در شهرستان امپریال هوا پزشکی تیم کار در سراسر ساعت به حرکت COVID-19 بيمار

پزشکی خدمه پرواز از رحمت هوا بود و آماده برای تخت گرفتن زمانی که آنها خود را در تماس اول از روز است. یک بیمار

توسط MORVARIDEASIA در 28 تیر 1399

پزشکی خدمه پرواز از رحمت هوا بود و آماده برای تخت گرفتن زمانی که آنها خود را در تماس اول از روز است. یک بیمار سکته مغزی مجبور به حمل و نقل از ال سنترو مرکز پزشکی منطقه ای به UC سن دیگو مرکز پزشکی در هیللکرست.

مایکل Bobeck ارتش دامپزشک و خلبان در وظیفه شروع یک روال ارزیابی خطرات پرواز. دوقلو-موتور هلیکوپتر تا به حال به اندازه کافی سوخت برای 174 مایل دور سفر. مخازن اکسیژن کامل بودند. مه بود و انتظار می رود به حرکت بیش از سان Diego County اما نه برای یکی دیگر از چهار تا پنج ساعت.

"خطر بود کم کم متوسط," او گفت:. "بنابراین ما تصمیم به رفتن برای آن است."

Mercy Air helicopter ambulance pilot Michael Bobeck prepares for a flight at Imperial County Airport.

رحمت هوایی هلیکوپتر آمبولانس خلبان مایکل Bobeck آماده برای یک پرواز در Imperial County Airport.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

تبلیغات

کمتر از 13 دقیقه پس از مصرف تماس یکشنبه شب Bobeck و خدمه پرواز — یک پرستار و پیراپزشک — پرواز 10 مایلی جنوب از رحمت پایگاه هوایی در شهرستان امپریال فرودگاه به ال سنترو.

تا پس از آن به طور غیر منتظره ای آرام بعد برای خدمه. حتی تماس گرفت به یک استراحت از ماه حمل و نقل COVID-19 بيمار از شهرستان امپریال روستایی و فقیر منطقه تا حد زیادی لاتین جمعیت حدود 180,000 مردم که تبدیل به یک کانون برای این بیماری است.

این شهرستان شده است به طور متوسط 900 عفونت در هر 100000 نفر در دو هفته گذشته در مقایسه با L. A. شهرستان 371. این شهرستان همچنین دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در کشور به طور متوسط 28 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است. این نرخ در لس آنجلس است که بیش از پنج مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در کالیفرنیا به عنوان یک کل آن است که تقریبا 19 به ازای هر 100,000.

شهرستان مقامات بهداشت با لینک افزایش میزان عفونت ممکن است به زمانی که بزرگ صنعتی مکزیک مرز شهرستان مخیکالی متوقف دریافت COVID-19 بيمار را وادار به شهروندان ایالات متحده زندگی می کنند وجود دارد برای عبور از مرز به شهرستان امپریال و به دنبال مراقبت.

IMPERIAL, CA

خلبان مایکل Bobeck راست خود را آغاز می شود 12 ساعت شیفت کاری جلسه با روی وظیفه پیراپزشک و پرستار برای رحمت هوا.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

این شهرستان را دو بیمارستان — ال سنترو مرکز پزشکی منطقه ای و پیشگامان یادبود بهداشت و درمان منطقه شد و در حال حاضر در برخورد با هجوم COVID-19 بيمار که مقامات می گویند با توجه به تعطیلات اخیر تجمعات.

تبلیغات

در مارس 19, دکتر آدولف ادوارد مدیر اجرایی ال سنترو منطقه ای مرکز پزشکی گفت: بیمارستان خود را متوقف دریافت COVID-19 بيمار.

"ما شماره یک شبه سر به فلک کشید" او گفت:. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما پایمال کردن نیست یا یکی از بیمارستان ها یا سیستم با COVID-19 بيمار به نقطه ای که ما می توانیم مراقبت از شما."

به زودی پس از آن بیمارستان و شروع به ایجاد ثبات COVID-19 بیماران و انتقال آنها به خارج از شهرستان امپریال. مقامات وزارت امور خارجه گفت: حداقل 500 COVID-19 بيمار گرفته شد و به بیمارستان های خارج از شهرستان است.

IMPERIAL, CA

مایکل Bobeck چک سوخت از رحمت آمبولانس هوایی هلیکوپتر او خواهد بود خلبانی برای شب.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

پاسخ به تماس است که ماه رحمت هوا یکی از دو هوا پزشکی و شرکت های خدمت به منطقه است.

این شرکت متعلق به اداره شده توسط Air روش یکی از بزرگترین و هوا پزشکی و شرکت های حمل و نقل در ایالات متحده آمریکا این عمل 300 پایگاه در 48 ایالت بسیاری از آنها در واقع در کالیفرنیا و نوادا.

برای بیش از دو دهه رحمت هوا ارائه خدمات به شهرستان امپریال از پایگاه های آن در سن دیگو و شهرستان ریورساید. اما دو سال پیش از آن تصمیم به راه اندازی یک پایگاه در شهرستان امپریال فرودگاه.

"یکی از اهداف ما تمرکز ما است که به ما خدمات به جوامع محروم که در آن بزرگ وجود دارد فاصله بین بیمار و سطح مراقبت از آنها نیاز به" لایحه Hinton منطقه manager برای رحمت هوا و تهویه روش گفت. "شما شنیده ام از 'golden ساعت ؟ شما می دانید اگر کسی در یک تصادف که ساعت اول مهم ترین قاب زمان."

IMPERIAL, CA

یک پرستار و پیراپزشک بررسی لوازم و تجهیزات در شروع کار خود را با تغییر رحمت هوا در شهرستان امپریال فرودگاه.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

رحمت هوایی مشغول به کار بود در تکمیل ساخت و ساز از یک پایگاه جدید در فرودگاه هنگامی که این بیماری همه گیر آورده و همه چیز را متوقف کند. در حال حاضر تیم از خلبانان مراقبت ويژه پرستاران و امدادگران مشغول به کار شده اند از یک هتل در حدود 300 فوت از فرودگاه.

تبلیغات

Hinton گفت: هواپیما از اطراف پایگاه آورده شده است برای کمک به مقابله با حجم بالای حمل و نقل درخواست توسط دو بیمارستان در شهرستان امپریال.

پزشک تیم با رحمت هوا به طور معمول پاسخ به تصادفات و دیگر شرایط اضطراری در نزدیکی مرز پارک دولت و امپراتوری شن و ماسه یک سایت محبوب برای آفرود علاقه مندان است. آنها کار مداوم از بیمارانی که نیاز به دریافت پیشبرد مراقبت از بیمارستان ها در جاهای دیگر از جمله در سان Diego.

"سپس COVID-19 ضربه" Hinton گفت.

IMPERIAL, CA

رحمت هوایی خلبان هلی کوپتر مایکل Bobeck تنظیم خود را night-vision goggles.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

درک هیوز پیراپزشک برای رحمت هوا گفت: میانگین بیمار حمل و نقل شد حداقل دو بار در روز. اما که به آرامی شروع به بالا رفتن و بهار آن دو برابر شده بود.

Hinton گفت: پیدا کردن تخت در نزدیکی بیمارستان شروع به تبدیل شدن به طور فزاینده ای دشوار است.

"ما شروع به دیدن حمل و نقل از رفتن به کنار رودخانه لاس وگاس و محفل ققنوس," او گفت:. "دورترین شمال رفته ایم با هلیکوپتر بود سانتا باربارا."

"آنها بوده ام همه جا در حال حاضر حتی به بیمارستان ما هرگز حمل و نقل بیماران برای قبل از," او اضافه شده است.

رحمت هوا مقامات می گویند از ماه مارس گرفته اند نزدیک به 100 Covid-19 بيمار از شهرستان امپریال.

IMPERIAL, CA

رحمت هوایی هلیکوپتر آمبولانس اراضی در ال سنترو بیمارستان منطقه ای را انتخاب کنید تا یک بیمار برای حمل و نقل.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

Bobeck گفت: پروازهای خارج از شهرستان به طور متوسط بین چهار تا پنج ساعت و در برخی موارد تا شش. او گفت: این تعداد بیمار حمل و نقل پایین تر از دیگر پایگاه های خود در مناطق اطراف آن به دلیل فاصله زمانی آنها را به پرواز.

"بیش از دو [حمل و نقل] است که تقریبا بیش از حد" او گفت:.

هیوز گفت که اگر چه رحمت هوا کارگران پوشیدن لباس محافظ شخصی و دنده محافظ برای هر تماس پروازهای طولانی در حال حاضر یک خطر اضافه زیرا آنها با بیماران برای یک دوره طولانی تر از زمان. به گفته آنها در ارتفاع بالا به شمار سلامتی برای بیماران نیز هست.

قبل از حمل و نقل درخواست پذیرفته شده است خدمه به وزن خطرات. به عنوان یک خلبان Bobeck به نظر می رسد در آب و هوا از راه دور و سوختگیری امتیاز. زمان بیش از حد. FAA قوانین سختگیرانه در مورد چگونه یک خلبان کار می کنند; حداکثر حدود 14 ساعت در روز است.

IMPERIAL, CA

رحمت هوا خدمه بحث در پایگاه آمبولانس هوایی در Imperial County Airport.

(Irfan Khan / لس آنجلس تایمز)

برای پزشک تیم آنها را به یک بیمار داروها و مصرف اکسیژن به حساب آورد. COVID-19 بیماران هیوز گفت: نیاز به مقدار زیادی از اکسیژن است.

بنابراین زمانی که تعداد زیادی از حمل و نقل شروع به پریدن کرد و در این تیم مشغول به کار بود تقریبا بدون توقف.

"من پرواز تقریبا هر روز" Bobeck گفت.

یکشنبه شب تماس بگیرید و در مورد بیمار سکته مغزی چیزی بود که خدمه مورد استفاده قرار گرفت به برخورد با قبل از همه گیر وارد شده است. آنها نمی نیاز به حفاظت مناسب و پرواز رفت و برگشت خواهد بود حدود چهار ساعت در کل.

این بود که کمی پس از 10 p. m. هنگامی که رحمت هوایی هلیکوپتر پرواز بیش از این محله در نزدیکی El Centro مرکز پزشکی منطقه ای. آن روتور صدا مانند یک مته دستی مخصوص سوراخ کردن در این فاصله به عنوان هلی کوپتر نزدیک به مرکز.

تبلیغات

در 10:04., هلیکوپتر نشسته در helipad. Bobeck در زمان راه رفتن در اطراف هواپیما مطمئن شوید همه چیز خوب بود.

داخل طبیب تیم منتظر مدارک و بیمار آماده برای رفتن. 10:32 p. m. بیمار بود و روی. سپس هلیکوپتر برداشته و رهبری برای UC سن دیگو مرکز پزشکی در هیللکرست.

این امر می تواند در اطراف ساعت 1 صبح هنگامی که خدمه خواهد بازگشت به پایگاه است. هر عضو به آرامی راه می رفت به اتاق های هتل ها.

تغییر دیگری به پایان رسید. اما COVID-19 همه گیر صعودی است و قطعا وجود دارد بسیاری از پروازها در پیش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب