آنلاین و یا در کلاس درس معلمان و دانش آموزان باید نشان می دهد تا هر روز قوانین جدید می گویند

وقتی که می آید به آموزش و پرورش بودجه دولت جدید می رود فراتر از ارائه $70.5 میلیارد دلار بودجه برای K-12 مدرسه — این مجموعه اساسی پاسخگویی قوانین برای یک دوره جدید آموزش از راه دور در کالیفرنیا با نیاز معلمان را به صورت آنلاین حضور و غیاب و سند یادگیری دانش آموز.

به لایحه بودجه که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است که انتظار می رود به ثبت نام, پیش بینی است که مدارس ادامه خواهد داد به تکیه به شدت در آنلاین راهنما در هنگام بازگشایی دانشگاه در پاییز. آن را نیز به طور ضمنی اذعان یادگیری عمیق زیان ترم آخر به ویژه در میان دانش آموزان از خانواده های کم درآمد که سیستم مدرسه تلاش برای به دست آوردن تمام دانش آموزان آنلاین.

دستورات جدید ایجاد حداقل آموزش پارامترها به صورت آموزش از راه دور در حالی که حفاظت از معلمان در برابر فوری اخراج.

“مربیان و اتحادیه های کارگری برنده نسبتا ثابت بودجه از ساکرامنتو به بازگشایی مدارس در پاییز امسال گفت:” UC برکلی آموزش و پرورش استاد بروس فولر. “در حال حاضر ضروری است که برای ارائه یک ترکیب غنی از آنلاین و چهره به چهره آموزش.”

تبلیغات

فولر گفت: تاکید بر اسناد و مدارک نشان دهنده نگرانی رهبران دولت که ده ها هزار نفر از کودکان و نوجوانان به سادگی امتیوی در بهار و سپس کاهش یافت و بیشتر است.”

آیا تحصیل آنلاین و یا در فرد قوانین reimpose دولت حداقل روزانه آموزشی دقیقه نیاز 180 برای مهد کودک 230 دقیقه برای نمرات 1 تا 3 و 240 دقیقه برای نمرات 4 تا 12. آموزش از راه دور را می توان مستند با کار دانشجویی و همچنین زمان آنلاین.

مدارس نیز باید توسعه روش برای reengaging دانش آموزان وجود ندارد و از آموزش از راه دور برای بیش از دو روز در هفته در مدرسه. مدارس مجاز است به منظور توسعه برنامه های جایگزین با ورودی از پدر و مادر برای دستیابی به این حکم زمانی که لازم است.

زمانی که این بیماری همه گیر مجبور دانشگاه به در مارس باقی مانده از سال تحصیلی دولت گفت: مربیان برای ادامه آموزش به هر شکل لازم و ممکن و مدارس ایالت درهم به توزیع, کامپیوتر, اینترنت, نقاط داغ و عجله مونتاژ کاغذ بسته است.

شناخت این بار مقامات دولتی را کنار بگذارند اساسی و قوانین آشنا مانند در نظر گرفتن حضور و غیاب و ارائه یک شرط تعداد ساعت تدریس در هر روز. مدرسه رهبران منطقه و مدرسه منشور اپراتورها اغلب به دنبال کت و شلوار — تاکید بر شفقت بیش دقت و شناخت که تحصیل می تواند به سادگی نمی توان فورا و یکپارچه از یک چهره به چهره در کلاس درس تجربه به صورت زمان بیش از یک صفحه نمایش.

تبلیغات

نیز وجود دارد نگرانی شده است که برخی از معلمان به سادگی قادر به رسیدن به سرعت با یادگیری آنلاین است که نیاز سریع کسب مهارت های جدید می روم یک جای خالی در روزانه آموزش.

یک نظرسنجی از والدین محلی گروه حمایت در بر داشت سطح قابل توجهی از نارضایتی از میزان آموزش ارائه شده در لس آنجلس Unified School District پس از دانشگاه بسته شده است.

پدر و مادر گزارش شده است که 40 درصد از کودکان خود دریافت آموزش زنده و روزانه 1 در 3 دانش آموزان تعاملی تماس با یک معلم و یک بار در هفته یا کمتر با توجه به صحبت کردن. علاوه بر این سیاه و دانش آموزان لاتین شد تا سه برابر بیشتر از سفید دانش آموزان به شرکت در کلاس های زنده یک بار در هفته یا کمتر.

همچنین سیاه و دانش آموزان لاتین شد تا هفت برابر بیشتر از سفید به دانشجویان هرگز تعامل با معلمان است. زبان آموزان و دانش آموزان با معلولیت نیز دریافت کمتر تعامل با معلمان و با توجه به پاسخ پدر و مادر است.

تبلیغات

“این غیر قابل قبول است که کودکان و نوجوانان است که باید بیشترین کمک را دریافت حداقل مقدار از آموزش این بهار” گفت: کتی Braude صحبت کردن را اجرایی.

گروه مورد بررسی خود لیست تماس از حدود 4000 پدر و مادر در سراسر منطقه دریافت بیش از 400 پاسخ. در حالی که نه علمی نمونه این تحقیق شامل جغرافیایی و تنوع قومی اگر چه سفید خانواده بودند در مقایسه با نسبت جمعیتی و Latinos که 3 از هر 4 منطقه دانش آموزان کمتر. این بررسی انجام شد ژوئن 10 تا 24 ساله در پایان سال تحصیلی.

پدر و مادر در این نظرسنجی و در جریان یک کنفرانس خبری جمعه اکثریت اشاره به سلامت و ایمنی خود را به عنوان بالا نگرانی, اما آنها همچنین اولویت بندی بهبود در کیفیت و کمیت آموزش آنلاین.

در حالی که شناخت کاستی L. A. مدارس Supt. Austin Beutner بارها ستوده منطقه معلمان و کارکنان برای انجام این کار بسیار مناسب به سرعت به خصوص با توجه به گمنام متصل به آموزش از راه دور.

تبلیغات

“آن را مناسب برای دانش آموزان و یا مربیان است و نه صدا و تمرین های آموزشی برای معلمان و دانش آموزان به صرف شش ساعت در روز آنلاین, ارتباط دو طرفه,” Beutner گفت: در اواخر ماه مارس است. “و خانواده که در حال مبارزه برای به دست آوردن در این بحران ممکن است قادر به صرف تمام روز در تلاش برای کمک به کودکان خود فراموش مدرسه.”

سن پدرو معلم انگلیسی مایا سوزوکی دانیلز در بر داشت یک نیاز برای انعطاف پذیری در هر دو آموزش و یادگیری طرف در طول ترم آخر. دانش آموزان می خواستم زنده تصویری جلسات, اما به احتمال زیاد برای پیوستن به آنها را در شب به دلیل شغل یا خواهر و برادر برای مراقبت از. دیگران شانس بهتری با آنها می تواند به توقف و عقب. در ضمن سوزوکی دانیلز و شوهر او تا به حال به حقه بازی کار خود را به عنوان به خوبی به عنوان مراقبت از خود پسر سیلاس که نزدیک است او اول تولد است.

“چهار ساعت روز کاری که UTLA مذاکره کاملا ضروری بود گفت:” سوزوکی Daniels که عاشق تدریس. “من فکر کردم من که قرار بود به ترک.”

انعطاف پذیر برنامه کار است به احتمال زیاد باقی می ماند بسیار مهم برای او گفت.

تبلیغات

قوانین جدید انتظار می رود به آدرس ناهموار آموزش و حضور و غیاب مشکلات ترم آخر, به خصوص در حال حاضر که سیستم مدرسه تا به حال چندین ماه به منظور توسعه آموزش از راه دور گفت: Assemblywoman کریستی اسمیت (D-سانتا کلاریتا).

“ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما با ایجاد یک حداقل استاندارد است که ما در حال تهیه نسخه پشتیبان با منابع” اسمیت گفت. “ما می دانیم که چگونه هزینه این است که رفتن به نواحی به این چالش افزایش یابد.”

مجلس پاتریک o’donnell (D-Long Beach) گفت که او تا به حال نگرانی های مداوم که مدارس ممکن است نیاز به انعطاف پذیری بیشتر نسبت به قوانین جدید اجازه می دهد.

در یک شب با عجله به ایجاد آموزش آنلاین بزرگترین مدرسه منشور در L. A. داد کالج آماده مدارس نیاز نیست زنده تعاملی آموزش و نمی قیمومیت یک شماره خاص از ساعات کار معلمان است. اما مدیران تخمین زده است که معلمان می باید حدود 18 تا 30 ساعت در هفته به انجام چه بود حداقل لازم است.

تبلیغات

“ما نمی تواند درخواست معلمان و کودکان و نوجوانان برای ورود به سیستم در ساعت 10 صبح” گفت: Nathalie Benoit داد معاون رئیس جمهور برای بازاریابی و ارتباطات. “معلمان هم بچه ها در خانه. و ما نمی دانیم که چه وضعیت است که در خانه برای دانش آموزان است.”

داد را یک فرم حضور و غیاب روزانه با درخواست از دانش آموزان برای پاسخ هر روز به سوالات در مورد خود احساسی خوب بودن و اینکه آیا آنها نیاز به کمک.

آنتونی مارتینز سرپرست Montebello متحد گفت که منطقه خود را مانند بسیاری از, نمی, نگاهی به حضور و غیاب پس از اواسط ماه مارس. دانش آموزان گفت: در بحران و فاقد بسیاری از کامپیوتر و یا دسترسی به اینترنت است که اجازه می دهد آنها را به انجام کار اختصاص داده است.

“مهم بود که برای رسیدن به دانش آموزان ما در” چگونه شما انجام می دهند ؟ ‘ سطح در مقابل حضور و غیاب و classwork,” او گفت:.

تبلیغات

L. A. متحد میانجیگری مقابله با اتحادیه معلمان که مشخص شده 20 ساعت از زمان کار در هفته.

این کافی نیست گفت: صحبت کردن را Braude: “ما باید به مجموعه ای بسیار قوی تر از حداقل استانداردهای زندگی روزانه آنلاین آموزش این سقوط. سه ساعت در روز باید حداقل.”

پدر و مادر الیزابت گومز گفت: هفتم-کلاس با سندرم داون بدون دریافت آموزش در همه این بهار. معلم خود را در L. A. یکپارچه مدرسه اقدام تنها یک ویدئو زندگی می کنند و سپس به. و پسرش منطقه-ارائه گفتار درمانگر سمت چپ یک پست صوتی با بازگشت شماره و یا ایمیل.

او اذعان کرد که آموزش دانش آموزان با محدود مهارت های کلامی است, به چالش کشیدن اما گفت: تلاش بیشتر باید انجام شده است.

تبلیغات

“این بسیار نا امید کننده برای ما” گومز گفت.

Raquel Toscano دارای دو فرزند در میوود مرکز برای غنی شده مطالعات که او به نام “یک مدرسه بزرگ.” حتی پس از, او گفت:, آموزش متغیر بود.

Sharnell Blevins یک همیلتون دبیرستان پدر و مادر گفت: این منطقه مجموعه ای از انتظارات بیش از حد پایین برای معلمان و دانش آموزان است.

“من امیدوارم که حالا که ما درک می کنیم که در آن ما هستند که ما در واقع ساقه برای تعالی” او گفت:. “آنچه که ما دریافت کرده و در بهار کافی نیست.”

تبلیغات

اما Marlowe, Jefferson, افزایش هشتم کلاس در لارنس مدرسه در چتسورث گفت: شش معلمان مشغول به کار به طور موثر و خلاقانه, حتی اگر هر معلم با استفاده از زوم با کلاس تنها حدود یک ساعت در هر هفته است.

او نمی تواند صبر کنید برای بازگشت به دانشگاه اما “من فکر می کنم من یاد گرفتم که همه چیز من نیاز به یاد بگیرند که” او گفت: “قبل از عنوان کردن به لحاظ اجتماعی فاصله راگبی عمل.

بار نویسنده کارکنان Sonali Kohli کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>