هیوندای exec: فروش آنلاین کمک خواهد کرد که با ویروس تجدید حیات

دیترویت (AP) — پنج سال گذشته بوده است خشن برای هیوندای در آمریکا آن را به عنوان کارتی برای سازگاری با تغییر در ترجیحات مصرف کننده از اتومبیل و کامیون ها و Suv ها.

کره جنوبی خودرو شرکت زد طریق های متعدد رهبران آن را به عنوان اضافه شده ابزار وسایل نقلیه به یک ماشین سنگین صف اما فروش کاهش یافت و پس از رسیدن به اوج در سال 2016.

اوایل سال گذشته Jose Munoz چپ نیسان برای تبدیل شدن به آخرین مدیر عامل شرکت هیوندای عملیات در آمریکا. فروش گل رز در سال 2019 به عنوان جدید Suv ها در زمان نگه دارید. سپس coronavirus رسید.

Munoz صحبت کرد به گزارش آسوشیتد پرس در مورد هیوندای همه گیر و آینده کسب و کار خودکار. مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

س: چه بوده است مانند مدیریت از طریق همه گیر و چگونه هیوندای اب و هوای آن ؟

یک: یکی از چیزهایی که من آموخته ام که بهتر است شما در حال انجام کسب و کار خود را قبل از شما را به دردسر دریافت کنید بهتر است شما در حال رفتن به حرکت. ما واقعا, واقعا به خوبی در بازار چند ماه گذشته در سال گذشته و ژانویه و فوریه. و این ما را در یک مکان بسیار خوبی برای حرکت است. ما بلافاصله ایجاد یک بحران تیم. ما در زمان استفاده از این می دانم که چگونه از مقر ما. کره جنوبی شده است و احتمالا این کشور که موفق بهترین. سپس ما راه اندازی تعدادی از اقدامات هیوندای تضمین از دست دادن شغل حفاظت از برنامه. ما همچنین اجرا و ضمانت نامه.

س: تعداد موارد در حال رشد است به خصوص در جنوب و غرب متحده است. آیا شما نگران این هستید که ممکن است ما را به بازگشت به محدودیت ؟

یک: هیچ کس می خواهد برای رفتن را از طریق آن. که به معنی نظارت هر روز. ما کار بسیار مجدانه به اطمینان حاصل شود که نمایندگی مجاز و فروش در یک موقعیت به فروش دیجیتالی. اگر این وضعیت می شود به آنچه در آن بود و پس از آن ما نیاز به تعطیل نمایندگی های ما ادامه خواهد داد به کار با دیجیتال روش.

س: شده است وجود دارد بحث در مورد یک محرک اقتصادی دولت به خار و فروش خودرو است که از سال گذشته است. است که مورد نیاز است ؟

یک: من همیشه فکر می کردم که صنعت خودرو موتور محرک اقتصاد با توجه به این که در امریکا وجود دارد حدود 10 میلیون شغل که وابسته به این صنعت است. وجود دارد بسیاری از تامین کنندگان قطعات است که بستگی به oem ها (سازندگان تجهیزات اصلی). نه به ذکر است این نمایندگی است. برخی از شرکت ها تا به حال به غیر روحانی کردن برخی از انجام کارمند furloughs. ما نگه داشته و همه آنها را حفظ همه منافع خود را. بنابراین من به شدت بر این باورند که این طرح محرک خواهد بود درست به انجام این کار برای کشور است. آن را امن بسیاری از مشاغل و شما را در ایجاد یک عمل مثبت توسط مصرف کنندگان است.

س: آیا این محرک می تواند یک دولت انگیزه ای برای خرید یک وسیله نقلیه?

یک: من فکر می کنم oem ها باید پوست در این بازی و پس از آن نیز شرکت احتمالا به همان اندازه. سپس شما می توانید برخی از عناصر برای وسایل نقلیه به واجد شرایط. ممکن است آن را در امریکا و یا انجام برخی الزامات زیست محیطی. من فکر می کنم وجود دارد راه های بسیاری برای آن را به کار.

س: هیوندای سرمایه گذاری زیادی در هیبرید و الکتریکی تکنولوژی بدون بسیاری از بازده نشده است. چرا نگه داشتن انجام است ؟

یک: شرکت ما این است که واقعا بسیار متعهد برای آینده تحرک و سبز و جدیدترین فن آوری.

Q: آیا شما ببینید زمانی که هر کس می خواهد رانندگی وسایل نقلیه الکتریکی?

یک: من فکر می کنم همه از این مطالعات که در گذشته ساخته شده اند از دست رفته ، و آنچه که ما را دیده است که خوش بینی نشده اتفاق افتاده است. وجود دارد بدون شک در مورد آن است که تکنولوژی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب تر شده است. بنابراین محدوده دیگر هزینه های پایین تر. من نمی بینم بلافاصله آن را در بسیار کوتاه مدت یا میان مدت است که EV است برای رفتن به این بازیکن در غالب در بازار است. در عین حال ما قصد داریم تا در ادامه به افزایش است که برای رفتن به متفاوت توسط دولت است. هنگامی که شما در کالیفرنیا زندگی می کنند شما ببینید یک مقدار بالاتر از کاربران که در حال استفاده از این EVs این پلاگین هیبرید هیبریدهای و حتی هیدروژن در وسایل نقلیه است. پس وجود است که وجود دارد رفتن به یک زمان ؟ هیچ کس دقیقا نمی داند اما آن را در حال رشد است برای اطمینان حاصل کنید.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>