یک جوان 17 ساله به نام معامله گر جو. در حال حاضر زنجیره انداختن تهاجمی برچسب

هنگامی که معامله گر جو بنیانگذار جو Coulombe درگذشت اوایل این سال او رسما به عنوان بازاریابی, صدای تیز و تند خ

توسط MORVARIDEASIA در 31 تیر 1399

هنگامی که معامله گر جو بنیانگذار جو Coulombe درگذشت اوایل این سال او رسما به عنوان بازاریابی, صدای تیز و تند خرده فروشی رویایی. او باز کوچک دریایی با مضمون بازار در ساوت پاسادنا در سال 1967 و تماشای رشد آن را به یک امپراتوری از حدود 500 فروشگاه در سراسر کشور.

اما امروز که امپراتوری شناخته شده برای آن تجارت-پست موتیف و بین المللی خطوط تولید در این حمله به صورت تجاری خود از غذاهای قومی. نام معامله گر مینگ عربستان جو گر خوزه را گر Giotto و معامله گر جو سان به نظر می رسد در مواردی مانند habañero و آهک سالسا gyoza فرو بردن سس و ترشی antipasto.

محبوب جنوب کالیفرنیا موسسه ایجاد کرده است "یک روایت از شگفتی" با توجه به یک درخواست ارسال شده حدود دو هفته پیش خواستار معامله گر جو برای حذف و نام تجاری جدید تعریف انواع محصولات با "نژادپرستانه" برچسب زدن.

"این معامله گر جو نام تجاری نژادپرست است به دلیل آن exoticizes فرهنگ های دیگر — آن را ارائه 'جو' به عنوان پیش فرض 'عادی' و شخصیت های دیگر در حال سقوط خارج از آن" گفت: این طومار نوشته شده توسط 17 ساله Briones Bedell.

تبلیغات

در بیانیه ای معامله گر جو — که Coulombe فروخته شده در سال 1979 به آلمانی فروشگاه های زنجیره ای آلدی — اذعان کرد که رویکرد خود را به محصول نامگذاری, "ریشه در یک نشاط تلاش در شمول ... در حال حاضر ممکن است اثر مخالف است." یک سخنگوی گفت: این شرکت در حال تغییر بسته بندی و انتظار برای تکمیل روند "بسیار زود است."

چه یک بار در نظر گرفته شد موفق بازاریابی متزلزل شده است لحظه ای فرهنگی است که در زمان برگزاری پس از جورج فلوید مرگ و زندگی ماده تظاهرات.

معامله گر جو تا به حال معروف رونق بر فرض که همه را عادلانه در نام رایگان و شرکت و تجارت و مصرف کنندگان پاسخ داد کشیده شده به آن دمدمی تم و بودجه قیمت گذاری شده است.

تبلیغات

اما بیش از چند ماه گذشته فضاهای عمومی را از دست داده اند مجسمه های ساختمان ساده شده است از نام و در حال حاضر مصرف کننده محصولات با داشتن یک روز حساب میان در سراسر کشور تجدید نظر از یک بار محبوب پذیرش احکام.

زمین O'Lakes حذف تصویر از یک بومی آمریکا زن از آن کره محصولات و تصاویر سیاه و سفید مردان و زنان در خطوط محصول مانند عمه ، خاله, Jemima عمو بن و خانم Butterworth در قبل, اگر زنده ماندن آنها در همه. اسکیمو پای نام نیز جایگزین شده است.

"بلند رفته اند روز هنگامی که ارتباط بین برندها و مصرف کنندگان یک راه این بود" گفت: ماریا ردس یک استاد بازاریابی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی. "مصرف کنندگان قدرت بیشتر از همیشه با توجه به مقدار زیادی از اطلاعات در نوک انگشتان خود را, چگونه ارتباط همه آنها و دسترسی آسان به سیستم عامل رسانه های اجتماعی است که کمک به پخش پیام های خود را."

ردس تعجب نیست که معامله گر جو آمده است در زیر آتش.

تبلیغات

"علامت های تجاری در حال نمادها و برخی از آنها حتی فرهنگی symbols," او گفت:. "سال پیش مردم می خواهم به خرید یک محصول به طور عمده برای آن کاربردی, مزایای, اما در حال حاضر مردم انتظار بیشتری از مارک ها و نگه داشتن آنها را به استاندارد بالاتر است."

منتقد فرهنگی M. G. خداوند که در کتاب "برای همیشه لطفا برای باربی: زندگینامه غیر مجاز از یک عروسک واقعی," بررسی محبوب برداشت که نماد شگفتی که چرا این نام های تجاری نمی شد هر چه زودتر حذف شود. او به نقل از خاله Jemima و عمو بن در خاص است.

"این 'عمه' و 'عمو' به وضوح مرجع راه honorifics مانند 'خانم' و 'آقای' بودند نکردن از بردگی مردم" خداوند روز دوشنبه گفت:.

در دادخواست Briones همچنین به سوال خواستار شرکت داستان در مورد منشاء بازار تم دریایی.

تبلیغات

با توجه به وب سایت این شرکت در زمان Coulombe تاسیس زنجیره ای او "شده بود خواندن یک کتاب به نام" سایه سفید در دریاهای جنوب و او شده است می خواهم به دیزنی لند سفر جنگل سوار و از آن همه فقط ... coalesced."

اما "سیاه و سفید و سایه" نوشته شده توسط فردریک اوبراین و منتشر شده در سال 1919 است که به دور از عاشقانه. این کتاب به گفته منتقدان به تصویر می کشد سفید گذاران به عنوان ناوشکن بومی فرهنگ است. داستان ساخته شده بود به یک سال 1928 فیلم سکوت که در نظر گرفته شد و ویژگی های هنری برجسته در آن زمان است.

اما Briones و دیگر منتقدان را متهم به روایت از "تداوم اسطوره نجیب وحشی و سفید خدا." درخواست او را نیز به انتقاد از استفاده از کلیشه ها در دیزنی لند جنگل کروز.

داخل معامله گر جو در Temecula خریداران شلوغ راهرو در روز دوشنبه. وفادار به خود و ذخیره آنها هم اعتنا نمیکند و یا تا به حال توجه به این اختلاف ناشی از محصول و برچسب زدن.

تبلیغات

Britny Montaño, 30 سوار در سراسر شهر به فروشگاه "برای غذاهای قومی," او گفت: "ترجیح می دهند بیشتر از کاری.

"من صادقانه هرگز متوجه نام محصول و یا هر چیزی یافت توهین آمیز" او گفت:. "اما آن را دشوار است چرا که به عنوان یک فرد از رنگ من می توانید ببینید این آسیب برساند."

ایستاده در مقابل یک ردیف از جعبه غلات, سارا آدامز گفت: آن را نمی خواهد او را از خرید تنقلات مورد علاقه خود را.

"این من را خسته نمی کند, من حدس می زنم که ممکن است امتیاز من نشان" او گفت:. "من فکر نمی کنم آنها به معنای هر چیزی موهن با نام اما و اگر بسیاری از مردم ناراحت هستند, پس از آن من فکر می کنم آنها باید آنها را تغییر دهید."

تبلیغات

یکی دیگر از خریداران Doria کریستی نشان داد هیچ پشیمانی کشیدن از سبد خرید او گر Giotto را Bambino پیتزا Formaggio.

"من ایتالیایی هستم و من را نمی جرم به آن" او گفت:. "آنها می تواند قرار داده و غریب عکس ها بر روی این محصولات و من هنوز هم می خواهم آنها را خرید. معامله گر جو نمی توانید هر چیزی اشتباه است."

چنین وفاداری است که انتظار می رود گفت: ردس که قرار می دهد معامله گر جو در رده های مختلف از دیگر نام تجاری مجادلات.

"معامله گر خوزه و کسانی که نام آنها فقط یکی از جنبه های غریب تجربه خرید در معامله گر جو است که باعث می شود آن را آسان به چشم پوشی" او گفت:.

تبلیغات

در اخیر قیمت گذاری سلب مسئولیت شرکت ذکر شده "نوسان قیمت ها در بازار, فدرال, مقررات, نرخ ارز, خشکی, راهزنان عجله ترافیک یک ساعت filibusters زامبی آخرالزمان punctilious محصول توسعه دهندگان است."

در ضمن Briones و خانواده اش را متوقف کرده اند سایه معامله گر جو برای هم بودن.

Briones گفت: در یک مصاحبه تلفنی با بار که او را تشویق شده توسط این شرکت پاسخ اما می خواهد تعهد به یک جدول زمانی برای از بین بردن محصولات و قومی خود-موضوعات برچسب.

تبلیغات

او می داند که او شکایت علیه معامله گر جو محدودتر بعدی به خشونت پلیس اما این زمان آب و هوا از فعالیت یک رسیده لحظه به سوال "microaggressions" که ساخت تا به آسیب بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب