Op-Ed: اطلاعات مهم در رانندگی برای سهام در DPS

در حدود پنجاه سال به عنوان یکی از Montbello من دیده ام بسیاری از تغییر در دنور مدارس دولتی. به عنوان یک پدر بازنشسته DPS, معلم و جامعه, عضو, من عادت کرده اند به مبارزه برای به دست آوردن آنچه بچه های ما سزاوار است. و در حال حاضر پس از خدمت در Reimagine SPF کمیته, من می خواهم هیئت مدیره آموزش و پرورش به اتخاذ توصیه های ما مشترک توسعه یافته در طول دوره نه ماه.

مدرسه عملکرد چارچوب یا SPF قرار بود راه را برای خانواده ها به تعیین اگر یک مدرسه ارائه می دهد کیفیت آموزش و پرورش است. متاسفانه رنگ-کد مدرسه گزارش کارت “weaponized” — مورد استفاده توسط DPS به تعیین که مدارس باید بسته شود. در جامعه ما مدرسه بعد از مدرسه بسته شد و دوباره باز به عنوان یک منشور یا نوآوری مدرسه.

با بسیاری از مدارس دارای برچسب “نارنجی” و “قرمز” فرزندان ما شروع به باور آنها به اندازه کافی خوب نیست. این تنبیهی طبیعت از SPF شد تحقیرآمیز به ما دانش آموزان و هم برای معلمان و جامعه است. رنگ-کد سیستم دارای یک اثر منفی بر روی ارزش خانه چون زمانی که مردم به دنبال خانه یکی از اولین سوال پرسید در مورد کیفیت مدارس در جامعه است. هنگامی که خانه های بی ارزش منابع برای مدارس کاهش دهد. به عنوان بیشتر و بیشتر مدارس کوچک در شمال دنور مبارزه با همان منابع محدود ما در یک دور باطل و پیشرفت ما به شدت نیاز را برای فرزندان ما.

من هرگز قبول است که کودکان در جامعه ما نمی تواند رسیدن به در همان سطح به عنوان کسانی که در بخش های دیگر از دنور و یا دولت است. من خدمت در SPF کمیته با ذینفعان متنوع در سراسر شهرستان به دلیل من نمی خواهم برای دیدن یکی دیگر از جوان دانشجو را به کمك شکست به ارمغان آورد توسط بزرگسالان مدیریت تحویل آموزش و پرورش است.

من می خواهم سیاه و سفید و قهوه ای کودکان در جامعه من به آرزوی خود منجر شهرستان, استان و کشور به مهندسین و دانشمندان و کارآفرینان برق — بهترین آنها را می توان در هر حرفه ای آنها را انتخاب کنید.

کمیته ما آمد به توافق در سه توصیه: اول به جای موجود DPS SPF و استفاده از دولت SPF برای تحقق ایالتی و فدرال مورد نیاز برای پاسخگویی. دوم برای ایجاد یک داشبورد به اطلاع کلیه ذینفعان در کل فرزند اقدامات, مدرسه, آب و هوا و فرهنگ و اضافی دانشگاهی اقدامات نه اسیر در دولت SPF. و سوم برای راه اندازی یک چرخه بهبود مستمر برای حمایت از مدارس.

با تغییر همراه با خطر و در طراحی یک سیستم بهتر برای اندازه گیری مدرسه با کیفیت ما را به یک خطر محاسبه شده است که ما در حال بهبود مدارس و محیط های یادگیری برای همه دانش آموزان ما.

این کمیته روشن بود که “توصیه های #2 و #3 در نظر گرفته شده برای درایو شفاف به اشتراک گذاری اطلاعات است که رنگ قوی تر عکس از هر مدرسه و عملکرد را برای مدرسه منطقه به کار مدارس در پشتیبانی از بهبود مستمر. این توصیه ها در نظر گرفته شده برای اضافه کردن پارامترهای یا انتظارات مربوط به تحریک دولت های محلی و پاسخگویی مورد نیاز است.” ما این را در نوشتن چون ما می خواستیم هیئت مدیره آموزش و پرورش و جامعه گسترده تر به درک اطلاعات بود “weaponized” به پرش در مدارس زمانی که آنها پایین است.

داشبورد و بهبود چرخه به معنای ارائه جامعه با اطلاعات مفید مانند ساییدگی نرخ برای کارکنان و دانش آموزان, معلم با تجربه و حرفه ای و توسعه و جزئیات بیشتر در مورد این مدرسه اصلی سبک رهبری. آیا مدرسه در کارکنان منعکس کننده جامعه آنها خدمت می کنند ؟ چگونه نیازهای ویژه دانش آموزان در خدمت است ؟ چه درسی می کند و آن را افتخار تجارب از جامعه ؟ اگر یک مدرسه در تلاش است در برخی از مناطق وجود دارد یک فرصت برای مدرسه برای گفتن داستان خود را و کار با منطقه مدرسه به مدرسه به جایی که آن را باید.

پدر و مادر و جامعه سزاوار دسترسی به اطلاعات حیاتی برای هدایت تصمیم گیری های ما را برای فرزندان ما. این اطلاعات همچنین نیاز به اطلاع رسانی مدرسه منطقه در مورد مسئولیت های خود را به آموزش دانش آموزان در جامعه ما است. من مصرانه از همکار Denverites برای تماس با هیئت مدیره آموزش و پرورش برای حمایت از Reimagine SPF کمیته توصیه. جامعه قدرت را به درایو گفتگو در مورد مدرسه با کیفیت و اولویت بندی اقدامات ما معتقدیم برگزاری بزرگترین وعده برای استقرار واقعی عدالت در آموزش و پرورش است.

شرلی ریچارد بازنشسته دنور مدارس دولتی ، او خدمت در Reimagine SPF کمیته و زندگی در Montbello.

Westword هرازگاهی op-eds و مقالات در مورد مسائل مورد علاقه به دنور جامعه است. باید یکی از شما می خواهم به ارائه? ارسال آن به [email protected] که در آن شما همچنین می توانید پاسخ به این قطعه.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *