Ramakhandra باعث می شود موسیقی از آزادی

در ایالات متحده به ضرب و شتم ما را نگه می دارد تکان.

سر ما ظهور و سقوط در 4/4 زمان حرکت در یک توده بیان بله. ما مطیع هستند. هماهنگ است. نشکن. زمانی که هیچ کس متوقف می شود مسیر ما فقط نگه داشتن در خرید و رقص و نوشیدن و تاب و پرورش و کار و رای گیری و تایید زندگی (مهم نیست که چقدر زشت می شود) — تکان “بله-2-3-4 بله-2-3-4” از یک آهنگ را از آغاز تا پایان آن با فقط به اندازه کافی ریتمیک انحراف به ما یادآوری چگونه آرامش قابل پیش بینی است.

گام به گام از این چهار-در-کف ضرب و شتم و هرج و مرج و صدای ناهنجار و خشن قطعا فرو کردن شما. بهتر است آن را در معرض خطر. نگه داشتن خود را آکوردهای قابل پیش بینی و همیشه در نهایت در ریشه. شما لازم نیست برای گوش دادن بیش از حد سخت است چرا که همه می دانند چه به انتظار. ما به خوبی آموزش دیده و غیره است موسیقی ما.

در حالی که صنعت سرگرمی به غارت غنی و متنوع موسیقی سنت از این سرزمین و سراسر جهان, پس از آن gobbles تا کسانی که فرهنگ آن افسردگی کردن درایو-از طریق یکی-دلار-چیزبرگر آهنگ ها است که ما را تکان بله.

و برای بسیاری از موسیقی متوقف می شود وجود دارد.

وارد Ramakhandra.

چهار دنور نوازندگان که تنها نام اول خود را — Annastezhaa روی پدال چنگ و خواننده Clato در بم بودن در مصنوعی و Nobahdee (درامز) — آیا جهان وطنی ریشه های الکترونیکی, رگی موسیقی جاز و کلاسیک آوردن به گروه های چند فرهنگی تحت تاثیر قرار است که گسترش امکانات موسیقی با استفاده از صداها که احضار بوی طعم و بافت به اندازه واژه و یا احساسات.

خود موسیقی نیست وسواسی استادی از prog rock, گوش, خونریزی ویژگی های ناجوری از فلز یا بی خیال noodling جم باند — هر چند Ramakhandra است که اغلب زوج با عمل از آن ژانرهای. با استفاده از ترکیبی از آکوستیک و سازهای الکترونیکی گروه ایجاد می کند برای تلفن های موبایل است که در حال آلی, اثیری, حتی sci-fi اما هنوز مفهومی افسار به این سیاره زیست محیطی و اجتماعی و معنوی و نگرانی است.

تماشای Ramakhandra بازی است مانند گرفتن یک سفر به دلفی برای تماشای اوراکل در عمل است. این وحشتناک نبوی, موسیقی, اما آن را نیز آرام است. اگر شما انتظار می رود به سلطه و شما نا امید خواهد شد. شما باید به دقت گوش دادن و اگر شما, شما احتمالا پیدا خواهد کرد چیزی است که شما تغییر خواهد کرد — و حتی شاید شما را شفا دهد — در تجربه.

این bandmates می گویند که چیزی اشتباه در مورد این گروه حتی در ریشه های خود را.

قبل از Annastezhaa پیوست و چند سال به عقب او busking در 16 بازار خیابان. او تا به حال صرف بیش از یک دهه نواختن ویولن را از جمله سال تحصیل در رشته ابزار در دنور دانشکده هنر. با چنگ و ویولن در دو او و قرار دادن او در زمینه موسیقی کلاسیک به کار در خیابان, پول و انتظار برای چیزی بزرگ اتفاق می افتد.

سپس آن را انجام داد.

یک روز در اطراف 2017, Clato — بود که در آن بازی در یک رگی گروه با Nobahdee — دیدم Annastezhaa busking. او دمیده دور او بازی است و او را دعوت به دیدن آنها را انجام دهد. زمانی که او تنها کسی بود که تبدیل شده تا آنها احساس آنها می botched نشان می دهد — و در عین حال او تحت تاثیر قرار گرفته بود. و هنگامی که Clato بود که تشکیل یک گروه جدید با بودن و Nobahdee دعوت به عمل او پذیرفته شده است.

“من صحبت شده بود او را برای هفته:” او دیوانه است. او یک هنرمند. او شگفت آور” به یاد می آورد Clato. “من راه اندازی یک تمرین با من و Nobahdee.”

اما اولین بار Annastezhaa برنامه ریزی شده بود برای دیدار با آنها او را نشان نمی دهد. زمانی که آنها به نام برای پیدا کردن آنچه در رفتن او به آنها گفت که او در راه خود را.

“من تا به حال همه چیز من بسته بندی شده در ماشین,” او به یاد می آورد. “من در ماشین نشسته در مورد درایو کردن گریه:” من به اندازه کافی خوب نیست. آنها خیلی سرد است. من فقط رفتن به آن را انجام دهد.'”

و او این کار را نکرد.

“او ارواح ما” Clato می گوید.

“من به نام او سریع می گوید:” Nobahdee. “گفتم این چیست؟’ او ترسیده بود. من گفتم: “اوه جهنم ندارد.'”

بعد از آن هر چند “Nobahdee بود” هر آنچه که. او نمی خواهید به آن را انجام دهد. آن را نمی ممکن است ارزش همه مشکل,'” Clato می گوید.

هنوز هم آنها موکول و Annastezhaa را نشان می دهد تا این زمان آنها شده اند با وسواس ساخت موسیقی همراه بوده است.

در طول این چند سال که نوازندگان با هم کار کرده اند آنها گرفته اند وقت خود را تهیه آهنگ ها به دلیل خودداری از عجله برای ضبط و انتشار موسیقی های جدید. آلبوم S/Tکه قطره ژوئن 19 خواهد بود خود را برای اولین بار. آنها به ثبت آن با Bradley ژیرو که همچنین با هنرمندان مانند Kamasi واشنگتن و Terrace Martin. هنرمند مانگا شینتارو Kago طراحی پوشش که باعث می شود حس چون پیکرنگاری فانتزی, فیلم انیمیشن و بازی, فرهنگ, اطلاع, شعر.

Ramakhandra makes music for the outcasts.گسترش

Ramakhandra باعث می شود موسیقی برای رانده شدگان.

Juli ویلیامز

موسیقی undergirded توسط روح انقلابی از رگی آزادی و صوتی آزمایش جاز و لرز از ترکیب کلاسیک — و در عین حال آن را برای تلفن های موبایل کمی مانند کسانی که ژانرهای. تا آنجا که آنها با تکیه بر یک آرایه وسیعی از موسیقی واژگان Ramakhandra ها نیز چیزی از یک در حال تحول اورژانس فرهنگ است. “ما می خواستیم برای ایجاد یک فضا برای کسانی که در حال هل دادن و دنبال مطلب می گوید:” Nobahdee که می پوشد یک ماسک هنگامی که او انجام می دهد. “ما نه لزوما بازی مثل همه در انتظار ما است. … ما در حال تلاش برای ساخت این فضا برای ما به مانند ما در جایی که مانند خانه است. در امریکا که پرچم هرگز به نمایندگی از خودم. زمانی که از آن ساخته شده بود وجود دارد ، من شده اند ، یک مرد سیاه و سفید در این کشور شده است هرگز یک موقعیت بسیار راحت. زمانی که من در صحنه مردم گفت: نه من یک فرد سیاه و سفید. من یک هنرمند هستم.”

که آزادی است.

برای Annastezhaa خلاق کنترل به معنی رهایی از خشونت و محدودیت از فرهنگ غرب است. برای به حاشیه رانده شده مردم “چه طور طبیعی ما پذیرفته نشده است,” او می گوید. “همه در سراسر جامعه و تاریخ جامعه ما, ما نمی توانیم خودمان را.”

بنابراین او می خواهد به ایجاد یک بیانیه جسورانه صرف نظر از اینکه آن را راحت برای شنوندگان. او امیدوار موسیقی ثابت می کند که “شما می توانید پررنگ و شما می توانید خودتان باشید شما می تواند غیر طبیعی به دلیل آنچه غیر طبیعی است در جامعه چشم یک توهم است,” او می گوید. “این واقعی نیست.”

اصالت و واقعی بیان هستند و همه چیز را به او — آنها قدرت دارند.

Ramakhandra embraces musical histories to invent new sounds.گسترش

Ramakhandra پذیرای موسیقی تاریخ به اختراع جدید برای تلفن های موبایل.

Juli ویلیامز

“ما آتش و شعله” می خواند Annastezhaa. “ما آب و موج است که می شکند برای همیشه لطفا برای بیشتر. و اگر ما می میرند ما همیشه با افزایش وحشتناک زور است.”

Ramakhandra موسیقی با طرح آمریکا برای کاهش, برای جلوگیری از بی پایان سر تکان تعریف می کند که این فرهنگ به ترک مصرف absentmindedly و به جای گوش دادن با دقت به منظور ایجاد یک روحانی مکث پناه از هرج و مرج سر و صدا و انتظارات از این فرهنگ است.

“این برای من مهم است برای دیدن موسیقی ما به عنوان چیزی برای ما…چیزی است که ما باید کنترل بیش از چیزی است که به معنای زیادی به ما می گوید:” Annastezhaa. “داشتن این نوع از کنترل ما بیان به نظر من مقاومت است.”

“ما همیشه ساخته شده است این موسیقی به بازتابی از یک باغی انرژی” می افزاید: Nobahdee. “همه ما می خواستیم برای ایجاد موسیقی است که انعکاس دیدگاه های خود ما را احساسات و آنچه ما می خواستیم در جهان است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de