یک COVID-19 مرگ تجدید پرسش از Uber و Lyft مسئولیت رانندگان

چاک Beckner التماس او 71 سال به درایو برای Uber و Lyft در طول بیماری همه گیر. او گوش نکرد. سپس COVID-19 زمان B

توسط MORVARIDEASIA در 4 مرداد 1399

چاک Beckner التماس او 71 سال به درایو برای Uber و Lyft در طول بیماری همه گیر. او گوش نکرد. سپس COVID-19 زمان Billie سو Matchke زندگی.

"او سزاوار نیست که. او مانند یک فرد خوب از جمله یک مادر خوب," Beckner گفت: به دنبال او تویوتا Prius هنوز هم پارک شده در مقابل از خانه های تلفن همراه, آنها در ال کاجون.

"او نمی خواهد در هر زندگی پایدار و تجهیزات" وی افزود: مبارزه با اشک است. "این COVID به او بیش از حد آسیب مغزی بنابراین ما تا به حال لوله تغذیه گرفته شده است."

این بیماری همه گیر است به طور چشمگیری افزایش سهام در سال های طولانی مبارزه بیش از آنچه که حمایت کردن اجسام بارگذاری و دیگر فرفره-اقتصاد شرکت باید مورد نیاز برای ارائه به کارگران است.

تبلیغات

اضافه کردن به دیرینه دستمزد و سود قولنج Matchke سرنوشت است که در حال حاضر این سناریو کابوس رو rideshare رانندگان در همه جا. برخی از آنها به تازگی فراتر رفته فقط با پوشیدن ماسک و پاک کردن دستگیره درب را نیز نصب موقت پارتیشن در وسایل نقلیه خود را به سپر خود را از به طور بالقوه آلوده مشتریان.

طرفداران استدلال کرده اند که رانندگان نباید مجبور به خطر مرگ فقط به پایان می رسد دیدار و لعنتی Uber و Lyft برای ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است برای رانندگان به جمع آوری بیکاری ایالت پرداخت.

"شرکت های معروف حریص" گفت: Terri Beilke سن دیگو-بر اساس راننده و داوطلب سازمان با حمایت گروه Rideshare رانندگان ایالات. "آنها مقدار زیادی از پول و در عین حال آنها می خواهید به نگه داشتن خود را به خطر می اندازند رانندگان جان چون من حدس می زنم ما مصرفی به آنها."

Lyft و بارگذاری به مدت طولانی نگهداری می شود که رانندگان باید طبقه بندی شده به عنوان پیمانکاران مستقل عمدتا به دلیل آزادی کارگران باید به مجموعه ای از برنامه های خود را. به این ترتیب شرکت ها استدلال کرده اند که کارگران هیچ حق قانونی برای حمایت از قبیل بیکاری اضافه کاری و مرخصی استعلاجی.

تبلیغات

در عوض, آنها نورد انواع برنامه ها و سیاست ها با هدف فرو نشاندن نگرانی های بهداشتی. کسانی که شامل ارائه موقت بیمار پرداخت برای کسانی که تست مثبت برای ویروس ها و به طور آهسته از ماسک و سایر وسایل حفاظتی شخصی البته اغلب در راننده هزینه.

"همانطور که مردم همچنان به نوبه خود به rideshare در سراسر COVID-19 بحران سلامت و ایمنی ما راننده و سوار جامعه اولویت ما است," کردن اجسام در بیانیه ای گفت.

بارگذاری ارائه یک پاسخ مشابه و اضافه کرد: "این گزارش از راننده در حال عبور هستند دلخراش و افکار ما هستند و با خانواده او و هر کس مبتلا به این بیماری همه گیر."

Matchke کار می کرد برای بیش از سه دهه در شمال جزیره هوایی نیروی دریایی Rework تسهیلات در کورونادو قبل از بازنشستگی. هنوز او به طور معمول نیاز به پول و رفته بود از طریق ورشکستگی های اخیر.

تبلیغات

در ابتدا رانندگی برای Uber و Lyft به نظر می رسید مانند کامل فرفره برای کمک به اجتماعی Matchke مکمل او حقوق بازنشستگی. او دیابت پیچیده این وضعیت زمانی که coronavirus شروع به گسترش در سراسر کالیفرنیا.

"من به او گفت," لطفا, مادر, متوقف کند. مردم در حال مرگ هستند'" Beckner به یاد می آورد.

Matchke ترک رانندگی برای چند هفته پس از دولت صادر اول آن اقامت-صفحه اصلی سفارشات در ماه مارس, اما آن را طولانی نیست قبل از او در پشت چرخ. او تا به حال اعمال شده برای بیمه بیکاری اما مانند بسیاری از rideshare رانندگان به حال مشکل تامین منافع است.

سپس در اطراف اواسط ماه ژوئن Matchke بیمار. برای اولین بار او تا به حال گلو درد, اما آن را به سرعت پیشرفت به سرفه و تب. چند روز بعد دختر او را سوار او را به بیمارستان که در آن آن را به زودی تایید کرد که او تا به حال COVID-19.

تبلیغات

پزشکان به سرعت قرار داده و او را در سنگین دارو و دستگاه تهویه مارک آخرین بار Beckner را به طور کامل منسجم گفتگو با مادر او.

"من به او صحبت کرد بر روی گوشی و به او گفتم: 'من شما را دوست دارم" او گفت:. "شما در حال رفتن به جلو و از طریق این. شما یک زن قوی.'"

او بهتر نشد. در نهایت پزشکان گفت Beckner که ویروس باعث شده بود قابل توجه آسیب های مغزی و او در اوایل ماه جولای.

"این فقط بدتر و بدتر" او گفت: گریه. "او آنچه به نام COVID مغز است."

تبلیغات

کارول باتلر گفت: او خرد شده بود به شنیدن در مورد دوست دیرین او. آخرین بار آنها در حال بدست هم فقط یک هفته قبل از Matchke رفت و به بیمارستان است.

"او در راه رفتن سگ خود را و او آمد به خانه من و ما صحبت کردیم و برای پنج دقیقه. که او را دیدم از او" باتلر گفت. "من می دانستم که در مورد خطرات. شما در مورد آن بشنوند اما شما احساس می کنید آن را خیلی بیشتر از زمانی که شما کسی که می میرد."

Beckner گفت: این شهرستان انجام شده تماس با ردیابی رسیدن به دوستان و خانواده اما هیچ کس دیگری در دایره فوری شناخته شده است به عنوان داشتن ویروس.

Uber و Lyft حاضر به پرداخت به کالیفرنیا صندوق بیکاری و آن را بسیار دشوار است برای دولت حدود 500,000 رانندگان برای تضمین پرداخت چنین در ماه های اخیر.

تبلیغات

"این بیماری همه گیر است و قرار است در stark امداد چگونه ضروری آن حمایت هستند و به کارگران گفت:" کن Jacobs صندلی از نیروی کار مرکز در UC برکلی که از نزدیک دنبال این مسئله است.

"آنها در حال تلاش برای به حداکثر رساندن سود به حداقل رساندن هزینه های او گفت:" از فرفره کار کارفرمایان. "این چیزی است که آنها را به عنوان کسب و کار و آن را به جامعه و نهادهای عمومی به مجموعه ای از پارامترهای که در آن کار می کنند."

بالای مقامات دولتی اقدام به رسم این خطوط عبور مجمع لایحه 5 که به اثر رفت در ماه ژانویه است. قانون نهاد مهم حقوقی فشار بر شرکت ها به reclassify کارگران خود را به عنوان کارکنان و ارائه مزایای مرتبط.

فرفره کارفرمایان حاضر به پیروی. Uber و Postmates به چالش کشیده قانون اساسی از قانون در دادگاه فدرال در حالی که بارگذاری, بلند کردن اجسام و دیگران را به صرف میلیون ها نفر در رای گیری ابتکار کمپین به گریز از قانون جدید به نفع یک مجموعه صنعت-طراحی استانداردهای کار.

تبلیغات

گزاره 22 ظاهر خواهد شد در انتخابات ماه نوامبر; "بله" رای خواهد معاف شرکت از AB 5.

در پاسخ به کالیفرنیا Atty. ژنرال خاویر بکررا و شهر وکلای لس آنجلس و سان فرانسیسکو و سن دیگو شکایت کرد Uber و Lyft در ماه مه در سن فرانسیسکو دادگاه عالی. اگر شاکیان برنده شدن این شرکت ها نه تنها برای طبقه بندی کارگران به عنوان کارکنان اما به طور بالقوه پرداخت صدها میلیون دلار در دستمزد و مجازات است.

"من خشم گفت:" Assemblywoman Lorena گونزالس (D-سن دیگو) بود که نویسنده AB 5. "من احساس می کنم مثل این شرکت ها شده است یک بازی در سال با استفاده از تاخیر تاکتیک ها و دادگاه ها برای قرار دادن خاموش اجتناب ناپذیر است."

در این میان بسیاری از رانندگان در حال تلاش برای تضمین بیمه بیکاری. فرفره کارگران گزارش داده اند که مرور دولت بوروکراسی می توانید با کشیدن در ماه اغلب با هیچ قطعنامه ای در چشم.

تبلیغات

برای واجد شرایط یک راننده باید اول درخواست دولت برای بیمه بیکاری. سپس گروه توسعه استخدام می فرستد یک عزم نامه بر اساس مدارک ثبت شده توسط Uber و Lyft. در نهایت کارگر فایل های تجدید نظر و منتظر دولت برای راه اندازی یک ممیزی به منظور بررسی اثبات درآمد معمولا از طریق بانک و مالیات اظهارات.

EDD caseworkers گزارش تشویق رانندگان به رها کردن این روند و درخواست برای فدرال همه گیر کمک بیکاری به جای. آن شده است آسان تر برای رانندگان واجد شرایط که برای اورژانس برنامه اما معلوم نیست چقدر طول خواهد کشید.

این کار نا امید طرفداران که استدلال می کنند فرفره کارفرمایان باید جای پای این لایحه برای چنین حمایت نمی فدرال مالیات دهندگان. آنها همچنین اشاره می کنند که دولت بیمه بیکاری است که اغلب بیشتر سخاوتمندانه برای فرفره کارگران به دلیل چگونه مزایای محاسبه می شود.

Beckner یکی از کسانی که سابق رانندگان تلاش برای حرکت دولت ، او گفت: او شده است انتظار برای یک حسابرسی از دولت پس از ماه آوریل است.

تبلیغات

"من احساس می کنم که Uber و Lyft باید برای آن پرداخت چرا که من یک کارمند," او گفت:. "آنها قطعا آن را مدیون من است."

برخی از رانندگان باید به کار ادامه داد در ماه های اخیر با وجود خطرات بهداشتی. به تازگی بسیاری از آنها را گرفته اند برای نصب و پاک کردن پارتیشن در وسایل نقلیه خود را برای جلوگیری از به اشتراک گذاری از میکروب ها است. می افزاید که به تنش بین رانندگان و شرکت بیش از چه کسی باید پرداخت برای تجهیزات حفاظت شخصی.

Uber و Lyft پاسخ داده اند با یک درهم آمیخته از سیاست های اطراف موضوع است. Lyft به تازگی گرفتار قابل توجهی توپخانه ضد هوایی برای فروش چنین تجهیزاتی به رانندگان است. Uber را آغاز کرده است به دور لوازم اولویت آن شلوغ ترین رانندگان است.

"رانندگان که در حال حاضر از لحاظ اقتصادی crunched باید از لحاظ اقتصادی در قبال خود تجهیزات ایمنی گفت:" تایلر Sandness یک راننده سابق که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک سازمان با Rideshare درایور های ایران در لس آنجلس. "واقعا باید مسئولیت کارفرمایان به ایجاد یک محیط امن به خصوص از آن را به مشتریان خود را که در معرض خطر هستند اگر رانندگان لازم نیست که دسترسی کافی به چیزهای شبیه به آن."

تبلیغات

همه رانندگان می خواهیم به عنوان کارکنان. ویلیام Dagenhart است که رانندگی بیش از هشت ساعت در روز برای, Lyft, در سن دیگو به تازگی مجهز وسیله نقلیه خود را با یک مانع است. او عنوان نگرانی های در مورد رانندگی در طول همه گیر اما گفت: پارتیشن کمک می کند تا مشتریان احساس می کنید راحت تر است.

او گفت که او خوشحال است با وضعیت فعلی خود را. او نگران است که اگر او یک کارمند او را به از دست دادن انعطاف پذیری در اطراف که در آن و زمانی که او کار می کند.

"من دوست دارم که یک پیمانکار مستقل" او گفت:. "من 100 درصد اختصاص داده شده به Lyft."

او همچنین فکر نمی کند rideshare شرکت ها باید مجبور به پرداخت مزایای بیکاری یا تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و یا پارتیشن جدید.

تبلیغات

"این ماشین خود را به طوری که آنها باید به ارائه آن گفت:" Dagenhart, 49. "این ماشین من. من ساخت پرداخت در ماشین."

ریکاردو Sandoval, 66, ساخته پارتیشن برای Dagenhart با استفاده از یک لیزر برش او صاحب برای کسب و کار دیگر. او گفت: او در حال حاضر فروش ورق پلیمر گرمانرم رزین برای $60 در هر کدام. آنها را به جلو صندلی ماشین با نخ پلاستیکی روابط فایل های فشرده از طریق سوراخ قطع به سپر.

"آن را پوشش نمی دهد 100%, اما آن کمک می کند تا بسیاری" گفت: Sandoval, که همچنین درایوهای. "سواران آن را دوست دارم."

اگر او با استفاده از یک اتومبیل Sandoval گفت: او به تازگی به کاهش زمان خود را در جاده ها از حدود هشت ساعت در روز فقط چند ساعت در هفته است. او گفت که او را بسیار نگران ابتلا به ویروس.

تبلیغات

اسمیت می نویسد: San Diego Union-Tribune.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب