آسیا امروز: کره جنوبی, موارد, افزایش, هند عبور 150,000

سئول کره جنوبی (AP) — کره جنوبی گزارش داد 40 نفر از coronavirus بزرگترین روزانه پرش در نزدیک به 50 روز باعث زن

توسط MORVARIDEASIA در 7 خرداد 1399

سئول کره جنوبی (AP) — کره جنوبی گزارش داد 40 نفر از coronavirus بزرگترین روزانه پرش در نزدیک به 50 روز باعث زنگ در یک کشور که در آن میلیون ها نفر از کودکان بودند بازگشت به مدرسه یکشنبه.

فعال ردیابی و آزمایش تا به حال تثبیت این کشور شیوع آن از مارس اوج اجازه داده است که مقامات به سهولت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

اما افزایش مداوم در مواردی بیشتر سرمایه منطقه در هفته های اخیر نگرانی به مقامات ادامه با مرحله به مرحله بازگشایی مدارس. سالمندان دبیرستان بازگشت به مدارس در هفته گذشته. بیش از 2 میلیون دبیرستان juniors, middle school seniors اول و درجه دوم ابتدایی مدرسه کودکان و kindergartners شد و انتظار می رود به بازگشت به مدرسه در روز چهارشنبه.

آخرین آمار و ارقام توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به ارمغان آورد ملی در مجموع به 11,265 موارد و 269 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

اما چهار مورد جدید از پرجمعیت سئول شهری که در آن مقامات شده اند تکاپوی بنیادی انتقال مربوط به کاباره ها کارائوکه اتاق و تجارت الکترونیکی انبار. سه مورد در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— سلامت بهبود سیستم تحت فشار قرار دادند: قانونگذاران در چین تشریفاتی جلسه پارلمان تحت فشار قرار دادند برای بهبود در سیستم بهداشت عمومی. بهداشت عمومی به ویژه بسیار بیشتر از حد معمول در کنگره خلق ملی جلسه که با تاخیر و کوتاه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. سیستم های کنترل و پیشگیری از بیماری نیاز به تصفیه شده و مراحل تاسیس به لینک اطلاعات گزارش و تحلیل, رسمی رادیو فردا به نقل از خبرگزاری نماینده لو Jie بیمارستان رئیس جمهور در سخت ضربه هوبئی استان عنوان کرد و گفت. چین گزارش داد یک وارداتی مورد coronavirus چهارشنبه. این شمارش 4,634 مرگ و میر از میان 82,993 موارد است.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب