آن را رونق بار برای سازندگان ثبت نام. پس چرا آنها ساخت پول بیشتر ؟

تیم Seiger آماده برای شروع یک پروژه بزرگ در فرشته ورزشگاه آناهایم در اواسط ماه مارس زمانی که کالیفرنیا اعلام ک

توسط MORVARIDEASIA در 6 تیر 1399

تیم Seiger آماده برای شروع یک پروژه بزرگ در فرشته ورزشگاه آناهایم در اواسط ماه مارس زمانی که کالیفرنیا اعلام کرد که یک ایالت shutdown برای مبارزه با کروناویروس.

او فرفره زمین به توقف به طور نامحدود.

42 ساله نیست groundskeeper یا کارگر ساختمانی.

او باعث می شود نشانه.

تبلیغات

در پلکنتیا رزیدنت شرکت نهایی طراحی شد همکاری با شرکت دیگری برای قرار دادن میله و سوئیت در ballpark را با حروف در انتظار روز افتتاحیه. و در حال حاضر فرشتگان نمی خواهد اجازه دهید هر کسی در ساختمان است.

برای حدود یک هفته به عنوان دیگر مشتریان به سرعت و به نام کردن پروژه های مشاغل آهسته. Seiger برای بدترین آماده.

اما در یک ضرب المثلی نشانه ای از بار زندگی تغییر COVID-19 همه گیر — و بسیاری از خواسته های بر رفتار انسان — با یک نیاز بزرگ: برای نشانه. و تعداد زیادی از آنها را.

پرچم و چتر و چمن نشانه در حال حاضر نوسان در مقابل کسب و کار که در آن وجود ندارد قبل از هر. فلش قرار داده شده شش فوت از هم جدا در سوپر مارکت ها به مشتریان بگویید که چگونه به فروشگاه با خیال راحت. جدید نئون خیمه ها تب و تاب بودن. یک قاب ایستاده در پیاده رو و دعوت مردم به دفاتر مالیاتی کلینیک های پزشکی خودکار بدن فروشگاه. نشانه های گول زدن, هشدار, سرزنش دعوت و پیشنهاد کلمات امید.

تبلیغات

همه نشانه ها بخوان همان آهنگ به:

ما هنوز ایستاده. و ما نیاز شما را به عقب.

El Amancer Cafe in Santa Ana.

بنر ثبت نام تبلیغ pupusas در ال Amancer کافه در سانتا آنا.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

یک صنعت مانند نشانه گیری غیر ضروری به نظر می رسد در نگاه اول یک اضافی تجارت برای این زمان نامشخص است. اما در اواسط ماه آوریل ایالات متحده وزارت امنیت داخلی امنیت سایبر و زیرساخت های آژانس امنیت آن تلقی "زیرساخت های حیاتی" و اجازه پرینتر و تولید کنندگان به باز باقی می ماند تا زمانی که آنها نهاد برنامه ریزی برای حفاظت کارکنان از coronavirus.

تبلیغات

"علائم قابل رویت ترین نامرئی صنعت وجود دارد گفت:" لوری اندرسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ویرجینیا مستقر در ثبت بین المللی Assn., که لابی سازمان دولتی برای تعیین. "شما متوجه نمی شوید و آنها را تا زمانی که شما به آنها نیاز دارید. و در حال حاضر ما به آنها نیاز دارید."

مایکل Montaño خانواده اجرا شده است میتلا کافه در سن برناردینو کردن مسیر 66 برای بیش از 80 سال و اغلب به روز رسانی مکزیکی, کسی که شام میخورد Instagram صفحه. اما زمانی که Montaño متوجه مجلل عکس از پوسته tacos و دسته کوچک موسیقی جاز صفحات نمی خواهد کمک به مقابله با افت مشتریان است که اتفاق افتاده و پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ممنوع ناهار خوری در یک رستوران به او دستور داد یک زن و شوهر از 3-توسط-9 آگهی ها وینیل و آویزان آنها خارج است.

"باز کردن برای رفتن به سفارشات" خوانده اند. این اولین بار بود میتلا تا کنون با توسل به چنین انتخاباتی است.

"ما خوشحال با نتایج" گفت: Montaño, 44. "ما بسیاری از" من مطمئن نیستم شما باز بود اما من دیدم بنر خود را' تلفن. آن افزایشی افزایش و بیش از هر زمان دیگری است که ممکن است را ساخته اند تفاوت برای ما است."

تبلیغات

اما در حالی که سازندگان ثبت نام مانند Seiger می گویند آنها که به نام روز بیشتر از همیشه قبل از آن یک کیسه مخلوط برای خط پایین خود را.

درخواست برای یک شغل — می گویند یک کلیسا است که می خواهد وفادار به دانستن جرم است و در حال حاضر پخش آنلاین و یا در یک کارخانه اعلام جدید اجتماعی فاصله قوانین — آب گرفتگی صندوق و خط تلفن از دیوید Haroonian که صاحب یک Fastsigns حق رای دادن در غرب هالیوود.

"آنها سفارش علامت برای COVID حفاظت و سپر و رستوران ها قرار دادن آگهی که آنها باز takeouts گفت:" 56 ساله.

آن را به اندازه کافی نیست.

تبلیغات

در اطراف این زمان از سال Haroonian — چه کسی می گوید که درآمد کاهش یافته و حداقل 50 ٪ -- می گوید شرکت او خواهد بود سرویس حوادث بزرگ مانند نوار mitzvahs و مراسم عروسی.

"اما همه از دست رفته است," او گفت:. "همه چیز کمک می کند اما قطعا شما می خواهید بزرگتر مشاغل — چیزی که $3,000 به جای 100 دلار است."

لوئیس Rotulos که در عمل از لاون دارای تجربه مشابه.

"من رفتن به مغازه و من در آنجا به مدت شش تا هفت ساعت و گوشی من حتی نمی حلقه یک بار" برای سودآور سفارش گفت: 52 سال.

تبلیغات

گل از کوچکتر نشانه یک بارومتر چه بد کلی اقتصاد واقعا او گفت:. کسب و کار "در حال گرفتن آنها را به خاطر آنها هیچ کسب و کار. آنها می خواهند برای گرفتن متوجه شده توسط مردم و به خاطر مردم می ترسند به صرف پول است. آنها می ترسند برای چه اتفاقی خواهد افتاد بعدی."

Three types of signs outside Impact Juice Bar in Orange.

سه نوع از نشانه ها پست شده در خارج تاثیر آب نوار به رنگ نارنجی است. کسب و کارهای کوچک به طور فزاینده ای با استفاده از علامت در فضای باز را به مشتریان.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

اندرسون رئيس جمهور از ثبت بین المللی Assn., گفت: اعضای موفقیت چرخد و به تمرکز در زمان تقاضا مربوط به کروناویروس اما باید آماده به انجام این کار دوباره.

"ما منتقل شده از اولیه وحشت از چه چیزی ما را به زنده ماندن" اندرسون گفت. "در حال حاضر ما در حال حرکت به یک راه اندازی مجدد. چه می تواند رخ دهد به مشتریان خود را؟"

تبلیغات

چالش دیگری که پدید آمده است, مواد, کمبود, که, او می گوید: یک مشکل هرگز قبل از.

Rotulos گفت که او استفاده می شود قادر به دریافت وینیل کن و آگهی ها در یک روز اما در حال حاضر آن را طول می کشد حدود یک هفته است. همچنین سخت برای پیدا کردن: الکل مبتنی بر مایع است که اجازه می دهد تا نشانه های دیجیتال به عملکرد بنفش را ورق پلاستیکی لازم برای سربار و یا دارای نور پس زمینه علائم و آلومینیوم برای ساندویچ تخته.

"و تمام قیمت مواد بالا رفت و بیش از حد" گفت: Rotulos. "ما نمی توانیم قرار داده است که قیمت مشتری پس سود ما سقوط و حتی بیشتر."

این رقص ظریف سازندگان ثبت نام در حال حاضر باید حرکت که آنها را قبل از. در گونتر عرضه شرکت ، مردان در بوتیک در سانتا آنا Akihiro Tsuneizumi به آرامی رنگ یک پنجره آگهی که در نهایت به عنوان خوانده شده "Curbside وانت آنلاین سفارش" و "باز" در سفید و نارنجی.

تبلیغات

نشانه های تزئین عرض چند در این کشش از جاده اصلی برای سالن های زیبایی برای pupusas برای کلمبیا fajas (کمربند). در گونتر را از دیگر نمونه هایی از Tsuneizumi کرافت ایستاده بود داخل و خارج: بزرگ چوبی برش از فروشگاه rockabilly طوطی طلسم. یک کاغذ چاپی هشدار به مشتریان است که در صورت ماسک مورد نیاز را وارد کنید. یک تخته اعلام کرد که "هیچ Homie تخفیف."

صاحب کسر Adame گفت که او خواسته Tsuneizumi برای مدرسه رویکرد "از آنجا که بسیاری از مشتریان ما در جامعه این اجازه می دهد تا آنها را برای دیدن ما اینجا هستیم و ما قصد داریم در هر نقطه."

"علاوه بر" اضافه شده 29 ساله "ما می خواستیم به اکی برخی از کار."

Tsuneizumi 45 ساله بومی ژاپن است که زندگی در ایالات متحده برای دو سال dabbed خود را خوب نقطه قلم مو در یک پلیبوی است که در خدمت به عنوان پالت خود را. کسب و کار بوده است "خوب," او گفت:. خود مسئله بزرگ است که نیاز به کاهش هزینه های خود را به دلیل مشتریان "صدمه زدن به تعداد زیادی در حال حاضر."

تبلیغات

"من خوش شانس هستم که می توانم انجام کارهای مختلف او گفت:" اجازه دادن به رنگ خشک قبل از اضافه کردن یکی دیگر از لایه. "اما نه دیگران. این بند در سراسر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب