فالوور اینستاگرام و کمک به موفقیت و فروش بیشتر پیج اینستاگرام

  آیا می‌دانید بیش از 80٪ اکانت ها در اینستاگرام حداقل یک کسب‌وکار را فالو می‌کنند؟ ای

توسط MORVARIDEASIA در 1 خرداد 1400

 

آیا می‌دانید بیش از 80٪ اکانت ها در اینستاگرام حداقل یک کسب‌وکار را فالو می‌کنند؟

این به‌تنهایی باید شمارا وسوسه کند که ببینید اینستاگرام چگونه می‌تواند برای شرکت شما، کسب‌وکار شما و برند شما مفید باشد.

اما موفقیت در اینستاگرام به چیزی بیشتر از عکس نیاز دارد. شما باید کسب‌وکار خود را با یک هدف تجاری مرتبط کنید و افراد مناسب را برای تعامل جذب کنید.

هرچند اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم‌کننده و اجتماعی در ابتدا راه‌اندازی شد.

اما تردیدی نیست که امروز بالغ‌بر 100 ها میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی به یکی از اصلی‌ترین قطب های استراتژی‌های کسب‌وکار تبدیل‌شده است.

این نکته اهمیت کسب درآمد از اینستاگرام و ایده‌های فروش بیشتر، را بهتر نشان می‌دهد.

اینستاگرام به‌عنوان یک نرم افزار جهانی بسیار پرطرفدار بوده و روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است، قشر عظیمی از جمعیت میلیونی اینستاگرام را هم ایرانیان تشکیل می‌دهند.

به همین جهت بسیاری از افراد از اینستاگرام برای معرفی خود یا کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند و به همین علت افزایش فالوور برایشان اهمیت خاصی پیداکرده است.

شاید در مورد افرادی که فقط در عرض چند روز، هزاران فالوور به دست آورده‌اند، شنیده باشید.

حقیقت غم‌انگیز این است که همه این‌ها فالوورهای واقعی نیستند.

برخی از افراد فالوورهای خود را از وب‌سایت‌های نامطمئن خریداری می‌کنند یا از ربات‌ها برای افزایش اینگیجمنت، تعامل و فالوور استفاده می‌کنند.

اگر از اینستاگرام برای کسب‌وکار استفاده می‌کنید، شما باید به دنبال جذب فالوورهای واقعی و باکیفیت باشید.

فالوورهای واقعی و باکیفیت که دارای تعامل واقعی با پیج شما باشد، به موفقیت و فروش بیشتر کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

اما فالوورهای فیک به یک دلیل ساده به شما کمک نمی‌کنند، چون آن‌ها هرگز مشتری واقعی نخواهند شد.

برای رشد، موفقیت و افزایش فروش در اینستاگرام، باید افراد واقعی و علاقه‌مند به محتوای شما که واقعاً مربوط به تجارت شما هستند را جذب کنید.

برای انجام این کار، شما می‌توانید 3 کار را انجام دهید:

1- برای دیگران دلیل بیاورید که چرا باید شمارا فالو کنند.

2- با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید.

3- از وب‌سایت مطمئن فالوور واقعی و باکیفیت خریداری کنید.

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه می‌توانید این کارها را انجام دهید.

جمع‌آوری فالوورهای واقعی به‌منظور ایجاد مشتری، نیازمند پشتکار و خلاقیت و درکی از اجتماعات اینستاگرام است.

چرا فالوور اینستاگرام مهم است؟

داشتن فالوور زیاد برای اکثر افراد در اینستاگرام امری مهم تلقی می‌شود، زیرا هستند افرادی که عاشق مشهور شدن و برند شدن هستند یا کسانی که کسب‌وکار تجاری در اینستاگرام دارند و برای بهتر دیده شدن، برای آگاهی از برندشان، برای افزایش شهرتشان، برای موفقیت و فروش بیشتر به فالوور زیاد نیاز دارند.

اینستاگرام محیطی را فراهم کرده برای ثبت لحظات خاص و تعامل با دیگران اما این نرم‌افزار برای صاحبان مشاغل هم این امکان را فراهم کرده است تا فرصت تبلیغ محصولاتشان و معرفی کردن خود در طیف وسیع‌تری را داشته باشند.

استفاده از این نرم‌افزار برای تبلیغ تجارت و یا برند شما فرصتی مناسب و به‌صرفه و آسان است.

اینستاگرام برای تبلیغات آنلاین پتانسیل بسیار بالایی دارد.

در اینستاگرام با ارسال عکس و ویدئو می‌توانید مردم را نسبت به کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهید، آگاه کنید.

به کاربران نشان دهید که چطور کالا و خدمات شما مفید است و چطور می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

همچنین می‌توانید از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید.

اگر شرکت و یا سازمان شما به‌صورت داوطلبانه به مؤسسات خیریه کمک می‌کند عکس و فیلم‌هایش را ارسال کنید تا کاربران ببینند که شرکت شما به‌غیراز فروش کالا و یا ارائه خدمات چطور به جامعه کمک می‌کند.

درست مثل شبکه‌های اجتماعی دیگر فرصت‌های تبلیغاتی بزرگی در اینستاگرام وجود دارد.

چطور فالوور اینستاگرام به یک پیج برای موفقیت و فروش بیشتر کمک می‌کند؟

جذب مشتریان داخلی و خارجی تنها از طریق اینستاگرام امکان‌پذیر است

تفاوتی ندارد که شما برای فروش محصولات و خدمات خود به دنبال مشتریان داخلی یا مشتریان خارجی هستید، یا هر دو.

چراکه اینستاگرام تابع مکان نیست و با استفاده از این ابزار قدرتمند مجازی، می‌توانید به خیل عظیمی از مشتریان در تمامی کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید.

حسن اینستاگرام نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی این است که اولاً در دسترس همگان قرارگرفته است. دوما کار کردن با آن بسیار ساده است.

و سوم اینکه به‌راحتی می‌توانید با تولید محتوای متنی، گرافیکی، تصویری و یا ویدئویی پیام‌های مختلف را به مخاطب خود انتقال دهید.

فالوور اینستاگرام نقش بسیار مهمی در موفقیت برندها و کسب‌وکارها و یا حتی پیج های شخصی دارد.

درواقع برای اینکه بتوانید در بازاریابی در اینستاگرام موفق باشید باید افزایش فالوور اینستاگرام و جذب آن را هدف قرار دهید.

مسیری که افزایش فالوور در بازاریابی و فروش بیشتر شما باز می‌کند را در هیچ روش دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

فالوورهای اینستاگرام در نقش مشتریان بالقوه هستند

فالورهای اینستاگرام به‌عنوان مشتری بالقوه در نظر گرفته می‌شوند.

اساساً فالوورهای بیشتر به معنای مشتری بیشتر هستند و این امر شانس شما برای فروش را افزایش می‌دهد.

فالوورها بازاری هستند که مشاغل کوچک برای شروع موفقیت خود به دنبال آن هستند.

مشاغل کوچک برای موفقیت در اینستاگرام از استراتژی‌های بازاریابی برای به دست آوردن هرچه بیشتر فالوور استفاده می‌کنند.

زیرا آن‌ها می‌دانند که هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشند، می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

فالوورهای اینستاگرام به توسعه روابط تجاری کمک می‌کنند

فالوورهای اینستاگرام می‌توانند به شما در ایجاد روابط در دنیای تجارت اینستاگرام کمک کنند.

هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، کسب‌وکار شما قابل‌اعتماد و دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

از این گذشته، هیچ‌کس نمی‌خواهد با حسابی که فقط چند دنبال کننده دارد تعامل کند. چه کسی می‌داند قابل‌اعتماد هستند یا خیر؟

اگر آن‌قدر خوش‌شانس باشید که افراد مشهور را به‌عنوان بخشی از فالوورهای خود در اختیار داشته باشید، برای تصویر برند شما معجزه می‌کند.

افراد مشهور در لیست فالوورهای مشاغل کوچک، بازدید طرفداران را به وب‌سایت این شرکت هدایت می‌کنند، که این به معنای محبوبیت، شهرت بیشتر و البته فروش بیشتر است.

فالوورهای اینستاگرام سبب جذب فالوورهای جدید می‌شوند

داشتن فالوور های زیاد باعث می‌شود که روزبه‌روز بر تعداد فالوور هایتان افزوده شود.

زیرا این امر بر کسی پوشیده نیست که افراد وقتی به صفحه اینستاگرامتان مراجعه می‌کنند.

اول نگاهی به تعداد فالوور هایتان می‌کنند.

با بالا بودن تعداد فالوورهای شما، نسبت به شما کنجکاو می‌شوند و ترغیب می‌شوند که شمارا فالو کنند.

از طرفی فالوورها تمایل دارند پست‌هایی را که دیده‌اند به اشتراک بگذارند، در مورد محصولاتی که دوست دارند استوری اینستاگرام بگذارند و توجه دایره کوچک فالوورهای خود را جلب کنند و تجربه خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟

خوب، اگر پیج شما به‌اندازه تجارت شما فریبنده، هیجان‌انگیز و جالب است، به‌احتمال‌زیاد فالوورهای شما از طریق روش‌های مختلف فالوورهای خود را ترغیب می‌کنند.

در حقیقت این امر زمانی می‌تواند محقق شود که کمپین‌های تبلیغاتی جذاب یا مسابقات را برگزار کنید.

داشتن فالوور زیاد باعث مشهور شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود

اگر شما از اینستاگرام درست استفاده کنید، موقعیت خوبی را برای تجارت خود ایجاد می‌کنید.

زیرا این اینستاگرام است که شمارا به مردم معرفی می‌کند و در داشتن مشتری‌های زیاد کمکتان می‌کند.

داشتن فالوور زیاد یعنی داشتن مشتری زیاد و مشتری زیاد یعنی فروش بیشتر و این مهم‌ترین نکته در یک کسب‌وکار است.

با داشتن فالوور زیاد باعث می‌شوید تجارتتان مشهور شود زیرا هرکسی که صفحه اینستاگرام شمارا مشاهده کند با دیدن تعداد فالوورهای شما در نگاه اول به این نتیجه می‌رسد که محصولات و خدمات شما خوب و باکیفیت هستند.

با داشتن فالوور های زیاد در اینستاگرام مشهور می‌شوید و دیگران خودبه‌خود برای دیدن تصاویر و محتوای بیشتر شمارا دنبال خواهند کرد.

افزایش کسب درآمد از طریق تبلیغات
وقتی فالوورهای شما زیاد باشند می‌توانید تبلیغات بگیرید و به کمک تبلیغات، پول زیادی را کسب کنید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فالوور های بالایی دارند برای فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و... تبلیغات انجام می‌دهند و کسب درآمد می‌کنند.

فالوورهای زیاد به تبلیغ برند شما کمک می‌کنند

فالوورهای شما وقتی هشتگ ها، پست‌ها، داستان‌ها و تصاویر محصولات شمارا به اشتراک می‌گذارند یک موقعیت عالی را برای شما فراهم می‌آورند.

به‌عبارت‌دیگر، اگر فالوورهای شما، شعار، کاتالوگ یا اصول تجارت شمارا دوست داشته باشند، عالی عمل خواهند کرد.

حال تصور کنید که گروه بزرگی از فالوورها از این رفتار تقلید کنند و این یعنی موفقیت فوری و بزرگ برای برند شما!

ایجاد تغییرات

با داشتن فالوور زیاد می‌توانید باعث ایجاد تغییرات مهم شوید و تأثیرات خوبی را ایجاد کنید.

سازمان‌های مردم‌نهاد، بهزیستی، NGO ها وقتی فالوورهای بالایی دارند، تأثیرات بیشتری روی جامعه می‌گذارند.

به شما کمک می‌کند راه موفقیت خود را پیش‌بینی کنید

اینستاگرام روش‌های زیادی را برای ابراز پسندیدن و دوست‌نداشتن فالوورها در نظر گرفته است.

برای مشاغل، این عالی است! ازآنجاکه می‌دانید کدام‌یک از محصولات شما محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، به شما کمک می‌کند برای انتخاب آینده خود پیش‌بینی بهتری داشته باشید و همچنین به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که چگونه منابع خود را برای افزایش درآمد تنظیم کنید!

این یک استراتژی عالی بازاریابی و تجزیه‌وتحلیل برای برنامه‌ریزی بهتر کسب‌وکار است.

برای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن