'ما ضروری است،' L. A. مترو رانندگان اتوبوس در اعتراض به کروناویروس خطر پرداخت

لس آنجلس رانندگان اتوبوس تحصن در اعتراض به حمل و نقل متروپولیتن ستاد جمعه خواستار خطر پرداخت برای حمل و نقل کا

توسط MORVARIDEASIA در 21 تیر 1399

لس آنجلس رانندگان اتوبوس تحصن در اعتراض به حمل و نقل متروپولیتن ستاد جمعه خواستار خطر پرداخت برای حمل و نقل کارکنان که در حال کار در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

رانندگان اتوبوس در ترد پیراهن آبی و نئون جلیقه کوبیدن بر طبل و برافراشتند دستباف نشانه به هوا از جمله برخی که عنوان خوانده شده, "صدای بوق 4 MTA رانندگان" و "من خطر پرداخت؟"

رانندگان گفت: آنها در معرض خطر بیشتری از ابتلا رمان coronavirus به عنوان موارد افزایش L. A. شهرستان و خطوط اتوبوس رشد بیشتر شلوغ است. مترو قطع سرویس اتوبوس در ماه آوریل در حدود 29 درصد پس از ridership و درآمد کاهش یافت اما سواران در حال آمدن به عقب رانندگان گفت.

"ما می خواهیم مترو به رسمیت شناختن است که ما L. A. — که ما حرکت L. A.," گفت: ساندرا Pineda یک راننده و یک افسر به یکی از پنج محلی اتحادیه های کارگری برای رانندگان اتوبوس. اعتراض بود و نه سازمان یافته توسط اتحادیه رانندگان اتوبوس های محلی وابسته هوشمند بین المللی Assn. از ورق فلزی ریلی و حمل و نقل کارگران است.

تبلیغات

نزدیک به چهار ده رانندگان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و یک راننده کشته است. Wilfredo Corsino 65 نفر مشغول به کار در مترو برای 23 سال اخیرا به عنوان یک مربی برای رانندگان جدید در مرکز شهر, مسیرهای اتوبوس شرکت خود کارگران گفت.

شهردار اریک Garcetti رئیس مترو هیئت مدیره گفت: او "دلسوز" به خطرات رانندگان اتوبوس های صورت. او گفت: مترو مدیران باید مذاکره کنندگان مجاز به بحث در مورد این موضوع را با اتحادیه های کارگری که نمایندگی کارگران مترو.

"من کاملا در حمایت از تلاش برای کشف کردن که آیا ما می توانیم انجام دهیم این است که" Garcetti گفت.

تبلیغات

Coronavirus قطع شده است عمیقا به مترو را منبع اصلی درآمد و کاهش مالیات بر فروش, درآمد 30 درصد در آوریل و مه اجرایی فیل واشنگتن گفت: در ماه گذشته. Garcetti گفت: این سازمان با آن مواجه است $1 میلیارد کسری.

مترو سخنگوی دیو Sotero گفت که رانندگان دریافت 4.5 درصد افزایش جولای 1, تضمین از طریق یک قرارداد اتحادیه و مورد تایید در سال 2017, و که آژانس "متعهد به تضمین این که همه کارکنان باقی می ماند در کار — بدون furloughs بدون اخراج."

برخی از رانندگان برگزار نشانه اصرار کنگره به تصویب $2 تریلیون دلار coronavirus بسته امداد, نام قهرمانان قانون است که می تواند کمک به مترو پوشش هزینه از خطر پرداخت برای حمل و نقل کارکنان.

این قانون را ضروری کارگران $13-یک-ساعت عطف به ماسبق افزایش موثر از زمان شروع این بیماری همه گیر از طریق Dec. 31. خطر پرداخت خواهد پوش می شود در $25,000 برای کارگران که درآمد کمتر از $200,000 در سال است.

تبلیغات

"ما باید به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که کار در سوپر مارکت ها و افرادی که کار در آمازون" گفت: مترو اپراتور جانی مورنو که همواره خط 30 ، "ما ضروری هستند بیش از حد."

مورنو را که شروع کلاس ششم در پاییز به بیماری قلبی و ضعف سیستم ایمنی است. مورنو گفت که او می شنود مسافران سرفه خود را در اتوبوس و نگران است که او را از گسترش این بیماری به خانواده اش.

"من نمی توانم او را ببوسد من نمی توانم در آغوش او" مورنو گفت.

پس از رانندگان اتوبوس گفت: آنها ترسیده بودند برای رفتن به کار در یک فضای محصور با غریبه ها, بسیاری از آنها نمی شد با پوشیدن ماسک مترو تصویب اجباری ماسک قانون برای همه سواران. اما این حکومت است که حکومت رانندگان می گویند چرا که آنها نمی توانند رد خدمات به مسافران که اطاعت نمی آن.

تبلیغات

"ما نمی خواهیم به احساس می کنید که ما در حال یکبار مصرف" گفت: راننده اما بولتون که پیوست اعتراض خود را شکستن. او گفت که او نگران است که خط 720 و خط 745 اتوبوس بیش از حد شلوغ برای سواران برای تمرین فیزیکی فاصله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن