کالیفرنیا با سرعت بالا راه آهن مدیره تاخیر کلیدی امور مالی طرح پس از قانونگذاران فشار پشت

پس از خیره کننده ملامت توسط دولت مجمع هیئت کالیفرنیا راه آهن با سرعت بالا قدرت این هفته قرار تصویب حیاتی 2020 طرح کسب و کار, نشانه موافقت کرده است به ارزیابی مجدد پروژه های جاری طرح.

اقتدار مدیره برنامه ریزی شده بود به طور معمول تایید طرح کسب و کار در جلسه برنامه ریزی برای پنجشنبه و ارائه آن به مجلس به عنوان آن را انجام داده است و هر دو سال بیش از دهه گذشته است.

این طرح به طور رسمی گذاشته $20.4 میلیارد دلار طرح برای ساخت بخشی از سیستم عامل در San Joaquin Valley تحت عظیم 30 سال قرارداد خواهد بود که صادر شده در این سال است.

اما در اوایل این ماه مجمع تصویب قطعنامه ای که به نام در راه آهن اقتدار به تاخیر است که قرارداد و ارزیابی مجدد کل استراتژی قرار دادن تمام باقی مانده گلوله قطار وجوه به واحد کشش از سرعت بالا راه آهن بین میبد و شهرستان مرسد.

تبلیغات

قطعنامه جذب 67 از 79 نشسته اعضای مجمع به عنوان cosponsors از جمله اکثریت دموکرات ها که هرگز قبلا مخالف هر جنبه ای از راه آهن سازمان توسعه 80 میلیارد دلار سیستم.

سخنران آنتونی رندن (D-لاکی) مجموعه ای از فرایند های در حال حرکت در سال گذشته هنگامی که به او پیشنهاد تغییر حدود 5 میلیارد دلار از قطار گلوله بودجه از دره مرکزی به بخش در منطقه خلیج فارس و جنوب کالیفرنیا از جمله Burbank به آناهایم راهرو که گلوله قطار در نهایت با استفاده از.

مترولینک مشخص شده یک طرح است که دو ridership و به شدت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اگر آن را می تواند یک صندوق هیجانی, سیستم, طراحی سواران از ماشین به شدت متراکم I-5 راهرو.

این ایده پشتیبانی به دست آورده در میان کاربرانی که نگران جدا شده bullet train سیستم بین متوسط شهرستانها در کشاورزی دولت افزوده خواهد موفق به جذب کافی سواران به شکستن و یا حتی بهبود منطقه معروف بد کیفیت هوا.

تبلیغات

در تصویب این قطعنامه در ژوئن 11, دموکرات ها و جمهوری خواهان در مورد راه آهن اقتدار عملکرد.

“من شخصا از دست همه اعتماد به نفس در این گروه به منظور توسعه و ارائه آنچه به آنها وعده” گفت: حمل و نقل رئیس کمیته جیم Frazier (D-Discovery Bay) قبل از رای گیری. “از متناقض برآورد هزینه برای غیر ممکن است, برنامه, برنامه آنها ارائه داستانی ridership انتظارات اغراق آمیز و مزایای.”

پس از مجلس رای, تاخیر تصمیم گرفته شد در بحث بین رندن Gov. گاوین Newsom و راه آهن اختیارات هیئت مدیره به گفته منابع آگاه در مورد این موضوع که مجاز به صحبت با مطبوعات است. تحت قانون دولت روی ریل اقتدار قرار است به ارسال طرح کسب و کار به قوه مقننه در تابستان اما یک قانونی رایدر قرار گرفت و در یک لایحه بودجه که تمدید این مهلت تا پایان سال است.

راه آهن اقتدار سخنگوی Annie Parker نسبت به تاخیر به زمان بیشتری برای تجزیه و تحلیل اما همچنین به تاثیر COVID-19 همه گیر در عملیات است.

تبلیغات

“این زمان اضافی اجازه خواهد داد که برای قوی تر تجزیه و تحلیل ما بحث شده است که با هر دو قوه مقننه و ما سهامداران با توجه به زمان COVID-19 pandemic,” او گفت:. “ما استفاده از این زمان به نقد و بررسی این پروژه وضعیت و شناسایی یک مسیر رو به جلو در همکاری با سیاستگذاران و عمومی در حالی که در همان زمان به اطمینان حاصل شود که ما در ادامه به دیدار ما فدرال تعهدات و الزامات گزاره 1A.”

در نامه ای در روز دوشنبه به رندن راه آهن اقتدار نایب رییس تام ریچاردز یک فرزنو توسعه دهنده گفت: اقتدار “سهام نگرانی های خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که از صندلی فریزر و همکاران خود را.” ریچاردز متعهد به انجام تجزیه و تحلیل بیشتر این پروژه را در نظر دارد.

به توبه و پشیمانی در زبان نشان دهنده رشد واقعیت است که مبارزه با 85% از مجمع نمایندگان مجلس که cosponsored قطعنامه خواهد بود “بی ثمر.”

راه آهن اقتدار در اصل برنامه ریزی برای صدور عظیم قرارداد برای نصب یک هیجانی, سیگنال و سیستم ردیابی در دره مرکزی توسط این تابستان بود اما نشان داد این بیماری همه گیر به تاخیر افتاد که تصمیم گیری. هنوز معلوم نیست که آیا تاخیر در طرح کسب و کار طول می کشد قرارداد کردن جدول برای بقیه از این سال است.

تبلیغات

همچنین هنوز مشخص نیست چه مجلس سنا انجام خواهد داد اما برخی از مقامات نزدیک به این موضوع می گویند بعید است که مجلس سنا رهبر Toni اتکینز (D-سن دیگو) مداخله خواهد شد. آن رندن و Newsom که زده زمان معامله است و ممکن است بازیکنان کلیدی در آینده هر معامله.

راه آهن اقتدار نیاز رندن و دیگر اعضای مجمع’ پشتیبانی مناسب در حدود 4.5 میلیارد دلار از اوراق قرضه بودجه اوایل سال آینده برای ادامه کار در دره مرکزی بدون در نظر گرفتن موقعیت سنا طول می کشد.

در طول ماه های آینده راه آهن اقتدار خواهد آمد تحت تمدید فشار برای انجام یک ارزیابی مستقل از آن برآورد ridership در آینده مرسد به بیکرزفیلد سیستم. حتی در بهترین حالات چنین عمل نیاز به یک ممنوع یارانه دولت است.

تبلیغات

جدا از بحث سیاسی بیش از یارانه برای راه آهن خودگردان طرح این موضوع است که در انتظار حکم توسط دولت درخواست پنل در یک کت و شلوار مدنی.

استوارت Flashman یک وکیل است که نشان دهنده شاکیان آورده است که کت و شلوار, گفت که او معتقد است “قدرت است که احتمالا کار در پشت صحنه با قانونگذاران برای قرار دادن با هم یک جایگزین طرح کسب و کار.”

Flashman گفت: او مظنون است که طرح تنها صندوق از اتمام 119 کیلومتر از مسیر قانونی مورد نیاز تحت کمک هزینه فدرال موافقتنامه و پس از آن دست که سیستم برای استفاده توسط Amtrak.

“من گمان می کنم این معامله خواهد قیف بقیه وجوه اوراق قرضه به شمال و جنوب کالیفرنیا حمل و نقل محلی پروژه های بهبود,” او گفت:.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de