه فعال ارل Ofari هاچینسون نگه می دارد یک لیست از افرادی که کشته شدند یا مجروح توسط پلیس کالیفرنیا در سال 2018 است.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

که تغییر جهت شمول نشانه یکی از مهم ترین تفاوت های بین این جنبش از گذشته و حال گفت: Shamell بل یک استاد آمریکایی آفریقایی مطالعات در کالج دارتموث است.

از لحاظ تاریخی اعتراض اجتماعی رسیده جوش نقطه ای که مردان سیاه سرکوب و کشته شدند اما فعالان امروز در حال گرفتن بیشتر intersectional رویکرد می پردازد که توجه برابر به خشونت علیه زنان و تجاوز, جامعه, گفت, زنگ, یک عضو اصلی از زندگی مهم نیست که اعتراض در سال 2014 در مقابل L. A. Police Department ستاد بیش از کشنده تیراندازی پلیس از Ezell فورد.

امروز فعالان نیز در حال حرکت به دور از “بحث” او افزود: با اشاره به دست و پا گیر مکالمه است که بسیاری از سیاه و سفید پدر و مادر باید با فرزندان خود — به ویژه پسران — در مورد نحوه تعامل استثنا با پلیس برای جلوگیری از آسیب.

تبلیغات

“ما در حال گفتن ما فرزندان این چیزهایی که اتفاق می افتد در جامعه ما به دلیل رنگ پوست خود را به دلیل سفید برتری. ما توضیح دهید که در این شرایط” او گفت:. “چیزی سیاه زندگی توجه شده است گفت: برای یک مدت زمان طولانی است که همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. این جایی است که من می بینم ما در حال حرکت است.”

مانند بسیاری از هم سن و سالان خود بوید-گوشت خوک ، موزه متصدی شیوه یک شکل از فعالیت است که رشد آنلاین و با تمرکز بر دیجیتال سازماندهی جامعه. در اوایل این ماه او توزیع ضد نژادپرستانه جعبه ابزار به نام “آزادی مقالات” که او فرستاده شده به شبکه های رسانه های اجتماعی و متحدان خود را به طوری که آنها بهتر می تواند درک سیاه و سیاسی آموزش و پرورش است.

“Intergenerationally این نسل دارای مجموعه ای از ابزار در جعبه ابزار — فن آوری است که در دسترس نیست به قبلی” او گفت:. “رویکرد به چالش سفید برتری چیزی است که نسل من است که به طور فعال reimagining, تجسم آنچه در آن می تواند مانند نگاه فراتر از سیاست احترام به منظور تلقی می شود انسان بیشتر است.”

به برخی از فعالان همتایان جوان تر به سادگی به عدم برنامه ریزی برای آینده است.

تبلیغات

“ما از تظاهرات و اعتراضات — آن را در یک put-down” گفت: دیرین جامعه فعال ارل Ofari هاچینسون رئیس جمهور از لس آنجلس شهری میزگرد سیاست. “اما تاریخ نشان داده اعتراضات در حال رفتن برای پایان دادن به, مردم در حال رفتن به اجرا بخار — و پس از آن چه؟”

نقد او گفت: نه جوان از معترضان خواسته اما یک سوال چگونه آنها را از طریق در دنبال آنها.

“شما تا به حال در حدود 100 ، 000 نفر در هالیوود, اما شما باید ثبت نام رای دهندگان جداول وجود دارد ؟” گفت: Hutchinson, 72. “این افراد جوان هستند; آنها رأی نمی دهند که ما می دانیم. بود وجود دارد یک لیست از چیزهایی که برای مردم انجام دهید ؟ تعامل نوشتن نامه بودند این چیزها فکر می کردم؟”

سازه ها و موسسات ممکن است کار نمی کند راه دیگر فعالان می خواهم او افزود: “اما همه ما است.”

تبلیغات

“آن را مانند گفت: من قصد ندارم برای رای دادن دلیل آن تغییر نمی کند, هر چیزی,” او گفت:. “این مسخره است.”

Kaya Dantzler, 27, an organizer from South L.A. and a member of Black Lives Matter.

کایا Dantzler, 27, یک سازمان از جنوب L. A. و یک عضو از زندگی مهم است. او همچنین سران سازمان ما عاشق Leimert.

(فرانسین Orr / لس آنجلس تایمز)

سیاه و سفید فعال جامعه در L. A. “بسیار پیچیده” گفت: کایا Dantzler یکی از رهبران ما عاشق Leimert یک رهبری جوانان بین نسلی گروه از سازمان. Dantzler می بیند تفاوت های ظریف از نسل و ایدئولوژی بازی هر روز در Leimert پارک, او گفت:.

“شما مردمی که توصیف خود را به عنوان ضد سرمایه داری و دموکراتیک سوسیالیست ها که مسن تر هستند اما باید درک بیشتری از زندگی ماده” 27 ساله گفت. “سپس شما باید واقعا فوق العاده گروه در L. A. که در حال سازماندهی از یک nonabolitionist لنز که با استفاده از دانش خود را از ساختار فعلی نظام است.”

تبلیغات

این افراد تمایل به بزرگتر و اعضای جامعه او گفت که بخشی از نهادهای محلی.

“آنها در حال نزدیک شدن به فعالیت از یک لنز از ‘بیایید بازسازی سیستم’ اما بیشتر از آن ما را در درک چگونه کار می کند, بنابراین اجازه دهید آن را تغییر دهید,” او توضیح داد. “پس از آن وجود دارد یک گروه از جوان سازمان که دیگر واقعا نگران بدانند چگونه برای به دست آوردن یک صندلی در پشت میز; ما بیشتر در رابطه با ساخت یک جدول جدید.”

هنوز Dantzler گفت: افراد مسن مانند پدربزرگ و مادربزرگ او بر این باورند که شرکت در تظاهرات “معنا ندارد” او گفت: زیرا آنها دیده می شود آن اتفاق می افتد بسیاری از بار قبل.

“به خصوص در L. A. آنها را دیدم ’92 شورش و تخریب جوامع ما و بنابراین برای آنها وجود دارد مقدار زیادی از نگرانی در دیدن مردم را به خیابان ها در راه است که” او گفت:. سپس این ماه لس آنجلس گفته است که آنها را کشف برش تا 150 میلیون دلار از پلیس شهر بودجه به عنوان بخشی از تلاش برای سرمایه گذاری مجدد دلار بیشتر در جوامع از رنگ.

“این واقعا به نظر می رسد مانند چیزی است که می تواند موفق باشد اما این در هفته گذشته نشان داده است که در آن بود” Dantzler گفت.

تبلیغات

Pastor Eddie Anderson at McCarty Memorial Christian Church.

ادی اندرسون کشیش مک کارتی یادبود کلیسای مسیحی در غرب Adams منطقه از L. A. Anderson که کلیسا میزبان Black Lives Matter جلسات معتقد است مهم این است که روحانیت به مارس در کنار فعالان در غیر خشونت آمیز اما پرقدرت شیوه ای.

(Dania ماکسول / لس آنجلس تایمز)

در 71, فعال شناخته شده به عنوان Akili دوست دارد به خنده در مورد چگونه او را “پدر” در میان گروه خود را — برخی از 45 سال مسن تر از بسیاری از هموطنان خود را سیاه و سفید زندگی مهم سازمان.

سفر خود را با این گروه آغاز شد و پس از مرگ مایکل براون یک غیر مسلح 18 ساله نوجوان سیاهپوست به ضرب گلوله توسط افسر سفید پوستی در فرگوسن Mo. در سال 2014. ماتم از دست دادن یکی دیگر از سیاه زندگی Akili اجاره ون برای یک گروه از فعالان به درایو به میسوری و عضویت در تظاهرات بود که ریخته به حومه و coursed از طریق رگهای ملت است.

جانباز سازمان که در اعتراض به چهار دهه او در زمان چرخ برای بسیاری از نزدیک به 2000 مایل بازحمت حرکت کردن و گوش به عنوان مجموعه جوان در خودرو نوبت در زمان مرور او را.

تبلیغات

“من این شانس را می دانم که بسیاری از آنها گفت:” Akili که می رود با نام تنها. “من خودم را به عنوان یک پل بین دیروز و امروز است.”

درک وجود دارد, او اضافه کرد که هر نسل از فعالان باید به دنبال تاکتیک های قبلی است. او در زمان به یاد معاصران خود را از در خود چهره تاکتیک های خود آنها استفاده می شود در دهه های گذشته مانند مصرف بیش از دانشگاه بخواهند که آنها اضافه کردن سیاه و مطالعات بخش است.

از اواخر دهه 1960 برخی از فعالان گروه هایی مانند Black Panthers ترکیب تاکید بر نیاز برای حفاظت از خود (از جمله استفاده از مسلح شهروندان گشت) با توسعه جامعه و گسترده برنامه های اجتماعی است. سیاه و سفید قدرت جنبش موعظه اعتماد به نفس و خود مختاری با این استدلال که جامعه باید ایجاد خود, اجتماعی, اقتصادی و قدرت سیاسی و نه به دنبال ادغام به جامعه است.

“هر نسل را توسعه دوره های خود را و خود را در مسیر” Akili گفت. “و آنچه که من سعی کردم به انجام این است که برخی از ارتباط بین برخی از چیزهایی که ما قبل از انجام, و چه کار می کرد و نمی, و حمایت از آنها نمودار دوره های خود را.”

تبلیغات

مردم در نسل او اغلب به او بگویید که “همه ما باید انجام دهیم این است که بحث به سفید رهبران و آنها را به آن را دریافت” Akili ادامه داد. Dialogue او اضافه کرد تبدیل به یک آرمان و نشستن در پشت میز را تبدیل به یک “مد” در طول 30 سال گذشته.

او خندید, paraphrasing Malcolm X: “تنها بودن در جدول و داشتن یک بشقاب شما را ندارد و کسی که شام میخورد. به این معنی که شما فقط نشستن وجود دارد.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de