خطای جرقه زنی و عدم احتراق در سیلندر خودروی 206 و موتور TU5

ابتکار عمل اتومبیل های مجهز به موتور بنزینی به سال 1876 ، و آغاز ایجاد انبوه این جور اتومبیل ها به ده سال 1890 میلادی بر می گردد . این پیشرانه به سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ ها یا به عبارتی CVVT مجهز شده و پمپ روغن متغییر بر بر روی آن نصب گردیده است. کلیدش از وسط گشوده شد نشان از میزان مرغوب بودن آشغال آن میده بعدم ناکامی در حالی که ۲۰۶ مدل ۸۸ داشتم تا ۴ سال کلیدش دست نخورد تا ۳ سال فقط روغن بنزین ریختم براش.پارس کلا ماشین بیخود و روان خورد کنیه.جنس کمربندهای ایمنی اش زباله هست گیر میکنه. موتور tu5 یک صدای سوت بخصوص و دلچسبی داره اگر اون صدا می باشد که طبیعی است و اکثر همین صدا زمانی خودش را نشون میده تو سرازیریها پا را از بر روی گاز بردارید وبذارید تو دنده که به جای این‌که موتور اتومبیل به گیربکس نیرو بده نیروی گیرایی و چرخها و گیربکس به موتور فشار بیاره میگن در این موقعیت یک چیزی مشابه فیلر هست من که هر از گاهی اینکارو می کنم و پاسخ میده. همچنین هنگامی که از بنزین استعمال کردید ، می توان از بنزین طبیعی استفاده نمایید . این موتور طرفدار های متعددی دارد و بیشتر مردمان از این موتور در اتومبیل خویش استعمال می نمایند و دنبال خودروهایی میباشند که موتور آن ها تی وی 5 می باشد . فراموش نکنید که به هیچ وجه بر روی خود موتور آب نریزید چون دمای آن مضاعف بالاست و سبب جراحت رسیدن جدی به سرسیلندر و جتی بدنه موتور tu5 پارس سیلندر می شود. عملکرد TU5 بر روی تیپ ۵ به قدری عالی بود که جمع بسیاری از علاقهمندان حوزه خودرو، هنوز نیز آن را یک عدد از بهترین اتومبیل های جادههای جمهوری اسلامی ایران در همین رنج قیمتی میدانند؛ اما پس از ۲۰۶ تیپ ۵، ابهت TU5 نیز رو به افول نهاده شد و بعد ها که بر روی خودروهایی مانند پژو پارس، ۴۰۵، رانا و H30 Cross قرار گرفت، دیگر کار کشته به جلب رضایت صاحبان خویش نشد. امروز از رمز و رازهای این اتومبیل های آتشین خواهم گفت. بااینحال کماکان شاهد حضور پژوپارس تیوفایو در لیست اتومبیل های پرفروش ایران خودرو هستیم. پژو 405 ایران دارای دو گاردان بوده و دیفرانسیل جلو می باشد و از این نقطه نظر تقسیم وزن 1020 کیلوگرمی خالص آن 605 کیلوگرم در جلو و 415 کیلوگرم بر بر روی اکسل عقب می باشد که نسبت تقسیم 59.3% در جلو و 40.7% در عقب فراهم می آورد. علاوه بر آن خودروی پژو پارس tu5 محصولی تغییر‌و تحول یافته و از شرکت خودروسازی پژو در سالیان دهه ۸۰ میلادی فرانسه است، لذا انتظار ایمنی دوچندان حاذق و هوشمندی را نمی توانید از پژوپارس انتظار داشته باشید، البته اصلی این درحال حاضر سازندگان خودروی پژو پارس عملکرد کرده اند تا امکانات امنیتی و ایمنی متعادل و قابل قبولی را برای این کالا در حیث بگیرند که از جمله آنها می توانیم به کیسه هوای راننده و سرنشین جلو به همراه ترمزهای ABS ضد قفل و EBD که مطلوب فعالیت میکنند، به یار ترمزهای دیسکی عقب که در همین اتومبیل تعبیه و قرار دیتا شده اند اشاره کرد زیرا از امکانات پژو پارس tu5 به شمار میروند. در ارتباط حیاتی طراحی ظاهری همین ماشین می قدرت تیتر کرد که چیز جذاب و جدیدی به آن بیشتر نشده است، چون مدتها میگذرد که اصلی همین شکل و شمایل در خیابانهای کشور‌ایران حاضر میشود. کارگاه مصرف سوخت همین ماشین را به رخ ترکیبی 7.2 لیتر در 100 km اعلام کرده میباشد که دارای توجه به شتاب ذیل و وزن ماشین به نظر نمی برسد در حالت واقعی قابل دستیابی باشد چون پارس اتوماتیک بیش از 250 کیلوگرم از 206 که مالک اهمیت موتور و گیربکس است سنگین تر است. و بعد از این شرکت ایران ماشین آغاز به ایجاد این اتومبیل و همچنین این موتور نمود و صادر کرد . شرکت تولید کننده از موتور ef7 در خودروی سمند استعمال مینماید و این جنس را می توان او‌لین موتور مبنا گازسوز به شمار آورد که به رخ داخلی تولید شد. و همین موتور روی پژو 206 جواب مهربانی دیتا می باشد و بخش اعظم مردمان از همین خودرو و همین موتور استعمال می شود . کیت استروکر داده و هر خودروی دیگر حساس موتورtu5 و 1600 سی سی هیوندای و کیا. لذا اصلی خیال این که هر اتومبیل در هر روز به صورت میانگین 45 کیلومتر پیمایش داشته باشد، خودروی پژو پارس حیاتی موتور XU7، ساانه نزدیک به 172 لیتر اکثر از خودروی ذکر شده اهمیت موتور TU5 بنزین مصرف می کند. خودروی پژو پارس کلیدی برخی نقاط ضعف و قدرت بوده می باشد که سعی کرده ایم تا اهمیت عده آوری آن‌ها این نکات را به شما یاد آوری کنیم که او‌لین مورد هندلینگ بالا و امر پذیری کار کشته و مناسب بوده که از نکات مثبت در طراحی پژو پارس های نو به شمار میرود. سیستم تهویه هوای مداد و اتوماتیک در کابین پژو پارس tu5 از دیگر آپشن های به کار رفته در آن می باشد.

ایندکسر