COVID-19: داخل جدید محافظت از همسایگان ما برنامه

آغاز این هفته جوامع در کلرادو قادر خواهید بود به درخواست برای محافظت از همسایگان ما فاز سوم دولت در پاسخ به COVID-19 — پس از اقامت در خانه نظم و تغییرات در امن تر در صفحه اصلی برنامه.

اما در حالی که فرماندار Jared پلیس مورد بحث و بررسی محافظت از همسایگان ما در شرایط گسترده در اخیر کنفرانس مطبوعاتی جزئیات آن را نمی دانستند به خصوص به خوبی به خاطر آنها متفاوت است به طور گسترده ای از جامعه به جامعه است. و این مایه تاسف پس از این مرحله است که انتظار می رود در محل باقی می ماند بسیار طولانی تر از آن دو پیشینیان — به احتمال زیاد تا به توسعه یک واکسن یا درمان برای رمان coronavirus مگر اینکه رکود مستلزم بازگشت به اقدامات سختگیرانه تر.

در اینجا این است که چگونه ایده آل محافظت از همسایگان ما سناریو توضیح داده شده است کلرادو توسط وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست: “ویروسی انتقال کم است تعدادی از شیوع بیماری های کوچک و قابل کنترل و محلی بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی با قابلیت های قدرت در مقیاس به یک سطح است که می توانیم به طور موثر به زمان و آینده موج در انتقال بيماري.”

به عنوان یک نتیجه “محلی بهداشت عمومی سازمان [LPHAs] باید به دیدار برخی از عملکرد و اقدامات” با نشان دادن “پایین انتقال بيماري سطوح محلی بهداشت عمومی آژانس ظرفیت برای, تست, مورد, بررسی, تماس, ردیابی و شیوع پاسخ و بیمارستان توانایی به پاسخگویی به نیازهای همه بیماران و رسیدگی به افزایش تقاضا برای فشرده بیمارستان مراقبت است.”

ماری جوانا معاملات در نزدیکی شما

علاوه بر آن خلاصه ای ادامه می دهد: “آنها باید کاهش و مهار برنامه ای که توصیف اقدامات آنها را اگر آنها سقوط از انطباق با محافظت از همسایگان ما معیارهای. این طرح باید به تصویب محلی انتخاب رهبران از جمله شهرستان کمیسیون و شهرداران این بیمارستان که در خدمت county, اجرای قانون مدیریت اضطراری محلی بهداشت عمومی مدیر و اگر قابل اجرا قبایل.”

در میان الزامات: “چگونه شهرستانهای ترویج و عمومی با رعایت دستورالعمل های چگونه شهرستانهای افزایش خواهد یافت ماسک پوشیدن در تنظیمات عمومی و چگونه آنها را افزایش واکسن آنفلوانزا جذب به عنوان رویکرد ما فصل آنفولانزا برای اطمینان از ما از دست دادن نیست و سیستم مراقبت های بهداشتی مورد نیاز برای COVID-19.”

این هشت معیارهای اصلی و چگونه آنها اندازه گیری برای تایید مدارک تحصیلی:

متریک 1: کافی تخت بیمارستان ظرفیت
بیمارستان در شهرستان یا منطقه (به عنوان تعریف شده توسط LPHA) کافی ظرفیت تخت به مدیریت 20 درصد افزایش بستری شدن در بیمارستان و یا انتقال بیمار (بیمارستان گواهی بیمار انتقال موافقت نامه های مورد نیاز. لطفا attestations در محافظت از همسایگان ما فرم صدور گواهینامه).

متریک 2: کافی PPE [تجهیزات حفاظت شخصی عرضه
بیمارستان های محلی باید دو هفته از PPE در دسترس بر اساس زمان PPE استفاده از استانداردهای

متریک 3: ثبات یا کاهش COVID-19 بستری شدن در بیمارستان
پایدار (بیشتر از 25 درصد افزایش) و یا کاهش تعداد جدید را تایید کرد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در شهرستان ارجاع به بیمارستان ها (LPHA تعریف می کند) در آخرین چهارده روز در مقایسه با قبلی چهارده روز یا بیشتر از دو بیمارستان جدید پذیرش از ساکنان شهرستان با تایید COVID-19 در یک روز در 14 روز گذشته.

متریک 4: کمتر مورد جدید
25 یا کمتر از موارد جدید/100 ، 000 نفر در دو هفته گذشته (دو هفته تجمعی بروز) به استثنای موارد در میان ساکنان جمع امکانات (ارشد مراقبت های دیگر مراقبت های مسکونی, جوانان, اصلاحات, اصلاحات) تجربه شیوع است.
یا
برای یک شهرستان/قضایی با جمعیت کمتر از 30,000 بیش از 7 مورد به استثنای موارد در میان ساکنان جمع امکانات (ارشد مراقبت های دیگر مراقبت های مسکونی, جوانان, اصلاحات, اصلاحات) تجربه شیوع در یک دوره دو هفته ای.
یا
دو هفته مولکولی متوسط تست مثبت نرخ کمتر از 5 درصد و شهرستان جلسه حداقل تست نرخ (0.75 ازای هر 1000 نفر جمعیت) و دو هفته تجمعی بروز بیشتر از 50 نفر/100 ، 000 نفر در دو هفته گذشته.

متریک 5: کافی تست ظرفیت
شهرستان یا منطقه دارای ظرفیت آزمون (جمع آوری نمونه ها و تست مشارکت) 15 نفر در هر 10000 نفر از ساکنان در هر روز.

متریک 6: توانایی پیاده سازی مورد بررسی و تماس با ردیابی پروتکل
LPHA قادر به پیاده سازی کلرادو را مورد بررسی و تماس با ردیابی پروتکل برای حداقل 85 درصد از اختصاص موارد در عرض 24 ساعت.

متریک 7: مستند موج-ظرفیت طرح مورد بررسی و تماس با ردیابی
LPHA یک مستند موج-ظرفیت طرح که می توانید آنها را بررسی و تماس با ردیابی سهم خود را بر اساس جمعیت کشور ما را به طور کلی 500 مورد در هر روز هدف است. این بدان معنی است که آنها نیاز به یک برنامه قادر به بررسی و ردیابی تماس به 8.7 مورد در هر 100000 نفر جمعیت در هر روز.

متریک 8: مستند استراتژی برای ارائه تست به مخاطبین
LPHA مستند به استراتژی های در محل به ارائه تست در رابطه با مراقبت های بهداشتی و سیستم های دیگر تست, مکان, برای تماس از شیوع بیماری های مرتبط با موارد.

به عنوان مورد نیاز برای کاهش و مهار طرح CDPHE تاکید می کند که این “باید شامل چه بخش (یا منطقه) نظارت بر این معیارها چه هشدار دهنده معیارهای آنها نظارت خواهد شد و چه اقدامات اصلاحی آنها اجرا خواهد شد اگر آنها سقوط از انطباق با هر یک از این معیارها. این کاهش و مهار برنامه باید شامل یک بیانیه از تایید و پشتیبانی از محلی انتخاب رهبران از جمله شهرستان کمیسیون و شهرداران. علاوه بر این بیمارستان و اجرای قانون از جمله شهرستان کلانتر و برخی از ادارات پلیس شهرستان اضطراری, مدیر محلی بهداشت عمومی مدیر آژانس و اگر قابل اجرا قبایل باید ارائه صورتهای تصویب کاهش مهار برنامه است. اجرای قانون محلی است که انتظار می رود برای به اجرا درآوردن احکام محلی مربوط به بهداشت عمومی را به عنوان قابل اجرا است.”

باید یک county برنده تایید برای ورود به محافظت از همسایگان ما باقی می ماند و در انطباق با آن حکم مقامات وجود داشته باشد گزینه های برای نرم کردن محدودیت ها در دولت به عنوان یک کل در یک از راه های مختلفی. برای مثال آنها می توانند به “مجوز تمام فعالیت ها رخ می دهد در 50 درصد از پیش همه گیر ظرفیت با حداقل شش فوت between non-اعضای خانوار و بیش از 500 نفر در یک تنظیم در یک زمان” — شرح گسترده ای به اندازه کافی برای در بر گرفتن میله و باشگاه است که پلیس به طور موقت بسته در یک ایالت اساس — و همچنین به “افزایش ظرفیت محدودیت 5 درصد بالاتر از 50 درصد برای هر چهار هفته دوره است.”

در نتیجه به عنوان پلیس گفته خواهد شد که استانداردهای متفاوت خواهد بود از شهرستان به شهرستان در — و است که می تواند نورد, اگر شرایط تغییر می کند. که یک دستور غذا برای آزادی بیشتر اما بیشتر بحث ها و, شکایت بیش از حد.

کلیک کنید به خواندن محافظت از همسایگان ما چارچوب است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de