نه ایده هایی برای ساخت شهر ما فضای عمومی بیشتر مسابقه عادلانه

این عکس بود که اسیر تقسیم. در اواخر ماه گذشته, نیک Swartsell اخبار سردبیر در سینسیناتی alt هفتگی CityBeat جامعی یک تصویر از یک گروه از جوانان سفید شهرنشینان در این شهر بیش از راین محله با بهره گیری از یک دور از آبجو در یک استخر در خارج از منزل ناهار خوری و فضای بداهه در کنار خیابان برای سن COVID-19.وجود دارد. فقط فراتر از گروه دیگر بود نگاه: سراسیمگی از نقاب راهپیمایان, مشت, مطرح, اعتراض به کشتار جورج فلوید در مینیاپولیس.

تصویر منتشر شده به عنوان بخشی از CityBeat را در اعتراض به پوشش ویروسی رفت و پس از آن منتشر شد توسط تلویزیون نویسنده Ziwe Fumudoh در توییتر که در آن او نوشت: “دو وجود دارد آمریکا: یک دعوا به صورت سیاه و سفید زندگی می کند و از سوی دیگر مبارزه برای صبحانه.”

آن را بازتوییت شده است بیش از 150 ، 000 بار دریافت کرده و تقریبا نیمی از یک میلیون را دوست دارد. (هر چند برای روشن عکس گرفته شده در شب و نه در طول صبحانه ساعت.)

این COVID-19 همه گیر است که به طور نامتناسبی ادعا سیاه پوست و لاتین زندگی و قیام که پرتاب به استارک امداد راه است که در آن سیاه پوستان و لاتین تبارها مرگ نامتناسب شماره های در دست اجرای قانون مجبور به یک بحث ملی در مورد سازه نژاد پرستی. (بی بی سی خوب خلاصه ای از نمودار که نشان می دهد نابرابری و انباشت ثروت, آموزشی, حصول, نمایندگی سیاسی و دستمزد و اشتغال است.)

تبلیغات

این همان بحث است roiling دنیای طراحی و برنامه ریزی شهری که در آن مکالمات اغلب می توانید دریافت گره خورده است تا در مورد مسائل مانند دوچرخه خطوط و محدودیت ارتفاع بدون توجه به بزرگتر بی عدالتی شهرهای ما تداوم — از جمله راه هایی که در آن فضای عمومی است ای اداره.

“هر هفته در آمریکا افرادی مانند Ahmaud Arbery و جورج فلوید باید زندگی خود را به سرقت رفته به دلیل دید خود در فضای عمومی می رود در برابر راه ما می آیند به درک که باید دسترسی به ‘خارج'” انسان شناس شهری و برنامه ریز سرنوشت توماس می نویسد: در یک مقاله منتشر شده به تازگی توسط وب سایت CityLab.

Artist Theo Ponchaveli painted a mural of Ahmaud Arbery in Dallas.

هنرمند تئو Ponchaveli نقاشی دیواری از Ahmaud Arbery در دالاس. Arbery بود به ضرب گلوله کشته پایین در حالی که برای تنه زدن در گرجستان است. سه مردان سفید پوست متهم شده اند در قتل.

(آسوشیتد پرس)

این یک نقطه ثابت و در عین حال دوباره زمانی که یک جوان سیاه کارآفرین به نام ملاکی J. ترنر رهبری یک گروه از دانشجویان در یک تور پیاده روی از یک جفت از جوامع مجلل خارج از ساکرامنتو هفته گذشته است. تعدادی از ساکنان به نام اجرای قانون است. دیگران را به Facebook به حدس و گمان است که معترضان در حال فرود در منطقه با یک فرد بیان کرد: “در جایی که همه من دوم متمم peeps در?”

تبلیغات

ارین Kerrison یک محقق در دانشکده رفاه اجتماعی در UC برکلی اشاره کرد در ساکرامنتو زنبور چگونه تنظیمات پیش فرض برای فضای عمومی است که اغلب سفید است. “آنها تصور کنید آنچه که ایشان خود را در خیابان های مواد غذایی خود را از فروشگاه های خود را در پیاده رو و آنچه که آنها ادعا می کنند که آنها در برابر یک تهدید است.”

پس چگونه برای ساخت یک شهر است که عادلانه تر? یکی که در آن فضای عمومی می تواند توسط آمریکایی های آفریقایی تبار و بدون تهدید و یا ترس ؟ این بار صحبت با نه معماران و طراحان و طرفداران برای ایده های خود را.

‘توقف کشتار مردم سیاه و سفید’

Tamika ساقی است مدیر برنامه ریزی برای کالیفرنیا در Toole, طراحی, آمریکای شمالی برنامه ریزی و طراحی شرکت. مستقر در لس آنجلس او مشغول به کار در برنامه ریزی و سهام طرح برای شهر لس آنجلس است.

تبلیغات

Tamika Butler, director of planning for California at Toole Design.

برنامه ریز شهری Tamika ساقی پردازد مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام و ورود در کار او برای شهرداری ها در سراسر کالیفرنیا.

(سرنا لیو / سرنا فضل عکاسی)

توقف کشتار مردم سیاه و سفید. اگر ما قصد داریم به بحث در مورد چگونه ما می رویم به تغییر فضای عمومی آن توقف کشتار مردم سیاه و جلوگیری از جرم ما است.

من یک زن سیاه و سفید و من شناسایی به عنوان یک زن سیاه و سفید. (من همیشه شوخی که اگر وجود دارد یک فاجعه طبیعی من قصد دارم برای پیدا کردن یک زن سیاه و سفید از آنجا که من می دانم همه ما خواهد بود OK. ما بسیاری بر روی شانه های ما.) اما من نیز جنسیتی nonconforming. من پوشیدن کت و شلوار و کراوات و من باید کوتاه. بسیاری از مردم من را به عنوان یک مرد سیاه و سفید. بنابراین من درک می کنم راه هایی که در آن مردان سیاه و سفید درک شده در سیستم — و چگونه زنان پاک هستند.

همسر من سفید است و ما کشیده شده است بیش از اتومبیل ما در مرکز شهر لس آنجلس ترک ساعت خوشحال از دفتر او. او را یک شریک در قانون شرکت. شده است و او بیرون کشیده از ماشین توسط پلیس درخواست اگر او با من است و توسط نیروی — حتی اگر او می گوید: “که همسر من است.”

تبلیغات

رنگ پوست من می ترساند مردم است. و اگر سیاه و سفید می ترساند شما مهم نیست آنچه که یک معمار و یا یک برنامه ریز شهری به طراحی این شهرستان است. در صورتی که افسر پای خود را در جورج فلوید گردن, مهم نیست اگر وجود دارد یک دوچرخه خط.

The casket of Gorge Floyd arrives at his memorial service on June 4, 2020.

جورج فلوید را تابوت می رسد در یادبود به افتخار او در مینیاپولیس در 4 ژوئن.

(Jason آرموند / لس آنجلس تایمز)

روی چیزی حساب کردن با تاریخچه

مابل O. Wilson فارغ التحصیل معماری استاد در دانشگاه کلمبیا و با همکاری سردبیر “مسابقه و معماری مدرن: یک انتقادی از روشنگری تا به امروز” منتشر شده توسط دانشگاه پیتسبورگ مطبوعات در ماه گذشته.

صحبت کردن به معماران و طراحان و معماری مورخان بسیاری از آنها افرادی هستند که از رنگ یکی از چیزهایی که آنها می گویند این است که ما نیاز به تشخیص و گیرایی از این زمینه ها در رژیم های سفید برتری. تا زمانی که ما انجام این کار, ما فقط تنظیم صحنه برای این وقایع اتفاق می افتد دوباره.

تبلیغات

Architect and architectural scholar Mabel O. Wilson of Columbia University

مابل O. Wilson از دانشکده معماری, برنامه ریزی و حفظ در دانشگاه کلمبیا.

(Mabel O. Wilson)

برای مثال ما می دانستیم که چه redlining بود اما در حال حاضر آن را در اشکال دیگر: جوامع دردار و یا این واقعیت است که وجود دارد هیچ مسکن عمومی اما مسکن مقرون به صرفه است که متکی بر تامین مالی خصوصی و یا وام های مسکن وامهای بیپشتوانه فشار بر مردم از رنگ. شما همچنین باید از آب مسموم در فلینت [Mich.]. و شما باید یک بیماری همه گیر است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم از رنگ. این فقط یک چیز اما یک صورت فلکی — و این می تواند کشنده باشد.

این [طراحی] زمینه 90 درصد سفید در امریکا است. محیط ساخته شده آن را ظهور از برخورد از استعمار. در غرب که چه معماری — پروژه اروپایی است که رسیده و یک نوع سیستم از سلطه اقتصادی و سیاسی نواخته. بنابراین معماران نیاز به درک زمانی که شما صحبت کردن در مورد نژاد پرستی و یا ضد سیاه, نژادپرستی, علت سفید برتری. آنها را به روی چیزی حساب کردن با این میراث.

A protester holds up a bottle of yellow tap water from Flint, Mich., at a demonstration. 

یک معترض نگه می دارد تا یک بطری از آب شیر از سنگ چخماق, Mich., در سال 2016 تظاهرات خارج و سپس-فرماندار تگزاس ریک اسنایدر را خواستار استعفای خود را. گرچن Whitmer کنونی فرماندار میشیگان.

(جیک مارس / سنگ چخماق مجله)

تبلیغات

جبران نیاز است

Rosten وو یک L. A. هنرمند که با استفاده از طراحی گرافیک برای رندر پیچیده سیاست و مسائل خود را در راه بصری. او کمک کرد ایجاد تاریخی نشانه ها در لس آنجلس پارک تاریخی ایالتی و یک مینی گلف نصب و راه اندازی در مورد منطقه بندی برای گروه هنر لس آنجلس فقر بخش.

من فکر می کنم [طراحان] دارند غیرتاریخی حس چگونه آنها حرکت رو به جلو است. اکثر برنامه ریزان می تواند به شما یک لیست خشکشویی بی عدالتی مانند redlining و محرومیت و بزرگراه بین بردن محله. اما مردم تمایل به compartmentalize که و می گویند “ما درس آموخته. هنگامی که ما حرکت رو به جلو ما را انجام خواهد داد که دوباره.” اما شما نمی توانید فقط به جلو حرکت می کند. شما باید روی چیزی حساب کردن با آن است. ما ساخته شده است محیط زیست ما در این سوپر نابرابر پایه.

Heavy traffic on the 105 and 405 freeways in Los Angeles

تقاطع 105 و 405 بزرگراه. آزادراه پروژه های ساختمانی اغلب تقسیم جوامع از رنگ.

(آل Seib / لس آنجلس تایمز)

یکی از چیزهایی که در آن است که می شود بتن است که در پارک و فضای باز قطعه. اگر شما نگاه کنید در بالا نیاز محله در مقابل کم-نیاز محله های آن را اساسا یک نقشه از سفیدی است. یک درصد از جامعه پارکلند است که در جوامع رنگ. لس آنجلس به طور متوسط در حدود 3.3 هکتار به ازای هر 1000 نفر است. اما وجود دارد محله که 52 هکتار و دیگران که 0.7.

تبلیغات

این واقعا شدید چگونه inequitably کسانی که فضاهای سبز هستند توزیع شده است. بنابراین شما فقط می توانید مانند “چگونه ما را به پارک در هر کجا که اتفاق می افتد به عادلانه تر?” محل واقعی از پارک است و مشکل بزرگتر است. آن را تلاش برای فکر می کنم فعالانه از چگونه شما جبران این بی عدالتی.

A portrait of public artist and activist Rosten Woo.

یک عکس از هنرمند و فعال Rosten وو. وو مشغول به کار در مجسمه علامت است که جزئیات تاریخ لس آنجلس پارک تاریخی ایالتی و کمک به ایجاد یک مینی گلف نصب و راه اندازی در مورد منطقه بندی برای لس آنجلس فقر بخش.

(Rosten وو)

کشف راه حل های موقت

Faiza Moatasim استادیار گروه شهرسازی و طراحی شهری در USC دانشکده معماری.

بعضی اوقات هنگامی که شما در حال برخورد با معماری و طراحی حرفه ای وجود دارد این فرض که این یک مشکل طراحی. خوب این بد نیست طراحی شده است که علت ما نابرابر شهرستانها — شهرستانها تظاهرات ما ارزش های اجتماعی. شهرستانها نابرابر هستند چرا که جامعه ما نابرابر است.

تبلیغات

طور کلی چگونه می تواند ما را به شهرستانها عادلانه تر? آن را به پیدا کردن راه هایی برای حمایت از شرکت. تصویر بزرگ مهم است. در فکر کردن در مورد unhoused جمعیت شما نیاز مسکن — که مهم است. اما چه می توانید انجام دهید در حال حاضر ؟ در لس آنجلس, برای مثال, آن را غیر قانونی به خواب در یک ماشین اما حقوقی به خواب در یک پیاده رو. پس چگونه می تواند ما تبدیل ما در شهرستانها فعال راه به طوری که افرادی که مجبور به خوابیدن در ماشین دسترسی به امن پارکینگ ؟

Lawrence McCue beds down for the night with his wife, Carla McCue, in their car in 2018.

لارنس McCue چپ و کارلا McCue تخت پایین در ماشین خود را در سال 2018 به عنوان بخشی از یک امن-پارکینگ ابتکار سازماندهی شده توسط امن پارکینگ L. A. این جفت ارز را به آنجا یافت می شود مسکن.

(Genaro ملینا / لس آنجلس تایمز)

که نیروهای ما را به تجدید نظر پارکینگ و پارکینگ سازه — و نه فقط به عنوان یک محل برای پارک اما به عنوان یک محل که ممکن است کسی خواب است. بزرگترین هزینه در این نوع عملیات است که امنیت و امکانات حمام. و که هنوز هم خیلی پایین هنگامی که شما مقایسه آن با ساخت یک ساختمان واقعی. اما برای افرادی که مجبور به آن شرایط قادر به خواب مسالمت آمیز در شب با امنیت است که اولویت شماره 1.

ما اغلب از ترس موقت که آن را به دور از بزرگتر میشن. اما قدرت در موقت. شما می توانید بسیاری با مقدار زیادی کمتر است.

تبلیغات

Faiza Moatasim, an assistant professor of architecture in urbanism and urban design at USC

Faiza Moatasim می آموزد معماری و طراحی شهری در USC.

(USC School of Architecture)

استفاده مجدد به جای بازسازی

کریستوفر Hawthorne ارشد طراحی افسر برای شهر لس آنجلس و بار سابق معماری منتقد.

یکی مستقیم و گام مثبت در این شهر می توانید به تبدیل شدن به یک متفکر تر (و انتقاد) مشتری و حامی وقتی که می آید به آوردن نوظهور معماران به خصوص سیاه معماران و معماران رنگ به بخش عمومی فرایند طراحی. ما در حال کار بر روی دو طرح در حال حاضر یک با ما بخش ساختمان و ایمنی از سوی دیگر با اداره فنی و مهندسی به بررسی و به روز رسانی طیف وسیعی از راه هایی که ما استخدام و کار با معماری شرکت.

تبلیغات

من نیز به طور فزاینده متقاعد شده است که ساخت عادلانه فضاهای معنی گذشته ایده همیشه رفتن برای یک نام تجاری جدید tabula rasa راه حل زمانی که ما در حال فکر کردن در مورد آینده یک پارک و یا دیگر فضای باز. به جای آن اجازه دهید کوشش ما تعهد به مراقبت از بهبود و دوباره تصور فضاهای ما در حال حاضر ساخته شده است با معنی ورودی از افرادی که استفاده از آنها در هر روز است. یکی از بسیاری از چیزهای سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات باید آموزش ما در مورد فضای عمومی است که در هر خیابان می تواند به عنوان موثر پلازا یا محل تجمع اگر ما می خواهید آن را به.

از سمت راست به سمت چپ به تنهایی

لسلی کرن شهری است جغرافی مستقر در نیوبرانزویک, کانادا که نویسنده از “فمینیست شهرستان: ادعا فضا در یک جهان” به دلیل در ماه جولای از Verso.

The Rev. Al Sharpton helps lead a demonstration to halt stop and frisk policing in New York.

برگرد. Al Sharpton, مرکز, پیاده روی با تظاهرکنندگان در طول یک راهپیمایی سکوت برای پایان دادن به نیویورک را متوقف کند-و-frisk برنامه در سال 2012.

(ست Wenig / آسوشیتد پرس)

بسیاری از آنچه که ما بحث در مورد زمانی که ما صحبت در مورد فضای عمومی مناسب برای جمع آوری و حق اعتراض به یک محل که در آن مردم باید قادر به همه این تعاملات اجتماعی. اما از یک دیدگاه جنسیتی, من فکر می کنم در مورد راست به سمت چپ به تنهایی در فضای عمومی است. توانایی به سمت چپ به تنهایی فقط یک نفر دیگر که درست است که اغلب اعطا شده به زنان است. مردم صحبت خواهد کرد به ما فریاد زدن در آمریکا آزار و اذیت ما.

تبلیغات

Leslie Kern, a feminist urban geographer based in New Brunswick, Canada.

لسلی کرن شهری است جغرافی که به بررسی شهرستانها از دیدگاه فمینیستی.

(میچل Raphael)

در حال گسترش است که به مردم سیاه و سفید — فکر می کنم در مورد مسیحی کوپر که می رود به پرنده-سازمان دیده بان و برخورد یک زن با یک سگ و تهدید به خشونت پلیس اهرمی در برابر او. و یا داستان از یک زن و شوهر از سال پیش دو مرد در یک استارباکس به اتهام خاطی در حالی که انتظار در یک جدول برای یک کسب و کار مرتبط. چیزهایی مانند توقف-و-frisk پلیس که در آن پلیس به طور تصادفی شما را متوقف, آن را در مورد نظارت از جوانان و مردم از رنگ.

خزنده خصوصی از فضای عمومی است که بخشی از این مشکل از نظر سطح نظارت با خصوصی امنیتی است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم فقیر بی خانمان مردم از رنگ. هر چیزی است که به عنوان یک اختلال تبدیل به یک هدف و این دیدگاه از اختلال است که به شکل مسابقه و کلاس. بنابراین این پرسش که آیا شهرها ، و که حضور ما سوال خود را در یک راه یا دیگری ؟

Adonia لوگو شهری است انسان شناس مستقر در لس آنجلس و همچنین نویسنده “دوچرخه/مسابقه: حمل و نقل, فرهنگ & مقاومت است.” او کمک کرد یافت, حمل و نقل, سهام گروه مردم برای تحرک عدالت است.

تبلیغات

در L. A. وجود تاکید بر توسعه به عنوان یک راه رو به جلو است. ایده این است که اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد. اما اضافه کردن زیرساخت های راه آهن لزوما افزایش ridership و افرادی که با تکیه بر آن را تحت فشار قرار دادند. شده اند وجود دارد پاک کردن تماس ها برای از بین بردن پلیس از مترو برای مدتی آنجا شده است وجود دارد بسیاری از پلیس از رفتارها. و در سراسر کشور وجود دارد به خوبی مستند پدیده ای از دوچرخه سواری در حالی که سیاه و سفید است. اما آن را دشوار است برای گرفتن برنامه ریزان شهری و مقامات منتخب به دیدن این به عنوان یک مشکل بیش از ساخته شده در سیستم.

×

تصویری |

صلح آمیز دوچرخه تظاهرات در جنوب L. A. را Leimert پارک

تصویری از دوچرخه تظاهرات در Leimert پارک در اعتراض به کشتار جورج فلوید.

شده است وجود دارد عدم سرمایه گذاری در توسعه قوی و سازمان برنامه نویسی در جوامع رنگ در اطراف پایدار حمل و نقل و قادر به حمایت از این نوع حمل و نقل است که حس می کند. در حالی که وجود دارد برخی از standout نمونه هایی مانند سوار شدن در Leimert پارک و از سمت شرق باشگاه دوچرخه سواران در وات — مردم تا به حال به این مجموع دشوار جنگ برای نگه داشتن, روش سوارکاری رفتن.

چه اتفاقی می افتد که POC گروه اغلب باید به شکل از چگونه به قالب خود را به تناسب هر بودجه در دسترس است به جای بودجه که گردد به پشتیبانی که در این جامعه ریشه مسائل پدید آمده است.

تبلیغات

دوباره برنامه ریزی جلسات

جیمز Rojas, بنیانگذار برنامه ریزی شهری عمل جای آن!, مستقل مشاور برنامه ریزی که منجر کارگاه های آموزشی در سطح جامعه. مستقر در لس آنجلس کرده و در شهرستانها در سراسر ایالات متحده از جمله ققنوس, مینیاپولیس پرتلند و سنگ.

شما نمی توانید بحث در مورد حقوق صاحبان سهام و یا مسابقه بدون صحبت کردن در مورد محل. آنها در هم تنیده هستند. طراحان اغلب رویکرد برنامه ریزی به عنوان مهندسین. آن را به حل مشکل. اما آن را بیشتر در مورد احساسات. اگر شما بخواهید مردم آنچه را که آنها نیاز به آنها می گویند “ما نیاز به پارکینگ بیشتر.” اما برنامه ریزی شده است به هیچ وجه از فکر خوب-دانه جزئیات. ما نیاز به برنامه ریزی برای بدن نه فقط مسائل. چه بدن ما نیاز به آن را احساس سالم است ؟

Children play in a community garden in Koreatown.

چه یک بار خالی بسیاری شد, باغ جامعه, در Koreatown.

(کریستین Cotter / لس آنجلس تایمز)

فرمت جلسات برنامه ریزی اشتباه است. به جای تولید یک چک لیست شما مردم اجازه بیان آن را با اشیاء. اگر به جای “چه می خواهید؟,” شما در حال پرسید: “چه ایده آل خیابان؟” شما ممکن است قادر به گفتن “من مانند یک خیابان با درختان.” بنابراین در جلسات من را به اشیاء و افراد با هم کار کنند برای ساخت یک محل است که ساخته شده است در حافظه از آنچه باعث می شود آنها احساس خوب است. آن را در مورد جزئیات است که مردم را خوشحال: باغ و جامعه مراکز و موزه های هنری. شما می توانید یک نتیجه ای متفاوت که در راه است.

تبلیغات

کارن ماک, مدیر اجرایی, جامعه هنر, گروه, لا عوام و عضو L. A. شهرستان کمیسیون برنامه ریزی.

آنچه که من مشاهده در فرایند این است که نه درک درستی از آنچه در آن به معنی به همکاری با جامعه است. آن را در آینده از این منظر “ما باید این ابزار از گزینه های ما می خواهید برای چک کردن جعبه است که ما درگیر جامعه است.”

یکی از مورد علاقه من پروژه هایی که ما انجام داده ایم [با لا عوام] یک نقاشی دیواری “قلب هاید پارک.” نقاشی دیواری زیبا است. [نقاش] موسی توپ انجام یک کار بزرگ. اما واقعا آن را در مورد روند ایجاد نقاشی دیواری. ما در بر داشت رهبران در جامعه بودند که سرمایه گذاری در آنچه ما انجام شد — وجود دارد یک گروه به نام هاید پارک سازمانی Partnernership برای توانمندسازی H. O. P. E., و آنها در بخش هایی از این پروژه است. موسی از L. A. اما نه از محله. آنها می خواستند کسی محلی کردیم و بودجه به استخدام یک دوم هنرمند است.

The mural "Heart of Hyde Park" shows people from the community with Mesoamerican motifs

جزئیات از “قلب هاید پارک” یک نقاشی دیواری سازمان لا عوام و رهبری توسط هنرمندان موسی توپ و Dezmond Crockett.

(رافائل Cardenas / لا Commons)

تبلیغات

ما به استخدام جوانان و آنها قادر به جمع آوری داستان است که در خدمت به عنوان پایه ای از نقاشی دیواری. آنها با داشتن این بین نسلی دیالوگ — کسانی که اتصالات فیبر است که باعث ایجاد قدرت در محله. و در حال حاضر یکی از جوانان هنرمندانی که مشغول به کار بر روی این پروژه در حال اجرا است پروژه های دیگر.

این است که در جامعه کار می کنند. عمیق, گوش دادن. این ساخته شده است که فضای عمومی بیشتر انعکاسی از مردم که زندگی می کنند وجود دارد. که حقوق صاحبان سهام.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de