Op-Ed: Black Lives Matter تظاهرات نمی افتد چون ما حوصله

در 6 ژوئن به عنوان عظیم سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات گسترده جهان Westword منتشر شده قطعه ای با عنوان “در حال تظاهرات توده ای اتفاق می افتد به دلیل سرگرمی های زنده است نه؟” در آن کایل هریس طلبانه استدلال کرد: “ما شاهد چه اتفاقی می افتد زمانی که یک جمعیت نمی تواند بیرون رفتن در هنگام مصرف و سرگرمی نیست تسلط بر زندگی ما زمانی که ما نمی شدید پریشان از وحشیانه اجتماعی و شرایط سیاسی که در آن زندگی می کنیم, زمانی که ما می تواند به تشویق نیست چرا که یک هنرمند می یابد یک راه جدید برای گفتن برو پلیس است.”

این مقاله نادیده نسل از فعالان و هنرمندان که کار کرده اند و برای جلوگیری از سوء استفاده پلیس و خشونت علیه مردم سیاه و سفید در ایالات متحده است. از دست رفته است که متن آن را تضعیف سیاه زندگی مهم جنبش است.

درست است بسیاری از افرادی که ضروری به خشونت پلیس و نژادپرستی و محتوا با وضعیت موجود ممکن است در خیابان ها امروز به خاطر آنها گیر شده اند در خانه خسته شدم. اما این اعتراضات نیست اتفاق می افتد به سادگی به این دلیل که صنعت سرگرمی است قابل تامل است.

مردم سیاه و سفید شده اند صحبت کردن مبارزه علیه خشونت پلیس و نژادپرستی و کار نسبت حقوق صاحبان سهام در این نابرابر جامعه برای نسل های. ما شده ایم معترض در خیابان ها. ما شده ایم سازماندهی دادخواست. ما شده ایم برای دفاع از اصلاحات قانونی.

از سیزدهمین متمم قانون کلرادو اجرای صداقت عمل می کنند که فرماندار Jared پلیس به ثبت نام در برنامه به قانون تغییرات اتفاق می افتد چرا که مردم نشان شده اند تا برای مبارزه — قبل و بعد از COVID-19 تعطیل صنعت سرگرمی.

شماره ما شاهد در خیابان ها در حال حاضر متولد شده از یک سیستم اقتصادی — که طراحی شده بود به ستم سیاه زندگی — که جای پای خود را از دست داده و تحت COVID-19. در زمان عادی این است که یک سیستم است که نیروهای ما را به کار بدون توقف به طوری که ما لازم نیست که زمان و منابع برای افزایش و یا شرکت در تغییر اجتماعی. در حال حاضر ما باید زمان و چند نژادی 99 درصد مصرف در طولانی مدت بی عدالتی سفید-supremacist کلاس سیستم
.

Protests against police violence have raged in the streets of Denver for weeks.گسترش

تظاهرات علیه خشونت های پلیس را خروشان در خیابان دنور برای هفته ها.

آرماندو Geneyro

آن را فوری به این دلیل که حقوق و قدرت است که سیاه و سفید و قهوه ای مردم در حال حاضر به دست آورده از طریق قانون نیست پاک سفید-supremacist ایدئولوژی نژادپرستانه و اعتقادات است که در حال بافته شده را به پارچه آمریکا و روان. این ایده ها ماهرانه تقویت شیوه های سیاست, کلیشه ها و داستان ها در صنعت سرگرمی است. به عنوان یک فرهنگ ما اغلب تغذیه تصویرسازی و روایت است که تقویت سفید-supremacist ایدئولوژی توسط یک صنعت مملو از نابرابری نژادی در کسب و کار پایان.

Westword را انجام دهد بهتر است گزارش در مورد بی عدالتی و پیشرفت در صنعت سرگرمی از ارائه نیم پخته گمانه زنی در مورد اینکه چرا مردم معترض در حال حاضر. پس از همه, ما همچنین به چالش کشیدن نژادی و نابرابری در آن دسته از صنایع که شکست خورده اند به آدرس نژاد و طبقه و پیشنهاد افراد بدون تجربه دست اول با بی عدالتی کامل اجتماعی و فرهنگی و سیاسی که منجر به این تظاهرات توده ای.

در هفته های اخیر شرکت های رسانه ای در کلرادو و فراتر از آن باید متعهد به آدرس و مهر سیستمیک نژادپرستانه و شیوه ها در شرکت های خود را. جهانی, گروه موسیقی, برچسب, جمهوری, سوابق به تازگی اعلام کرد که این سازمان را قطع استفاده از آن از اصطلاح “شهری” به تعریف موسیقی سیاه و سفید. این تغییر به طور خاص تشویق توسط Tyler, the Creator بسیار عمومی گرمی گفتار در 62 Annual Grammy Awards مراسم در مورد استفاده از کلمه و چگونه آن را به حاشیه رانده سیاه و هنرمندان.

با وجود دستاوردهای آن هنوز هم وجود دارد مقدار کار انجام شود.

سونی, موسیقی جهانی, موسیقی, گروه موسیقی وارنر و اطلس پرونده تمام شده است برخی از بدترین propagators نژادپرستانه سیاست و عمل است. این غول صنعت هرگز تا به حال تعداد قابل توجهی از اقليت ها در اجرایی اتاق رغم پذیرش خود است که هر شرکت با موفقیت ساخته شد که در پشت سیاه نوازندگان.

بیش از حد ثروتمند و سفید مدیران معروف فریب سیاه و سفید هنرمندان به ثبت معاملات و قراردادها هستند که ناعادلانه است ، صنعت باعث می شود میلیاردها دلار سود به عنوان یک کل در حالی که سیاه و سفید سازندگان که درایو فرهنگ موسیقی هستند بیش از حد اغلب سرقت از سهم خود را از ثروت است.

این تجلی سفید برتری در صنعت trickles به هر موسیقی محلی محل که حاضر به کتاب سیاه استعداد یا موسسات سیاست هایی که دلسرد سیاه مراجعان از آینده. این سفید متعلق به موسسات استخدام اداره کردن و دستکاری هر دو سیاه و سفید “دروازه بان” (رزرو عوامل مروج استعداد خریداران ماموران امنیتی و غیره.). آنها عمدا بازار به مردم و درام نژادپرستانه کدهای لباس و سیاست به نام “ایمنی”.

سیاه و سفید متعلق به سالن ها و باشگاه ها به طور منظم بسته بیش از “عمومی-ایمنی نگرانی” در مورد هر و همه جرم و جنایت اتفاق می افتد در مجاورت خود را در حالی که سفید متعلق به موسسات به طور معمول مقابله با خشونت و بی شرم شوم در داخل و خارج از دیواره های خود را با هیچ نتیجه.

محلی سیاه و هنرمندان به طور معمول محصور به همان تعداد انگشت شماری از موسسات که اغلب هنوز هم سفید متعلق به. Gatekeepers هر یک از استقرار به طور معمول تضعیف این هنرمندان از سود در حالی که با تکیه بر این فرهنگ رانندگان برای به حداکثر رساندن منافع شخصی. سیاه, هنرمندان اغلب صید در پرداخت به طرح, در حالی که انتقادات نژادپرستانه رزرو سیاست های نوشته شده به عنوان “چگونه کسب و کار کار می کند.”

Mass Black Lives Matter protests are a response to police violence.گسترش

توده سیاه زندگی ماده تظاهرات در پاسخ به خشونت های پلیس.

آرماندو Geneyro

در این صورت از این سفید-supremacist صنعت, سیاه و قهوه ای و سازندگان و کارگران در دنور زندگی, سرگرمی, صنعت یک سنت طولانی مدت از صحبت کردن در برابر نژادی و بی عدالتی. با دنور تاریخی پنج امتیاز محله در مرکز تقاطع بین فعالیت و هنر در دنور معاصر رهبران در جامعه حمل مشعل با صد سال از شعله. که در این صورت تاریخی redlining و اخیرا درنده gentrification است که درمان جامعه ما به عنوان آلت برای سود.

وجود دارد Leroy اسمیت که مبارزه برای عدالت اجتماعی در دنور سرگرمی فرهنگ است. او جاز پروموتر و ضبط صاحب فروشگاه که به دست آمده اولین تفنگ-retail license به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار تبدیل ریتم پرونده به ریتم سوابق و کالاهای ورزشی در سال 1939.

Otha پاتریک و ایرنه برنج صاحبان جاز مرکز برنج Tap Room فر به خوبی شناخته شده برای فعالیت شرکت های تولید کننده اولین بار در شهرستان Juneteenth جشن در دنور. کلارنس هلمز و شهرستان هلمز میزبانی روحیه بحث و گفتگو در مورد نژادپرستی شعر Langston Hughes و رنسانس هارلم در ضد segregationist جهان وطنی, باشگاه, تنها, سیاه کوه رفت و آمد مکرر غرب می سی سی پی در 1920s. رفت و آمد مکرر به نقطه عطفی تاریخی شکلک تسلیم. چارلز بارل جشن به عنوان اولین سیاه و عضو اصلی آمریکا سمفونی (سپس به نام دنور ارکستر سمفونیک در حال حاضر شناخته شده به عنوان کلرادو سمفونی), همچنین در کلرادو اولین مجتمع جاز بر ظلم و سه نفر افزایش یافت.

اخیرا صدها نفر از معماران و طراحان هنوز هم در خط مقدم مبارزه برای عدالت است. وجود دارد بیانکا Mikahn شاعر و موسیقیدان که در خدمت به عنوان مدیر برنامه از استراتژی های خلاق برای تغییر دنور هنر و فرهنگ سازمان اختصاص داده شده به عدالت اجتماعی; DJ Cavem Moetivation های رپ/DJ/مربی که منجر EcoHipHop جنبش را تشویق می کند که ایجاد باغ جامعه به عنوان پایدار, مواد غذایی گیاهی وگان منابع در جامعه; شاعر و شفا دهنده LadySpeech; کلمه صحبت هنرمند سوزی M. Smith; MC نمایشنامه نویس و بازیگر Jeff Campbell; و ترومپت Wesley Watkins. این هنرمندان و بسیاری از بیشتر منجر دنور جنبش نژادی سهام با خلق غرق در متنوع خام و برش حقیقت است.

به چشم پوشی از دهه معماران و طراحان است که باید تلاش برای عدالت اجتماعی و همه کار از این زمان خلاق رهبران به چشم پوشیدن سیاسی فوریت این لحظه و نوشتن جهانی قیام است که تصریح می کند که سیاه و سفید زندگی می کند ماده به عنوان یک محصول از خستگی است که موفق به درک زمینه تاریخچه و بسیار واقعی نژادپرستانه شرایط اقتصادی سوخت رسانی این لحظه.

امتیاز همراه با فقدان زمینه و این خط از سوال — “در حال تظاهرات توده ای اتفاق می افتد به دلیل سرگرمی های زنده است نه؟” — oozes با امتیاز.

نژاد پرستی در عمل در هر جنبه ای از جامعه ما از اجرای قانون برای صنعت موسیقی به روزنامه نگاری. ما تقاضا بهتر است. به همین دلیل تظاهرات گسترده اتفاق می افتد. دوره.

Westword هرازگاهی op-eds و مقالات در مورد مسائل مورد علاقه در دنور. باید یکی از شما می خواهم به ارائه? ارسال آن به [email protected].

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>