AP شمارش: بازداشت های گسترده در آمریکا در اعتراض آمار 10,000

ققنوس (AP) — بیش از 10 ، 000 نفر دستگیر شده اند در تظاهرات decrying نژادپرستی و خشونت پلیس در پی جورج فلوید مر

توسط MORVARIDEASIA در 15 خرداد 1399

ققنوس (AP) — بیش از 10 ، 000 نفر دستگیر شده اند در تظاهرات decrying نژادپرستی و خشونت پلیس در پی جورج فلوید مرگ با توجه به آسوشیتد پرس چوب خط حساب کردن از شناخته شده بازداشت در سراسر ایالات متحده

این تعداد افزایش یافته است توسط صدها نفر هر روز به عنوان معترضان ریخته به خیابان ها مواجه می شوند و سنگین حضور پلیس و منع رفت و آمد که به اجرای قانون تسریع دستگیری قدرت.

لس آنجلس تا به حال حدود یک چهارم از ملی بازداشت و پس از نیویورک و شیکاگو و فیلادلفیا. بسیاری از این بازداشت شده اند برای سطح پایین جرائم مانند نقض مقررات و عدم پراکنده. صدها نفر دستگیر شدند سرقت و غارت اتهامات عنوان شده علیه.

به عنوان شهرستانها بودند فرا گرفته در ناآرامی های هفته گذشته سیاستمداران ادعا کرد که اکثریت معترضان در خارج از آشوبگران از جمله یک مشاجره توسط مینه سوتا فرماندار که 80 درصد از شرکت کنندگان در این تظاهرات از دولت است.

این دستگیری ها در مینیاپولیس در طول یک آخر هفته وار بگویید یک داستان متفاوت است. در نزدیک به یک دوره 24 ساعته از شنبه شب تا یکشنبه بعد از ظهر 41 52 نفر ذکر شده با اعتراض های مربوط به دستگیری تا به حال مینه سوتا مجوز رانندگی با توجه به Hennepin County sheriff.

در پایتخت کشور 86 درصد از بیش از 400 نفر دستگیر شدند که از بعد از ظهر چهارشنبه از واشنگتن دی سی و مریلند و ویرجینیا است.

معلوم نیست که چگونه بسیاری از مردم دستگیر قفل شد — یک موضوع در یک زمان هنگامی که بسیاری از نقاط کشور از زندان در برخورد با کروناویروس شیوع است. معترضان اغلب قرار داده شده در فایل های فشرده-روابط و بريدن و دور از صحنه در اتوبوس.

در لس آنجلس آنلاین, کمپین جمع آوری کمک مالی جمع آوری کرده است $2 میلیون نفر تا کنون برای کمک به برخی از 2,700 افراد بازداشت شده در تظاهرات پس از فلوید درگذشت در مه 25 در مینیاپولیس.

Kath راجرز مدیر اجرایی لس آنجلس دفتر ملی وکلا صنفی گفت: او توسط تعداد زیادی از دستگیری در آن شهر است. دفتر خواستار بازداشت شدگان در تماس با ما به طوری که آنها می تواند بخشی از این گروه را به جرم دفاع. تا کنون آنها را شنیده و از حدود 400 نفر در, او گفت:.

او گفت: برخی از افراد جاروب شده بود و در این عملیات به این دلیل که آنها در محل اشتباه در زمان اشتباه بود یک زن بود که به سادگی رفتن برای پیاده روی در شب و نبود بخشی از اعتراض. یا یک مرد جوان بود که عکس گرفتن از غارت با گوشی خود و سپس دستگیر شد برای غارت.

"من در اینجا به مدت دو سال و ما به صدها نفر از تظاهرات اما من هرگز دیده می شود گلوله های لاستیکی پرواز مثل این گاز اشک آور استفاده از این راه," او گفت:.

لس آنجلس رئیس میشل مور گفت: پلیس شهر کمیسیون جمعه بخش عمده ای از دستگیری حدود 2500 بودند برای به شکست پراکنده و یا نقض مقررات.

بقیه بودند برای جرایم از جمله دزدی و غارت ضرب و جرح در افسران پلیس و دیگر خشونت مور گفت: این پنل که توابع به عنوان اداره پلیس غیر نظامی نظارت هیئت مدیره.

تنها ایالات متحده دیگر شهرستان با دستگیری یک تلفن است که می آید نزدیک به لس آنجلس نیویورک با حدود 2000 با توجه به AP را شمارش.

لس آنجلس به نام مردمان شورای شهر به عنوان صندوق از پنج شنبه شب تا به حال جمع آوری بیش از 2 میلیون دلار برای بازداشت معترضان وجود دارد از طریق آنلاین جمع آوری کمک پلت فرم gofundme. بیش از 46,000 مردم اهدا عمدتا مقادیر برخی فقط 10 دلار یا 20 دلار.

جمع آوری کمک سازمان گفت: صدها هزار نفر از دلار مطرح خواهد شد به زندگی ماده LA به عنوان به خوبی به عنوان ملی وکلا انجمن صنفی مترقی گروه شده است که در دفاع از حقوق مدنی فعالان از 1930s.

AP شمارش نیست را به حساب هر گونه دستگیری ها هنوز گزارش نشده از شب چهارشنبه.

کپی رایت © 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش نوشته شده و یا توزیع شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن