L. A.-منطقه پارکینگ را تبدیل به مناطق ناهار خوری در طول بیماری همه گیر. آن را تاریخ و زمان آخرین ؟

در یک خوشبو شب در قشم روستای شام شمع روشن در جداول و صفحات به اشتراک گذاشته شده از کوبا مواد غذایی و پروازهای آبجو serenaded توسط یک آکاردئون بازیکن پایین بلوک.

صحنه تقریبا رمانتیک, اما برای یک, گرفتن: جداول چند پا از ساعت شلوغی ترافیک زیپ گذشته در گلندیل بلوار.

“یک جدول در یک فضای پارکینگ من کمی شگفت زده” ابزار بازرس لوئیس کاستیلو گفت: او به عنوان یک همکار خوردند تیلاپیا سیاه و arroz con pollo. “اما آن را به خوبی برای نشستن و غذا خوردن.”

این COVID-19 همه گیر به شکل رفت و آمد محل کار و مدارس. در حال حاضر کالیفرنیای جنوبی خیابان, شبکه, این منطقه بزرگترین فضای عمومی است تبدیل بیش از حد.

تبلیغات

با COVID-19 موارد صعودی و داخل سالن ناهار خوری ممنوع, بیش از 20 شهرستانها راه اندازی برنامه های است که اجازه می دهد مبارزه رستوران به استفاده از پیاده رو و پارکینگ و فضاهای خصوصی بسیاری برای خدمت به وعده های غذایی en plein air.

پاسادنا تنگ قطعات کلرادو بلوار به یک خط در هر جهت به اتاق را برای جداول عظیم چتر و گلدان موز کف دست. ساحل طولانی تبدیل شده است بیش از 100 فضاهای پارکینگ به مناطق خوردن. و بخش هایی از مرکز شهر سان مارینو و شهر بسته شده اند به اتومبیل ها در کامپیوتر است.

در لس آنجلس حدود 1,300 رستوران دریافت مجوز ارائه غذاخوری از برخی از نوع از جمله 46 که در حال راه اندازی در فضاهای پارکینگ. این شهر در حال بررسی شش برنامه های کاربردی برای خاموش کردن یک در خیابان, مقامات گفت.

تغییرات نورد در عرض چند هفته در میان بسیاری نمایشی در دهه برای یک منطقه است که به ندرت اولویت عبور و مرور در بالای مطالبات عجله ترافیک یک ساعت. و این تغییرات شده است آسان تر برای قرار دادن در محل به دلیل ترافیک بسیار سبک تر از حد معمول است.

تبلیغات

آیا کالیفرنیای جنوبی گسترش فضای ناهارخوری صحنه تغییر دائمی یا محو خواهد شد زمانی که شام می خوردن داخل خانه دوباره است “میلیون دلار سوال گفت:” مادلین Brozen معاون مدیر دانشگاه UCLA لوئیس مرکز.

این بیماری همه گیر را مجبور شهرستانها و کسب و کار به زیرک تر و تجربی, او گفت:, و اجازه می دهد تا آنها را به فکر می کنم در مورد تدارکات و تجارت آف در زمان واقعی: “آنچه که ما را بیشتر مشتریان ؟ آن است که ما باید یک جایی برای نشستن خارج و یا که ما در نزدیکی پارکینگ؟”

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت: هوای مناطق ناهار خوری می تواند تبدیل به دائم در مناطق که “اجماع مورد گفت:” هی ما می تواند زندگی می کنند با یک زن و شوهر کمتر فضاهای پارکینگ اگر این بدان معناست که ما در کافه محلی است کمی بیشتر است.”

اضافه کردن صندلی در فضای باز گفت: مشتریان را فرصتی برای لذت بردن از آنچه L. A. در پیک: آب و هوا بزرگ شگفت آور مردم و نمایش زیبا.”

تبلیغات

ناهار خوری در جنوب کالیفرنیا معمولا ترافیک خفه خیابان ها دریافت کرده است سهم عادلانه خود را از مسخرگی از جمله از طنز انتشار پیاز که اعلام راه اندازی “فضای باز ناهار خوری مناطق همراه 101 بزرگراه ميانه.”

در مقایسه با منظقه ناهار خوری در نیویورک که در آن منظقه پاسیو آراسته با هزاره صورتی تخته سه لا با شکوه کشت و سفید حصار, L. A. را خارج از منزل ناهار خوری فقط به عنوان نیست ،

اکثر مناطق ناهار خوری جدا از حرکت ترافیک سنگین بتن موانع. دیگران در گاراژ و پارکینگ از جمله گلندیل تصاویر جدید دادگاه های غذایی که در آن جدول در فاصله دور از هم و قرار داده شده در نوار جعلی چمن.

“وجود دارد یک” حفاظت در برابر ماشین برخورد’ طرز فکر است که نفوذ, بسیاری از ما در طراحی L. A.,” Brozen گفت.

تبلیغات

منظقه ناهار خوری در L. A. ممکن است spartan صاحبان رستوران ها می گویند اما آنچه واقعا مهم است این است که ظرفیت اضافی تا زمانی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اجازه می دهد تا به داخل سالن ناهار خوری را از سر گرفت.

Capuyo کافه در بیل هایقتس بسته به مدت سه ماه در شروع این بیماری همه گیر. وقتی 1st Street, کافه بازگشایی در مه, فروش پایین 40 درصد به سختی به اندازه کافی برای پوشش هزینه های گفت: شرکت صاحب Beatriz ساراگوسا.

امیدوار به اضافه کردن بیشتر صندلی فراتر از 600 فوت مربع مغازه او پرسید: L. A. شهرستان در سالن به تبدیل دو بارگذاری منطقه فضاهای به یک منطقه صندلی. در حال حاضر او گفت: مشتریان در حال خرید مواد غذایی بیشتر زیرا آنها جایی برای نشستن است.

تبلیغات

“ما نمی خوردن در خارج به اندازه کافی در L. A.,” ساراگوسا گفت. “من کارکنان آنها احساس راحتی بیشتری با مشتریان ناهار خوری خارج شد. و مشتریان می تواند هوای تازه و برخی از ویتامین d “

یکی دیگر از ناهار خوری منطقه ظهور کرده است تا در خارج Xelas یک نوار چند درب پایین. کسب و کارهای دیگر در بلوک با احتیاط از بین بردن بیش از حد خیابان پارکینگ در حال مذاکره با شهرستان برای اضافه کردن یک غذاخوری در فضای باز در نزدیکی Mariachi پلازا.

In Westchester, Ayara Thai Cuisine allows customers to eat their takeout at outdoor tables.

در Westchester Ayara غذاهای تایلندی اجازه می دهد تا مشتریان خود را به خوردن بایگانی اطلاعات در جداول در فضای باز.

(Gary Coronado / لس آنجلس تایمز)

در اواخر ماه ژوئن صاحبان Ayara غذاهای تایلندی اضافه parklet خود را آرام کنار خیابان در Westchester. رستوران نیست ارائه خدمات جدول, اما اجازه می دهد تا مردم را به خوردن خود را takeout در هوای آزاد, جدول بخور در گل پارچه مشمع, سایه زرد Singha چتر.

تبلیغات

فضای بسیار محبوب در شام که مشتریان منتظر در اتومبیل های خود را تا زمانی که یک جدول آزاد می گذارد تا پس از آن از بین بردن خود را با مواد غذایی گفت: سرآشپز و مالک وندا Asapahu. رقابت او گفت: “تقریبا شبیه به نسخه جدید به دنبال یک نقطه پارکینگ.”

رستوران میزبانی یک آخر هفته از درایو در فیلم در مجاور پارکینگ. این parklet خدمت خواهد کرد به عنوان یک پایه امتیاز از انواع ارائه سبک تایلندی, هات داگ, موز سرخ شده و وضع را از فلفل قرمز تند چیپس سیب زمینی.

Asapahu گفت: این رستوران می خواهد به نگه داشتن parklet — و دیدن یک طرف خیابان تبدیل به فضای باز ناهار خوری.

برای سال وهیتیر مقامات امیدوار به بازسازی یک بلوک تاریخی مرکز شهر گسترش پیاده رو و با اضافه کردن صندلی در فضای باز اما خودداری کردند در $3.8 میلیون قیمت….

تبلیغات

در اواخر ماه ژوئن به شهر تبدیل سه بلوک کشش از Greenleaf خیابان به یک عابر پیاده-تنها خیابان. 18 باز رستوران, 14 راه اندازی فضای باز ناهار خوری مناطق در آسفالت, مقامات گفت.

به طور موقت توقیف خودروهای دست اثر همان شهر قبل برنامه ریزی شده اما به مراتب کمتر پول گفت: فرانک مدینه, رئیس جمهور آمریکا, بالای شهر Assn. بسیاری از رستوران ها صرف $2000 تا 3000 $در تجهیز خود به فضای ناهار خوری با میز چتر و کشاورزان و دو برابر ظرفیت خود را, او گفت:.

“این قلب ما مرکز شهر” شهر مدیر برایان Saeki گفت. “آن احساس می کند مانند آن را همیشه وجود دارد.”

زمانی که برخی از صاحبان کسب و کار شکایت کرده است که این محدودیت بودند ناراحتی به افراد مسن و معلول مشتریان شهرستان نورد برخی از بسته شدن. یک بلوک و نیم از Greenleaf باقی می ماند بسته به اتومبیل.

تبلیغات

“من قصد دارم به دنبال ساخت آن دائمی” مدینه گفت. “آن را سرگرم کننده. این خانواده گرا. آن را فقط احساس می کند درست است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *