Op-Ed: چرا UC San Francisco تهدید به نابود کردن یک بنای تاریخی به کالیفرنیا سیاه تاریخ ؟

به عنوان زاد نژادپرستی فعالان سرنگونی مجسمه slaveholders در سراسر کشور, UC San Francisco, تهدید به تخریب یک نو

توسط MORVARIDEASIA در 20 تیر 1399

به عنوان زاد نژادپرستی فعالان سرنگونی مجسمه slaveholders در سراسر کشور, UC San Francisco, تهدید به تخریب یک نوع بسیار متفاوتی از بنای تاریخی: یک نقاشی دیواری به تصویر می کشد یک جشن سابق ،

این کار نشان می دهد کلفت, لب گنده, آفریقایی آمریکایی ماما که گل رز به ثروت در لس آنجلس پس از پیروزی آزادی او در اواسط 1850s. پس از رکود بزرگ نقاشی دیواری نمایش داده شده است نه در کنار دیگران در UC سالن در پردیس اصلی دانشگاه. اما در حال حاضر ساخت و آن آثار هنری هستند میله میله برای تخریب راه را برای دفتر جدید پزشکی و تحقیقات در فضا.

در اواسط دهه 1930, UC San Francisco, سفارش, لهستانی-متولد هنرمند برنارد Zakheim به رنگ مجموعه ای از نقاشی های دیواری از کالیفرنیا تاریخچه پزشکی. Zakheim که مورد مطالعه با دیگو ریورا تبدیل شده بود به عنوان یکی از دولت های مهم هنری, چهره های. مانند نقاشی های دیواری خود را در سان فرانسیسکو Coit برج خود را UC San Francisco آثار دیدنی در, جسورانه, سبک مدرن و جدید مقابله عصر. آنها را مورد ستایش قرار داد به عنوان "جواهر از دانشگاه هنر مجموعه است."

پانل های کلفت میسون است که شاید مهمترین و تاریخی قابل توجهی از این 10 نقاشی های دیواری. در این بین تمایل به مالاریا بیمار در کنار دکتر جان گریفین یکی از لس آنجلس برجسته اولیه مقامات پزشکی. در زیر سایر بیماران در انتظار درمان از گریفین و میسون که تشکیل مشهور پزشکی مشارکت در اواسط قرن 19 در لس آنجلس.

تبلیغات

چه چیزی باعث می شود نقاشی دیواری منحصر به فرد است که ترکیب آن است. ماسون اشغال مرکز صحنه. او را احاطه شده توسط یک گروه از مردان سفید — سربازان بیماران و پزشکان و مسئولان شهرستان — اما او نه وابسته به آنها. بلکه او تمایل به بیمار به طور مستقیم به عنوان یک پزشکی اقتدار در حق خود است. Zakheim به تصویر می کشد ماسون او به عنوان: شفا و حضور یک ستون از اوایل لس آنجلس.

کلفت ماسون شروع روز خود را اساسا در شرایط مختلف. متولد به برده داری در گرجستان پنبه کمربند در سال 1818 او به ظاهر به مقصد برای یک عمر کار سخت و مرگ در ابهام. مانند دیگر بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار او فاقد نام خانوادگی حقوقی. او به سادگی Bridget یا کلفت.

در اواخر 1840s کلفت شروع یک مدت طولانی و عجیب و غریب سفر — که در زمان خود از جنوب و در سراسر این قاره است. او رفت و به عنوان یک برده به زور حمل و نقل توسط استاد او همراه با چند تن دیگر از زنان و کودکان است. آنها وارد برای اولین بار در ایالت یوتا قبل از حرکت به یک مورمون مستعمره در سان برناردینو کالیفرنیا در سال 1851.

اگر چه کالیفرنیا فنی بود رایگان دولت, مقامات تبدیل چشم به slaveholding مهاجران در میان خود. چند ده بردگان کار می کرد در سن برنردینو به تنهایی. تنها در سال 1856 — شش سال پس از کالیفرنیا ممنوع اسارت انسان — آیا کلفت همراه با 13 دیگر زنان آمریکایی آفریقایی تبار و فرزندان خود را برنده آزادی در لس آنجلس دادگاه.

تبلیغات

یک بار رایگان, کلفت در زمان گذشته نام میسون و شروع یک غیر محتمل افزایش از طریق اجتماعی صفوف اولیه لس آنجلس. او با استفاده از پول به دست آورده به عنوان دکتر گریفین دستیار به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فقط به عنوان L. A. بود شروع به بوم. اگر چه بی سواد و موضوع به هر دو نژادی و تبعیض جنسیتی ماسون انباشته فوق العاده ای ثروت. برخی برآوردها جای او مجموع ثروت در 300.000 دلار (معادل $8.5 میلیون دلار امروز).

ماسون یاد شده است نه تنها برای او غیر طبیعی تیزهوشی بلکه برای انسان دوستی. او آزادانه — از زمان و پول و تخصص های پزشکی — برای کسانی که نیاز دارند در اطراف لس آنجلس. او همچنین تاسیس اولین آفریقایی آمریکایی خانه از عبادت در این شهرستان است. اولین آفریقایی Methodist اسقفی کلیسا باقی مانده است تكیه L. A. سیاه جامعه به این روز است.

در حال حاضر یک قطعه از ماسون میراث — قدیمی ترین شناخته شده هنری نمایندگی از معروف freedwoman — چهره تخریب شده است.

دانشگاه سخنگویان ادعا می کنند که UC سان فرانسیسکو است که قادر به پوشش هزینه های از بین بردن و حفظ نقاشی های دیواری در برآورد 8 میلیون دلار است. اگر قیمت از صرفه جویی 10 نقاشی گران است, یکی از شگفتی که در آن دانشگاه را پیدا خواهد کرد این بودجه برای آن پیشنهاد 1.5 میلیون فوت مربع گسترش پروژه. شاید دانشگاه می تواند شروع به فرو بردن آن به حدود 4 میلیارد دلار موقوفه.

تبلیغات

ساکنان محلی در حال حاضر شروع به اعتراض توسعه پروژه برای زمین در سال 2023. آنها استدلال می کنند که گسترش اضافه خواهد شد هزاران نفر از کارگران به Parnassus ارتفاعات پردیس بیشتر زور زدن جامعه را overtaxed سیستم های حمل و نقل و مسکن گزینه های. منتقدان می توانید این دانشگاه را تخریب تاریخ به لیست خود را از نارضایتی.

هنرمند پسر ناتان Zakheim شده است با توجه به سه ماه به پیشنهاد یک طرح به حذف نقاشی های دیواری در خانواده هزینه. پس از آن دانشگاه را درخواست پیشنهاد از مردم به اتخاذ نقاشی های دیواری — دوباره بدون حمایت مالی از دانشگاه سان فرانسیسکو. اگر هیچ کس می آید به جلو: تخریب.

UC San Francisco پیشنهاد یک دره سیلیکون راه حل: دیجیتال re-ایجاد نقاشی های دیواری که بعدها به ویژه در یک واقعیت مجازی را نمایش می دهد. از طریق عینک, بازدید کنندگان می توانید یک دوم نگاهی به هنر نابود شده توسط دانشگاه.

زمان نمی تواند بدتر. در یک تقاطع در روابط زمانی که سیاه و سفید آمریکا صدای در حال پیدا کردن خرید های جدید این دانشگاه را تهدید می کند یک قطعه مهم از تاریخ زنان.

تبلیغات

ایالات متحده دارای vanishingly چند بناهای تاریخی به زنان از رنگ. کمتر هنوز هم اگر دانشگاه مجاز است برای رفتن به جلو با آن بد در نظر گرفته شده برنامه ای برای ارعاب و تهدید کلفت ماسون دیواری همراه با نه دیگران. سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. و بنابراین تاریخ سیاه.

جکی Brunswick است مدیر اجرایی کلفت ماسون بنیاد خیریه فراهم می کند که خدمات و پشتیبانی به L. A. در پرورش جوانان جمعیت. کوین صبر استادیار تاریخ در دانشگاه دورهام و همکاری مدیر یک موقوفه ملی برای علوم انسانی-تامین مالی پروژه بر زندگی و دوران کلفت میسون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب