لاتین فعالان فشار برای همبستگی با جامعه به عنوان آنها مقابله با نژادپرستی

برای 28 ساله پاستور رنه ملینا 20-پا بلند سیاه و سفید زندگی می کند موضوع آگهی ها خارج ایگلسیاس رستورکین در غرب Adams ارسال یک غیر قابل انکار کرد.

“این همه در,” او گفت:.

زمانی که جورج فلوید تظاهرات آغاز شد و در اواخر ماه مه ملینا خواندن سیاه فلاسفه و متکلمان مانند Cornel West and James مخروطی. او به موعظه در مورد چگونه کتاب مقدس پشتیبانی از مظلوم.

که احساس نمی مانند به اندازه کافی به طوری که او و دیگران تصمیم گرفت که خود را از 2500 عضو لاتین کلیسا را نمایش دو بنر. زمانی که آنها ناپدید شد, کلیسای جایگزین آنها را با آنهایی که بزرگتر است.

تبلیغات

“من فکر می کنم بسیاری از فعالان اسپانیایی, ما نمایش سیاه و سفید در جامعه و … به عنوان پیشگامان,” ملینا گفت. “ما آنها را زمانی که آنها صحبت می کنند. ما خودمان را پیدا کنید در صدای خود را. زمانی که آنها خود را بیان خشم ما می تواند مربوط به آن است. زمانی که آنها بیان درد ما می تواند مربوط به آن است.”

اعتراضات و تماس پلیس اصلاحات کشیده اند گسترده فرهنگی پشتوانه از جمله از لس آنجلس جامعه لاتین. بسیاری از لاتین فعالان باید به دنبال ایجاد درک برای زندگی ماده در درون جامعه خود با تاکید بر نابرابری اجتماعی در هر دو گروه صورت و چگونه خود را برای رفاه گره خورده است.

آنها همچنین باید کوشید به آدرس ضد سیاه نگرش در لاتین فرهنگ اما می گویند که پل زدن شکاف است که اغلب نشان دهنده نسل تقسیم می شود پیچیده است.

ملینا مواجه شده است و قطع ارتباط با پدر و مادر کلیسا ارشد شبان و مهاجران از ال سالوادور و گواتمالا. او گفت که آنها مانند بسیاری دیگر از نسل اول مهاجران مبارزه برای مشاهده خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید به عنوان یک سیستمیک موضوع است.

تبلیغات

اما از آنها فعالیت خود را متوقف. ملینا سازمان یافته وقایع با بیشتر Zion Church خانواده یک کلیسا در کامپتون که در آن شبان و مقامات منتخب صحبت در مورد سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.

Pastor Rene Molina with Iglesia Restauracion

رنه پاستور ملینا صحبت می کند در یک رویداد با ایگلسیاس Restauracion و بیشتر Zion Church خانواده یک کلیسا در کامپتون در ماه ژوئن در مورد جورج فلوید تظاهرات.

(ایگلسیاس Restauracion)

“آنها گرفته ام روی صندلی عقب پشتیبانی و آنها اجازه وای به صندلی راننده گفت:” از پدر و مادر خود را.

گاسپار ریورا-سالگادو یک کار مطالعات استاد در UCLA نیز اشاره کرد که Latino پشتیبانی از جنبش اغلب نشان دهنده یک نسل تقسیم. بسیاری از نسل اول مهاجرین بزرگسال, او گفت:, ” از آنها نگرش نژادپرستانه از میراث استعمار در آمریکای لاتین است که کمتر تعبیه شده میان ایالات متحده متولد شده Latinos.

تبلیغات

“جامعه لاتین بسیار بزرگ است اما وجود یک بخش قابل ملاحظه به ویژه ایالات متحده متولد شده لاتینی, مستقیما حمایت از این لحظه و آنها در حال صحبت کردن به نسل های قدیمی تر در مورد اهمیت داشتن آگاهی نژادی,” او گفت:.

فرناندو Guerra, مدیر توماس و دوروتی Leavey مرکز برای مطالعه لس آنجلس در Loyola Marymount University گفت که L. A. در لاتین و سیاه و جوامع ممکن است به عنوان هم پیمانان طبیعی به خاطر آنها رنج می برند عمیق اقتصادی و سلامت بی عدالتی.

لاتین و سیاه و سفید شده اند برخورد سخت تر با coronavirus رو در مورد دو برابر میزان مرگ و میر در L. A. شهرستان از که از ساکنان سفید. آنها نیز شده است به شدت تحت تاثیر خشونت های پلیس. در L. A. شهرستان نزدیک به 80 درصد از افرادی که کشته شده اند توسط پلیس محلی پس از سال 2000 بوده است سیاه و سفید و یا لاتین. (سیاه مردم را تا 8 درصد از جمعیت شهرستان در عین حال آنها نشان دهنده یک چهارم از اجرای قانون نیستیم ، لاتین مردم را تا 49 درصد از جمعیت و نمایندگی 53 درصد از قتل.)

به لغو تبعیض نژادی مشخص از محله Guerra گفت: همچنین با بستن آینده از هر دو گروه با هم.

تبلیغات

“وقتی به شما می گویند بیایید سرمایه گذاری در محله وجود دارد این است که هیچ چیزی نمی,” او گفت:. “بله تبعیض نژادی وجود دارد, اما اگر شما سرمایه گذاری در کامپتون که Latino شهرستان. یک تزریق در توسعه اقتصادی در چه سنتی, سیاه, محله بهره مند خواهند شد Latinos به عنوان به خوبی.”

Iglesia Restauración, a Latino church in West Adams, hung two Black Lives Matter banners.

Iglesia رستورکین یک Latino کلیسا در غرب Adams hung Black Lives Matter آگهی ها.

(ایگلسیاس رستورکین)

Saul Sarabia یک مشاور در عدالت نژادی که قبلا به کارگردانی بحرانی مسابقه برنامه مطالعات در دانشگاه UCLA قانون مدرسه گفت که جامعه لاتین مشارکت در L. A. جورج فلوید اعتراضات تا حدودی نشان دهنده سال از ساختمان ائتلاف بین سیاه پوست و لاتین در مردم است. لس آنجلس در حال حاضر دارای یک چشم انداز غنی از جامعه مبتنی بر سیاه پوست و لاتین ائتلاف کار با هم در عدالت کیفری مسائل مانند زندان اصلاحات و هنگام ورود دوباره خدمات.

“حمایت از قهوه ای مردمی می تواند متصل به چیزی بسیار بتنی,” او گفت:. “این نه خواسته های جدید و آنها نه فقط سیاه و سفید خواسته است.”

تبلیغات

کارلوس منتس یک از بنیانگذاران قهوه ای برتس یک گروه پدید آمده است که در طول Chicano جنبش گفت که به عنوان یک فعال در لس آنجلس او همیشه حمایت همکاری با سازمان نشان داد که پشتیبانی از Chicano فعالان در طول سال 1968 شرق L. A. دانشجویی تعطیل.

در ماه ژوئن منتس شرکت در یک جوانان-led سری از اقدامات برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند, در ماده این, عمدتا, لاتینی بیل هایقتس محله. آنها شامل یک شب زنده داری در Mariachi پلازا و همان شب منتس حضور داشتند اعتراض در خارج از LAPD نیوتن ایستگاه به تقاضای عدالت برای خانواده های لاتین مردان کشته شده توسط پلیس.

“ما صحبت در مورد نیاز به صورت سیاه و سفید و قهوه ای وحدت” منتس گفت. “ما همیشه به آن موضوع است. حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و محکوم کردن قتل سیاه و قهوه ای [مردم].”

برخی لاتین فعالان که پشتیبانی سیاه زندگی ماده می گویند آنها با انگیزه های نژادپرستی در فرهنگ خود. آنها به یاد بیاورید بستگان که در ستایش نور پوست نوزادان بیش از تیره پوست و آنهایی که عبارات مانند “سایت, la raza” یک ضرب المثل معروف است که نشان میدهد یکی باید “بهبود نژاد” با داشتن فندک پوست کودکان.

تبلیغات

برندا ناوارو, a 30-year-old وکیل در CARECEN محلی آمریکای مرکزی مهاجر حقوق سازمان دیده است او را افتخار به عنوان یک نور پوست, لاتینا “بازی زمان پس از زمان در زندگی خود من است.”

Brenda Navarro, shown at her home in Gardena.

برندا ناوارو, وکیل محلی مرکزی آمریکا مهاجرت سازمان حقوق نشان داده شده است که در خانه اش در گردنا.

(Wally Skalij / لس آنجلس تایمز)

اوایل دوران کودکی در حافظه شکل این آگاهی است. ماموران امنیتی در یک L. A. شهرستان مرکز خرید یک بار به او احاطه شده پوست تیره, مکزیکی, پدر بزرگ زمانی که آنها شنیده ناوارو گریه در آغوش او. آنها او را متهم کرد از آدم ربایی ناوارو که میخواهد خودش را “سفید عبور.”

بعد پدر بزرگ او خواهد گفت “Mamacita, سعی کنید به کسی که به نظر می رسد مثل من به خاطر آنها تبعیض علیه افرادی مثل من زیادی است.'”

تبلیغات

“من پوست رنگ چشم رنگ مو رنگ است که بسیار مورد علاقه و به همین دلیل به تنهایی من داده شده است بسیاری از مزایای” ناوارو گفت. “درک خود من امتیاز واقعا به من کمک کرد تا درک کنند که چگونه من افتخار است که بر اساس ظلم و ستم از دیگران است.”

ناوارو به دنبال توضیح به لاتین آشنایان که جامعه لاتین نیز چهره خشونت پلیس به طوری که آنها می توانید ببینید که “این مبارزه ما بیش از حد.”

او کار خود را با دیگران از جمله Keana مودی آفریقایی, لاتین, تابعیت مربی در CARECEN در یک پروژه به توزیع مواد آموزشی برای کمک به مقابله با ضد سیاه نگرش در میان Latinos.

مودی, 25, گفت: این جنبش تحت فشار قرار دادند به جلو مکالمات است که “باید اتفاق می افتد شده است مدت زمان طولانی پیش به خصوص با جامعه لاتین.” او به یاد می آورد یک لحظه در یک تابعیت کلاس وقتی یک فندک پوست مکزیکی دانشجو گفت که در 30 سال در ایالات متحده او هرگز تا به حال مشکل با پلیس این ادعا که کسانی که “در حال انجام کاری بد است و آنها آن را سزاوار است.”

تبلیغات

یک تیره از هندوراس مخالف, بازگویی چگونه یک افسر پلیس تا به حال یک بار کشیده و او را بیش از یک ترافیک تخلفات او را مجبور به بیرون از ماشین و پیچ خورده از شانه خود را در حالی که او فریاد زد در درد.

سیاه و سفید سیاه و سفید زندگی توجه کاربران نیز استفاده کرده اند هویت خود را برای کمک به خود باعث طنین انداز با Latinos. لا Mikia Castillo یک فعال سیاسی که antibias مشاوره به پدربزرگ و مادربزرگ که مهاجرت از پاناما; او شناسایی به عنوان آفریقایی لاتین.

در طول یک مجازی فروم با جنوب خلیج لاتین کلیسا چند هفته پیش یک نفر از او پرسید که چرا Black Lives Matter جنبش شعار نیست به جای تاکید می کند که چگونه تمام زندگی مهم است. او در پاسخ نقشه کشی به موازات مهاجر مسائل حقوق.

“اگر خانواده شما است که از هم جدا در مرز و کسی می آید و می گوید چیزی مانند” همه خانواده ها از ماده ” … آنها انحراف توجه از مسئله در مرز و یا از مسائلی که جامعه با آن مواجه است,” او گفت:.

تبلیغات

کارلوس Rincon یک کشیش در Centro de Vida Victoriosa گفت که تظاهرات اخیر طنین انداز نیست با بسیاری از در انجیلی شرق L. A. کلیسا.

“‘ما پرداخت قیمت بالا — برخی از ما حتی مرگ را به صلیب [مرز] فقط به کار — و آنها [مردم] در اینجا زندگی می کنند آنها این فرصت را دارند که آنها به این زبان صحبت می کنند من نمی دانم چرا آنها شکایت,’,” او گفت: برخی اشاره کرده اند.

او در تلاش است برای نخستین بار باز کردن موضوع با دادن موعظه است که گنجانیده شده اند تاریخچه برده داری, Jim Crow قوانین و redlining توضیح داد که اگر چه تبعیض غیر قانونی است سیستمیک نژادپرستی هنوز هم وجود دارد. او نیز تبدیل به داستان های کتاب مقدس, چرا که اگر او انحراف بیش از حد از موضوعات مذهبی عبادت ممکن است او را متهم به گرفتن سیاسی است. هر کس در تصویر خدا آفریده شده و هیچ کس نمی داند چه رنگ پوست عیسی بود و او به آنها گفت.

“آنچه که من سعی کردم به گفتن از موضع این است که یک لحظه از درد برای آفریقایی جامعه و به عنوان پیروان مسیح ما باید خوب سامریان در حال حاضر” Rincon گفت. “ساخت آنها را درک کنند این است که زمان برای ما — اسپانیایی یا مهاجران — در حمایت.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>