ساتبی فروش هنر از جینی ویلیامز تحقق نیافته موزه

دهه هنر دنور حامی دهنده و جمع آوری جینی ویلیامز که در پاییز گذشته در سن 92, حال رویا پردازی در مورد تبدیل طولانی-بسته-به-این-گالری عمومی در گیلاس نهر شمال 299 Fillmore Street به یک موزه شده است. و حتی اگر او هرگز به اطراف کردم در واقع باز کردن آن را پریشان تر شدن عمیقا درگیر ملی در صحنه هنر او جمع آوری مجموعه ای برای آن است.

با هیچ برنامه ای برای یک موزه در اینده نزدیک وقتی که او درگذشت این تصمیم توسط ورثه او به فروش برخی از هنر منابع. بنابراین بعد از چند ماه ساتبی خواهد بود دست زدن به 450 قطعه از این مجموعه است. برای اولین بار از این کرم د لا کرم از گنجینه های خود را برجسته اختصاصی حراج با عنوان “جینی ویلیامز مجموعه شب فروش. این گروه شامل فقط هجده بسیاری خواهد شد که به فروش می رسد ابتدا در 6:30 p. m. EST در دوشنبه 29 ژوئن در خانه حراج گل سرسبد salesrooms در نیویورک است.

نقاشی ها و مجسمه های گنجانده شده در این دور از ویلیامز فروش و این خاص کار می کند ثابت کند که او یک پیشگام در دستیابی به پس از جنگ مدرن آثار زنان است. با گرفتن وجود دارد در اوایل زمانی که بسیاری از انتخاب میدارد بودند هنوز هم در دسترس او قادر به نمره برخی از شاهکارهای واقعی در دسته.

Helen Frankenthaler, Royal Fireworks, 1975.گسترش

هلن Frankenthaler سلطنتی, آتش بازی, سال 1975 است.

حسن نیت ارائه میدهد از ساتبی

در این موضوع هلن Frankenthaler را “رویال آتش بازی” با شکوه و به یاد ماندنی رنگ زمینه انتزاع انجام شده در سال 1975. اندازه گیری پنج فوت قد و سیزده پا در سراسر آن را به اندازه یک بیلبورد. ترکیب ایجاد شده با استفاده از Frankenthaler امضا آميزی که در آن نازک کردن رنگدانه مجاز به خونریزی به خام بوم. “آتش بازی سلطنتی” تشکیل شده است از یک رنگ آمیزی غنی طلا در زمین با یک swatch رنگ صورتی و کمی اسطوخودوس در بالا اما لنگر سایه رنگ است که مجموعه همه چیز خاموش است جسورانه اسمير از فروزان فیروزه ای اجرا می شود که در پایین. این Frankenthaler یک برآورد ارزش $2 میلیون به 3 میلیون دلار.

Joan Mitchell, "Liens Colorés," 1956.گسترش

جوآن میچل “پیوندها Colorés,” 1956.

حسن نیت ارائه میدهد از ساتبی

همچنین انتخاب سه نفر از چکیده-اکسپرسیونیستی تفسیر از طبیعت توسط جوآن Mitchell همه آنها به طور میچل اکشن کلاسیک-نقاشی رویکرد است. “نی” از سال 1976 ده پا بالا و بیش از شش پا در سراسر. آن را در کاهش سکته مغزی از رنگ های مختلف زرد و پرتقال در پایین انتقال به آبی و سبز در بالای همه آنها را در برابر یک سفید کردن زمین. این نقاشی درازي است در بین 5 میلیون و 7 میلیون دلار بود. میچل 1956 “پیوندها Colorés” گرچه فقط اندکی بیش از چهار پا با شش پا است بنابراین افسانه است که آن را با همان برآورد به عنوان بسیار بزرگتر. “پیوندها Colorés” یک شورش به سرعت در حال پایین گذاشته brushstrokes و لایه بر لایه ای از رنگ پاشیده اجرا می شود و میگذرد انتقال این ایده که Michell آن را ایجاد کرده در حالی که او در یک دیوانگی از علامت-ساخت. گذشته از این سه “گاردن پارتی” از سال 1961-’62 نیز نخست. در بیش از پنج پا چهار پا آن را کوچکترین Mitchells و حداقل هزینه با برآورد هزینه 4 میلیون دلار به $6 میلیون. آن را نیز بیشتر تغزلی در آن قیافه تر از دو نفر دیگر با شاد تن سبزی و مرجان با شتاب در سراسر پانل.

Lee Krasner, "Re-Echo," 1957.گسترش

لی Krasner, “Re-اکو” سال 1957.

حسن نیت ارائه میدهد از ساتبی

وجود دارد دو لی Krasner, نقاشی, هر دو انجام می شود در طول هنرمند بزرگترین دوره — اواخر دهه 1950 و پس از او, شوهر, جکسون پولاک بود درگذشت. از این دو “دوباره اکو” از سال 1957 میلادی توسط یکی بهتر. این ترکیب دارای یک Picassoid کیفیت و ظاهر شدن به عنوان یک پشته از با هم تداخل دارند انتزاعی از چهره های در pinks و قهوه ای با کمی سبز. انتزاعی اشکال مشخص شده است که یکی دیگر از نوک کلاه به پیکاسو. اندازه گیری کمی کمتر از پنج فوت پنج پا در آن پیش بینی شده برای فروش برای بین 4 میلیون دلار و 6 میلیون دلار. دیگر “زمین سبز” نیز از سال 1957 بزرگتر است در حدود هشت پا با شش پا و هر چند مشابه در مفهوم آن بسیار کمتر حل و فصل شود چرا که برآورد آن از 2.5 میلیون دلار به 3.5 میلیون دلار است که بسیار پایین تر است.

Louise Bourgeois, "Observer," 1947-1949.گسترش

لوئیس بورژوا “ناظر” 1947-1949.

حسن نیت ارائه میدهد از ساتبی

در میان دیگر سنگهای سه مجسمه توسط لوئیس بورژوا یک هنرمند مورد علاقه برای ویلیامز و یکی از آنها او می دانست که شخصا. قابل توجه ترین گروه این است که “ناظر” شش فوت قد بلند 1980s بازیگران یک تکه از 1947-49. سبک اشاره به آفریقایی قبیله ای هنر بورژوایی اولیه منبع الهام بخش, دادن ساده شکل متحرک با اسلحه یک وابسته به توتم کیفیت. پشته از اشکال به نمایندگی از قد بلند و حدت انسان نما نیز راهنمایی کلاه خود را به جاکومتی. قبل از حراج برآورد بین 1.5 میلیون دلار و 2 میلیون دلار.

تقویت این ایده که زنان هنرمندان بودند ویلیامز اصلی تمرکز نقاشی توسط جورجیا اوکیف, اگنس مارتین آلیس نیل و Yayoi Kusama. ویلیامز نیست حد علاقه او صرفا به قطعات توسط زنان هنرمند با این حال او و مستغلات نیز پروری با این نسخهها کار توسط مردان مانند دونالد جاد ریچارد تاتل الزورث کلی و رابرت روشنبرگ.

چند تا از این آثار از جمله Frankenthaler دو Mitchells و عمده بورژوایی در میان دیگران — نمایش داده شد در Robischon گالری در سال 2016 در نمایشگاه اختصاص داده شده به زنان هنرمندان به نام اعلامیه. اگر چه با این نسخهها کار نیست برای فروش در آن زمان من پیشنهاد کرد در بررسی من نشان می دهد که هنر دنور, موزه باید کشف کردن برخی از راه برای به دست آوردن آنها را به دلیل مدرن و معاصر مجموعه واقعا می تواند استفاده از آنها را. آه…که کشتی میره کرده است.

ویلیامز در ابتدا شروع به هنر او جمع آوری با تمرکز بر عکاسی در نهایت جمع کردن هزاران نفر از نمونه های. چند سال قبل از او درگذشت و او به سد مجموعه ای از عکس هایی که او تا به حال قرار داده و با هم به طور خاص برای موزه است. این مجموعه ویژه شامل هر دو این آثار در سطح بین المللی عکاسان معروف و نمونه مهم کلرادو هنرمندان.

به اندازه کافی جالب توجه وجود ندارد هر عکس در این فروش اول اما پس از آن اختصاص داده شده فروش “عکس از جینی ویلیامز مجموعه” این مجموعه برای جولای 14 که در آن برخی از عکس های مهم ارائه خواهد شد.

این یک واقعی فرهنگی دست به دنور که فانتزی جینی ویلیامز موزه و یا هر آنچه که او در نظر گرفته شده برای تماس با آن هرگز گرد هم آمدند. اما جالب است فکر می کنم که اگر چه نهاد وجود داشته است و تنها در ذهن او وجود دارد یک واقعیت عینی به این دلیل که او در حال حاضر جمع آوری شده چه بود به در نظر به عنوان دیده می شود در این فروش و کسانی که برنامه ریزی برای آینده است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de