کالیفرنیا حکم افزایش بزرگ در صفر-انتشار کامیون

ملت سخت ترین پاک هوا قیمومیت بر روی کامیون ها تصویب شد دوشنبه توسط منابع هوایی کالیفرنیا هیئت مدیره.

در اثر مدیره دستور تولید کنندگان وظیفه متوسط و سنگین کامیون های تجاری شروع به فروش صفر-انتشار نسخه در سال 2024 با 100,000 فروخته شده در کالیفرنیا تا سال 2030 و 300,000 2035.

“این یک گام جسورانه ما امروز” گفت: air عضو هیئت مدیره جودی Mitchell, اضافه کردن آن را یک چالش دلهره آور با توجه به سرمایه گذاری های عمومی خواهد شد که لازم است برای خریدار انگیزه و شارژ زیرساخت ها است.

این حکم در نظر گرفته شده برای کاهش آلودگی هوا و فشار دولت نسبت به بلند پروازانه گاز گلخانه ای را کاهش اهداف — 40 درصد کمتر از سطوح سال 1990 تا سال 2030 و 80 درصد کمتر از سال 2050.

تبلیغات

محیط زیست, بهداشت طرفداران اقدام آب و هوا حامیان و دیگران ابراز حمایت قوی در آنلاین شنوایی پنج شنبه قبل از رای گیری. بنابراین سازندگان برقی کامیون و اتوبوس.

“کالیفرنیا یک بار دیگر پیشرو کشور در مبارزه ما را هوای پاک تبدیل شدن به اولین محل در جهان برای, دستور انتشار صفر کامیون توسط 2045,” رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom در بیانیه ای گفت. “جوامع و کودکان از رنگ اغلب مجبور به نفس ما آلوده ترین هوا در رای گیری امروز حرکت ما را به سوی آینده ای سالم برای همه بچه های ما.”

نمایندگان سنتی تولید کنندگان 95 درصد از محصولات که طراحی شده توسط سوخت دیزل مخالفت با دستور و پیشنهاد آن غیر ممکن خواهد بود برای دیدار با هیئت مدیره هوا را در جدول زمانی.

دستور این است که “ناقص” گفت: Jed مندل رئیس کامیون و موتور تولید کنندگان Assn., یک صنعت ، “وجود دارد هیچ شارژ زیرساخت وجود دارد ناکافی بودجه تشویقی در دسترس” برای خریداران و صفر-انتشار کامیون “هزینه بیش از سنتی سوخت کامیون,” او گفت:.

تبلیغات

به عنوان آن را تایید حکم هیئت مدیره تحت فشار قرار دادند زیرساخت ها و بودجه تشویقی سوالات به آینده است.

مندل پیشنهاد این برنامه به تعویق افتاد برای دو سال تا 2026 اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای کامیون خاص شارژ سیستم نصب می شود و برای در نظر گرفتن سیاست های تشویق به خرید چنین وسایل نقلیه: مشوق های دولت برای خریداران و یک دستور در ناوگان اپراتورها به خرید یک مجموعه ای درصد صفر-انتشار کامیون.

هیئت مدیره هوا خواهد انجام یک بررسی دقیق از ناوگان اپراتور با بیش از 50 کامیون که انجام کسب و کار در کالیفرنیا برای کمک به تعیین آنچه اضافی سیاست های مورد نیاز برای افزایش تقاضا است. قیمومیت طول می کشد در کامیون اعم از وانت است که می تواند مسافت سه چهارم از یک تن به نیمه کامیون که به طور کامل لود وزن 80.000 پوند. هوا مدیره گفت: در مورد 75,000 مانند کامیون های فروخته شده در هر سال.

سحر فنتون روابط دولت برای ولوو گروه گفت: این شرکت متعهد به حرکت به سرعت به صفر-انتشار کامیون بازار اما “ما شک بازار آمادگی جذب این حجم پیشنهاد شده در این مقررات است.”

تبلیغات

حامیان این حکم استدلال کرد که کالیفرنیا را برآورده نمی خود گاز گلخانه ای به اهداف اگر دیزل کامیون ها هستند و در نهایت از رده خارج.

“ما هر چه زودتر حرکت هر چه زودتر آسمان روشن خواهد شد و سلامت مردم را بهبود بخشد” گفت: Andrea Vidaurre سیاست تحلیلگر در مرکز جامعه اقدام زیست محیطی و عدالت مستقر در Jurupa دره در نزدیکی رودخانه.

او تاکید کرد که بزرگراه بنادر و مراکز توزیع و راه آهن تمایل به مرز مناطق کم درآمد افزایش خطر سلامت برای مردم زندگی می کنند وجود دارد.

دیزل کامیون کمک اکسیدهای نیتروژن و ذرات ماده و دیگر آلاینده های ثابت به علت آسیب ریه آسم و سرطان در میان دیگر مشکلات سلامتی جدی است.

تبلیغات

چند کشورهای دیگر بیشتر در جنوب شرق, برنامه ریزی برای اتخاذ هوا مدیره دستور شناخته شده به عنوان پیشرفته پاک کردن کامیون ابتکار. “وجود دارد را به وضوح منافع ملی” در کاهش آلودگی کتی دایک کمیساریای از کانکتیکات وزارت انرژی و حفاظت از محیط زیست گفت: پنج شنبه.

حمل و نقل بزرگترین گازهای گلخانه ای کمک کننده در دولت پمپاژ بیش از یک سوم از انسان-تولید کل. صنعتی و برق قدرت منابع دوم و سوم.

باتری الکتریکی و سوخت هیدروژن-همراه کامیون های تولید بدون تولید گازهای گلخانه ای خودرو هر چند اگر منبع اصلی انرژی تجدید ناپذیر قدرت گیاهان, آنها هنوز هم رد پای کربن. به همین دلیل دولت نیز با هدف 60 درصد از برق تولید شده توسط انرژی خورشیدی, باد و دیگر صفر-منابع کربن تا سال 2030 و 100% توسط 2045.

مانند سیستم اعتباری که کالیفرنیا استخدام به نیاز تولید کنندگان به فروش صفر-انتشار وسایل نقلیه در کالیفرنیا کامیون قیمومیت بر بازار اعتباری. در واقع تولید کنندگان است که فروش یک درصد خاصی از صفر-انتشار وسایل نقلیه در کالیفرنیا کسب اعتبار است که می تواند به فروش می رسد به کسانی که تولید کنندگان که به فروش نمی به اندازه کافی. دولت قصد دارد تا 4,000 صفر-انتشار کامیون در عملیات توسط 2024, 100,000 تا سال 2030 و 300,000 2035.

تبلیغات

دولت آمار و ارقام است که 50 درصد از متوسط وظیفه کامیون و 30 درصد از چاه های بزرگ فروخته شده در هر سال خواهد بود صفر-انتشار تا سال 2030.

وظیفه متوسط برق کامیون — عمدتا بزرگ وانت و جعبه کامیون با تریلر — در حال انتظار برای موفقیت سریع تر از برق کامیون نیمه از آنجا که محدوده مورد نیاز خود را برای تخلیه مشاغل پایین تر هستند و می توان آنها را شارژ در یک انبار و یک شبه.

بسیاری از بازیکنان جدید رقابت در این بخش از جمله Rivian و Chanje. Calstart تمیز صنعت حمل و نقل گفت 169 مختلف صفر-انتشار مدل های تجاری در دسترس خواهد بود تا پایان سال در مقایسه با 95 در سال 2019. آمازون سرمایه گذاری در میشیگان بر اساس Rivian و گفت که قصد دارد به خرید 100,000 برقی تحویل وانت از شرکت در طول چند سال آینده.

تمام کامیون تولید کنندگان در حال توسعه برق کامیون طراحی شده یا با باتری و یا الکتریکی هیدروژن سلول های سوخت. که شامل دایملر را Freightliner نام تجاری ولوو بین المللی Navistar و Paccar را اره و Kenworth.

تبلیغات

تویوتا و Kenworth را آغاز کرده اند یک برنامه آزمایشی در بندر لس آنجلس, بودجه در بخش مالیات دهندگان کالیفرنیا با سوخت 10-سلول کامیون. یک استارت آپ به نام نیکولا معافیت زمین در این ماه در یک کارخانه در آریزونا به ساخت سلول سوختی نیمه کامیون. تسلا اعلام کرد الکتریکی نیمه کامیون در سال 2017, اما تولید برنامه باقی می ماند بر روی یخ.

شروع یو پی اس بهره مند خواهند شد اما سنتی تولید کنندگان “را باید یک زمان سخت در برخورد با این” Antti Lindstrom کامیون های تجاری در بازار تحلیلگر IHS Markit گفت: بار.

در حالی که انرژی های جایگزین کامیون ممکن است احساس های مالی برای صاحبان ناوگان در دراز مدت هزینه مالکیت اساس گفته او هزینه در صف مقابل از جمله کامیون ها به مراتب بالاتر: $125,000 ديزل نیمه تراکتور است یک صنعت قاعده کلی در مقابل بیش از $200,000 برای صفر-انتشار معادل بسته به طیف و تکنولوژی زیر بنایی است.

عدم شارژ زیرساخت ها و کمبود انگیزه برای خریداران جدی مشکلات Lindstrom گفت. و حتی اگر آنها خطاب با دولت جدی بودجه بحران “که در حال رفتن به برای آن پرداخت؟”

تبلیغات

ساختمان یک کامیون-شارژ زیرساخت های ضروری و هوا و عضو هیئت مدیره باربارا Riordan گفت. او رای دادند برای قیمومیت اما اشاره کرد که کامیون تولید کنندگان مانند ولوو در دولت کمک های مالی برای برقی-کامیون خلبان برنامه های در حال شکایت در مورد عدم وجود ایستگاه های شارژ. دولت نیاز به “مطمئن شوید که ما در حال ایجاد مشکلات ما نمی توانیم با غلبه بر” Riordan گفت.

اعضای هیئت مدیره به سختی ذکر کالیفرنیا کمبود بودجه است که می ایستد در حدود 54 میلیارد دلار تا حد زیادی به دلیل اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>