پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

پیستون ها از آلیاژهای آلومینیوم ریخته پیستون چه می شوند. اگرچه به طور معمول اصلی چشم غیر مسلح قابل بازدید وجود ندارد ، ولی پیستون ها دارای تراز مشخصی از بیضی صورت و مشخصات مخفی طراحی شده اند ، به همین معنا که تماما گرد نیستند ، و قطر آن‌ها در نزدیکی ذیل دامن نسبت به تاج بزرگتر است. پیستون های تنه نسبت به قطر آنان طولانی است. موتورهای دو روزگار نیازی به رینگ روغنی ندارند چرا که روانکاری آیتم نیاز آنها بوسیله روغنی که با گازوئیل مخلوط شده تامین میشود و اصولا حساس یک گوشه و کنار روغن جداگانه نمی­باشند. این گونه پیستون در موتورهای دیزلی اتومبیل مضاعف مورد استعمال قرار می گیرد. حلقه پاک کن (وایپر) یک رینگ پیستون می باشد که سطحی اریب داشته و در شیار رینگی که در بین حلقه فشاری و رینگ روغنی قرار دارااست جای می­گیرد. رینگ روغنی از فشار داخلی حلقه پیستون و فنر و فشار واحد بالای ساخت شده بوسیله تراز مماس پاره ای که شیارهای نخ نما ساخت می­کنند به کار گیری می­کند. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس در بین آنان تزریق میشود.هوا از شیوه درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه می‌شود و گازهای خروجی از طریق گروه دیگری از درگاهها به به عبارتی شکل، شبیه موقعیت معمول در پیشرانههای دو زمانه، خارج خواهد شد. موتور احتراق داخلی اصلی فشار گازهای احتراق در اکنون بسط در فضای محفظه احتراق در بالای سیلندر کار می کند. از آنجا که میله اتصال به جهت بیشتر چرخش آن زاویه داراست ، یک نیروی جانبی هم وجود دارد که در امتداد طرف پیستون در برابر دیواره سیلندر واکنش نشان می دهد. همچنین در صورتی که کف پیستون خیلی سرد فعالیت نماید ،لایه های ادغام هوا سوخت همسایه آن نمی سوزد . سوخت به شکل مستقیم در بخش بالایی دو رینگ پیستون ضعیف پیستون تزریق نمیشود. ساختمان ساختار موتورهای دیزل فقط در سامانه تغذیه و تهیه و تنظیم سوخت اساسی موتورهای اشتعال جرقهای تفاوت میکند؛ به این ترتیب ساختارهای مشابهی دربین این موتورها وجود داراست و فقط تفاوت ساختمانی آن‌ها قطعات تحت می باشد که در موتورهای دیزل وجود دارااست و در دیگر موتورهای درونسوز وجود ندارد. در یک پمپ ، کارایی معکوس شده و نیرو از میل لنگ به پیستون به خواسته فشرده سازی یا بیرون کشیدن مایع در سیلندر منتقل می شود. پیستون بیضی صورت زمانی گرم شودبه موقعیت دایره ای کامل درمی آید.برای سهولت حرکت پیستون درسیلندروجلوگیری ازگیرکردن آن دراثرانبساط درسیلندر،لازم میباشد لقی یه خرده در میان پیستون وسیلندر پیشبینی شود.دراین مسافت کم،قشرنازکی ازروغن قرارمیگیرد وفاصله راپرمیکند.ضمن آنکه اصطکاک ایجادشده راتقلیل میدهد،ازسایشسریع آن دونیز می کاهدو موجب تبادل حرارت میگردد.مقدارلقی پیستون درحالت سردبودن موتور،زیادتراست،ولی باگرم شدن موتور پیستون سریعتر انبساط پیداکرده،لقی آن باسیلندر کمترمیشود.علت انبساط بیشترپیستون دوعامل است:یکی گرمای بیشتری که به پیستون تاثیرمیکندودیگری ضریب انبساط زیادترپیستون آلومینیمی نسبت به سیلندر چدنی.پیستونهای بیضی رخ که به جهت جلوگیری ازچسبیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته میشودبا ابعاد خاصی طرح میگرددبطوری که قطرپیستون که درمحور تکیه گاه گژن پین قرارداردبه ترازو 0/15 میلیمتر ازقطردیگرکوچکتراست وقطرپیستون درروی محور45 جايگاه ای نسبت به محور0/075 میلیمتر،کوچکترازبزرگترین قطرپیستون است. دارای اعتنا به هدف ، سطح شارژ و وضعیت فعالیت موتورها می تواند شکل و نسبت ها تغییر تحول یابد. پیستون در سر بازش که سطح پایینی آن می باشد به شاتون و میللنگ متصل است. این تراز صاف از نحوه ساخت یک انحنا ریز بر روی حلقه موتور بوجود میآید که دارای دیده هم دیده نمیشود. فنر غالبا شامل یکسری سوراخ یا این که پنجره (مجرا) برای برگشت روغن به شیار حلقه روغنی می­باشند. جریان روغن در حفره خنک کننده نباید از جریان روغن از روش انژکتور کاهش از 80٪ باشد. می قدرت حیاتی ساخت حفره خنک کننده مخصوص ، سرمایش پیستون را بهبود بخشید. پیستون های بیلت در موتورهای اتومبیلرانی هم به کار گیری می شوند زیرا به میزان و معماری فرجنجس های موجود اعتماد ندارند و سبب ساز ایجاد تغییر‌و تحول در طراحی لحظه اخیر می شوند. بدیهیست که در بلوک سیلندر یک ماشین ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده هست بنابراین هرچقدر تعداد پیستون های یک ماشین عمده شود ، حجم و اندازه بلوک سیلندر آن ماشین هم ارتقاء پیدا می کند. در بعضا موتورها پیستون نیز دارای پوشاندن و کشف پرده در سیلندر به عنوان روزنه فعالیت می کند. در حرکت انبساط تا 18000 نیوتون (4000 پوند) نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود.وقتی اهمیت سرعت مضاعف رانندگی می کنید این حادثه در هر سیلندر 30 تا 40 بار در ثانیه صورت می دهد.دمای کف پیستون به 2200 درجه سانتی گراد(4000 درجه فارنهایت) یا بخش اعظم می رسد. در یک موتور ، هدف آن انتقال نیرو از بسط گاز در سیلندر به میل لنگ از روش میله پیستون ویا میله اتصال است. روغن کاری کراس اوور نسبت به پیستون تنه مزایایی دارااست زیرا روغن کاری آن منوط به حرارت احتراق نیست: روغن به وسیله ذرات دوده احتراق کثیف نمی شود ، به برهان گرما شکسته نمی شود و ممکن می باشد روغن باریک خیس و چسبناک تری داشته باشد. اگر شما هر نوع سوالی در ارتباط اصلی چه جایی و طریق استفاده از پیستون چانگان دارید، می توانید با ما در برگه وب تماس بگیرید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum mobil ödeme bozdurmaVodafone Mobil Ödeme BozdurmaBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma 1xbetElexbetDiscount CasinoVenusbetTrbetGorabetMariobetTipobetBetpasBetvoleMobil Ödeme bozdurma Evde paketleme