DC-منطقه رهبران تایید شبکه حمل و نقل به خدمت واکر دوچرخه سواران

آنچه اول شد و تصور به عنوان یک “دوچرخه کمربندی” تکامل یافته است به یک برنامه ریزی حمل و نقل برای واکر و دوچرخه سواران تایید شده توسط d. C.-منطقه رهبران به منظور ایجاد بدون درز مسیر برای سفر منطقه.

سرمایه های ملی نوین شبکه و تصویب شد متروپولیتن واشنگتن شورای دولت های حمل و نقل و برنامه ریزی در روز چهارشنبه.

برخی از 656 مایل از مسیرهای که در حال حاضر وجود دارد نشان دهنده حدود یک سوم از طرح هدف نهایی است که تاریخ تکمیل هدف از 2045.

شبکه کردن-خیابان مسیرهای در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار گیرد برای سفرهای دور و نزدیک به خانه برای حمل و نقل و تفریح و سرگرمی برای مردم در تمام سنین و توانایی است.

رد پای گسترش آنجا شمال فردریک شهرستان در مریلند غرب به Loudoun County در ویرجینیا جنوب به شاهزاده ویلیام شهرستان در ویرجینیا و به چارلز کانتی در ایالت مریلند.

بیش از 4 میلیون نفر در حال حاضر زندگی می کنند در یک نیم مایل از برنامه ریزی شبکه و تعداد وعده به رشد است.

هدف این است که برای مردم به گزینه های برای پیاده روی و دوچرخه سواری به عنوان قابل اعتماد و ارزان و سالم حالت های حمل و نقل با توجه به دندانه دار برنامه ریز حمل و نقل Michael Farrell.

پس از اندازه گیری مورد تایید قرار گرفت فارل گفت fardia electronics در مورد اروپا کارتون نشان می دهد که اعضای یک آمریکایی دوچرخه سواری باشگاه در حال بارگذاری بر روی دوچرخه Suv ها قبل از رانندگی دور.

“به جای این فقط چیزی که مردم در آن قرار داده و یک دوچرخه سواری در پشت یک ماشین آنها درایو را به یک پارک و سپس سوار در اطراف در یک دایره ما می خواهیم مردم قادر به دریافت اماکن” فارل گفت.

اما او گفت: در حال حاضر زیرساخت وجود ندارد.

“آن را ناقص یا آن افسردگی شما در یک خصمانه جاده که در آن شما هرگز می خواهید را به بچه های خود را” فارل گفت.

حوزه های قضایی باید نیت سعی کنید برای اجرای برنامه به صورت شبکه است.

“این همه پروژه که در حال حاضر محلی در برنامه” فارل گفت. “و در حال حاضر وجود دارد از راه حق در وجود است. ما نه فقط رسم خطوط بر روی نقشه و گفته: “نمی شود آن را سرد اگر کسی می تواند سوار این راه؟”

در فالز چرچ برای مثال در واشنگتن و قدیمی دومینیون راه آهن دوچرخه دنباله دار تبدیل شده است بسیار محبوب در این شهر به تازگی بودجه ایجاد یک مسیر موازی برای عبور و مرور به افزایش ظرفیت و اضافه کردن اتاق برای ایمنی. W&OD گسترش از درون حومه شمال ویرجینیا به غرب لیسبرگ و به هیبلا ولی.

“شهر فالز چرچ به عنوان دیگر حوزه های قضایی متعهد به ساخت مطمئن شوید که این طرح نه تنها نشستن در قفسه اما می شود یک طرح و یک منبع برای” Falls Church, عضو شورای شهر دیو اسنایدر گفت.

افزایش ظرفیت مسیرهای مهم است, به خصوص در حال حاضر در طول همه گیر زمان” اسنایدر گفت.

آوردن شبکه به ثمر نخواهد تکیه به طور کامل بر پول است.

“در یک منطقه است که هنوز هم به سرعت در حال رشد من فکر می کنم ما می توانیم بسیاری از این ساخته شده است با توسعه دهنده دلار” فارل گفت.

شبکه مسیرهای در نظر گرفته شده برای سرعت به بیش از 20 مایل در ساعت با nonmotorized تجهیزات اما TPB ندارد یک موقعیت در استفاده از e-دوچرخه یا موتور اسکوتر که محلات رایگان برای تصمیم گیری به طور مستقل.

مانند fardia electronics در Facebook دنبال کنید @fardia electronics در توییتر به شرکت در گفتگو در مورد این مقاله و دیگران.

دریافت آخرین اخبار و روزانه سرفصل های ارائه شده به صندوق پستی ایمیل خود را با ثبت نام در اینجا.

© 2020 fardia electronics. تمام حقوق محفوظ است. این وب سایت در نظر گرفته شده است برای کاربران واقع در منطقه اقتصادی اروپا.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de