خداحافظی مرد بر روی یک اسب. موج جدیدی از بنای یادبود طراحی تغییر چگونه ما افتخار تاریخچه

در تابستان 1942.

یک گروه از جوانان جمع آوری برای یک جشن تولد در محبوب شنا سوراخ شناخته شده به عنوان خواب آلود مرداب به نام لحن توسط گروه بزرگ ترومپت هری جیمز. خواب آلودگی تالاب در شرق بانک ها از لس آنجلس رودخانه است نه یک مرداب اما یک معدن گودال محبوب با بچه ها در یک زمان تبعیض نژادی که این شهر استخر های عمومی به طور کلی محدودیت مکزیکی سیاه پوستان و آسیایی ها.

برای ثبت:

3:32 PM ژوئیه. در 23 سال 2020این داستان قبلا گفته است که جورج فلوید درگذشت مارس 23. او ممکن است 25.

حزب نورد می شود. گروه دیگری تصادفات صحنه است. مبارزه می شکند. روز بعد یک مرد جوان تا نوبت مرده است. و یک شب آغاز شده است که کاملا به گناه راه اندازی یک پلیس سرکوب در مقیاس حماسی.

صدها جوان مکزیکی در حال گرد و دستگیر شد. Zoot مناسب درمان می شوند به عنوان یک فرض نشانگر گناه. بیست و دو نفر که اکثر آنها را افراد زیر سن قانونی متهم شده و سپس سعی یکهو با محدود کردن دسترسی به وکیل و یا حتی تمیز کردن لباس.

تبلیغات

تبلیغات

در طول محاکمه یک “متخصص” برای بخش کلانتر شهادت می دهد که مکزیکی ها یک “میل به کشتن و یا حداقل اجازه دهید خون است.” با وجود قریب به اتفاق فقدان شواهد 12 نفر هستند به جرم قتل و تجاوز; پنج در کمتر اتهامات عنوان شده علیه. این بزرگترین جرم محکومیت در تاریخ کالیفرنیا.

خواب آلودگی تالاب شد, لحظه ای سرنوشت ساز در لس آنجلس. هر چند محکومیت همه در نهایت لغو ضد مکزیکی احساسات تولید شده توسط این دستگیری و محاکمه تنظیم صحنه برای Zoot Suit شورش تابستان پس هنگامی که فشار نظامی به خیابانها در جستجوی pachucos به،.

هنوز هیچ مدنی بنای تاریخی به علامت خواب آلودگی تالاب های فرفورژه. و نه برای این موضوع وجود دارد یک شاخص برای Zoot Suit شورش — مغفول است که صحبت در مورد تاریخ شهر ما معتقد به ارزش تجلیل و کسانی که آن را انتخاب کرده است به چشم پوشی است.

که ممکن است به زودی تغییر کند.

Two young men — one badly beaten, the other stripped of his clothes — draw a crowd during the Zoot Suit Riots in 1943.

دو مرد جوان — یک شدت مورد ضرب و شتم دیگر محروم از لباس های خود را — قرعه کشی یک جمعیت در طول Zoot Suit شورش در سال 1943.

(آسوشیتد پرس)

ما در لحظه ای که بناهای تاریخی در سراسر کشور و فراتر از این سواحل می آیند و برخی از طریق رسمی به معنی و بسیاری دیگر از طریق مستقیم اقدامات داعش است. از آنجا که ممکن است 25 پلیس قتل جورج فلوید در مینیاپولیس بیش از 100 مؤتلفه بناهای تاریخی و یا خاطرات — که تابع به عنوان نشانگر بصری از Jim Crow — حذف شده اند و یا برنامه ریزی شده برای حذف این سال برخی از آنها به حق در اینجا در کالیفرنیا. این شتاب در حال انجام حرکت. سی و شش مؤتلفه بناهای آمد در سال 2017, سال سفید supremacist تجمع در Charlottesville, Va.

تبلیغات

خاص تر به کشور ما سابقه شمار نمایندگی از Junipero Serraاین راهب صومعه فرانسیسکن که به کمک ایجاد سیستم ماموریت فضاهای در نظر گرفته شده برای تبدیل مردم بومی به مذهب کاتولیک اما که همچنین عمل به عنوان تنبیهی اردوگاه های کار. اواخر ماه گذشته مجسمه سرا که ایستاده بود در اطراف الورا خیابان در مرکز شهر لسآنجلس برای تقریبا یک قرن بود سرنگون توسط فعالان.

این حذف از این مجسمه ها همواره تولید بحث در مورد آنچه آنها را جایگزین خواهد شد — بحث های ناشی در یک لحظه زمانی که طبیعت از بناهای تاریخی, فرایندهای است که توسط آنها ساخته شده است و تاریخ آنها را انتخاب کنید به افتخار همه در سوال.

پایان عصر برنز?

اینجا در جنوب کالیفرنیا یک گروه از هنرمندان و طراحان موجب شده توسط انجمن حمایت از شرق حیاط جوامع زیست محیطی عدالت صرف چند سال گذشته در حال توسعه برنامه ای برای یادبود که به خواب آلودگی تالاب یک فضای مدنی چشم انداز است.

مفهوم نیست تماس بگیرید برای یک مجسمه برنزی شده plunked به برخی از شهری پلازا. به جای طراحی پیشنهاد در نظر گرفته شده برای Riverfront Park در میوود — در سراسر L. A. رودخانه از جایی که خواب آلود مرداب بود یک بار واقع شده — با هم بافت ترکیبی از عناصر طراحی برای گفتن یک مطلب پیچیده داستان در مورد متقاطع اجتماعی و زیست محیطی نیروهایی که منجر به آن لحظه و آنهایی که پس از آمد.

“ما نمی خواهیم به متمرکز بر مفرد حادثه یک قتل می گوید:” Sandra de la لوزا یک هنرمند که بخشی از تیم طراحی و کار که به مدت طولانی مورد بررسی L. A. تاریخ است که نادیده گرفته شده اند و یا پاک شده است. در عوض هدف این است که به رسمیت شناختن یک سایت فرهنگی که “آمد در زمینه 1940s — L. A. بودن تفکیک شهرستان که در آن سیاه و سفید و قهوه ای و جوانان نمی تواند شنا در استخر.”

تاریخچه آن به که او دارای یک ارتباط شخصی. “پدر و مادر من بودند Zoot suiters,” او می گوید. “و پس از آن نوردد … دایی من گرد شده توسط پلیس.”

Artists Arturo Ernesto Romo and Sandra de la Loza

Arturo ارنستو Romo و Sandra de la لوزا ایستاده در مرتب کردن بر اساس ساحلی محیط زیست است که آنها می خواهم به صحبت کردن با یک یادبود آنها در حال کمک به طراحی.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

طراحی و تصور در همکاری با همکار هنرمند Arturo ارنستو Romo و چشم انداز شرکت معماری DakeLuna ویژگی های مجسمه تکه های جاسازی شده را به یک چشم انداز است که ادای احترام به جوانانی را که در هنگامی که خواب آلود آباد تالاب. همچنین کانال های این آرام روح, شنا, سوراخ: یک سرزمین گود و مرطوب را جذب آب و بازدید کنندگان می تواند سایه خود را در گرو از گیاهان بومی.

گسترده طبیعت یادبود بازتاب گسترده ای در طبیعت از هنرمندان پژوهش که شامل مصاحبه های گسترده و کارگاه های آموزشی با مورخان اعضای جامعه گیاه کارشناسان و Tongva فرهنگی رهبران — تمام انجام شده در تلاش برای درک هر بیت از تاریخ و محیط زیست است که به شکل خواب آلود مرداب.

تبلیغات

“این حادثه در خواب آلودگی تالاب متولد شده است از یک سری از رویدادهای مرتبط می گوید:” Romo که مانند De la لوزا همچنین ایجاد کار است که درگیر تاریخچه لس آنجلس (البته در داستان تخیلی راه). “برای کاهش یک حادثه بود که به یک چیز فردی آن را انجام نمی دهد و عدالت به راه است که هر انسان تجارب و وقایع بازی کردن.

“ما در حال حرکت به دور از آنچه که یک بنای سنتی است می گوید:” De la لوزا “است که پایه نظامی شکل است که به منزله یک ایده منحصر به فرد است که فلسطين امپراتوری.”

A rendering for a memorial to Sleepy Lagoon shows a garden and a panel honoring Chicano youths of the '40s

یک رندر برای یک پیشنهاد یادبود به خواب آلودگی تالاب حادثه سال 1942 توسط هنرمندان Sandra de la لوزا و آرتورو ارنستو Romo ترکیب چشم انداز و مجسمه عناصر از جمله یک پنل تجلیل عصر را Chicano جوانان.

(Sandra de la لوزا و آرتورو ارنستو Romo)

هنوز یک مجسمه می توانید قدرت توانمند.

نگاهی به رزین-و-جراحی مجسمه که هنرمند مارک کوین های غیر قانونی نصب شده بر روی ستون خالی است که اخیرا اشغال شده توسط یک مجسمه برنزی از قرن 17 تاجر برده ادوارد Colston در بریستول, انگلستان. این ویژگی فعال جن رید, مشت, مطرح, به افتخار این لحظه در طول های اخیر Black Lives Matter تظاهرات که Colston مجسمه سرنگون شد و رید صعود بالای ازاره در Colston این جا.

مجسمه با عنوان “افزایش قدرت (جن رید) سال 2020” به سرعت تبدیل به یک قوی تصویر از تغییر حتی پس از حذف آن توسط شهرستان.

در عین حال این تصویر از نمایندگی نیز زیر آتش آمده است. هنرمند Thomas J. قیمت که در حال حاضر به پایان رساندن یک سفارش مجسمه برنزی از یک سیاه “everywoman” خواهد شد که بنا در شرق لندن بود که بحرانی در بریتانیا نسخه GQ از “جاه طلبی و حق این بسیار ممتاز سفید, پسر سفید این هنرمند مارک کوئین.”

و اگر رید شرکت در ساخت کویین, مجسمه, قیمت, که سیاه و سفید است, افزود: “آن را به عنوان اگر کوین توسط ریخته گری در رزین و کنترل او سرقت است که واقعی لحظه دور این ادعا آن را به عنوان خود را.”

آن را همه به خوبی می تواند علامت قو آهنگ برای بنای سبک ما می توانید تماس بگیرید “مرد روی اسب.”

Activist Jen Reid stands, fist raised, before the statue made in her likeness by artist Marc Quinn.

جن رید می ایستد قبل از مجسمه ساخته شده در شباهت او توسط هنرمند مارک کوئین “افزایش قدرت (جن رید),” سال 2020 است.

(آسوشیتد پرس)

تبلیغات

تغییر به یاد ماندنی

زیبایی شناسی و سیاسی نگرانی از آثار چیزی است که بنای آزمایشگاه های گروه هنر تاسیس توسط هنرمند کن Lum و محقق پل فابر هر دو از دانشگاه پنسیلوانیا باید بررسی شده است از سال 2012.

سنتی تابع از بناهای تاریخی “شده است برای فعال کردن و یا حتی حفظ خاصی روایت از حافظه است که مردم از نفوذ باید تلقی ارزشمند و مهم برای حفظ,” Lum می گوید. “آنها حفظی دستگاه است.”

و در ایالات متحده آنها می آید در طعم های مختلف — شروع با مرد بر روی یک اسب یک فرم تجلیل قدرت نظامی و ممکن است که قدمت آن به یونان باستان و رم و همچنین مجسمه های بی شماری ستون پلاک و نقش برجسته که افتخار چهره های تاریخی و حوادث در راه هر دو تحت اللفظی و تمثیلی — و در فرم است که تا حد زیادی برگرفته از اروپای غربی سنت است.

در دهه اخیر بناهای تاریخی مانند مایا لین و در یادبود سربازان ویتنام در واشنگتن دی سی کمک کرده اند طلیعه چیزی بودن در بیشتر انتزاعی زمین-هنر-سبک کار می کند که بیشتر در مورد تنظیم خلق و خوی از قرار دادن مجسمه ها به افراد است.

“گاهی اوقات یک بنای تاریخی می شود یک بنای یادبود حادثه چون مردم سبب معنا و مفهوم آن در طول زمان” Lum می گوید. “می گویند درشت جراحی باقی مانده از یک ساختمان قدیمی در هیروشیما که نیست در نظر گرفته شده به عنوان یک بنای تاریخی است اما در حال حاضر به عنوان یک بنای یادبود” برای کشته شدگان توسط بمب اتمی.

اما بسیاری از بناهای ساخته شده به عنوان برداشت از قدرت است.

An activist sits atop a toppled statue of Junipero Serra in downtown L.A.

یک فعال نشسته است در بالای یک مجسمه Junipero Serra در پدر سرا پارک در مرکز شهر L. A. در اواخر ماه ژوئن.

(Gary Coronado / لس آنجلس تایمز)

و در برجسته تاریخ از قدرتمند دیگری وجود دارد که تاریخ از طریق هدف یا اینرسی است که نادیده گرفته شده است.

در سال 2015 Lum و Farber سازماندهی یک نمایشگاه در فیلادلفیا که خواسته عمومی به زمین بنای ایده برای شهرستان. دو سال بعد آنها صحنه نمایشگاه قرار داده شده است که به طور موقت در اطراف بناهای تاریخی شهر است. مداخله نشان داد خمیازه نقاط کور در شهرستان مدنی حافظه است.

تبلیغات

“در اینجا در فیلادلفیا شما باید تعداد زیادی از مجسمه سازی از مردان” Lum می گوید. “وجود دارد تنها دو مجسمه از زنان — شمارش نیست muses یا داستانی زنان — و نه از فیلادلفیا. … تا همین اواخر هیچ مجسمه ای از یک آمریکایی آفریقایی تبار. این در یک شهر است که بسیار مهم بود به راه آهن زیرزمینی مسیر و طرفدار الغای برده داری” ،

شهرهای دیگر نیز با در نظر گرفتن سخت سرد نگاهی به این مسائل: در سال 2018 سان فرانسیسکو هیئت ناظران تایید اندازه گیری مورد نیاز است که بیشتر زنان در آن مجموعه هنر. (در آن زمان تنها دو نفر از هنرهای کمیسیون 585 آثار بودند از nonfictional زنان است.)

شهر L. A., مو, هنر, مجموعه دارای پنج نمایندگی از زنان واقعی از مجموع 178 کار می کند, با توجه به وزارت امور فرهنگی.

A statue of Christopher Columbus surrounded by chain link fence in Grand Park in 2017.

یک مجسمه کریستف کلمب توسط هنرمند فرانچسکو Perotti قرار داده شد در پارک بزرگ در 1970s. آن برداشته شد و در سال 2018 است.

(Frederic J. Brown / خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

در سال گذشته بنای آزمایشگاه تیمی با Goethe-Institut و دولت آلمان برای حمایت از یک سری از رویدادها و نمایشگاه ها در سراسر شمال امریکا به نام “شکل دادن به گذشته” در نظر گرفته شده برای بررسی راه های که در آن شهرستانها تتم تاریخ خود را. (Coronavirus است و قرار است در این نمایشگاه در برگزاری هر چند این کنفرانس بخشی از برنامه است که انتظار می رود برای ادامه دیجیتالی در پاییز.)

“ایده این است که به سوال در مورد بناهای تاریخی و چه یک بنای تاریخی است و چگونه این تغییرات در طول زمان می گوید:” رهن Heidenreich-Seleme مدیر انستیتو گوته در لس آنجلس.

به عنوان بخشی از این پروژه حمایت از هنرمندان و متفکران که درگیر این موضوع از بناهای تاریخی در شهرستانها در سراسر ایالات متحده و کانادا و مکزیک است.

هنرمند و سازمان Joel گارسیا است که این برنامه در لس آنجلس همکار — یک درگیری است که ناشی از خود سال فعالیت مرتبط با بناهای تاریخی. گارسیا که از Huichol پس زمینه, بخشی از یک گروه بومی در سازمان که تحت فشار این شهرستان از لس آنجلس به حذف یک مجسمه کریستف کلمب که یک بار ایستاده بود در گرند پارک.

A portrait of Joel Garcia against a black background.

لس آنجلس هنرمند و فرهنگی سازمان Joel گارسیا.

(Ricardo Ocegueda)

پس از مجسمه آمد و در سال 2018 به بحث رسمی در رسانه های اجتماعی اغلب چرخد و به چه مجسمه باید آن را تعویض کنید. اما گارسیا می گوید: حذف ارائه فرصت به فکر می کنم بزرگتر در مورد آنچه که یک اثر تاریخی به بومی تجربه ممکن است.

تبلیغات

“شاید این تفکر آنچه ما با آن فضا است که اجازه آن را برگرداندن به حالت طبیعی خود,” او می گوید. “دادن آن را به عقب به پرندگان. می توانید از ما دریافت egrets برای بازگشت به L. A.? شاید که بزرگترین بنای ما می توانید ایجاد کنید.”

گارسیا در همکاری با هنرمند رودخانه Garza, کار با لس آنجلس اداره فرهنگ و هنر و شهرستان بومی سرخپوستان آمریکایی کمیسیون برای کمک به توسعه یک چارچوب برای چگونه کانتی ممکن است شروع به نزدیک شدن به فضا است. که منجر به یک درخواست برای طرح در این ماه منتشر خواهد شد که انتخاب دو تیم از هنرمندان برای ایجاد موقت بومی محور کار در سایت.

“این را نه فقط ما رقابت کلمبوس اما گسترده تر تمرکز می گوید:” کریستین Sakoda مدیر گروه فرهنگ و هنر. “این در مورد محور بومی صداها”

این پروژه می تواند به شکل یک ساختار موقت یک رویداد و یا چیزی در زمین-بر اساس — در این فرآیند درگیر شدن جوامع مختلف که با هم شاید تولید یک مطلب طولانی-زندگی ایده برای سایت.

“این در مورد گسترش” Sakoda می گوید. “هنرمندان شده است هل دادن سوزن و کمک به ما را در درک که هنر بیش از یک شی و می رود که برای بناهای تاریخی.”

درخواست مردم

بازنگری آثار چیزی است که از شهر لس آنجلس نیز مشغول است. در سال گذشته شهر ارشد طراحی افسر کریستوفر Hawthorne, مونتاژ یک گروه کاری به منظور توسعه یک فرایند برای ارزیابی زمان آثار تاریخی و ایجاد امکانات جدید.

“برخی می تواند پایین آمدن دیگران باید از آن محافظت شود می گوید:” هاوتورن استفاده می شود که به این مقاله های معماری منتقد. “دیگران ما ممکن است بخواهید بپرسید یا recontextualize.”

An activist holds the cross once held by the toppled statue of Father Junipero Serra that stood in downtown Los Angeles.

یک فعالان دارای یک صلیب یک بار برگزار شده توسط سرنگون مجسمه پدر Junipero Serra که یک بار ایستاده بود در مرکز شهر لس آنجلس است.

(Gary Coronado/لس آنجلس تایمز)

هدف این است که برای ایجاد قوانین سخت در مورد آنچه در آثار تاریخی باید مثل یا چه کسی باید افتخار, اما به جای ارائه یک راهنمای برای چگونه این شهر می تواند به توسعه بناهای تاریخی صحبت می کنند که به L. A. تاریخ منحصر به فرد و چشم انداز.

تبلیغات

“نوعی از توزیع مدل برای آثار بزرگ خواهد بود برای لس آنجلس با توجه به راه این شهرستان سازمان یافته” هاوتورن می گوید. “سال 1992 به عنوان مثال خوب است — اگر ما می خواهیم به مناسبت قیام در برخی از راه آن می باید در جامعه تولید می شود و این می تواند یک توزیع مجموعه ای از پاسخ.”

گروه کاری است که انتظار می رود برای تولید گزارش های پایان سال, شامل, مقاله نویس, D. J. Waldie طراح Rosten وو آفریقایی استاد مطالعات کلی Lytle هرناندز و Chicano استاد مطالعات اریکا آبیلا در میان چندین نفر دیگر.

ویلیام Deverell یک استاد تاریخ در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و عضو L. A. کار گروهی یکی از بسیاری از کسانی که می گویند زمان آن را برای شهرستان به رقابت با بی رحمانه به قتل حداقل 17 چینی مردان و پسران (حساب های متفاوت از 17 تا 20 مرده) توسط اراذل و اوباش که همچنین غارت لس آنجلس محله چینی ها در سال 1871.

“این یکی از بزرگترین قتل عام مردم چین در تاریخ آمریکا و این اتفاق افتاد حق در اینجا” Deverell می گوید. “این تصور که ما فقط می توانید اختصاص دهید این را به غرب وحشی گذشته و یا که آن را قرن 19 و خشن و جست و خیز عصر مرزی, آن کار نمی کند. این منبع نقطه ای مدرن در لس آنجلس. در حال حاضر این رویداد مشخص شده است توسط یک پلاک در نزدیکی چینی آمریکایی موزه. که مهم است عمل می کنند. اما باید مشخص شده در یک راه قدرتمند. گسترده تر حساب برای نامیده می شود.”

A view of “Stone Stories” shows cobblestone lining the floor of the U.S. Pavilion at the Venice Architecture Biennale

نصب و راه اندازی “سنگ داستان” توسط استودیو باند در نمایشگاه “ابعاد شهروندی” در سال 2018 معماری دوسالانه ونیز.

(تام هریس / مدرسه موسسه هنر شیکاگو و دانشگاه شیکاگو)

گسترش زیبایی شناسی زبان از آثار چیزی است که بسیاری از طراحان کار کرده اند.

شیکاگو معمار جین باند و شرکت او Studio باند باید چندین سال در مفاهیم طراحی برای می سی سی پی اسکله در ممفیس. شش مایل سایت شامل قلوه سنگ فرود ساخته شده در قرن 19 به عنوان بندر مهم پنبه — تجاری ساخته شده در این کار از به بردگی گرفته شده. شده اند وجود دارد در حال انجام بحث و گفتگو در مورد چگونه یک سایت مانند این ممکن است memorialized.

“این تقریبا افقی یادبود” باند می گوید از فرود “جایی است که همچنین می تواند به نوعی نشان دهنده دموکراسی و مردم و نه گوشه و کنایه مجسمه ایستاده بر روی آن است.”

شرکت کاوش این ایده برای 2018 معماری دوسالانه ونیز در نصب و راه اندازی با عنوان “سنگ داستان است.” صدها نفر از سنگفرشهای مونتاژ شده بود در کف ایالات متحده غرفه همراه با یک قطعه دیوار که نشان داد چگونه سنگ ممکن است به شکل به گفتن داستان فردی — حک شده به شکل یک دست و یا جاسازی شده با کمک یک کشتی است.

تبلیغات

“ما می خواستیم به ادغام صداها و خاطرات به فضا” باند می گوید. “ما شروع به جمع آوری داستان از مردم از جنبه های مختلف جامعه: یک هنرمند موسیقیدان یک حامی هنر یک شهردار یک آشپز است. … از طراح نظر سوال این بود: آیا ما جاسازی داستان های خود را به این مواد به سنگ.”

در هسته مفهومی قطعه در نظر گرفته شده و بی درنگ گفت و گو در مورد ساخت یک یاد یک سایت مانند قلوه سنگ فرود بیشتر احساس معاصر کمتر قرن 19 است — مشارکت جامعه. که یک جزء حیاتی در نحوه بناهای تاریخی در حال حاضر در حال طراحی و ساخته شده است. به عنوان مخالف به رهبران مدنی یک قرن یا بیشتر پیش بود که پرتاب کردن بناهای تاریخی با کمی بحث و یا رئیس جمهور تهمت که می خواهد برای ساخت یک به اصطلاح ملی باغ آمریکایی قهرمانان, یک ایده است که نشان می دهد کمی تلاش به شرکت در هر گونه گفت و گو در مورد که در آن قهرمانان ممکن است و یا چگونه آنها ممکن است ارائه شده است.

A detail from “Stone Stories” shows the different ways individual cobblestones could be carved and presented.

جزئیات از نصب و راه اندازی “سنگ داستان” را نشان می دهد راه های مختلف فردی تخته سنگ از ممفیس ” سنگ فرش فرود ممکن است دوباره تصور است.

(تام هریس)

به طور طبیعی این بیشتر جمعی طراحی فرآیندهای نیست بدون اصطکاک است.

در سان فرانسیسکو کشمکش بیش از طراحی باعث پیشنهادی بنای تاریخی به مایا آنجلو به اوراق در اواخر سال گذشته. در نیویورک یک مبهم روند بیش از آثار تاریخی این شهر را ترک کرده است و هنرمندان و طراحان و فعالان جامعه نا امید در مورد صدای خود را در روند.

اما این جمعی فرایند طراحی — کثیف آن را به عنوان است — می تواند تند و تلخ می کند.

بیش از دهه گذشته هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه ویرجینیا (UVA) را تحت فشار قرار دادند مدرسه به آدرس میراث خود را از برده داری. مدرسه تاسیس شد توسط یک slaveholder: Thomas Jefferson. علاوه بر این حدود 4,000 بردگی افراد مشغول به کار در دانشگاه بین پایه و اساس آن در سال 1817 و پایان جنگ داخلی در سال 1865.

یکی از راه های که در آن UVA است حساب با این میراث است که از طریق یک جدید یادبود به بردگی کارگران — که در آن ساخت و ساز شده است, هر چند هیچ تعهد رسمی صورت گرفته است به دلیل بیماری همه گیر. (در آن بود, اما, رسمی افتتاح ماه گذشته هنگامی که تکان دهنده اعتراض به افتخار Black Lives Matter در محل سایت.)

طراحی شده توسط بوستون مبتنی بر معماری Höweler + یون با همکاری محقق و معمار مابل O. Wilson, معمار گرگ Bleam و UVA عضو هیات علمی فرانک Dukes آن متشکل از یک غم انگیز دایره ای از سنگ گرانیت است که باز بر یک پایان. حک شده به داخل کشور هستند و از نام های شناخته شده از بردگی کارگران; کسانی که باقی می ماند ناشناخته هستند اذعان کرد با یک علامت است.

تبلیغات

بیرونی ویژگی های یک جفت چشم طراحی شده توسط هنرمند مستقر در نیویورک Eto Otitigbe گرفته شده از یک پرتره ایزابلا گیبونز یک بردگی زن که زحمت کشیده در دانشگاه و بعد از رهایی در ادامه برای تبدیل شدن به یک معلم است. چشم او حک شده در چنین راهی به طوری که قابل مشاهده تنها در زاویه های خاص و یا در برخی از نور است.

این بنای تاریخی است که کاملا به معنای واقعی کلمه نیاز به بیننده برای پاسخگویی به آن زل زل نگاه کردن.

The new Memorial to Enslaved Laborers at the University of Virginia.

جدید یادبود به بردگی کارگران در دانشگاه ویرجینیا با چشم ایزابلا گیبونز قابل مشاهده در سمت چپ.

(سانجی Suchak / UVA)

Otitigbe می گوید که گفت وگو قرار گرفت که قبل از بنای تاریخی ساخت و ساز مجاز اعضای جامعه مورخان و مهم ترین فرزندان ستاره دیده می شود و شنیده می شود. “آن را پرورش ارتباطات در مورد آنچه باعث می شود تا فرهنگ غنی و یا تاریخ یک جامعه” او می گوید.

آن را نیز ایجاد ماندگار اوراق قرضه. او به خاطر یک جلسه که در آن یک نسل جلو آمد و گذشت او یک فتوکپی فرم. “این یک کپی از من فکر می کنم او جد بزرگ بزرگ را manumission مقالات.”

“شما می دانید” Otitigbe می گوید: “ما به شهر منشی برای بلیط پارکینگ و یا به پرداخت مالیات و یا گرفتن سند برای خانه, اما این نشان داد که چگونه ریشه دوانده برده داری است که در کشور ما — که شما می توانید رفتن به یک شهر فروشنده و دریافت این اسناد و مدارک که در مورد اسارت دیگران است.”

زمین مقدس

کامرون Shaw معاون مدیر و رئیس متصدی در کالیفرنیا آفریقایی, موزه, می بیند قدرت در شمول به خصوص در لس آنجلس.

“زمانی که من شروع به فکر می کنم در مورد انواع بناهای تاریخی علاقه ای که من آن را جمعی جد محراب. که یک شکل شناخته شده توسط Angelenos: یک مقیاس بزرگ سایت که در آن مردم می توانند به افتخار کسانی که قبل از ما آمد به سرزمین مادری افرادی است که پس از,” او می گوید. “این چیزی است که ما می بینیم در سراسر شهر و به دلیل جشن مانند Día de los Muertos, آن را بسیار آشنا است. در ذهن من چشم آن را به عکس های این صفحه نمایش است که در بازی تصاویری از مردمی’ اجداد هنرمندان متعدد کمک به چشم انداز وجود دارد و زیارت قطعه ای است که در آن Angelenos می تواند از همه بیش و کمک بسیاری از تصاویر مختلف و بسیاری از مراسم های مختلف.”

آثار ممکن است در طول تاریخ عمل به عنوان مظاهر قدرت, اما به طور فزاینده آنها در مکان هایی که خاطرات جمعی ثبت و زمین مقدس مشخص شده — حتی وقتی که زمین منتقل شده در طول زمان.

جنوب کالیفرنیا سایت که در آن خواب آلود مرداب بود واقع شده است هموار بیش از انبارها ساکن در جایی در اطراف اين به بعد مرز بین میوود و بل فقط در شمال Slauson خیابان و شرق 710.

تبلیغات

A rendering view of the proposed Sleepy Lagoon monument for Riverfront Park in Maywood.

یک ارائه نظر پیشنهادی خواب آلودگی تالاب بنای تاریخی برای Riverfront Park در میوود.

(Sandra de la لوزا و آرتورو ارنستو Romo)

مرزهای چیزی که یادبود طراحان شده اند به طور پیوسته خانههای گلی خالی بیش از. مرزهای اجتماعی است. مرزهای سیاسی. نژادی مرزهای.

“Pachucas عبور از مرزها و به چالش کشیدن سنتی مردسالار نقش” Romo توضیح می دهد. “Pachucos و pachucas عبور از خشونت اجرا مرزهای نژادی در لس آنجلس. … فرهنگ جوانان و توانایی خود را به منفجر شدن مرزها و ایجاد یک تاثیر ماندگار در این نوع از باغی سوال از آزادی است.”

به بررسی این پرسش آنها امید به ایجاد یک چشم انداز آرام تفکر.

“ما می خواستیم به فکر می کنم از یادبود به عنوان یک فضای سبز” De la لوزا می گوید. “این در مورد ایجاد یک ترمیمی با کیفیت.”

به عبارت دیگر یک نوع متفاوت از بنای تاریخی است.

می گوید De la لوزا: “این یک احیا شده است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de