4 بخش خصوصی تیم به دنبال مریلند بزرگراه قرارداد روشن اولین مانع

این مطلب با اجازه چاپ از fardia electronics اخبار همکاران در مریلند مهم است. برای ثبت نام در مریلند مسائل رایگان اشتراک ایمیل امروز.

هر چهار نفر از بخش خصوصی تیم به دنبال ساخت “اکسپرس تلفات خطوط” در سی حومه را پاک خود مانع.

مریلند وزارت حمل و نقل و مریلند حمل و نقل سازمان اعلام کرد اواخر جمعه که چهار کنسرسیوم که به دنبال “کوتاه” وضعیت اعطا شده آن است.

تعیین بدان معنی است که آنها می توانند نسبت به دولت “درخواست پیشنهاد” در هوگان دولت قصد دارد به گسترش بخش از سرمایه کمربندی (بین ایالتی 495) و من-270 و بازسازی لژیون آمریکایی پل.

اولین بخش از پروژه فاز اول تماس برای چهار متغیر جدید تلفات خطوط از جورج واشنگتن پارکوی در ویرجینیا به ایالتی 370 خروج در I-270. دو خط را در هر جهت.

مریلند می خواهد بخش خصوصی و شرکت های طراحی, سرمایه گذاری و ساخت خطوط جدید در ازای حق تنظیم و جمع آوری متغیر عوارض برای 50 سال یا بیشتر. این شرکت خواهد بود مسئول برای نگهداری از خطوط موجود در دو جاده ها همه از آن باقی می ماند رایگان به رانندگان.

این هوگان دولت حفظ این ترتیب لازم است به این دلیل که دولت فاقد پیوند ظرفیت برای رسیدگی به 9 میلیارد دلار به 11 میلیارد دلار پروژه. MDOT نیز گفت: شرکت های با تجربه جهانی را “نوآوری” است که دولت فاقد است. فضا در بسیاری از I-495 و من-270 راهرو بسیار تنگ است.

“به عنوان مریلند بازیابی از COVID-19 اضطراری و به عنوان منطقه همچنان به رشد جایگزینی لژیون آمریکایی پل و به حداکثر رساندن کارآمد حرکت مردم و کالاهای باقی خواهد ماند در اولویت برنامه” حمل و نقل وزیر گرگ اسلاتر در بیانیه ای گفت: اواخر جمعه.

“همکاری با بخش خصوصی کمک خواهد کرد مریلند ایجاد فرصت و مشاغل, اتصال مردم به مراکز اشتغال و بهبود حمل و نقل دوچرخه و عابر پیاده تحرک و کمک به ما در حفظ زیرساخت های ما در حالت تعمیر خوب در حال حاضر و در آینده است.”

طرح بسیاری از منتقدان ادعا می کنند که تنها به خوبی به انجام خواهد باید از این منابع برای دسترسی به خطوط است که در استفاده گسترده ای در ویرجینیا و آنها که دوبله “لکسوس خطوط.” منتقدان در داخل و خارج از دولت شکایت کرده اند که دولت انجام داده است و نه به اندازه کافی شامل حمل و نقل در آن طراحی اولیه.

در یک جلسه این هفته هیات در مریلند-سرمایه های ملی برنامه ریزی کمیسیون شکایت کرده است که فقط-منتشر شد پیش نویس بیانیه اثرات زیست محیطی نادیده گرفته شده به اندازه کافی ارزیابی زیست محیطی آب طوفان و عدالت اجتماعی جنبه های جاده گسترش.

کمیسیون همچنین در مورد شکایت این پروژه هزینه مالی و زنده ماندن.

دولت را با فشار به سمت مشارکت عمومی-خصوصی راه حل برای Montgomery County بدنام مشکلات ترافیک می آید به عنوان یکی دیگر از مشخصات بالا “P3” بنفش خط teeters در آستانه توقف کار به دلیل اختلاف قرارداد بین کنسرسیوم مسئول پروژه ساخت و ساز آن تیم و دولت بیش از هزینه سرریز.

چهار تیم رسیده است که این لیست کوتاه برای بزرگراه در حال حاضر کار باید تا اوایل سال آینده به ارائه طرح های خود را به دولت است. MDOT و MDTA طرح به انتخاب ارجح فاز توسعه و توصیه فاز 1 P3 قرارداد به هیئت عمومی این نسخهها کار میکند در اواخر بهار یا اوایل تابستان 2021.

بخش دوم از فاز 1 همراه من-270 بین من-370 و من-70 تحت یک جداگانه بررسی های زیست محیطی روند.

ژوئیه 10 انتشار DEIS لگد کردن 90 روز دوره نظر عمومی.

متعدد محلی و ایالتی و فدرال مقامات فشرده دولت برای تمدید دوره نظر اضافی 30 روز یا بیشتر به ساکنان زمان بیشتری را به خواندن و درک 18,000-صفحه سند فایده ای نداشت.

این چهار شرکت در حال حاضر رقابت برای اثبات آنها بهترین هستند قرار است به این پروژه را در خانه در حال حرکت بیشترین ترافیک با حداقل تاثیر بر جوامع اطراف و محیط زیست است.

به گفته یک منبع نزدیک به روند: “این امر می تواند احمقانه به از بین بردن هر کسی که تا اوایل. آنها می خواهند برای نشان دادن قوی رقابت است.”

چهار تیم ساخت آن را به دولت P3 “کوتاه” عبارتند از:

سرعت بخشیدن به MarylandExpress همکاران

سرب توسعه پروژه / حقوق صاحبان سهام: Itinera زیرساخت & امتیازات, Inc.
منجر پیمانکاران: Halmar بین المللی, LLC و Itinera S. p.یک

طراح: Atkins North America, Inc. و گانت فلمینگ, Inc.

سرعت بخشیدن به مریلند Partners LLC

سرب توسعه پروژه / حقوق صاحبان سهام: Transurban (ایالات متحده آمریکا) عملیات Inc. و Macquarie زیرساخت تحولات LLC
منجر پیمانکار: کماندار غربی ساخت و ساز, LLC

طراحان: Dewberry, مهندسین, Inc. و Stantec Consulting Services, Inc.

سرمایه بیان تحرک همکاران

سرب توسعه پروژه / حقوق صاحبان سهام: کینترا جهانی SE Meridiam سرمایه اکسپرس, LLC و جان Laing سرمایه گذاری محدود
منجر پیمانکار: Ferrovial Agroman ما Corp.

طراحان: AECOM خدمات فنی, Inc.

پوتوماک تحرک گروه

سرب توسعه پروژه / حقوق صاحبان سهام: ACS توسعه زیرساخت های, Inc.
منجر پیمانکار: Dragados USA, Inc.

طراحان: Parsons, حمل و نقل, گروه, Inc., Jacobs Engineering Group Inc., HDR و مهندسی, Inc.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de