سطح بالای پیستون زیر ، گنبدی شکل می باشد

پیستون های آلومینیومی در نتیجه ارتقا دما بیشتر از سیلندر های چدنی منبسط می شوند و همین فرمان ممکن میباشد سبب س

توسط MORVARIDEASIA در 26 اردیبهشت 1401
پیستون های آلومینیومی در نتیجه ارتقا دما بیشتر از سیلندر های چدنی منبسط می شوند و همین فرمان ممکن میباشد سبب ساز از در میان رفتن خلاصی پیستون شود . هنگامی که پدال گاز را فشار می دهید از موتور اتومبیل صدای تق تق شنیده می گردد که به آن یاتاقزدن هم دستمزد بده بستان حلقه پیستون پراید گفته میشود. به دلیل سرعت بالا و فاصله نزدیکی که نسبتبه دیگر اجزا مجاور خود دارا هستند بایستی دائما روغنکاری شوند و در کنار آن در حرارت ایدهآل کار کنند. پیستون کاربر متحرکی است که بهوسیله گژنپین به شاتون وصل می‌شود و به وسیله شاتون قدرت حاصل از احتراق سوخت در محوطه سیلندر را به میل لنگ منتقل میکند. و وظیفه پیستون گرفتن نیروی انفجار در زمانه انفجار ترکیب بنزین و هوا و منتقل کردن آن به شاتون می باشد، و شاتون هم همین نیرو را به میلنگ موتور منتقل می کند , درباره پیستون خودرو کالا پیستون موتورسیکلت به چند عامل از آلومینیوم میباشد،اول به جهت همین که سبک باشد و دوم این که انتقال حرارت خیلی لطف را دارا میباشد. و زمانی که میخواهیم حلقه را بر روی پیستون سوار کنیم، ابتدا بایستی لقی جانبی حلقه بر روی پیستون را اندازه گیری کنیم ، و ببینیم همین رینگ روی شیار خودش که بر روی پیستون می باشد چه میزان لقی دارد و چه میزان بازی میکند. پیستون از دو فرآورده آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن ساخته می شوند که هر کدام اهمیت مزایا و معایبی میباشند . پس از همین سطح بر روی بخش اعظمی از پیستون ها را اهمیت لایه نازکی از آب قلع یا این که مواد دیگر می پوشانند . این به عبارتی سطحی می باشد در حین حرکت انبساط بیشترین تماس را اصلی جدار سیلندر پیدا می کند. همین آگهی مربوط به استان خوزستان بوده و در نوع بندی (های) تاسیسات (پیمانکاری و تجهیزات)، سیستم تهویه و هواکش صنعتی، شیرآلات، قطعات لاستیک، تجهیزات صنعتی، کمپرسورهای هوا، تجهیزات نفت وگاز انتشار یافته است. استحکام دارای توجه به روند ایجاد ارتقاء یافته است. پیستون اصلی تیقه محاظ اینوار : فلز لینوار آلیاژ فولاد نیکل دار هست که در برابر انبساط مقاومت متعددی داراست و از انبساط پیستون جلو گیری می کند . 2- به فعالیت بردن فلز انوار در ساختمان پیستون های آلومنیومی، فلز اینوار آلیاژ فولادی نیکل دار میباشد که این آلیاژ در حرارت های بالا انبساط کمی دارد. رویه دیگر کنترل انبساط پیستون تعبیه یک پشت بند فولادی یا این که پیستون دارای تیغه نگهدارنده اینوار ( INVAR ) در پیستون میباشد . بعد از آن اهمیت ضربه ملایمی آن را خارج کنید. این موقعیت به موتور شما جراحت می زند، احتمالاً دود بیرون شده از اگزوز هم تغییر‌و تحول رنگ می دهد و به رنگ آبی در می آید. همین قطعه، نیروی ناشی از احتراق را از روش میله اتصال به سمت ذیل و به سوی میل لنگ حرکت می دهد. صداهای دیکر ، از شل کارگزاری کردن ملحقات موتور مانند دینام ، استارت ف بوق ، منیفولد ، چرخ لنگر ، پولی سر میل لنگ و سینی کارتر ناشی می شوند . پس از کار احتراق انرژی آزاد شده بوسیله پیستون جذب شده و اساسی کمک شاتون به میل لنگ منتقل میگردد. بعضا پیستون ها از محور گژن پین تا ذیل دامنه ، شیب دارا هستند . همین پیستون ها عمدتا در ماشینهای سواری و سبک استفاده می گردد . در نحوه ریخته گری، مدل همین قطعه ترک سوراخ می باشد و در پیچ های بالا، قدرت ضروری را ندارد. علت دیگر تنظیم ناقص بدور آرام موتور می باشد یعنی هوا کمتر از ح اضطراری به کاربراتور می برسد . حتمی به ذکر می باشد در زمان ساخت شیار، شیار عمودی را یه خرده مایل تولید می کنند تا سیلندر، مبتلا خط اتادگی نشود. عمدتا قطر پیستون های موتور ماشین میان 76 تا 122 میلی متر بوده و جهت کارایی مناسب موتور ، بایستی کل پیستون ها به لحاظ اندازه و وزن یکسان باشند تا موتور مبتلا لرزش نگردد . اما همین قطر و وزن در موتورهای دیزل ممکن میباشد دارای یکدیگر تفاوت داشته باشد. به طور کلی قطعات متحرک موتور که مسافت پاره ای هم با قطعات همسایه خویش دارند برای عملکرد بیشتر، طول قدمت خوب تر و بازده بالاتر نیاز به دست اندرکاران کاهش دهنده اصطکاک و سایش سطح های دارند. در حرکت انبساط تا 18000 نیوتون ( 4000 پوند ) نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود . در همین وضعیت ممکن میباشد پیستون به جداره سیلندر بچسپد و به اصطلاح گریپاژ نماید . وقتی کلیدی شتاب دوچندان رانندگی می نمایید این اتفاق در هر سیلندر 30 تا 40 بار در ثانیه صورت می دهد . برای این کار، در آغاز بر روی پیستون، حساس همان شاتون در کنار نیز عده شود. پیستون های آهنگری شده را دارای استفاده از لقمه های آلومینیوم آلیاژی می سازند . هنگامی پیستون های اتاقک بیضوی گرم می شوند صورت بیضوی خود را از دست می دهند و گرد می شوند . اما درصورتیکه کف پیستون خیلی داغ شود ممکن می باشد سبب خود سوزی شود در نتیجه ترتیب احتراق به هم می خورد و ممکن است موتور آسیب ببیند . همینطور از این پمپ ها در مورد ها متمایز زیرا صنایع کاشی، سرامیک، سنگ، ایجاد کاغذ، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع فولاد، سیستم های بازیافت، صنایع غذایی، کشتی سازی و خودروسازی هم بهره می برند. چنانچه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در مورد ایا پراید بوش پیستون دارد لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.
آخرین مطالب