هر روز مواد بگویید آمریکایی داستان در Nari بخش: ما مردم

Nari بخش های ایجاد شده در مقیاس بزرگ مجسمه, مقالات حقوق بشر و عدالت اجتماعی از ردشدن کلید و بیس بال خفاش ها و در عین حال او سرپیچی برچسب آسان یافت-شی installationist. در حالی که در جامائیکا به دنیا آمد هارلم مبتنی بر هنرمند استفاده روزمره مواد که ممکن است اصلاح از خود بلوک های ساختمان از انتخاب لزوما به طوری تصادفی.

“که مشرف برخی از مطالب و یا روایت است که باعث سفر; آن را بیشتر در مورد نوع مواد خود را” بخش توضیح می دهد. “بسیاری از زمان من مواد نادیده گرفته شده و یا دیده می شود به طوری که آنها برای اعطا گرفته اما چیزی در مورد استفاده از آنها است که آنها را متحرک برای گفتن یک داستان با استفاده از این آشنا را به بیننده به یکی دیگر از تجربی فضا است.”

Nari Ward, "Amazing Grace," 1993. Baby strollers, fire hose, and audio component, dimensions variable.گسترش

Nari بخش “گریس شگفت انگیز,” 1993. کالسکه نوزاد, شلنگ آتش و صوتی جزء ابعاد متغیر است.

عکس از وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

در این روز و سن که گاهی اوقات نیاز به کمک eBay و یا دیگر مواد آنلاین منابع. “تجربه من از بیست سال پیش است که آسان برای پیدا کردن مواد و آنها همه می تواند جمع آوری شده در خیابان. وجود دارد هیچ eBay پس از آن. در حال حاضر اگر من در یک ماجراجویی نمی شود آن را به عنوان آسان آن را در سیستم های مختلف. در هارلم از ’90s من می تواند چیزی در تعداد ماندن در خالی بسیاری برای دو هفته” او به یاد می آورد. “در حال حاضر زمانی که من پیدا کردن یک چیز من نیاز در این دوران پیدا می کنم بیست و بیشتر شبیه به آن را در eBay.”

این روشن می شود زمانی که شما کره چشم به کار می کنند. وصول دنور جدید, نمایشگاه, ناری بخش: ما مردمیک نظرسنجی از هنرمند قدرتمند بیانیه قطعه از دهه ی teases هر دو حواس و احساسات از دور و نزدیک به عنوان شما متوجه است که فیزیکی آثار شامل ایده های بزرگ ساخته شده و قطعه قطعه دانه با دانه های نمک از زمین است.

Nari Ward, “Iron Heavens,” 1995, oven pans, ironed sterilized cotton and burned wooden bats.گسترش

Nari Ward, آهن “آسمان” سال 1995 فر تابه اتو استریل و پنبه و سوخته چوبی خفاش ها.

عکس از وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

نتیجه داستان در یک نمایشگاه برنامه ریزی شده ماه پیش (با برخی از قطعات قدمت ’90s) نمی تواند بیشتر مربوطه در این لحظه زمانی که مسائل پشت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در ذهن همه است. این مسائل از تجربه مهاجرت به آمریکا گسترش کلاس تقسیم و نژادپرستی نظاممند همه اشاره شده در آثار مانند “گریس شگفت انگیز” یک آشغال-پشته از دور انداخته کالسکه چپ مانند ساحل ریزه در کنار شل و ول مرور برخی پیچیده شده در یک شبکه پیچیده شیلنگ یا یکپارچه “آهن آسمانها” ساخته شده تا حدودی از سوخته خفاش slicked با بیش از پنبه و شکر را به بیرون برده داری و ریشه های سفید برتری.

Ward, مشتاق عاشق موسیقی از همه چیز از “رگی به کلاسیک تا جاز, عصر جدید” نیز با استفاده از صدا های مختلف در مجسمه محیط. راه رفتن را از طریق “گریس شگفت انگیز” شما را بشنود شبح وار خودداری از سرودهای انجیل در حالی که به دنبال در یک چشم انداز استخراج حس زباله ازدحام و زندگی از طرف دیگر از آهنگ های. و سال 2008 را “جلال” یک تخت برنزه ایجاد شده از یک بشکه نفت است که طراحی شده است به قهوهای مایل به زرد پرچم آمریکا در یک بدن شامل یک ضبط یک طوطی آواز “سرود نبرد جمهوری.” گنجاندن آن بود Ward شانس راه حل برای روشن کردن یک قطعه است که می تواند آینه غلط به عنوان یک نوع از تابوت.

Nari Ward, “Glory,” 2004, fluorescent and ultraviolet tubes, computer parts, DVD, parrot audio, plexiglas, fan, camera casing elements, paint cans, cement, towels and rubber roofing membrane.گسترش

Nari بخش “شکوه” سال 2004 و اشعه ماورای بنفش فلورسنت لوله, قطعات کامپیوتر, دی وی دی, طوطی, صوتی, پلکسی گلاس, فن, دوربین, پوشش, عناصر, قوطی رنگ, سیمان, حوله و لاستیک بام غشاء و فرآیندهای غشایی.

عکس از وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

“من احساس می کنم نمی گفتن حق داستان” او به یاد می آورد. “سپس من در تعطیلات در یک کشور با تمام خانواده من و دختر من این ضبط از نحوه تدریس یک طوطی انگلیسی. وجود دارد عجیب و غریب افزونگی در آن برای من و فکر کردم: “این است آنچه که من مورد نیاز که طوطی آواز “نبرد سرود جمهوری’ موهبت الهی بود که بخشی از این قطعه است. این ایده از تکرار طوطی وار و تقلید از یک استعاره برای فرهنگ و ایده جدایی ناپذیر است ‘،’ این چیزی است که من در بر داشت شانس روشن این قطعه است.”

هارلم که در آن بخش زندگی و کار کرده برای دهه نیز سرچشمه از ایده ها و فعالیت های برای هنرمند. او می گوید که در حالی که دلتنگ مفهوم رنسانس هارلم داده است راه را برای نه چندان زیبا واقعیت gentrification و اقتصادی پیوستار, هارلم را شهری پر انرژی نیز در پشت برگ مقدار زیادی از امتناع از ترک او را به صلیب با یک دیگر. “شما دیدن چیزهایی که شما ممکن است ببینید در مکان های که در آن وجود دارد بیشتر از یک چشم انداز” او توضیح می دهد. نتیجه این تلفیق قابل مشاهده است در امضای خود تحول از مواد معمولی.

Nari Ward, “Father and Sons,” 2010 (still). Digital video projection, sound, color.گسترش

Nari بخش “پدر و پسر” در سال 2010 (هنوز هم). دیجیتال ویدئو پروجکشن و صدا و رنگ.

عکس از وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

دیگر باعث به رهبری او را به تاریخی حس چیزی بیشتر جهانی و در حال حاضر در مناطق شهری: خشونت پلیس. Jean-Michel Basquiat مخلوط-رسانه های نقاشی “طنز از یک سیاه پوست به دست پلیس” الهام بخش تصویری کار “پدر و پسر.”

“فکر کردن در مورد آن, من می خواستم به سعی و بحث در مورد این رابطه عجیب و غریب در تاریخ آمریکا: پلیس در آمریکا از برده نواز” بخش می گوید. “سیاه و سفید مردان استخدام شده بودند را به تصرف خود برده است. وجود دارد بنابراین بسیاری از آنها که راهی برای کنترل آنها است. که حرفه ای تمام بیرون آمد که نتیجه. “اما آنچه در مورد سیاه پلیسی ؟ چگونه می توانم آنها مناسب است ؟ ” او حدس. “پدر و پسر” در مورد یک پلیس و دو پسرانش ریف در طنز از وضعیت و چگونه ما هنوز هم دیدن نژادپرستانه و عواقب ناشی از آن رابطه بین پلیس و واقعی خطر افتادن سیاه شهروندان برخورد امروز.

“آفریقایی-آمریکایی است که در واقع تاریخ آمریکا است.” “از آن زمان به رسمیت شناخته و آن را که. من با استفاده از این زبان های مختلف و کدهای — نمادهایی هستند که بخشی از تاریخ آمریکا — در من کار می کند. آن را در مورد آوردن که به خط مقدم در حال حاضر به عنوان تجربه مشترک.”

بخش باور ندارد که این سیاسی کار می کند فقط باید قدرت در موزه ها یا گالری که در آن آنها نمایش داده می شود. او می خواهد به ارسال پیام خود را از طریق مجسمه سناریو که ممکن است روشن بینندگان و تغییر ذهن کسی را بدون توجه به جایی که آنها هستند. “من با استفاده از این پلت فرم از گالری و مواد نامزدی و سعی کنید به چیزی اتفاق می افتد در خارج از موزه” او توضیح می دهد.

Nari بخش: ما مردم است که در حال حاضر در نمایش در وصول دنور 1465 Delgany خیابان از 10 صبح تا 8 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق روزهای یکشنبه از طریق سپتامبر 20; دوشنبه ها از ظهر تا 5 بعد از ظهر در حال محفوظ است برای وصول اعضا. رزرو برای بهنگام-بلیط ورودی مورد نیاز در پیشبرد آنلاین; پیدا کردن اطلاعات و رویدادهای آینده در رابطه با نمایشگاه آنلاین.

Nari Ward, "Lazarus."گسترش

Nari بخش “لازاروس.”

عکس از وس Magyar حسن نیت ارائه میدهد از وصول دنور

Nari بخش کار نیز به نظر می رسد دیجیتال سطوح اطراف مرکز شهر دنور همراه Speer بلوار و همچنین 14 و 16 خیابان. جدید دیجیتال کار توسط بخش با عنوان “لازاروس چراغ” بر اساس شاعر Emma Lazarus را “جدید کلوسوس” این غزل در مجسمه آزادی گنجانده شده است در شب چراغ دنور رایگان داستان-هنر طرح سری در کنار Clocktower که در آن قابل مشاهده است روز سه شنبه از طریق یکشنبه; در وب سایت مراجعه کنید برای کسب اطلاعات و تغییر بار مشاهده.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de