2020 تماشا کنید: نبرد نقشه شکل گرفتن به صورت بایدن تهمت

آتلانتا (AP) — ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین: روز

توسط MORVARIDEASIA در 29 اردیبهشت 1399

آتلانتا (AP) — ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:

روز به انتخابات: 169

روایت

متحده در حال استراحت خاموش کردن و اقامت در خانه سفارشات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفر بیشتر مصمم به مدل اعتماد به نفس او معتقد است که این کشور نیاز به بازگشت به حالت عادی. جو بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد همچنان مجازی کمپین از دلاور محل اقامت تعیین می شود توجه به بهداشت عمومی توصیه های او می گوید اولین گام به سوی یک ملی بازیابی. در همین حال ایالات متحده coronavirus مرگ و میر در حال حاضر بیش از 89,000 و وجود دارد بیشتر بیکار در سن کار آمریکایی ها بیش از هر نقطه دیگر در تاریخ است.

سوالات بزرگ

این نقشه میدان نبرد واقعا که بزرگ ؟

بایدن مشاوران زده اند با اعتماد به نفس تن دیگر پس از دموکرات آشکارا سوال که چگونه آنها با استفاده از خود شروع زود هنگام به انتخابات عمومی. در تازه ترین گفتگو با خبرنگاران مدیر کمپین جن اومالی دیلون طعنه در "یک مقدار بزرگتر کالج انتخاباتی پیروزی از ما حتی نیاز به گرفتن ریاست جمهوری است." او صعودی در آریزونا یک دولت دموکرات را به دست آورد دقیقا یک بار پس از بایدن انتخاب شد و به مجلس سنا در سال 1972 است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در ضمن توزیع یک یادداشت ادعا جمهور منجر در "15 متحده است که می تواند تصمیم گیری" انتخابات نتیجه رای.

رای گیری های اخیر در واقع به تهمت مقدار زیادی برای نگرانی در مورد. در عین حال آن را دشوار است به یاد داشته باشید که هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی آشکارا گسترش عملیات خود به آریزونا, گرجستان و سایر عربستان پایگاه در سال 2016. کلینتون از دست همه آنها را — همراه با دریاچه های بزرگ متحده که در آن او نمی مبارزات انتخاباتی به شدت از آنجا که مشاوران در نظر گرفته و آنها را "دیوار آبی." اومالی دیلون یادداشت البته که او نیست سرمایه گذاری در امثال آریزونا در هزینه ویسکانسین.

آن را روشن خواهد شد در ماه های آینده, آیا بایدن به طور جدی هدف که گسترده و یا صرفا به ذکراست را به تهمت و گسترش خود کافی منابع در سراسر ایالات تر.

است این veepstakes واقعی است ؟

کامالا هریس و ctq پیوست بایدن برای جمع آوری اعانه. استیسی آبرامز به نظر می رسد با او در MSNBC. Tammy Duckworth با عنوان مجازی حوادث از طرف او. الیزابت وارن همکاری امضا op-ed با سابق اولیه رقیب. چندین بالا مشخصات دموکرات باید شناور تنظیمات خود را — به طور موثر مشاوره بایدن از طریق رسانه ها (اگر نه هم خصوصی). بنابراین هر یک از این مهم است ؟ این حوادث در واقع مقدماتی مصاحبه? آیا بایدن خواندن پچ پچ? همه از بالا ؟ کسانی که رفته ام از طریق فرایند قبل از ارائه یک سازگار یادآوری: هنگامی که شما در گذشته سر و صدا آن را به یک انتخاب ساخته شده توسط یک فرد تنها — نامزد.

جذب سرمایه است برابری جدید عادی است ؟

بخشی از بایدن کمپین عمومی, خوش بینی, می آید از نهایت گرفتن او در جمع آوری کمک های مردمی عملیات در مسیر. در مارس بایدن و کمیته ملی حزب دموکرات پاک بیش از 60 میلیون دلار فقط خجالتی از آنچه تهمت و کمیته ملی حزب جمهوری خواه جمع آوری شده است. آن را یک پیروزی برای یک کمپین است که مبارزه جیب خالی در مدارس ابتدایی و برای یک حزب ملی است که نگاه کردن در آن ایران با همتایان برای سال. برای مطمئن شود, ایران با تیم گفت: بیش از 250 میلیون دلار در دست در مقایسه با دموکرات ها' $103 میلیون. اما اگر بایدن تقریبا نگه می دارد همگام با مغلوب ساختن پیشی جستن در مجموعه جدید آن را به حداقل کاهش برخی دموکرات ها' نگرانی.

آیا بعد از coronavirus بسته ماده در ریاست جمهوری دنباله?

کنگره دموکرات ها می خواهند یکی دیگر از coronavirus بسته کمک با 3 تریلیون دلار برچسب قیمت از جمله پشتیبانی از دولت و دولت های محلی که خود را تماشا درآمد مالیاتی تبخیر در طول COVID-19 shutdown. در حال حاضر احساسات عمومی هنوز هم به نظر می رسد به نفع تهاجمی اقدام دولت برای جلوگیری از افسردگی است. اما هیچ آسان برای محاسبه چگونه است که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری که در آن دو مسابقه به رخ کشیدن سوابق تیره و اولویت های متناقض.

یک بار در میانه سناتور که حمایت متعادل-بودجه متمم قانون اساسی بایدن به طور کلی تایید و همکار خود را دموکرات حرکت برای کمک. تیم خود را می بیند کمی سیاسی ذرات به دلیل بالا رفتن سرسام آور بیکاری و اقتصادی فلج. استدلال او: آنچه که دولت برای اگر نه این ؟ اما آن را هنوز هم به طور بالقوه روی حیله و تزویر نام تجاری است.

جمهوری خواهان در حال رشد به طور فزاینده ای راحت رسم یک خط در هزینه های شن و ماسه و ریخته گری حزب مخالف به عنوان پر spendthrifts. اما تهمت مناسب نیست منظمی است. او یک doctrinaire محافظه کار و یا بودجه هاوک با هر تعریف و او می خواهد به تقویت اقتصاد است که فقط دو ماه پیش بود که اصل استدلال برای دور دوم. در عین حال رئیس جمهور همیشه مشتاق لفظی مبارز را دوست دارد به بزرگنمایی جمهوری خواه فریادهای "سوسیالیسم!" در برابر هر گونه دموکرات.

آیا فلین فلپ اند ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین زاویه برابر بایدن است "Obamagate," جناح راست را انتخاب برچسب برای وحی که بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور بود در جریان تحقیقات از ژنرال مایکل فلین تعامل با روسیه قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ، فلین "دریدن" — شناسایی شدن توسط نام بعد از سازمان های اطلاعاتی برچسب ارتباطات خود با عوامل خارجی — یک روال بخشی از امنیت ملی اجرای قانون است. اما تهمت فریم مورد به عنوان شواهد بی پایان تلاش برای تضعیف کل ریاست جمهوری — در حال حاضر با بایدن به عنوان یک بازیکن مرکزی. که به وضوح متحرک تهمت سیاسی پایه و باعث می شود بایدن پایه خمیازه می کشند. اما اثرات گسترده تر است ؟

فکر نهایی

تا حدودی در تقابل با شلاق زدن از سه سال از مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری چهار سال است و غالب جا داستان. آن را مجبور وقت و چلنجر به فراتر از نقش خود را طولانی کشت مارک. مغلوب ساختن پیشی جستن آیا او آن را دوست دارد یا نه رئیس اجرایی دولت فدرال در مرکز یک بیماری همه گیر و در نتیجه فروپاشی اقتصادی این شومن در حال حاضر مسئول حاکم است. بایدن است avuncular پشت سیلی موجود سنا restyling خود را به عنوان یک مدیر اجرایی در قالب فرانکلین روزولت. برنده در ماه نوامبر ممکن است به این شکل که او را می پوشد جدید بخشی بیشتر به راحتی.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن