سن دیگو مسیر اتوبوس را فراهم می کند یک تاسیسات حیاتی برای محله در طول همه گیر

در زمان عادی رولاند هوارد را گرامی وقت خود را سوار مسیر 7 اتوبوس.

کشیش سابق و استاد دانشگاه که با استفاده از یک ویلچر موتوری, اعتصاب تا گفتگو با همکار سواران هر زمان ممکن است. او حتی خود را در بر داشت فعلی کلیسا از طریق یک راننده نیز یک واعظ.

اما زمانی که هاوارد, 67, نورد کردن اتوبوس در خیابان دانشگاه و 47 خیابان پس از یک دندانپزشک قرار ملاقات هفته گذشته او اعتراف به احساس کمی ناراحت. در نظر گرفتن اتوبوس است که احتمالا بزرگترین خطر او طول می کشد در حال حاضر زمانی که آن را می آید به COVID-19 — از قرار گرفتن در معرض غریبه به تماس نزدیک با رانندگان که به او کمک هیئت مدیره و خروج.

“من نگران هستم در مورد این ویروس این است که در اطراف او گفت:” از طریق یک آبی فولاد ، “از آنجا که از سن و سال من و چون من یک مقدار زیادی از جریان معلولیت همه چیز را که آنها می گویند که منجر به [گرفتن و به طور جدی بیمار] من کردم.”

تبلیغات

محله پر است از افرادی مانند Howard, مسن, بسیاری از معلول بسیاری از کسانی که هیچ چاره ای اما برای استفاده از حمل و نقل عمومی و حتی در میان یک بیماری همه گیر.

به مدت سه ماه در آنجا زندگی مسدود در سراسر سن دیگو مسیر 7 اتوبوس نگه داشته غرش همراه اتصال ارتفاعات شهرستان به مرکز شهر سان Diego. در حال حاضر این است که به ارائه یک تاسیسات حیاتی به عنوان متنوع این محله در تلاش برای بازیابی.

امروز مسیر, 7 حمل مسافر بیشتر هر روز از هر اتوبوس در سن دیگو شهری سیستم حمل و نقل. در حالی که ridership در دیگر مسیرهای محبوب کاهش یافت 70 ٪ — بیش از 90 درصد در برخی از موارد — مردم همچنان به سمت مسیر 7 اتوبوس در ملاحظه اعداد با توجه به MTS داده است.

Christopher Castor drives the Route 7 bus that traverses University Avenue through San Diego's City Heights neighborhood.

کریستوفر کرچک درایوهای مسیر 7 اتوبوس که عبور خیابان دانشگاه از طریق سان Diego شهرستان ارتفاعات محله.

(سام هاجسون / San Diego Union-Tribune)

تبلیغات

با ridership پایین نسبتا متوسط 53 درصد مسیر هنوز هم در خدمت بیش از 3,100 مسافران یک روز همه با درجات مختلفی از وابستگی به سیستم حمل و نقل.

ران Dobbins زندگی می کند که در مورد یک بلوک دور از توقف در دو طرف خیابان دانشگاه در 47 خیابان در میان آنها است. در اخیر روز صبح روز هفته او منتظر اتوبوس در ضلع جنوبی جاده در مقابل عاجلانه لباس های شسته شده.

75 ساله در ادامه به اتوبوس یک زن و شوهر بار در روز با وجود coronavirus. در این زمان او به رهبری را انتخاب کنید تا این روزنامه در این نزدیکی هست 7-Eleven, او توضیح داد که از طریق یک ماسک کوتاه خود را سفید مو peeking از زیر یک کلاه بیس بال.

دابینز می داند که او را به خصوص در معرض این بیماری به عنوان یک ارشد. اما اگر او نگران او اجازه نمی دهد ، در صعودی, گفت, شده است وجود دارد مقدار زیادی از اتاق در اتوبوس پس از ridership کاهش یافته است.

تبلیغات

“من عصبی زمانی که من مجبور به عبور از خیابان منظور من راه این افراد درایو. من عصبی زمانی که من دیدن برخی از این افراد بی خانمان. آنها قطعا نگاه عجیب و غریب است. برخی از آنها مواد مخدر. برخی از آنها بیمار روانی. برخی از آنها با استفاده از الکل است. … است که باعث می شود من عصبی,” او گفت: “اما نه اتوبوس.”

Christopher Castor cleans the windshield of the Route 7 bus he drives through San Diego's City Heights neighborhood.

کریستوفر کرچک پاک سازی شیشه جلو اتومبیل از مسیر 7 اتوبوس او همواره از طریق سان Diego شهرستان ارتفاعات محله.

(سام هاجسون / San Diego Union-Tribune)

بعد از آن روز Dobbins و همسرش نشسته زیر قرمز فلزی ایستگاه اتوبوس سرپناه در حالی که خود را در لباس های شسته شده در ماشین لباسشویی. چند نفر در انتظار بودند برای لباس های شسته شده را در اتومبیل های خود را به عنوان کسب و کار بود که به مردم اجازه نمی آویزان کردن در داخل.

چند دقیقه بعد کرک تیلور, 55, کردم, کردن اتوبوس. دست و پنجه نرم کردن با چندین معلولیت او گفت که او با استفاده از حمل و نقل برای رسیدن به قرار ملاقات های پزشکی.

تبلیغات

“اتوبوس است پرخطرترین زیرا شما نمی دانید که آنچه به لمس,” او گفت:. “که بخشی واقعا از روی حیله و تزویر. شما باید برای شستن دست های خود را یک کل بسیار و قرار داده و آنها را در صورت خود را.”

به عنوان رستوران ها و کسب و کارهای دیگر در شهرستان ارتفاعات و جاهای دیگر بازگشایی, اتوبوس, ridership علامت است تا در هفته های اخیر در 7 و همچنین در مسیر 10 نیز اجرا می شود در امتداد خیابان دانشگاه اما متصل به شهر قدیمی و به جای آن از مرکز شهر.

تیلور گفت که مردم در اتوبوس به تازگی تبدیل به آرامش بیشتر در مورد تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. شاید جای تعجب است که ساخته شده او را احساس می کنید بیشتر در سهولت در حالی که سوار.

“حدود یک ماه پیش مردم را در آنجا با دستکش و ماسک صورت. در حال حاضر آن را بسیار کمتر شدید چرا که همه چیز تقریبا به حالت عادی بازگشت تا آنجا که اتوبوس,” او گفت:.

تبلیغات

Coronavirus عفونت به تازگی شروع به سنبله به عنوان اقتصاد بازگشایی. از اواسط ماه ژوئن مقامات بهداشت عمومی را ثبت حداقل 10 جامعه شیوع در سراسر شهرستان که تعریف آنها به عنوان سه یا بیشتر از موارد از خانواده ها مربوط به یک مکان خاص.

فقط جمعه این شهرستان ثبت رکورد روزانه در مجموع 332 مثبت نتایج آزمون که در صدر رکورد قبلی از 310 مجموعه قبلی آخر هفته. برای هفته قبل از مستند برداشته شد روزانه تعداد زیادی از مردم در حال آلوده معمولا در پایین 100s.

هیچ یک از شیوع اخیر باید ترسیم شده برای حمل و نقل عمومی. اما حدود ده رانندگان اتوبوس باید آزمایش مثبت برای این ویروس از جمله یکی در امتداد مسیر 7. بیشتر آنها پس از بازگشت به کار. هیچ یک فوت کرده اند.

کریستوفر کرچک, 56, یک راننده اتوبوس در مسیر 7 نمی گرفتن هر گونه شانس. در یک هفته اخیر بعد از ظهر او با استفاده از آبی دستکش های جراحی و سپر صورت ارائه شده توسط آژانس به عنوان او کمک مردمی در صندلی چرخدار و اتوبوس.

تبلیغات

“من می ترسم از ابتلا به آن گفت:” کرچک 56 سال سن دیگو مادری که زندگی در ارتفاعات شهرستان از سال 1974. “هنگامی که من به خانه همه چیز می آید پرش راست در حمام.”

MTS در محل قرار داده و تعدادی از اقدامات احتیاطی در آن چرخ و اتوبوس برای جلوگیری از گسترش ویروس. جلوی اتوبوس بسته شده و در دسترس تنها برای افراد معلول است. دیگر مسافران هیئت مدیره از طریق درب عقب. نقدی کرایه پرداخت شده اند به حالت تعلیق حداقل تا اوایل ماه جولای که MTS امید به پلکسی گلاس موانع نصب شده برای محافظت از رانندگان است.

در حال حاضر مردم, فلش اتوبوس خود عبور می کند به عنوان آنها در هیئت مدیره در چه تکامل یافته است به چیزی از افتخار نظام است. این آژانس همچنین به تازگی رای به کاهش جریمه برای کرایه داجرز به 25 دلار در هر تخطی از حدود $200.

کرچک که تا به حال مسیر را برای پنج سال است که به عنوان راهنمای تور به عنوان راننده. او دوست دارد برای گفتن سواران درباره تاریخچه ساختمان های در حال عبور از انداختن بیت چیزهای بی اهمیت مانند چگونه ارتفاعات شهرستان به طور خلاصه خود را در شهر به نام شرق سن دیگو تا شهر سن دیگو ضمیمه آن در سال 1923.

تبلیغات

“شهر ارتفاعات بود و هنوز هم به نام شرق سن دیگو تا ’80s,” او گفت: فرمان هموار از طریق ترافیک.

او می توانست انتخاب های مختلف شاید بیشتر مسیر مطلوب با ارشد خود را در MTS کرچک گفت: اما او خدمت خود جامعه است.

“هنگامی که من برای اولین بار بود آن همه را مانند” مرد چرا؟’ این همیشه وجود دارد. هیچ کس می خواهد آن را,” او گفت:. “من به عشق مردم و خنک است. مردم از من می دانید.”

یکی از کرچک را به داستان های مورد علاقه است که چگونه مسیر 7 نامگذاری سابق اتوبوسی با همان تعداد که زد از مرکز شهر از طریق Balboa پارک به چرخش در محل فعلی برج نوار. این یکی از آخرین سه مسیرهای اتوبوسی در عملیات قبل از سیستم shut down در سال 1949. حمل و نقل سیستم خصوصی اجرا تا سال 1967 زمانی که شهر آن را در زمان بیش از.

تبلیغات

بسیاری از نشانه های کرچک می گذرد شده اند برای توقیف هفته و فقط در حال حاضر بازگشت به زندگی. در اخیر بعد از ظهر بروس Grizer, 60, متوقف شد, به برج نوار برای یک پاینت به شکستن اتوبوس رفت و آمد بین کیرنی مسا و جنوب تاج. نوار در دانشگاه و اقلیدس راه بازگشایی شد در ژوئن 12 اجتماعی-دورى تنظیمات — پلکسی گلاس سپر کمتر مدفوع نوار ضبط کردن خدمات خط.

تعداد Grizer در میان کسانی که بر این باورند coronavirus نگرانی ها پر از شکوفه.

“نظر شخصی من این است که هیستری است سوخت توسط دولت و من متاسفم, اما همچنین رسانه ها گفت:” Grizer که می نویسد ویژگی های مجلات. “من به مدت 35 سال در صنعت پزشکی و [من] دیده می شود پرنده آنفولانزا, آنفولانزای خوکی, هر آنفولانزا شما می خواهید به صحبت در مورد. به نظر من این فقط یکی دیگر از تغییرات.”

او گفت که او نمی دانم هر کسی که بیمار با این ویروس. متصدی بار Tasha پارکر, 34, chimed در که پسر عموی او گرفتار آن بود و در یک ونتیلاتور برای نزدیک به یک هفته است.

تبلیغات

مانند کسب و کار در امتداد خیابان دانشگاه برخی از مسیر 7 سواران آینده را برای اولین بار در یک مدت زمان طولانی. تیم برش منتظر بود در یک توقف در مقابل سن دیگو الکتریکی برای یک اتوبوس او را به کار در هیللکرست. صندوقدار برای Ace پارکینگ در Scripps رحمت بیمارستان کاتر گفت: موتور سیکلت خود را در مغازه و از این خواهد بود اولین بار در نظر گرفتن اتوبوس پس از این مستند آغاز شده است.

“شما می دانید من کمی عصبی در ابتدا, اما در واقع من در زمان نگاهی به اتوبوس قبل از من پریدند بر روی آن وجود دارد و در واقع به اندازه کافی فضا وجود دارد, شما می دانید” برش 61 گفت: از طریق ضخیم سیاه, ماسک, بسته محکم در برابر یک ریش سفید. “من پوشیدن دستکش بپوشید [a] ماسک محافظ زمانی که من وجود دارد, بنابراین من نه دست زدن به هر چیزی که می تواند آلوده شود.”

نه هر کس در محله است که ریشه جرم حمل و نقل به خروش آمده به عقب. بچه ها کار در داخل سن دیگو الکتریکی داشته اند اغلب ستیز رابطه با کسانی که اویختن در اطراف ایستگاه اتوبوس. آنها می گویند این فروشگاه فلز rollup درب بوده است و به طور معمول با برچسب اسپری رنگ گاهی اوقات چند بار در هفته.

که اتفاق افتاده است پس این مستند گفت: دیرین کارمند فرانک ممکن است. “از آن استفاده می شود در هر آخر هفته اما از آنجا که ویروس خاموش …”

تبلیغات

“… این اتفاق نمی افتد و نه بیشتر” co-worker ژن اندرسون به پایان رسید و حکم او.

برای اکثر مردمی که با استفاده از اتوبوس این منابع ضروری. این یک محل برای معاشرت. این یک خدمات دولت فراهم می کند که آزادی به کسانی که در غیر این صورت نمی توانید از آن لذت ببرید.

اتوبوس شد ضروری به هوارد پس از او pistol whipped بارها و بارها در طول یک سرقت در آتلانتا جایی که او به تدریس الهیات و کلاس های زبان انگلیسی.

هوارد گفت: او در کما بود برای بیش از دو ماه پس از حمله و هنگامی که او آمد از آن سمت راست او فلج شده بود و حدود هشت سال است.

تبلیغات

او مبارزه راه خود را به سلامت و تاسیس یک جامعه در سن دیگو. مردان جوان به طور منظم به نام او به دنبال هدایت او, او گفت:.

در حال حاضر این ویروس تهدید کرده است که به upend که.

“من می خواهم برای برقراری ارتباط با مردم” گفت: “من می دانم تمام درایور های مختلف و صحبت با مردم است که وجود دارد. من از نوع فقط شامل همه است.”

اسمیت می نویسد: San Diego Union-Tribune.