سیاه, زیبا آبجو پیچیدگی می افزاید: به چهارم و پرچم

چهارم جولای است که معمولا در آخر هفته بزرگ برای کلرادو پیشه وری کارخانه های لبنی. آنها ضربه بزنید خود هندوانه آبجو یا نور تابستان seasonals استراحت کردن و کباب کردن ممنوع و آماده برای آتش بازی. بسیاری از میزبان بزرگ پاسیو احزاب و عرشه خود را در قرمز و سفید و آبی.

چیز های مختلف در این سال ، نه تنها coronavirus قرار دادن یک دمپر در جشن در کارخانه های لبنی و هر جای دیگر اما پرچم آمریکا تبدیل شده است پیچیده در بحث از سیاست و نژاد.

برای بسیاری از نمایش پرچم — این که آیا بر روی یک تی شرت و یک قوطی آبجو و یا یک قهوه-فروشگاه قند بسته است به یک محافظه کار خاصی از جهان به جای ساده غرور و افتخار است. ناسیونالیسم به جای میهن پرستی. انحصار به جای فراگیر. که تغییر عجولانه در طول چند سال پیش زمانی که تعدادی از بازیکنان NFL فوتبال تصمیم به زانو زدن در طول سرود ملی به منظور توجه به خشونت پلیس و تعصب نژادی.

به عنوان یک نتیجه از پرچم است که در حال حاضر جدایی ناپذیری در هم پیچیده با سیاه زندگی مهم جنبش است. بنابراین بسیار از فرهنگ آمریکایی از جمله آبجو کسب و کار. و تا آخر این هفته تعدادی از کلرادو کارخانه های لبنی در حال بهره برداری از نسخه های مختلف از یک آبجو به نام سیاه و سفید زیبا است. ایجاد شده توسط اب و هوای روح دم سیاه متعلق به آبجوسازی در سن آنتونیو, وابسته به تکزاس, سیاه و سفید زیبا طراحی شده است برای کمک به کارخانه های لبنی در سراسر کشور “آگاهی به بی عدالتی است که بسیاری از مردم از رنگ صورت روزانه و به منظور بالا بردن بودجه برای خشونت پلیس اصلاحات حقوقی و دفاع برای کسانی که ستم کردند” با توجه به آبجوسازی.

نزدیک به یک هزار کارخانه های لبنی در تمام پنجاه ایالت و هجده کشور امضا کرده اند برای دم کردن نسخه خود را از آبجو 10 درصد ABV امپریالیستی تنومند. در کلرادو بیش از دو دوجین باید متعهد به این پروژه از جمله پروژه سیاه وحشی و خود به خودی اله, جنگل, رئیس دم و مغزی دم با چندین نفر دیگر هنوز در حال برنامه ریزی برای پیوستن به و دم خود را در آبجو. (نگاه کنید به لیست اینجا.)

Weldwerks دم در گریلی را خود, سیاه, زیبا آبجو امروز در دسترس جولای 3 در قوطی و بر روی آن ضربه بزنید; Weldwerks که اهدا $10,000 به دو خیریه حمایت از مردم رنگ در اوایل ماه ژوئن برنامه به اهدای 100 درصد از درآمد حاصل از آبجو فروش todasy به موسسه خیریه دیگری. بیرونی محدوده دم در فریسکو نیز انتشار آبجو در قوطی و بر روی آن ضربه بزنید امروز و متعهد به اهدای درآمد حاصل از, هوای آزاد, آفریقایی که باعث ورود در طبیعت است. تصویر جدید دم در اروادا است که آبجو امروز است و پول دادن به استراتژی های خلاق برای تغییر; سربروس دم در کلرادو اسپرینگز را ضربه بزنید آبجو در جولای 8 و کمک به کلرادو عدالت کیفری اصلاحات ائتلاف.

و در نهایت شهر ستاره دم در Berthoud که شیپور خاموشی سیاه و سفید زیبا است امروز را به 20 درصد از فروش به NAACP دنور. “ما فاقد تنوع است. جامعه ما فاقد تنوع است. این هیچ راز این هنر و صنعت آبجو صنعت فاقد تنوع” می گوید: brewery co-owner ویتنی راه می گوید در یک ایمیل. “Berthoud عمدتا سفید, جامعه, که در آن ما اغلب نابینا به نژادی و بی عدالتی ها و چالش هایی که مردم رنگ صورت روزانه. از آنجا که از محل ما ما احساس حتی بیشتر مجبور به دم این آبجو در حمایت از عدالت و برابری برای مردم رنگ.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de