تقریبا 500 نفر فوت کرده اند از COVID-19 در اورنج کانتی به عنوان موارد رویکرد 30,000

اورنج کانتی گزارش 25 مرگ و میر بیشتر متصل به رمان coronavirus در شنبه سومین روز ثبت تعداد موارد تایید شده همچن

توسط MORVARIDEASIA در 29 تیر 1399

اورنج کانتی گزارش 25 مرگ و میر بیشتر متصل به رمان coronavirus در شنبه سومین روز ثبت تعداد موارد تایید شده همچنان به افزایش است.

مقامات بهداشت گفت که 109 مرگ و میر گزارش شده در دو هفته گذشته و 494 پس از همه گیر آغاز شد. مرگ گزارش روز شنبه شامل هفت نفر زندگی می کردند که در تنظیمات نهادی مانند خانه های سالمندان.

تعداد تایید COVID-19 موارد countywide صعود به 29,011 با 702 مورد جدید گزارش روز شنبه. تعدادی از عفونت در اورنج کانتی رشد کرده است به طور چشمگیری در طول ماه گذشته و در حال حاضر دوم تنها به لس آنجلس.

در سراسر کالیفرنیا نرخ انتقال برای coronavirus در ادامه به افزایش است. تعداد کل تایید COVID-19 موارد صدر 375,000 جمعه و تعداد مرگ و میر بیش از 7,600.

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اضافه شده اورنج کانتی به کروناویروس فهرست پیگیریهای من به دلیل سهم COVID-19 آزمون است که باید دوباره مثبت و تعداد افراد آلوده در هر 100 ، 000 ساکنان بیش از حد بالا برای دیدار با دولت معیار.

بیش از هفت روز دوره 13.9 درصد از COVID-19 آزمون برگشتم مثبت است. بیش از دو هفته گذشته مقامات تایید کرده اند 12,531 موارد جدید به طور متوسط 396 مثبت آزمون در هر 100,000 اورنج کانتی ساکنان یک رای معادل که از L. A. شهرستان است.

نارنجی و ریورساید شهرستان ها دیده می شود تعداد بیماران بستری با تایید COVID-19 عفونت تقریبا سه گانه در دو ماه گذشته. در سن برناردینو کانتی که تعداد بیش از چهار برابر شده است. تمام سه شهرستان مجاز بسیاری از کسب و کار به بازگشایی یک هفته قبل از لس آنجلس.

کالیفرنیا موظف است پوشش صورت در تنظیمات عمومی از ژوئن 18. اما اورنج کانتی تبدیل به یک چشمه از مخالفت با آن قانون جرقه نگرانی از مقامات بهداشت عمومی که می گویند پوشش در میان موثر ترین ابزار به سرعت گسترش ویروس.

تبلیغات

اورنج کانتی سابق بهداشت افسر استعفا داد و پس از دریافت هفته از سوء استفاده کلامی از جمله تهدید به مرگ بیش از او اجباری ماسک سفارش.

هفته گذشته مقامات آموزش و پرورش مصوب توصیه های است که اجازه می دهد مدارس برای بازگشایی در پاییز بدون نیاز به اجتماعی فاصله و یا اجباری ماسک سیاست باعث واکنش فوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن