قبل از Juneteenth شد به طور گسترده ای شناخته شده در اینجا چگونه سیاه Angelenos جشن رهایی

را مثال زد که در دسامبر. 31, سال 1874 نسخه از لس آنجلس هرالد بود به عنوان کوتاه به عنوان آن بی اعتنا بود."این

توسط MORVARIDEASIA در 29 خرداد 1399

را مثال زد که در دسامبر. 31, سال 1874 نسخه از لس آنجلس هرالد بود به عنوان کوتاه به عنوان آن بی اعتنا بود.

"این 'high-toned' رنگی مردمی" این unsigned داستان اظهار داشت: "جشن سالگرد خود را رهایی" در روز سال نو با شام و رقص.

اما blurb با این وجود همچنان قابل توجه: این یکی از اولین مستند پرونده های آفریقایی آمریکایی ها در لس آنجلس جشن پایان برده داری در ایالات متحده است.

و احزاب پیکنیک و رژه به مناسبت اند ادامه داد: از آنجایی که با یک دسته از تعطیلات.

تبلیغات

Juneteenth که می افتد در ژوئن 19 و منابع روز در سال 1865 زمانی که بردگان در تگزاس پیدا کردن خود را در مورد آزادی دو سال و نیم پس از آزادی اعلام, تنها ترین شناخته شده است.

اما بیش از گذشته 150 به علاوه دیگر تاریخ در خدمت همان هدف: Jan. 1 (زمانی که رهایی اعلام زمان اثر در سال 1863), سپتامبر. 22 (زمانی که لینکلن رئیس جمهور آن را امضا کردند یک سال قبل از آن) و در 28 ژوئیه (14 متمم رسما به تصویب رسید که در تاریخ در سال 1868), در میان دیگران.

یک نگاه از طریق بایگانی های تاریخی نشان می دهد این jubilees شد یک فشار سنج از زمان خود است.

یکی از چیزهایی است که هرگز تغییر, اگر چه, بود, مهم, موضوع, یکی بیشتر رزونانس امروز از همیشه:

تبلیغات

سیاه و سفید زندگی می کند اهمیت ندارد.

**

مردم سیاه و سفید در کالیفرنیا شروع به جشن Jan. 1 به عنوان روز رهایی به عنوان اوایل به عنوان سال 1865 در سن فرانسیسکو. اما عمومی جشن در لس آنجلس در زمان دیگر به ظهور.

برای یک جمعیت کوچک بود در پی جنگ های داخلی: سال 1870 سرشماری ایالات متحده تنها 134 مردم سیاه, کمتر از 1 ٪ از همه لوس آنجلس ساکنان در آن زمان است. آن شهر و سپس تحت سلطه سفید جنوبی ها که همدردی هنوز دراز با شکست کنفدراسیون.

تبلیغات

اما در تاریخ 12 آوریل 1870 بیش از 50 نفر جمع شده بودند در آنچه که تبدیل به اولین آفریقایی Methodist کلیسای اسقفی شهر اولین خانه سیاه و سفید ، دلیل: تصویب 15 اصلاحیه که به آفریقایی شهروندان آمریکایی حق رای. وجود دارد یک غذای مختصر با سخنرانی و رقص که در آن سفیده دعوت شدند. بعد از آن که شب نشئه محله های کشیش نشین در زمان حزب در بانکر هیل و لعنتی سندان به آسمان در 4 در صبح است.

چهار روز بعد یکی از کسانی که حزب را برانگیخت یک آرایشگر به نام لوئیس G. سبز سعی در به ثبت نام برای رای دادن.

او رد شد.

آلیسون رز, Jefferson, یک مورخ که تمرکز در لس آنجلس گفت: رهایی جشن سپس نبودند مبتنی بر مجموعه تاریخ و یا حتی حوادث بزرگ است.

تبلیغات

"همیشه در مورد مبارزه برای آزادی" او گفت:. "فقط با هم بودن غیررسمی یک شکل از رهایی."

Blurb for Emancipation Day festivities in Nov. 14, 1885 edition of Los Angeles Times

Blurb برای رهایی روز جشن در Nov. 14, 1885 نسخه از لس آنجلس تایمز

(لس آنجلس تایمز)

در نهایت Jan. 1 محبوب ترین در تاریخ به جشن به عنوان L. A. این رشد جمعیت به دلیل آن همزمان با سال جدید و روز. مقالات روزنامه اشاره ساحل پیکنیک در ردندو بیچ و رقص در مرکز شهر لس آنجلس است. برای سال 1896 پاسادنا مسابقات گل سرخ رژه محلی آفریقایی آمریکایی ها حتی وارد دو اسب کشیده شناور "سخاوتمندانه تزئین شده و مناسب محاط در بزرگداشت حوادث به یاد بیاورید که بسیار برای نژاد خود را" با توجه به لس آنجلس هرالد داستان.

اما بسیاری از رهایی روز بزرگداشت اطراف کلیسای تنظیمات مناسب برای آن مهم ترین ویژگی ها: نظرها از بردگان سابق.

تبلیغات

یک چنین رویداد اتفاق افتاده در Jan. 1, 1900 در وسلی چپل Methodist کلیسای اسقفی که ایستاده بود بر آنچه در حال حاضر Skid Row. موضوع شخصی برای کشیش F. L. Donohoo: مادر او به فروش می رسد به عنوان یک کودک و Donohoo به یاد چگونه پدر او بخشی از اتحادیه هنگ که آزاد ،

بیش از سه خدماتی که روز گزارش لس آنجلس تایمز از وسلی چپل جماعت شنیده از مردم مانند "آقای مورتون" که صحبت در مورد چگونه "او یک فقیر, برده, پسر بچه با حتی یک آموزش و پرورش برای کمک به او شده است قادر به جمع آوری قابل توجهی از اموال و زندگی یک زندگی شاد است." یکی دیگر از برده های سابق یکی آقای ساویر گفت: مخاطبان او وجود دارد که اولین Juneteenth اتفاق افتاده است "و در ستایش خدا برای آزادی است."

A Jan., 2, 1900 edition of the Los Angeles Times mentions an Emancipation Day celebration in downtown Los Angeles.

یک Jan., 2, 1900 نسخه از لس آنجلس تایمز اشاره رهایی یک روز جشن در مرکز شهر لس آنجلس است.

(لس آنجلس تایمز)

Juneteenth نمی کند حکم هر نظر بیشتر از سایر دلیل آن هنوز نسبتا ناشناخته به مردم; اولین شناخته شده جشن یک سال 1895 پیک نیک در ساحل شمالی در سانتا مونیکا با حضور بیش از 200. اما به زودی آن را تحت الشعاع رهایی روز محبوبیت خود را پس از ده ها هزار نفر از آمریکایی های آفریقایی تبار از تگزاس آمد به جنوب کالیفرنیا به عنوان بخشی از این مهاجرت بزرگ را تنها ستاره امور خارجه سنت با آنها.

تبلیغات

"تگزاسی به حال بیشتر از نوع جشن از مردم در اینجا" جفرسون گفت. "و مردم به آن است."

آمریکایی های آفریقایی تبار از سان برناردینو به لانگ بیچ کالیفرنیا به براولی شروع به نگه داشتن خود را Juneteenths. اما بزرگترین شب نشینی در الک معبد در جنوب L. A. جایی که برادرانه منظور ارائه یک کارناوال یک پیک نیک و رقص تا 1 صبح. توسط 1933 لس آنجلس تایمز توضیح داد: تعطیلات برای آن عمدتا سفید خوانندگان به عنوان "آنچه در روز استقلال این است که به همه آمریکایی ها; Cinco de Mayo به مکزیکی ها تا ژوئن Teenth' به سیاهان ایالات متحده است."

شد ثابت به اندازه کافی در جنوب کالیفرنیا آفریقایی تخیل است که در سال 1938 در شهر رفت و آمد مکرر از وال ورد در نزدیکی سانتا کلاریتا شناخته شده به عنوان سیاه و سفید "پالم اسپرینگز" را انتخاب کرد 19 ژوئن به عنوان تاریخ برای شروع یک حمام و استخر پروژه که در آن آمریکایی های آفریقایی تبار می تواند شنا و سالن در صلح است.

مارکوس شکارچی صندلی آفریقایی آمریکایی مطالعات در UCLA می گوید Juneteenth نیز افزایش یافت و بالاتر از دیگر تاریخ در کالیفرنیا و فراتر از آن به دلیل نماد آن است.

تبلیغات

"این یک حافظه از بردگی است," او گفت:. "در یک دنیای بدون رسانه های اجتماعی چگونه می توانم به شما در پیدا کردن که شما دو سال پس از آن را در واقع اتفاق افتاده است ؟ از مردمی نه دولت فدرال."

Juneteenth برگزار شده است در لس آنجلس تا کنون پس اگر چه جفرسون می گوید آن را "واقعا" رشد در قد و قامت بیش از 30 سال گذشته. اما به هر تاریخ او استدلال می کند آن را و آن خواهر تعطیلات خود جلب کرد قدرت ماندن به دلیل چالش های آن ارائه شده است.

"این یک راه تماس به ما شهروندان است که اگر چه این آزادی رخ داده است" جفرسون گفت: "هنوز هم وجود دارد برخی از کسب و کار ناتمام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب